abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Designer zaterdag 23 januari 2010 @ 19:21:13 #151
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_77184753
*twee calzone's met barbeque kip in de oven schuift*
🐙
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2010 @ 19:28:07 #152
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_77184948
Weer veilig thuis

Wel al natte sneeuw gehad, ik hoop dat het voor Tombolafan nog meevalt thuis te komen. Zet 'm op meid
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_77185151
Tickel is helemaal terug....met af en toe sproeien ook ....hij heeft net ervaren hoe het als kat om te vliegen ....afnemen...spuiten met anti-stank en in laten werken en probleem is opgelost maar ik hoop dat hij het voorlopig niet herhaald....anders krijgt hij net als Coriandra af en toe gratis vlieglessen
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_77185321
Tot hoe laat waren jullie gebleven?
Ik heb weer eens hard gelopen met al die sneeuw was het niet eerder gelukt.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 19:47:37 #155
163650 Greys
pi_77185580

Net afgezet door Ll. Maes is hier vandaan ook weer naar huis.
En Goodbye hebben we onderweg al thuis afgezet!

Het was weer zo leuk!
En Ozzy is onze FOK! hond en eh... shit, naam vergeten Maes weet het... is onze FOK! poez
Lena? Nee.... Sara? Nee.... ehm... ik kom er zo op!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 19:51:16 #156
163650 Greys
pi_77185687
Oh en ze wilde ons spreken omdat ze heel veel beren op de weg hebben nog voordat ze kunnen gaan verhuizen ergens volgend jaar. Ze hebben ongeveer 3 miljoen nodig om te kunnen verhuizen en in Almere een nieuw pand te bouwen, maar dat is een zorg voor later (ze moeten ook nog het pand waar ze nu zitten verkopen tegen die tijd enzo).

Maar als eerste hebben ze 20.000 euro nodig, die ze aan de gemeente Almere moeten betalen voordat ze überhaupt ook nog maar een optie op de grond krijgen naast de Stichting AAP. Dus dat is hun allereerste zorg.
Er gaat een nieuwe website komen speciaal voor dat doel, om dat bij elkaar te krijgen. Die wordt als het goed is ergens volgende week gelanceerd.

Kort gezegd hebben ze 4000 mensen nodig die 5 euro willen geven.
En als je 5 euro wilt geven straks dan komt je naam ook op die website.
Maar ze gaan nog contact met ons opnemen om te kijken of we dat ook op FOK! zouden kunnen en willen promoten

Dát was dus waar ze ons graag over wilde spreken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77185743
haaa, jullie zijn er weer.
Nou.. vertel alles
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77185767
En naam op de website is wel grappig omdat
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Oh en ze wilde ons spreken omdat ze heel veel beren op de weg hebben nog voordat ze kunnen gaan verhuizen ergens volgend jaar. Ze hebben ongeveer 3 miljoen nodig om te kunnen verhuizen en in Almere een nieuw pand te bouwen, maar dat is een zorg voor later (ze moeten ook nog het pand waar ze nu zitten verkopen tegen die tijd enzo).

Maar als eerste hebben ze 20.000 euro nodig, die ze aan de gemeente Almere moeten betalen voordat ze überhaupt ook nog maar een optie op de grond krijgen naast de Stichting AAP. Dus dat is hun allereerste zorg.
Er gaat een nieuwe website komen speciaal voor dat doel, om dat bij elkaar te krijgen. Die wordt als het goed is ergens volgende week gelanceerd.

Maar ze gaan nog contact met ons opnemen om te kijken of we dat ook op FOK! zouden kunnen en willen promoten

Ow hell, dan tel ik graag voor 5 of zo
Naam op website kan me niet schelen, hoewel het wel leuk is als iemand googled op je naam. Krijgen ze als hit DHT en dat is mooi.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2010 @ 19:54:18 #159
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_77185773
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Tot hoe laat waren jullie gebleven?
Ik heb weer eens hard gelopen met al die sneeuw was het niet eerder gelukt.
We kwamen er "opeens" achter dat het al bijna 17:00 was en toen hebben we er maar een vlot eind aan gebreid. Wat nog niet zo vlot ging als wenselijk, ik had m'n cameratas op een tafel gelegd en deze was als slaapplaats uitgekozen door een bijzonder grote kater, die niet van plan was dat fijne plekje zonder slag of stoot op te geven

Maar wat een plek, wat een ervaring om een terreintje met tientallen katten binnen te lopen, waarvan sommigen zich opvallend onopvallend uit de voeten maken als ze de groep zien naderen terwijl anderen zich in de meest onmogelijke bochten wringen om maar de meeste knuffels per cm2 te krijgen
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_77185851
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:54 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

We kwamen er "opeens" achter dat het al bijna 17:00 was en toen hebben we er maar een vlot eind aan gebreid. Wat nog niet zo vlot ging als wenselijk, ik had m'n cameratas op een tafel gelegd en deze was als slaapplaats uitgekozen door een bijzonder grote kater, die niet van plan was dat fijne plekje zonder slag of stoot op te geven

Maar wat een plek, wat een ervaring om een terreintje met tientallen katten binnen te lopen, waarvan sommigen zich opvallend onopvallend uit de voeten maken als ze de groep zien naderen terwijl anderen zich in de meest onmogelijke bochten wringen om maar de meeste knuffels per cm2 te krijgen
Gaaf is dat, he. Ik vond het ook indrukwekkend in september.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77185867
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:41 schreef ElisaB het volgende:
Hebbes: Ozzy!
Wat een stoer klein ding (oh Elies ik doe mee het zit vast in het weer ofzo ).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_77185899
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:11 schreef Strega het volgende:
Ik lees straks wel verder.
Nu eerst off line. Tussen 19.00 en 24.00 luister ik naar de special die Roy heeft gemaakt voor onze vriend.
Het laatste concert waar we met z'n vijven zijn geweest was naar Marc Almond, zeer bewonderd door ons allen.
Roy heeft de special die hij altijd nog samen met Arjen zou maken nu alleen gemaakt.
Zit hier bij het het begin al te janken, dus morgen maar bijlezen.
Geniet van het herinneringen ophalen en huil het er fijn uit (blijft lastig verwoorden )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:00:30 #163
163650 Greys
pi_77185937
Ozzy liet zich heerlijk in de rondte tillen
Mooi he, zo'n oud blind hondje dat alle vertrouwen er in heeft dat je lief voor hem bent en hem geen kwaad doet

Elies en ik gaan morgen een topic openen zodat we allemaal samen kunnen adopteren, onze FOK! hond en kat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Designer zaterdag 23 januari 2010 @ 20:00:46 #164
266257 crew  DeZwabber
pi_77185948
quote:

oke!

dan zien we wel wanneer die actie begint, zal er al wat voor opzij leggen
🐙
pi_77186016
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
Ozzy liet zich heerlijk in de rondte tillen
Mooi he, zo'n oud blind hondje dat alle vertrouwen er in heeft dat je lief voor hem bent en hem geen kwaad doet

Elies en ik gaan morgen een topic openen zodat we allemaal samen kunnen adopteren, onze FOK! hond en kat
supergoed en die 5 euro och dat moet ook wel lukken hoor.
pi_77186044
Ik ben thuis . Nou ja, om half 8 al, maar nog even met Robin geknuffeld en op bed gelegd. Ik ga zo de foto's op de computer zetten . Het was leuk!!

En nu eerst teruglezen
And so the lion fell in love with the lamb
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:06:46 #167
163650 Greys
pi_77186111
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

supergoed en die 5 euro och dat moet ook wel lukken hoor.
Dat worden dus aparte 'projecten'
Ons eigen FOK! hondje en katje, da's leuk voor een eigen topic waar andere FOK!ers ook hun Dierenthuis adoptiedier kunnen showen. En daar hebben we een paar mensen nodig die misschien een euro per maand kwijt kunnen voor de adoptie van die twee.

En dan gaan we nog iets moois bedenken om die speciale 5 euro site te promoten

OHHHHHH en wat ik nog even moet vertellen....
Elies moest wat eerder weg voor dat etentje. Komt ze na een kwartier weer terug, wij waren nog bij DTH en ik dacht dat ze misschien iets vergeten was. Was ze gaan pinnen, gaf ze Alice 200 euro omdat ze graag het eerste procent van die 20.000 euro wilde doneren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:07:19 #168
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77186129
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:00 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

oke!

dan zien we wel wanneer die actie begint, zal er al wat voor opzij leggen
Idd, ik ook! Er moeten toch 400 mensen te vinden zijn voor dit doel?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:07:46 #169
163650 Greys
pi_77186140
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:04 schreef Bamba het volgende:
Ik ben thuis . Nou ja, om half 8 al, maar nog even met Robin geknuffeld en op bed gelegd. Ik ga zo de foto's op de computer zetten . Het was leuk!!

En nu eerst teruglezen
Zal ik een aparte Photobucket account aanmaken voor ons allemaal, waar alle fotomakers dan de inlog van krijgen om te uploaden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:08:15 #170
163650 Greys
pi_77186157
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Idd, ik ook! Er moeten toch 400 mensen te vinden zijn voor dit doel?
4000, geen 400
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:09:10 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_77186188
quote:

ik wil wel wat meer geven! Als het zover is en we kunnen doneren, gil dan ff
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_77186222
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Zal ik een aparte Photobucket account aanmaken voor ons allemaal, waar alle fotomakers dan de inlog van krijgen om te uploaden?
Mogen wij (thuisblijvers) ze dan ook zien?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:10:17 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_77186230
quote:

Kunnen we geen rommelmarkt actie in V&A houden ook?
pi_77186255
even douchen
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:11:32 #175
163650 Greys
pi_77186268
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik wil wel wat meer geven! Als het zover is en we kunnen doneren, gil dan ff

Dan hoor je het zeker! Ze gaan ons even mailen binnenkort en dan zien we samen even hoe we het een beetje kunnen promoten hier!

Oh Q, Alice liet een foto zien op haar laptop van een kat die morgen aankomt bij Dierenthuis. Halve gezichtje en een oogje was er af Helemaal open en die had al een hele tijd zo lopen zwerven.
Waarschijnlijk gaat die eerst een tijdje naar Shirley zei ze!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77186284
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ons eigen FOK! hondje en katje, da's leuk voor een eigen topic waar andere FOK!ers ook hun Dierenthuis adoptiedier kunnen showen. En daar hebben we een paar mensen nodig die misschien een euro per maand kwijt kunnen voor de adoptie van die twee.

Elies moest wat eerder weg voor dat etentje. Komt ze na een kwartier weer terug, wij waren nog bij DTH en ik dacht dat ze misschien iets vergeten was. Was ze gaan pinnen, gaf ze Alice 200 euro omdat ze graag het eerste procent van die 20.000 euro wilde doneren
Elies is echt een topwijf met een heel groot en goud hart
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:12:33 #177
163650 Greys
pi_77186305
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mogen wij (thuisblijvers) ze dan ook zien?
Ja tuurlijk
Dan doen we ze even verzamelen daar in dat account en dan posten we ze gewoon hier ook
Alleen de heeeeeeele lelijke niet Of de foto's van iemand die eventueel niet online wil, maar volgens mij waren er daarvan niet zo veel

Die Photobucket account is dus puur om het even bij elkaar te kunnen zetten en zodat we makkelijk foto's van elkaar kunnen pakken, hij is niet om het allemaal geheim te houden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77186326
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's idd wel een goed idee, omdat er anders mensen idd misschien foto's missen in de topics
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:13:18 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_77186327
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan hoor je het zeker! Ze gaan ons even mailen binnenkort en dan zien we samen even hoe we het een beetje kunnen promoten hier!

Oh Q, Alice liet een foto zien op haar laptop van een kat die morgen aankomt bij Dierenthuis. Halve gezichtje en een oogje was er af Helemaal open en die had al een hele tijd zo lopen zwerven.
Waarschijnlijk gaat die eerst een tijdje naar Shirley zei ze!
ooooh wat sneu!

Ik zal jora eens even aan de oren trekken voor een update

Hey, die website die dth gaat maken... dat gaat gratis hoop ik? Zo niet, dan wil ik wel eens even met MM babbelen of hij zoiets kan realiseren... free ofcourse.
  Designer zaterdag 23 januari 2010 @ 20:13:41 #180
266257 crew  DeZwabber
pi_77186344
quote:

[..]

elies
🐙
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:13:42 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_77186345
ElisaB

Echt tof
pi_77186359
En ik hoop dat Tombola ook veilig thuis is gekomen inmiddels. Ze heeft volgens mij echt moeten omrijden om mij op te halen en thuis te brengen

zaterdag 23 januari 2010 @ 20:14:26 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_77186372
als je nou 1000 mensen hebt die 20 euro doneren...
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:14:55 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_77186389
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:14 schreef Bamba het volgende:
En ik hoop dat Tombola ook veilig thuis is gekomen inmiddels. Ze heeft volgens mij echt moeten omrijden om mij op te halen en thuis te brengen

Ik hoop zeker dat tom veilig thuis is. Het heeft hier gesneeuwd, alles is wit ende glad.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:16:05 #185
163650 Greys
pi_77186440
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:13 schreef Bamba het volgende:

[..]

Da's idd wel een goed idee, omdat er anders mensen idd misschien foto's missen in de topics
Het was Ing d'r idee, die zei het in DTH al geloof ik!
Zal d'r even eentje aanmaken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:16:58 #186
163650 Greys
pi_77186471
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:14 schreef Qwea het volgende:
als je nou 1000 mensen hebt die 20 euro doneren...
Ja precies
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:17:18 #187
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_77186484
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja precies
of 500 die 40 doneren
pi_77186490
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik hoop zeker dat tom veilig thuis is. Het heeft hier gesneeuwd, alles is wit ende glad.
Ze geven voor het noorden ook weer vorst en sneeuw idd aan, dus hopelijk zijn Ing en d'r zus ook veilig thuisgekomen!
pi_77186507
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Het was Ing d'r idee, die zei het in DTH al geloof ik!
Zal d'r even eentje aanmaken!
pi_77186525
Weer even weg voor een tijdje
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Designer zaterdag 23 januari 2010 @ 20:18:31 #191
266257 crew  DeZwabber
pi_77186532
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

of 500 die 40 doneren
of een iemand die 19.800 doneert
🐙
  Designer zaterdag 23 januari 2010 @ 20:21:18 #192
266257 crew  DeZwabber
pi_77186626
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

of een iemand die 19.800 doneert
of 51,6 mensen die 387,54 doneren
🐙
pi_77186692

Die hond was echt zo grappig, die liep met de kauwstaaf die Elies had meegenomen in z'n bek en deed er verder niks mee Hij bleef maar lopen
pi_77186730
En ik heb hier een foto van Elies (die beweert geen hondenmens te zijn) met 3 honden om d'r heen, waarvan 1 op schoot
  Designer zaterdag 23 januari 2010 @ 20:25:01 #195
266257 crew  DeZwabber
pi_77186745
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:23 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]

Die hond was echt zo grappig, die liep met de kauwstaaf die Elies had meegenomen in z'n bek en deed er verder niks mee Hij bleef maar lopen
lekkere joint braddah
🐙
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 januari 2010 @ 20:28:34 #196
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77186862
iemand enig idee wat er hier fout gaat?
brand een cd, je ziet dat er iets opgeschreven staat, maar zodra je m wilt openen in de verkenner, ziet ie m als lege cd maar iets nieuws erop zetten gaat niet
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:30:48 #197
163650 Greys
pi_77186937
Sorry Yns dat weet ik niet!

Bamba, leuke foto

Ik heb ook een probleem, ik krijg geen nieuw photobucket account gemaakt, krijg steeds foutmeldingen
Wilde FFSCDTH als gebruikersnaam en die bestaat nog niet, maar ik krijg steeds foutmelding
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:31:23 #198
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77186955
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:08 schreef Greys het volgende:

[..]

4000, geen 400
Typo, sorry
pi_77186989
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef Greys het volgende:

Bamba, leuke foto

Ik heb ook een probleem, ik krijg geen nieuw photobucket account gemaakt, krijg steeds foutmeldingen
Wilde FFSCDTH als gebruikersnaam en die bestaat nog niet, maar ik krijg steeds foutmelding
Wat gek? Moet ik het even proberen?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:32:37 #200
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77186996
quote:
[ afbeelding ]

Awww
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 januari 2010 @ 20:33:04 #201
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77187013
ze
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef Greys het volgende:

Bamba, leuke foto

zal ik anders ff bij mij een map aanmaken? waar je t op kunt zetten?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_77187027
quote:

[..]

Elies
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2010 @ 20:34:31 #203
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_77187049
Voor het gros van de foto's zal ik even wachten op de fotoemmer, deze wilde ik alvast even posten:

De bewuste kat op de tas, een Lowepro Flipside 300.

Een grote, witte kat die het erg gezellig vond en regelmatig kwam kijken of er nog ergens een knuffel te halen viel, maar minder uitbundig (en daardoor charmanter?) dan de échte slettebakjes aldaar
pi_77187061
Kwartiertje thuis net

Nu ff douchen
Dan maar es wat te eten maken
pi_77187084
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef Barbaaf het volgende:
Voor het gros van de foto's zal ik even wachten op de fotoemmer, deze wilde ik alvast even posten:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een grote, witte kat die het erg gezellig vond en regelmatig kwam kijken of er nog ergens een knuffel te halen viel, maar minder uitbundig (en daardoor charmanter?) dan de échte slettebakjes aldaar
pi_77187162
Mag ik ook een linkje als alles online staat ergens? Pretty pleaze?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77187167
quote:
[ afbeelding ]

Och jeetje ben dan echt al bang dat dat beestje dan zielig is dattie er niet van durft te eten ofzo..
pi_77187206
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hihi poestas en een mooie zeg die witte kat
pi_77187215
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Och jeetje ben dan echt al bang dat dat beestje dan zielig is dattie er niet van durft te eten ofzo..
Nou hij liep meer rond van: dit is MIJN stok en ik doe er niks mee, maar jullie blijven eraf!
  Moderator zaterdag 23 januari 2010 @ 20:41:07 #210
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_77187285
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef nokwanda het volgende:
Ik ook? with sugar on top
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_77187346
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:38 schreef Bamba het volgende:

[..]

Nou hij liep meer rond van: dit is MIJN stok en ik doe er niks mee, maar jullie blijven eraf!
gerustgesteld gelijk heeft ie
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:43:52 #212
163650 Greys
pi_77187390
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:32 schreef Bamba het volgende:

[..]

Wat gek? Moet ik het even proberen?
Ja graag! Heb het nu drie keer geprobeerd met verschillende accountnamen, lukt echt niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77187415
Pffffffffffffffff thuis!
Sneeuwstorm!!!!! Het was glad op het laatst! Zo ziet het er hier uit:

Piet Paulusma, waar was je met je weeralarm!!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:45:08 #214
163650 Greys
pi_77187447
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:33 schreef Ynske het volgende:
ze
[..]

zal ik anders ff bij mij een map aanmaken? waar je t op kunt zetten?
Dan is de rest ook in te zien voor ons toch, op jouw account? Of kan je speciaal voor die map een inlog en ander wachtwoord aanmaken? Laten we maar een hele nieuwe maken anders, da's veiliger denk ik
Voor jou, bedoel ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77187455
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

gerustgesteld gelijk heeft ie
En hij was heel lief hoor, echt! Hij had een "tante" die m net geadopteerd had, en daar zat hij heel erg mee te kroelen
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:46:16 #216
163650 Greys
pi_77187492
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef nokwanda het volgende:
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:41 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik ook? with sugar on top
Tuurlijk
De vaste mensen hier mogen echt wel kijken hoor!
En de meesten zullen hier in de topics ook wel van alles zetten, maar jullie krijgen ook een inlog om te kijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:46:59 #217
163650 Greys
pi_77187521
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:

[..]

En hij was heel lief hoor, echt! Hij had een "tante" die m net geadopteerd had, en daar zat hij heel erg mee te kroelen
Fijn dat je weer veilig thuis bent!

En ja Ml-etje, dat hondje had net een week een adoptant en die kwam hem vandaag bezoeken.
Zat ie heerlijk bij op schoot te trutten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77187547
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Pffffffffffffffff thuis!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd Piet!

Tombola, nog heel erg bedankt voor het meerijden, je bent een schatje
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:47:41 #219
163650 Greys
pi_77187559
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Kwartiertje thuis net

Nu ff douchen
Dan maar es wat te eten maken
Bekkie!

Eet ze!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77187578
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:46 schreef Greys het volgende:

[..]

En ja Ml-etje, dat hondje had net een week een adoptant en die kwam hem vandaag bezoeken.
Ik vond het echt ontzettend gezellig!!!!!
En ik vond iedereen leuk!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:48:31 #221
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77187594
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Haha die kat op die tas Zo mooi!

En die witte Mooi, oprecht koppie zeg.
pi_77187609
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:47 schreef Bamba het volgende:

[..]

Idd Piet!

Tombola, nog heel erg bedankt voor het meerijden, je bent een schatje
Geen moeite!!!!
Is het gelukt met photobucket?
pi_77187651
ow, en "onze" poes is Bella (toch )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:50:04 #224
163650 Greys
pi_77187662
Bamba, als het jou wel gelukt is geef dan een gil even.
Iedereen die dan iets te uploaden heeft moet jou dan even PMen voor de inlog
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77187713
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:46 schreef Greys het volgende:

[..]

ik zou daar echt van gekkigheid niet weten wie eerst te knuffelen en me dan nog schuldig voelen ook

Fijn dat hij iemand heeft die hem komt knuffelen
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:51:51 #226
163650 Greys
pi_77187739
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
ow, en "onze" poes is Bella (toch )
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Pfieuw, dank je, ik kwam er niet meer op

Lieve mensen, DIT wordt onze FOK! poes!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 januari 2010 @ 20:51:51 #227
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77187740
en dat was cd 3
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2010 @ 20:51:54 #228
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_77187744
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Pffffffffffffffff thuis!
Ik hoef geen alibi te verzinnen
pi_77187795
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Geen moeite!!!!
Is het gelukt met photobucket?
Ja! En hoe doe ik dat nu? Iedereen gebruikersnaam en wachtwoord pm-en?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:53:23 #230
163650 Greys
pi_77187811
En DIT wordt onze FOK! hond

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 januari 2010 @ 20:53:27 #231
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77187814
hij heeft gebrand en t staat erop
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:54:14 #232
163650 Greys
pi_77187848
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:53 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ja! En hoe doe ik dat nu? Iedereen gebruikersnaam en wachtwoord pm-en?
Degenen die iets willen uploaden moeten jou even PMen lijkt me
En dan stuur je ze het wachtwoord en inlog terug
Als we dan alles een beetje verzameld hebben straks kunnen ook de mensen van hier een inlog vragen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77187901
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Degenen die iets willen uploaden moeten jou even PMen lijkt me
En dan stuur je ze het wachtwoord en inlog terug
Als we dan alles een beetje verzameld hebben straks kunnen ook de mensen van hier een inlog vragen!
Oké, dat is wel het handigste idd! Ik ga jou, Barbaaf en Tombola alvast pm-men!
pi_77187980
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaa! Pfieuw, dank je, ik kwam er niet meer op

Lieve mensen, DIT wordt onze FOK! poes!

[ afbeelding ]
Een leucosepoesje dat op Spicy lijkt in haar magere jonge jaren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77188027
Zie je het Greys!

Sneeuwjacht!

En nog even voor m'n gelijk
quote:
Sneeuwjacht is sneeuwval met windstoten boven windkracht 5 waardoor er vaak weinig zicht is, afhankelijk van de intensiteit van de sneeuw.
quote:
Tsjernobyl (Russisch: Чернобыль) of Tsjornobyl (Oekraďens: Чорнобиль) is een kleine stad aan de rivier Pripjat, gelegen in de oblast Kiev, in het noorden van Oekraďne, niet ver van de grens met Wit-Rusland. Het is vooral bekend vanwege het ongeluk in een nabijgelegen kernreactor op 26 april 1986

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2010 20:58:37 ]
pi_77188063
Doen we ieder in een eigen album in PB? Lijkt me wel overzichtelijk (dan weet je wat je wel en niet gekeken hebt )
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2010 @ 21:00:46 #237
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_77188120
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:48 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Haha die kat op die tas Zo mooi!

En die witte Mooi, oprecht koppie zeg.
Die witte had ik zo mee willen nemen

Mijn laatste foto van daar:

Daaháág, lieve witte reus Ik kom zeker terug, ik hoop dat jij er dan ook bent

Maar er zaten meer echt mooie katten:

Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 21:01:00 #238
163650 Greys
pi_77188134
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zie je het Greys!

Sneeuwjacht!

En nog even voor m'n gelijk
[..]

[..]
Ik geloofde je meteen al hoor (voor wat betreft Tsjernobyl dan ).
Al denk ik niet dat de wind harder dan kracht 5 was heur...

Bekken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2010 @ 21:01:37 #239
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_77188160
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:53 schreef Ynske het volgende:
hij heeft gebrand en t staat erop
pi_77188180
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik geloofde je meteen al hoor (voor wat betreft Tsjernobyl dan ).
Al denk ik niet dat de wind harder dan kracht 5 was heur...

Bekken?

Zo lekker gevulde tortelinni met kastanjechampignons, roergebakken verse spinazie en zalm
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 21:01:59 #241
163650 Greys
pi_77188182
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Doen we ieder in een eigen album in PB? Lijkt me wel overzichtelijk (dan weet je wat je wel en niet gekeken hebt )
Zie maar, alles bij elkaar is misschien ook wel leuk, kan je makkelijk bladeren. Apart is ook prima.
Ik weet ook niet of iedereen weet hoe ze een apart album moeten maken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77188202
1 filmpje en 76 foto's aan het laden
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 21:02:44 #243
163650 Greys
pi_77188210
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zo lekker gevulde tortelinni met kastanjechampignons, roergebakken verse spinazie en zalm
Lekker!
Je eten bedoel ik dan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR/Manusje van alles zaterdag 23 januari 2010 @ 21:03:23 #244
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_77188236
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
1 filmpje en 76 foto's aan het laden
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_77188237
quote:

[..]

Zie maar, alles bij elkaar is misschien ook wel leuk, kan je makkelijk bladeren. Apart is ook prima.
ook een plan...
* op annuleren klikt *
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 21:03:36 #246
163650 Greys
pi_77188244
Die zwartwitte pluiskat, op de onderste foto van Barbaaf, was zó lief en mooi!
En als kitten over het hek gemieterd daar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 21:04:34 #247
163650 Greys
pi_77188277
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Een volgende keer ga je mee hoor Fiets!
Het was weer zó leuk daar (en ze houden echt van FOK! )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77188295
Mijn foto's zijn aan het uploaden . Zijn helaas geen goede kwaiteit, want genomen met m'n gsm, maar toch
pi_77188296
Mooie katten idd Barbaaf
pi_77188297
of toch wel in mappen? Bamba is ook al bezig nl... doe het toch maar in de mijne gewoon, kan ze altijd nog verplaatsen
pi_77188331
quote:

[..]

Ken ik u?
pi_77188332
quote:

[..]

Oh, ik heb al een album aangemaakt
  PR/Manusje van alles zaterdag 23 januari 2010 @ 21:06:24 #253
Toezicht is gezond!
pi_77188349
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Een volgende keer ga je mee hoor Fiets!
Het was weer zó leuk daar (en ze houden echt van FOK! )

volgende keer moet het wel he
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  PR/Manusje van alles zaterdag 23 januari 2010 @ 21:06:38 #254
Toezicht is gezond!
pi_77188360
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ken ik u?
Ja ik ben de man van je dromen
pi_77188367
quote:

[..]

Hey! We hebben het in de auto nog over jou gehad
pi_77188373
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:06 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ja, ik ook...
is heel simpel en als iemand het niet snapt dan kan een ander het wel doen... Anders heb je straks 300 foto's bij elkaar, nu kun je gedoseerd kijken...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 21:07:08 #257
163650 Greys
pi_77188376
quote:

[..]

Is toch goed joh, maakt niet uit
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

volgende keer moet het wel he
Idd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77188396
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ja ik ben de man van je dromen
oh ja...
quote:

[..]

Hey! We hebben het in de auto nog over jou gehad
Dat dus... en of het positief was?
pi_77188442
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Dat dus... en of het positief was?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 21:09:24 #260
163650 Greys
pi_77188450
Fiets, ze hebben over je geroddeld!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77188475
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Fiets, ze hebben over je geroddeld!
Niet een klein beetje ook!
pi_77188489
  PR/Manusje van alles zaterdag 23 januari 2010 @ 21:10:35 #263
Toezicht is gezond!
pi_77188491
oooh echt?
pi_77188541
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
oooh echt?

Vraag maar aan Barbaaf
  PR/Manusje van alles zaterdag 23 januari 2010 @ 21:12:04 #265
Toezicht is gezond!
pi_77188551
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Vraag maar aan Barbaaf
wil ik het wel weten?
pi_77188552
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Ohoh Fiets

Even andere spam

Ml-etjes Home to be deel VII;1890 &n moderne touch afwerken!
Ik had het al gezien!!! Mooi!!!
pi_77188575
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

wil ik het wel weten?
PM maar, zal ik het voorzichtig brengen
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 21:12:59 #268
163650 Greys
pi_77188591
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
oooh echt?
Ik weet het niet, ik zat niet bij die twee tantes in de auto
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77188628
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik zat niet bij die twee tantes in de auto
het was gezellig!!!!!
pi_77188684
kwebbels
pi_77188707
Wat een kneus ben ik ook . Roep ik heel hard dat ik al een album heb aangemaakt, zet ik de foto's niet in de map
pi_77188730
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Ohoh Fiets

Even andere spam

Ml-etjes Home to be deel VII;1890 &n moderne touch afwerken!
Ik wil bij jou op de pot
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 21:16:59 #273
163650 Greys
pi_77188747
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

het was gezellig!!!!!
Heeft Barbaaf ook nog een speld er tussen kunnen krijgen in de auto?
Of zaten jullie heel de tijd over Fiets te kwebbelen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR/Manusje van alles zaterdag 23 januari 2010 @ 21:17:03 #274
Toezicht is gezond!
pi_77188748
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

PM maar, zal ik het voorzichtig brengen
oke

pi_77188784
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:15 schreef Bamba het volgende:
Wat een kneus ben ik ook . Roep ik heel hard dat ik al een album heb aangemaakt, zet ik de foto's niet in de map
verplaatsen kan he...
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Heeft Barbaaf ook nog een speld er tussen kunnen krijgen in de auto?
Of zaten jullie heel de tijd over Fiets te kwebbelen?
Barbaaf riep: HIER MOETEN WE ERAF!
pi_77188795
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

oke

* wacht op geel envelopje *
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 januari 2010 @ 21:21:42 #277
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77188877
zooooooo nu mn weegschaal nog ff vatten om te wegen wat de envelop met doosje en cd weegt en dan kan er een shoot op de post
Today is life -

Dale Carnegie
pi_77188886
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Tis maar goed dat we niet met z'n 2-en waren, anders waren we nooit in Helmond aangekomen
pi_77188931
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik wil bij jou op de pot
Hihi kom maar hoor, krijg je wel een bakkie koffie om je blaas te vullen
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 21:23:34 #280
163650 Greys
pi_77188943
Tombola, heel veel foto's van jou staan nog op zijn kant in je album
Of kan je dat ook in Photobucket nog keren? Anders plakt het wat moeilijk hierheen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77188960
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:

[..]

verplaatsen kan he...
[..]

pi_77188978
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Tombola, heel veel foto's van jou staan nog op zijn kant in je album
Of kan je dat ook in Photobucket nog keren? Anders plakt het wat moeilijk hierheen
weet ik, kan je ook in pb keren
  zaterdag 23 januari 2010 @ 21:25:54 #283
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77189001

Het was gaaaaaaaaaaaaaaaaaf
En ik heb Janetje geadopteerd
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2010 @ 21:26:42 #284
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_77189028
Ik heb me onderweg vooral vermaakt met naar buiten te kijken met het gekwebbel van de dames op de achtergrond, slechts ingrijpend als we écht de verkeerde kant op dreigden te gaan
pi_77189067
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:26 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb me onderweg vooral vermaakt met naar buiten te kijken met het gekwebbel van de dames op de achtergrond, slechts ingrijpend als we écht de verkeerde kant op dreigden te gaan
En af en toe beledigingen over Brabanders uit te kramen
pi_77189088
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:

Veilig thuisgekomen?
pi_77189126
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:

zaterdag 23 januari 2010 @ 21:30:41 #288
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77189155
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:28 schreef Bamba het volgende:

[..]

Veilig thuisgekomen?

Geen sneeuw gezien
  zaterdag 23 januari 2010 @ 21:30:55 #289
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77189165
pi_77189239
quote:

wat een mensen heb je toch
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 21:33:05 #291
163650 Greys
pi_77189243
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

weet ik, kan je ook in pb keren
Zal ik er bij jou vast een paar gaan keren en resizen?
Of heb je liever dat ik er af blijf?
Want die waar ik op sta heb ik liever niet heul groot bv
Bewaar je zelf de originelen op je compu? Dan roteer en resize ik er alvast een paar als je het goed vindt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77189293
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Zal ik er bij jou vast een paar gaan keren en resizen?
Of heb je liever dat ik er af blijf?
Want die waar ik op sta heb ik liever niet heul groot bv
Bewaar je zelf de originelen op je compu? Dan roteer en resize ik er alvast een paar als je het goed vindt
ik ben al bezig met keren, maar als jij wilt resizen prima hoor
  PR/Manusje van alles zaterdag 23 januari 2010 @ 21:34:48 #293
Toezicht is gezond!
pi_77189318
vrouwen en techniek
pi_77189329
quote:

Maar wat een verhaal...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 21:35:12 #295
163650 Greys
pi_77189331
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ik ben al bezig met keren, maar als jij wilt resizen prima hoor
Thanks En je hebt de originelen zelf dus nog?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77189389
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
vrouwen en techniek
Ik vind jou ook lief
  PR/Manusje van alles zaterdag 23 januari 2010 @ 21:37:28 #297
Toezicht is gezond!
pi_77189429
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik vind jou ook lief
pi_77189448
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Thanks En je hebt de originelen zelf dus nog?
hij is nog aan het laden, maar ik ga er van uit dat ze nog op de kaart staan
  Moderator zaterdag 23 januari 2010 @ 21:40:12 #299
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_77189519
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
vrouwen en techniek
Je bent lekker bezig he? Vrouwen en autorijden, vrouwen en techniek....

Heb je niet nog een PDFje in elkaar te stampen?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 januari 2010 @ 21:40:13 #300
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77189521
hoeveel zou een slimcase met 1 cd, 2 vellen papier en een bubbeltjes envelop wegen?
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')