Elies is echt een topwijf met een heel groot en goud hartquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat worden dus aparte 'projecten'
Ons eigen FOK! hondje en katje, da's leuk voor een eigen topic waar andere FOK!ers ook hun Dierenthuis adoptiedier kunnen showen. En daar hebben we een paar mensen nodig die misschien een euro per maand kwijt kunnen voor de adoptie van die twee.
En dan gaan we nog iets moois bedenken om die speciale 5 euro site te promoten
OHHHHHH en wat ik nog even moet vertellen....
Elies moest wat eerder weg voor dat etentje. Komt ze na een kwartier weer terug, wij waren nog bij DTH en ik dacht dat ze misschien iets vergeten was. Was ze gaan pinnen, gaf ze Alice 200 euro omdat ze graag het eerste procent van die 20.000 euro wilde doneren![]()
![]()
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mogen wij (thuisblijvers) ze dan ook zien?
Da's idd wel een goed idee, omdat er anders mensen idd misschien foto's missen in de topicsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik een aparte Photobucket account aanmaken voor ons allemaal, waar alle fotomakers dan de inlog van krijgen om te uploaden?
ooooh wat sneu!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Dan hoor je het zeker! Ze gaan ons even mailen binnenkort en dan zien we samen even hoe we het een beetje kunnen promoten hier!
Oh Q, Alice liet een foto zien op haar laptop van een kat die morgen aankomt bij Dierenthuis. Halve gezichtje en een oogje was er afHelemaal open en die had al een hele tijd zo lopen zwerven.
Waarschijnlijk gaat die eerst een tijdje naar Shirley zei ze!
eliesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat worden dus aparte 'projecten'
Ons eigen FOK! hondje en katje, da's leuk voor een eigen topic waar andere FOK!ers ook hun Dierenthuis adoptiedier kunnen showen. En daar hebben we een paar mensen nodig die misschien een euro per maand kwijt kunnen voor de adoptie van die twee.
En dan gaan we nog iets moois bedenken om die speciale 5 euro site te promoten
OHHHHHH en wat ik nog even moet vertellen....
Elies moest wat eerder weg voor dat etentje. Komt ze na een kwartier weer terug, wij waren nog bij DTH en ik dacht dat ze misschien iets vergeten was. Was ze gaan pinnen, gaf ze Alice 200 euro omdat ze graag het eerste procent van die 20.000 euro wilde doneren![]()
![]()
Ik hoop zeker dat tom veilig thuis is. Het heeft hier gesneeuwd, alles is wit ende glad.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:14 schreef Bamba het volgende:
En ik hoop dat Tombola ook veilig thuis is gekomen inmiddels. Ze heeft volgens mij echt moeten omrijden om mij op te halen en thuis te brengen![]()
Het was Ing d'r idee, die zei het in DTH al geloof ik!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da's idd wel een goed idee, omdat er anders mensen idd misschien foto's missen in de topics
Ja preciesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:14 schreef Qwea het volgende:
als je nou 1000 mensen hebt die 20 euro doneren...
Ze geven voor het noorden ook weer vorst en sneeuw idd aan, dus hopelijk zijn Ing en d'r zus ook veilig thuisgekomen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop zeker dat tom veilig thuis is. Het heeft hier gesneeuwd, alles is wit ende glad.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was Ing d'r idee, die zei het in DTH al geloof ik!
Zal d'r even eentje aanmaken!
of 51,6 mensen die 387,54 donerenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of een iemand die 19.800 doneert
lekkere joint braddahquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:23 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Die hond was echt zo grappig, die liep met de kauwstaaf die Elies had meegenomen in z'n bek en deed er verder niks mee
Hij bleef maar lopen
![]()
Wat gek? Moet ik het even proberen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Sorry Yns dat weet ik niet!
Bamba, leuke foto
Ik heb ook een probleem, ik krijg geen nieuw photobucket account gemaakt, krijg steeds foutmeldingen![]()
Wilde FFSCDTH als gebruikersnaam en die bestaat nog niet, maar ik krijg steeds foutmelding
Awwwquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:23 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Die hond was echt zo grappig, die liep met de kauwstaaf die Elies had meegenomen in z'n bek en deed er verder niks mee
Hij bleef maar lopen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |