quote:Damn vergeet ik het alweer.... maar hoe heet die serie met die onhandelbare kinderen bij de publieke omroep?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:10 schreef ReWout het volgende:
Mijn
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:29 schreef Patch het volgende:
tvp
Leaving Las Vegasquote:Op zondag 24 januari 2010 18:41 schreef Geerd het volgende:
Film waar die "zelfmoord" gaat plegen door zich dood te drinken, volgens mij ging die naar las vegas.
Weet zo niet hoe die knakker heet.speelde ook in War lord ofzo?
Lord of war Nicolas Cage volgens mij was hij dat.
Over Her Dead Bodyquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:28 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb een tijdje geleden op voorstukjes gezien een film die ongeveer hier over ging:
Het ging over een stelletje, maar die meid ging dood. Haar vriend krijgt een nieuwe vriendin, wat zij niet kan uitstaan. Dus gaat ze als geest het haar vriend en zijn nieuwe vriendin lastig maken, treiteren en dingen uithalen enzo.
Weet iemand welke ik bedoel toevallig?
Wil je dat, ja?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha superKan ik hem eindelijk huren!
Ready or Notquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:18 schreef supertaste het volgende:
Beste mensen,
Verhaal: vergelijkbaar met The Hangover. Bachelor party, 1 gast organiseert het (volgens mij), ze gaan op een gegeven moment parachutespringen ergens in Zuid Amerika. Ze landen dan ergens in de woestijn en ze weten niet waar ze zijn, belanden dan ergens bij een grote villa met een zwembad en veel hoeren/chicks. Het huis van een gangsterboii. Ze willen weg, 1 gast raakt verliefd op zon chick bij dat huis van die gangster. Gangsters worden boos en gaan achter ze aan blablabla. Het plot is uiteindelijk dat het allemaal 1 grote setup is van de man die het georganiseerd heeft.
Wie o wie kan me helpen aan de titel, please please please
Monk? http://www.net5.nl/web/show/id=91931/langid=43/day=2 18.40quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:11 schreef Flyingdutchman het volgende:
ahhhhhhhhhhhhhhhh ben een uur aan het zoeken maar het lukt voor geen meter.
Zoek de titel van een Amerikaanse detective serie waarvan de hoofd detective zelf behoorlijk slist. Het was zaterdagavond op TV RTL4/5/7 of NET5 of Veronica, dat kan ik me dan weer niet herinneren.![]()
Het had zo'n mooi nummer op het eind............
iemand
Nee die is het nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:45 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Monk? http://www.net5.nl/web/show/id=91931/langid=43/day=2 18.40
Ik dacht even aan Columbo, maar die slist niet echtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:11 schreef Flyingdutchman het volgende:
Zoek de titel van een Amerikaanse detective serie waarvan de hoofd detective zelf behoorlijk slist. Het was zaterdagavond op TV RTL4/5/7 of NET5 of Veronica, dat kan ik me dan weer niet herinneren.![]()
iemand
Thanks, het is geen oude serie heb het wel vaker gezien. Zal even wat over het plot melden: afgelopen zaterdag zaten ze achter een moordenaar aan, op een gegeven moment wordt er een gast in een cel vermoord met een steekwapen dat gemaakt was van een stukje stof met staal.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik dacht even aan Columbo, maar die slist niet echt
Weet je zeker dat het op zaterdag was?quote:
Verkeerde dagquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Hier de programma's voor aanstaande zaterdag rtl4,5,7,8: http://www.rtl.nl/service/gids/
het zal vast iets zijn op Net 5, daar is 'detective avond, alle andere zenders hebben afgelopen zaterdag films uitgezonden. Misschien staat het op deze link:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:11 schreef Flyingdutchman het volgende:
iemand
Ik vermoed dat je Mensen zoals jij en ik met Kees Brusse bedoelt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:23 schreef Frozen het volgende:
Ik zoek een Nederlandse serie uit de jaren 80, bestaande uit iets van 6 losse delen, maar elke keer met dezelfde acteur in de hoofdrol. Oudere man, schijnt een grote hit geweest te zijn toen.
Een jaar terug zijn deze afleveringen op dvd verschenen.
Weet iemand het?
Catwoman met Halle Berryquote:Op maandag 1 februari 2010 18:37 schreef BriaNL het volgende:
heb geen compleet verhaal jammer genoeg.
maar t einde is dat de vrouw die de bazin van een bedrijf dat jeugd-crème maakt.
op t einde komt de hoofdpersoon er achter dat haar gezicht zo hard als staal is door de créme en gaat hij/zij met haar vechten in een gebouw. op t einde flikkerd ze volgensmij naar beneden uit het raam.
onduidelijk, ik weet t![]()
iemand?
ow jah, natuurlijkquote:
Heb je niet ietsje meer? Dit is wel heel erg karig.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou nu komt er een filmbeschrijving haha jullie kunnen er vast niks van maken, al hoop ik het wel want ik zit er echt mn hoofd over te breken..
Als ik me niet vergis is de film het afgelopen half jaar gereleased. Er speelde een meisje in, erg jong ik denk een jaar of 6/7 die echt heel goed kon spelen. Haar tranen waren erg overtuigend. En daar houd het op. Ik twijfel of ze zich groot moest houden voor haar ouders ofzo. Of het een familiedrama was ofzo. Ik weet het niet zo goed meer. Ik ben eigenlijk op zoek naar dat meisje :p Nou goed ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:57 schreef bijderechter het volgende:
Ik zoek een youtube achtig filmpje waarop een sketch te zien is van een agent die een auto aan de kant zet. De agent is te voet.
De agent wordt over de top neergezet, gaat steeds harder gillen, met zijn handboeien dreigen, rent achter de auto aan etc.
Iemand enig idee?
Het meisje speelt nu in House op sbs6.. Ik zal eens zien of ik die aflevering kan achterhalen en daarmee de naam van het meisje en juist daarna de filmquote:Op maandag 1 februari 2010 21:28 schreef Xessive het volgende:
[..]
Heb je niet ietsje meer? Dit is wel heel erg karig.
Dass weisse Band?quote:Op maandag 1 februari 2010 01:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou nu komt er een filmbeschrijving haha jullie kunnen er vast niks van maken, al hoop ik het wel want ik zit er echt mn hoofd over te breken..
Als ik me niet vergis is de film het afgelopen half jaar gereleased. Er speelde een meisje in, erg jong ik denk een jaar of 6/7 die echt heel goed kon spelen. Haar tranen waren erg overtuigend. En daar houd het op. Ik twijfel of ze zich groot moest houden voor haar ouders ofzo. Of het een familiedrama was ofzo. Ik weet het niet zo goed meer. Ik ben eigenlijk op zoek naar dat meisje :p Nou goed ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |