Vaatwasserquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vuile afwas in keukenkastjes zetten anyone?![]()
En dan maar hopen dat ze niet aanbieden mee te helpen bij de afwas.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vraag je adres wel tegen die tijd![]()
Ik wil m hier niet eens op bezoek hebben
Hoezo dan? Hij doet het toch gewoon bij je?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:27 schreef oh-oh het volgende:
En als jullie persé een op willen, vragen jullie dat maar even aan een mod.
Ik weiger
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:28 schreef trovey het volgende:
quote]Op donderdag 21 januari 2010 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vraag je adres wel tegen die tijd![]()
Ik wil m hier niet eens op bezoek hebben
Maar owee als je wilt adopteren, dan moet je eerst jarenlang psychologische testen ondergaan. Terwijl ongeschikte klootjesvolk maar doorfokkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben voor een verplicht examen, voor je jezelf mag voortplanten, als je zelfs voor de snorfiets al een rijbewijs moet halen...:')
maar wil je kinderen, neuk maar vrolijk verder, ook al ben je een alcoholist, en rookt je vrouw door tijdens de zwangerschap ofzo...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Deze twee waren apart al niet geschikt maar de samenkomst van genen was echt dramatisch.
Kind is echt intelectueel gezien gewoon akelig goed dr uit gekomen.
Hoe het kan is me een raadsel, zij heeft een broer die echt achterlijk is, haar ouder zijn zo dom als maar kan, hij is ook echt totaal niet snugger of wat dan ook.
Maar het jochie is onwijs slim.
En heel erg leuk, als zn ouders dr niet bij zijn
Ik kan heel goed stapelen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Cat jij hebt echt moeite met de afwas he?
Die staat hier echt zelden.
Oh ik zei het nog tegen een vriendin.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar owee als je wilt adopteren, dan moet je eerst jarenlang psychologische testen ondergaan. Terwijl ongeschikte klootjesvolk maar doorfokken
Ik ben dr denk ik 5 minuten per dag aan kwijt of zo hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed stapelen.![]()
Ik vind het zo'n zonde van tijd en afwaswater om die dagelijks te doen. Dus dat is meestal een keer of 2 per week. Hangt af van verschillende zaken. Verwacht bezoek en gebrek aan servies zijn belangrijke triggers.![]()
Ergens is het belachelijk, want zo'n flinke vaat kost dan een half uurtje, Dus met 10 minuten per dag ben ik ook klaar. Maar ik vertik het!
En ga er geen vaatwasser voor aanschaffen want ik ben feitelijk gewoon lui.
Goed bezig vanavond Elies.quote:
IKEA houten inklap afdruiprek FTW!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben dr denk ik 5 minuten per dag aan kwijt of zo hoor.
Ik droog nooit iets af, ik heb een afdruiprek
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed stapelen.![]()
Ik vind het zo'n zonde van tijd en afwaswater om die dagelijks te doen. Dus dat is meestal een keer of 2 per week. Hangt af van verschillende zaken. Verwacht bezoek en gebrek aan servies zijn belangrijke triggers.![]()
Ergens is het belachelijk, want zo'n flinke vaat kost dan een half uurtje, Dus met 10 minuten per dag ben ik ook klaar. Maar ik vertik het!
En ga er geen vaatwasser voor aanschaffen want ik ben feitelijk gewoon lui.
ikea houten <insert iets> FTW!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
IKEA houten inklap afdruiprek FTW!
Voordeel is wel dat ik erg kan genieten van een schoon en leeg aanrecht. Elke dag een leeg aanrecht is maar saai.![]()
Neeeeeeee die houten afdruiprekken vind ik vies.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
IKEA houten inklap afdruiprek FTW!
Voordeel is wel dat ik erg kan genieten van een schoon en leeg aanrecht. Elke dag een leeg aanrecht is maar saai.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon kan goeiemorgen en joepie de poepie zeggen, al een tijdje
maar hij heeft onlangs besloten dat "goeie poepie" ook wel tof klinkt
Ik had van een collega begrepen dat het echt heel erg veel geld kost om te adopteren. Die waren er flink van geschrokken. Ik vind het belachelijk. Gun die kinderen liefdevolle ouders en vraag gewoon niet zoveel geld. Het zal vast wel zijn om mensen af te schrikken om "zomaar"' te adopteren, maar mensen "nemen" tegenwoordig ook "zomaar" kinderen. Ik snap het probleem niet zo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zei het nog tegen een vriendin.
Ze mogen hier zo een of twee van die Haitiaantjes parkeren, die krijg ik wel leuk groot hoor.
Maar ik ga dr al dat geld niet aan uitgeven, ik help dr liever die kinderen gewoon mee.
En wat dat betreft kan ik dan zelf beter even op een neger kruipen en zelf een kind bakken, bij wijze van spreken.
Zo raar die dingen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeee die houten afdruiprekken vind ik vies.
Nat hout
Nee hoor, mijn aanrecht is minimaal 1 keer per week leeg.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van mijn buurman....die heeft dezelfde argumenten...hij schrok er zelfs van dat hij, toen hij terugkwam nadat hij onverwacht in het ziekenhuis was opgenomen, dat hij een leeg aanrecht aantrof....had hij nog nooit gezien
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:36 schreef oh-oh het volgende:
Waarom spelen die honden altijd op de rugleuning van de bank, en dan het liefst op het stuk dat vrij staat en waar ze dus lekker van af kunnen vallen ???????
Ik heb een rvs afdruiprek van de Hema, heel groot, krijg ik echt een megavaat in gestapeldquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij was ook van die glassnijplanken....de uitvinding van de eeuw
...nu nog glasuitdruiprekken
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij was ook van die glassnijplanken....de uitvinding van de eeuw
...nu nog glasuitdruiprekken
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn aanrecht is minimaal 1 keer per week leeg.
Hier wankelen ze niet, en ze vallen ook nooit, Bil springt er wel es per ongeluk overheen , maar die pup, die gaat geheid een keer knoerhard pleurenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Is aangeboren bij kleine honden...hier staan ze ook altijd te wankelen op de rand (die al extra breed is)...terwijl ik weet dat ze vallen als een natte vaatdoek
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een rvs afdruiprek van de Hema, heel groot, krijg ik echt een megavaat in gestapeld
Oh cool , dat wil ik wel, en dan waslijnen in mn kast ipv plankenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]of je haalt waslijn-servies
[ afbeelding ]
of is natte waslijn ook vies
extragratisspecialetip voor oh-oh:quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier wankelen ze niet, en ze vallen ook nooit, Bil springt er wel es per ongeluk overheen , maar die pup, die gaat geheid een keer knoerhard pleuren
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]of je haalt waslijn-servies
[ afbeelding ]
of is natte waslijn ook vies
volgens mij kan je dan wel heel mooi alles opbergen jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh cool , dat wil ik wel, en dan waslijnen in mn kast ipv planken
Sasha is hier niet zo handig...die staat af en toe nogal wankel op de pootjes (vermoeden beginnende artrose) dus die haal ik altijd snel van de rand af want zo valt echt als een blokquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier wankelen ze niet, en ze vallen ook nooit, Bil springt er wel es per ongeluk overheen , maar die pup, die gaat geheid een keer knoerhard pleuren
Ik heb een wasdroger.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik moet binnen de was drogen....heb ik steeds een natte vloer met die oplossing
Meer dan 83 dusquote:
Van vilt met een plastic laagjequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een wasdroger.
Ik wil wasdrogerservies
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Sasha is hier niet zo handig...die staat af en toe nogal wankel op de pootjes (vermoeden beginnende artrose) dus die haal ik altijd snel van de rand af want zo valt echt als een blok
quote:
het snelst eruit meppen gaat met een flinke honkbal knuppelquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
Hij blaft echt ontzettend hard al, en graag ook met spelen.
Ik ga me er es in verdiepen hoe je dat het snelst er uit mept, want ik was net zo blij dat ik kefloos was hier
Thnx voor de tip, morgen ff kopen danquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het snelst eruit meppen gaat met een flinke honkbal knuppel
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Elies schreeuwt om aandacht....
In het vorige topic natuurlijk
Steeds maar duidelijk nee zeggen psst zeggen als ze de mond opentrekken heeft hier uitstekend geholpen....hier absoluut geen blaffertjes hier...even als er iemand aan de deur staat te rammelen (brievenbus of bel) maar dat is echt seconden en dat mag ook van mij....zijn tenslotte wel mijn waakhondenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:Hij blaft echt ontzettend hard al, en graag ook met spelen.
Ik ga me er es in verdiepen hoe je dat het snelst er uit mept, want ik was net zo blij dat ik kefloos was hier
Daar blaft ie zo hard doorheen dat ie me niet hoort.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Steeds maar duidelijk nee zeggen psst zeggen als ze de mond opentrekken heeft hier uitstekend geholpen....hier absoluut geen blaffertjes hier...even als er iemand aan de deur staat te rammelen (brievenbus of bel) maar dat is echt seconden en dat mag ook van mij....zijn tenslotte wel mijn waakhonden
veel ruis, en hij tuutert heel hard, hij zegt niksquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh mag ik nog ff snel je Napoleonfilmpje?
Ik had het op mn werk alleen maar zonder geluid kunnen kijken en ik wil het met zien
Ik geef ze altijd "De Blik" bij dit soort geintjes en dat werkt uitstekend....mijn katten en ik begrijpen elkaar primaquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
AUW!
Satsu heeft niet helemaal door dat hij nu mijn voet aan het bijten is!![]()
Is natuurlijk ook lastig als je in je tentje ligt. Maar hij bijt flink door.![]()
Eens kijken of hij subtiele hints snapt en anders mag hij enigzins leren vliegen.Tis goed met hem, ik heb geen bijterig katertje opgevoed en ben niet van plan dit er alsnog van te maken.
Hier nog wel een bijterig katertje..Hij wil het maar niet lerenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
AUW!
Satsu heeft niet helemaal door dat hij nu mijn voet aan het bijten is!![]()
Is natuurlijk ook lastig als je in je tentje ligt. Maar hij bijt flink door.![]()
Eens kijken of hij subtiele hints snapt en anders mag hij enigzins leren vliegen.Tis goed met hem, ik heb geen bijterig katertje opgevoed en ben niet van plan dit er alsnog van te maken.
maar hij praat wel heel leuk groenenballentaal tegen zn groenebalquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
veel ruis, en hij tuutert heel hard, hij zegt niks![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar blaft ie zo hard doorheen dat ie me niet hoort.
Met Bil werkte die truc wel, die kan sssst en LUID op commando![]()
Hijs alleen maar stil als ik m dan ff hardhandig grijp tot nu toe
Voor De Blik moet je visueel contact hebben. Zowel kater als voet lagen onder de deken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik geef ze altijd "De Blik" bij dit soort geintjes en dat werkt uitstekend....mijn katten en ik begrijpen elkaar prima
Die van mij heb ik van baby af aan afgeleerd aan lichaamsdelen te knagen. En sinds een week of twee knabbelt hij ook niet meer aan kabels.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hier nog wel een bijterig katertje..Hij wil het maar niet leren
Ja ik moet t nu meteen maar ff goed aanpakken want dat gruwelijk geblaf om niks dat mot ik nie hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan inderdaad even grijpen en bestraffend toespreken....moet ik ook wel eens doen als de dames denken dat de bank van hen is en dat met grommen en happen duidelijk willen maken(gebeurt gelukkig heel zelden).....NOT dus...voordat ze het weten grijp ik ze
Slaaaap lekker snowfairyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Gedouched en dichtvallende oogjes.
Snowfairy duikt het bedje in![]()
Zoeoeoeoeot.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik moet t nu meteen maar ff goed aanpakken want dat gruwelijk geblaf om niks dat mot ik nie hebben![]()
Zo grappig trouwens, hij was vanochtend op kantoor aan het keffen en toen zeiden mn collega's dat ze Bil nog nooit hebben horen blaffen, die blaft gewoon helemaal niet op kantoor, knappert van me![]()
Chico blaft soms, maar niet keffen, gewoon blafjes, als ie aan het spelen is OF als ie iets moet ( maw als iemand zn deken even door moet schuiven met de zon mee in de keuken, of als ie op een stoel in de zon gezet wenst te worden aldaar).
En dat is dan echt heel dwingend, WOEFFF ( NU!!!!!!!!).
Aan kabels knabbelt Gizmo dan weer nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor De Blik moet je visueel contact hebben. Zowel kater als voet lagen onder de deken.![]()
[..]
Die van mij heb ik van baby af aan afgeleerd aan lichaamsdelen te knagen. En sinds een week of twee knabbelt hij ook niet meer aan kabels.Met dus vanavond een terugval maar inmiddels is het weer rustig 'down there'.
Napoeon is liev.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Die heeft het veel te druk met uitbreiden. How the hell kom jij aan die superfarm Bamba?quote:
Lukt goed hequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Elies schreeuwt om aandacht....
In het vorige topic natuurlijk
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Aan kabels knabbelt Gizmo dan weer niet. Het is een teken van genegenheid bij 'm, maar het doet zo godsgruwelijk zeer af en toe
. Heb al geprobeerd te negeren, te straffen...maar hij blijft bezig
grote boerderijen krijg je door veel fokken... of juist niet dus...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heeft het veel te druk met uitbreiden. How the hell kom jij aan die superfarm Bamba?
Heb je al gefipood???quote:
FiPoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:05 schreef oh-oh het volgende:
Heb je al gefipood???
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heeft het veel te druk met uitbreiden. How the hell kom jij aan die superfarm Bamba?
Jij misschien, maar ik zou dat nooit doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
fipo's maak je toch als het topic al dicht is?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:04 schreef oh-oh het volgende:
Hij heeft dr trouwens echt een hekel aan als ik m corrigeer.
Hijs echt hondsbrutaal![]()
Maar goed, liever dit dan een schijtlijstertje hoor
ik noem mijn moeder nog geen eens 25 jaar mammaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb mijn moeder al in geen 25 jaar meer mamma genoemd
Ik de jouwes nog nooitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb mijn moeder al in geen 25 jaar meer mamma genoemd
Ik zou niet weten hoequote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:08 schreef Bamba het volgende:
gewoon kopen!
Elies, ik heb je wel uitgenodigd om buren te worden, maar farmville bokt af en toe wel eens. Als jij mij eens als buur vraagt?
Ja echt crap, nou is de verrassing dr helemaal vanafquote:
Zal ik het editten en dat jij het dan vergeetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Ja echt crap, nou is de verrassing dr helemaal vanaf![]()
Bedankt he
Gewoon, zegt ze!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
gewoon kopen!
Elies, ik heb je wel uitgenodigd om buren te worden, maar farmville bokt af en toe wel eens. Als jij mij eens als buur vraagt?
Dat jij het dan vergeet geloof ik graag, maar je kent mij hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik het editten en dat jij het dan vergeet
moeten, moeten,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:14 schreef oh-oh het volgende:
Waarom zit ik nog naar DWDD te kijken terwijl ik eigenlijk honden uit moet gaan laten?
M'n geld is nu ook wel ver op hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gewoon, zegt ze!Heb je 25.000 voor nodig! Ik heb twee oerlelijke tuinkabouters die ieder 1000 opbrengen maar dan ben ik er nog lang niet.
![]()
Elies: onderaan je boerderij op een leeg vakje 'neighbour' gaan staan en klikken, dan wijst het zich vanzelf.![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moeten, moeten,hondeneigenaar zijn heet dat!
die krijgen wel een koe van me..daar heb ik er toch genoeg van ;-).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tsss, en al die arme boerderijen in haiti dan?
Ja kan toch doen alsofquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Dat jij het dan vergeet geloof ik graag, maar je kent mij he![]()
Dat werkt bij mij niet; loopt de pc op vast. Maar het is al geluktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
Elies: onderaan je boerderij op een leeg vakje 'neighbour' gaan staan en klikken, dan wijst het zich vanzelf.![]()
Je staat er bij mij nog niet bij, maar dat kan even duren af en toe..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij niet; loopt de pc op vast. Maar het is al gelukt
Ik heb je kippen al gevoederd heurquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:29 schreef Bamba het volgende:
Je staat er bij mij nog niet bij, maar dat kan even duren af en toe..
Truste Zwabber![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:18 schreef JJH het volgende:
Troof! Ik was net nog bijna bij je in de straat!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:15 schreef Strega het volgende:
Ga zo maar eens naar bed. Hoop dat ik beter slaap dan afgelopen nacht. Die dromen wil je niet weten.
Morgen eerst maar eens een uitgebreide Lush beurt voor mezelf. Ik heb geen ogen meer van het huilen.
Mijn hart doet pijn en ik morgen eerst maar eens liters Lush en water nodig om wat weg te kunnen spoelen.
Ja maar dat kan ik nu niet meer zien...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:26 schreef trovey het volgende:
[..]
De enige waar nog licht te zien ik ben ik...maar niet lang meer
Ik en de andere gekken hierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik nu niet meer zien...
Ben indertussen al thuis, en toen ik er net langsreed brandde er nog wel meer licht.
Waarschijnlijk een combinatie van een paar dagen skiën en wat huizen bekijken in Luzern, Zwitserland.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:28 schreef nieslief het volgende:
Mogguh,
Wow Subtle wat een reis, gaaf hoor.
DML waar ga je heen????
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Tis zulk mooi weer weer vandaag, ik heb zin om vanmiddag vrij te nemen
Oeh leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een combinatie van een paar dagen skiën en wat huizen bekijken in Luzern, Zwitserland.
Nataaaaaasjquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
al hoewel er natuurlijk niks mis is met aan het goeie doel geven, word ik altijd die commerciele ramtam zo beu die er om heen zit, heel veel "bn'ers" die ineens mee willen doen zodat ze met hun kop op tv / radio komen om te laten zien hoe goed iedereen wel niet is
tis allemaal gewoon weer een smerige hype, daar baal ik zo van, dat iedereen ineens zingend met de handen in elkaar joepiedepoepie-goedhartig zit te doen, en vervolgens een maand later is iedereen het weer vergeten, het is niet meer "in", wachtend op de volgende ramp![]()
en dan dacht je dat die fashion-gays erg waren met het hypen van mode
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb echt niks tegen grootschalige goeie-doel-rampen-acties hoor, maar als nu iedereen op de radio/tv nou wat minder blij met zichzelf was...en er een hoop mensen zijn die het doen om erbij te horen, dan vraag ik me echt af waar zijn we mee bezig
![]()
voorbeeld: 2005, orkaan katrina, hoop heisa in de media, iedereen vond het echt erg, en iedereen vond het zielug
dan is de rush van de hype voorbij, en dan ziet de boel in new orleans er in 2009 nog steeds zo uit:
[ afbeelding ]
iedereen is het alweer vergeten![]()
en dat is dan in het rijkste land ter wereld he
Hoe cool!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:08 schreef MrSubtle het volgende:
Ni Hao!
[knip]
Okay, ik zal het ontbijt van de meesten wel weer hebben laten terugkomen, dus ik kan weer uitloggen hier![]()
Oeh leuk heb je er zin in??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:24 schreef Ynske het volgende:
MrS. t tof!
@greys, t zou me heel gaaf lijken maar idd t eten
k mag voor fok een ijshockeywedstrijd gaan fotograferen binnenkort
Ik vind het ook echt naar, ik krijg dr een knoop van in mn maag hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
Ik kan echt gewoon bijna niet geloven hoe negatief er door sommigen over acties bij rampen gedaan wordt
Nog steeds niet. Ik had de posts van Zwabber gemist daarover.
Dus 'omdat iedereen het een maand later toch alweer vergeten is', kan je beter helemaal maar je ogen er voor sluiten en niet helpen? Nou, daar zijn die mensen daar klaar mee dan![]()
Probeer dat nou eens los te zien van elkaar.
JA, het is kut dat het er na de orkaan Katrina op sommige plekken nog steeds niet uit ziet, maar JA, er zijn ook heel veel mensen wél geholpen aan nieuwe huizen inmiddels. Zie toch eens niet alleen het negatieve.
En JA, de meeste mensen zijn het een maand later weer vergeten, maar dat betekent toch niet dat de mensen die het niet vergeten en daar de handen uit de mouwen willen steken om wel te helpen dan maar zonder geld moeten komen te zitten?
Sorry, moest het even kwijt
je kunt t beter rochelen noemenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:40 schreef nieslief het volgende:
Mogguh wie er net binnengekomen is en die ik nog niet gegroet heb.
Beterschap Enfermera
Yns. gaat het alweer beter met het hoesten??
Ik heb niet eens zo zeer een probleem met mensen die zeggen dat ze geen geld willen of kunnen geven, dat is geheel hun eigen keuze en daar zal ik nooit iemand op aankijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt naar, ik krijg dr een knoop van in mn maag hoor.
Echt zelfs al blijft dr geld aan de strijkstok hangen , al komt dr van de 10 euro die je geeft 7 euro aan, als er maar wat aan komt.
We kunnen toch niet maar allemaal helemaal geen ene fucking niks doen om die mensen daar te helpen???
Kijk als je niks kan missen, ok, daar kun je niks aan doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo zeer een probleem met mensen die zeggen dat ze geen geld willen of kunnen geven, dat is geheel hun eigen keuze en daar zal ik nooit iemand op aankijken.
Maar de redenen steken me zo.
'Ja, een maand later is iedereen het toch weer vergeten". Ja dus?? Moeten we het dan massaal maar gewoon na 5 minuten vergeten dus ipv over een maand? Helpt dat die mensen?
'Die artiesten die allemaal weer zonodig met hun kop op tv willen'. Nou sorry, die zijn gevraagd daarvoor en ik vind het werkelijk super dat ze zich massaal daarvoor inzetten.
Thanksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:40 schreef nieslief het volgende:
Mogguh wie er net binnengekomen is en die ik nog niet gegroet heb.
Beterschap Enfermera
Yns. gaat het alweer beter met het hoesten??
Farmville?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:58 schreef nieslief het volgende:
Muis zit naast de luidsprekers van de pc...... Hij is aan het zoeken..... Waar komt toch dat geluid vandaanIk weet zeker dat ik kippen en een eend hoor
Ik ben ook zo. Maar mijn man niet. Dus hier is het aanrecht bijna altijd leeg. Gister deed niemand het uit zichzelf, dus heb ik het vanochtend maar gedaan, bij uitzonderingquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van mijn buurman....die heeft dezelfde argumenten...hij schrok er zelfs van dat hij, toen hij terugkwam nadat hij onverwacht in het ziekenhuis was opgenomen, dat hij een leeg aanrecht aantrof....had hij nog nooit gezien
Ik snap dat 'zwelgen in je eigen goedheid' niet zo steeds?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
@Greys: Snap het hoe je erover denkt, ik help alleen liever mensen hier in NL. En wat Zwabber zegt, het circus eromheen vind ik jammer, het is zo zwelgen in je eigen goedheid omdat je geld hebt gedoneerdDaar hou ik niet zo van. Maar natuurlijk is het wel goed dat mensen geld geven zodat het land weer enigzins opgebouwd kan worden
Het is ook geen aflaat. Tenminste... dat hoort het niet te zijn. En dat zwelgen in je eigen goedheid is ook niet tof. En ja, er zijn veel mensen die er niet bij stilstaan. Aan de andere kant, van mij uit gezien... zien geven doet geven en daar zijn op dit moment mensen mee geholpen. Dus, ja, ik zeg het wel. Ik geef aan een kleinschalig project dat mensen helpt. En of ze er dan hulp van invliegen of dat er goederen van gekocht worden zal mij een worst zijn. En ik hoop van harte dat ze dat land nu constructief kunnen helpen. Dwz, mensen kunnen helpen om op weg te komen en zichzelf te helpen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
@Greys: Snap het hoe je erover denkt, ik help alleen liever mensen hier in NL. En wat Zwabber zegt, het circus eromheen vind ik jammer, het is zo zwelgen in je eigen goedheid omdat je geld hebt gedoneerdDaar hou ik niet zo van. Maar natuurlijk is het wel goed dat mensen geld geven zodat het land weer enigzins opgebouwd kan worden
dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik hoop van harte dat ze dat land nu constructief kunnen helpen. Dwz, mensen kunnen helpen om op weg te komen en zichzelf te helpen.
om 17.00 uur ongeveer worden ze gebrachtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Tis trouwens Nokkies day today, hoe laat worden de dames gehaald????????
Ik ben er vanmorgen al geweest hoor.quote:
Het is zo massaal. Waarom moet er EN radio overdag, en dan 's avonds nog eens dat gezamenlijke programma? Ja, om zoveel mogelijk geld in te zamelen, dat snap ik ook wel, maar het is zoveel. Dat gaat me dan tegenstaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap dat 'zwelgen in je eigen goedheid' niet zo steeds?
Die artiesten worden daar voor gevraagd om belangeloos mee te werken. Als ze nee zeggen is het niet goed, maar als ze ja zeggen is het ook niet goed want dan zwelgen ze in hun eigen goedheid
En alleen door middel van zo'n 'circus' bereik je zoveel mensen tegelijk. Met een oproepje in de krant alleen hadden ze echt niet al die miljoenen opgehaald hoor. Dus wát is nou belangrijker, dat die mensen daar zoveel mogelijk geholpen worden die alles kwijt zijn, of dat Borsato weer even op tv is?
Disclaimer: ik ben niet boos oid ofzo hoorIk snáp het alleen gewoon niet
Zo noemt Joel mij meestal: moederquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik noem mn moeder "ma" of als ze vervelend / dom / lastig doet MOEDER!
Mama echt zelden
Nou, als je massaal iets wil bereiken moet je ook massale middelen inzetten, dat is toch logisch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het is zo massaal. Waarom moet er EN radio overdag, en dan 's avonds nog eens dat gezamenlijke programma? Ja, om zoveel mogelijk geld in te zamelen, dat snap ik ook wel, maar het is zoveel. Dat gaat me dan tegenstaan.
Nouja, blijkbaar hebben wij Nederlanders het nodig, zulke dingen? Want toen die ramp zich voordeed was ook het Irak-rapport onder de aandacht en dat kreeg voorrang. Dus blijkbaar letten we dan niet op natuuurrampen zoals deze en hebben we zo'n enorme dag in het teken van die ramp nodig om iets te doneren? Vind ik raar. Dat moet toch simpeler kunnen denk ik dan...
Dat dus. Ik vind het weer wel een beetje over de top dat het op 7 radiozenders te horen is geweest (het uitzenden ervan kost ook geld doneer dat dan liever) en ook nog op 3 zenders tv. Ik geef heus wel alleen niet veel en wat ik geef gaat naar sponsorlopen en naar lege-flessen-bonnen en inzamelacties hier in de buurt. Dat ze er een mooie show van maken met artiesten enzo vind ik mooi zien geven doet tenslotte ook geven. Maar moet dat nou op zoveel zenders helemaal uitgezonden worden?? Dat snap ik dan weer niet. Je kunt ook i.p.v. reclameblokken updates geven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
quote:
Gerdaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo noemt Joel mij meestal: moeder![]()
Zeg moeder, weet je waar ............
En als ik niet luister: Gerda!!
Ruimen die handel !quote:
Ja, vreselijk toch. My middle name. Van de drie die ik heb, vond hij die de meest geschiktequote:
Blijkbaar ja, maar dat is dus wat me stoort.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als je massaal iets wil bereiken moet je ook massale middelen inzetten, dat is toch logisch?
En nee ik vind het niet storend als ik op straat mensen leuke kleine dingen zie doen om geld op te halen en mensen op tv grote dingen zie doen om geld op te halen, ik vind het dan altijd fijn dat er even saamhorigheid heerst want zeiken op elkaar en op alles doen we toch al genoeg in dit land
Zo is het!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Ruimen die handel !
Ja kom op, ga nou niet doen alsof je zelf een heilige bent. Sorry hoor, maar als ik niet geef ben ik gelijk een slecht persoon dat niemand iets gunt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Blijkbaar vinden sommigen het reuze storend dat er een avondje drie tv-zenders hetzelfde uitzenden.
Weet je wat pas storend is? Als je halve familie dood is en je dakloos bent.
En dat terwijl je toch al geboren wordt onder de meest kansloze omstandigheden die er maar zijn ter wereld.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Blijkbaar vinden sommigen het reuze storend dat er een avondje drie tv-zenders hetzelfde uitzenden.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, vreselijk toch. My middle name. Van de drie die ik heb, vond hij die de meest geschikte
Maar wat is dan het verschil tussen de tsunami en dit?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Blijkbaar ja, maar dat is dus wat me stoort.
En idd, de saamhorigheid is idd wat goed is, maar ik vraag me dan af; waarom kan dat niet voor de problemen in ons land? Dat is ook wat me stoort. Ik zie meer dan genoeg issues hier die aangepakt moeten worden, genoeg om op te noemen, en daar staan we allemaal lijnrecht tegenover elkaar. Dan vind ik het jammer dat dat niet kan voor onze eigen problemen.
Enne, even om een nuance in het verhaal te brengen: ik geef zeker wel periodiek aan goede doelen, heb ook toentertijd bij die tsunami wat overgemaakt en de algemene fondsen hier doe ik ook. Alleen maak ik er wel een keuze in van waar ik hoeveel aan geef.
En het was er jaren geleden al zo rot toen je verraden werd door je buren en je halve familie vast zat of onder invloed stond van de Duvaliers.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Dan heb je niet goed gelezen wat ik zei, want ik heb nu al twee keer duidelijk gezegd dat ik het NIEMAND (!) kwalijk neem als ze geen geld geven. Kom, niet selectief gaan lezen nu.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja kom op, ga nou niet doen alsof je zelf een heilige bent. Sorry hoor, maar als ik niet geef ben ik gelijk een slecht persoon dat niemand iets gunt?
Nee.
Joel weet het idd mooi te brengen. Mijn moeder heeft 1 hele mooie "doopnaam".quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helemaal top die Joël
![]()
Ik weet de doopnamen van mijn moeder niet eens joh
Het schijnt dat ze dat wel voorzichtig aan gaan pakken omdat het land ook zo corrupt is en nu een heel deel van de regering ook is omgekomen enzo. Ze gaan dat samen met de VN doen en die geeft dan kleine beetjes geld aan projecten e.d. Kijk maar naar de aflevering van Pauw & Witteman van gister, daar wordt het eea uitgelegdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoeveel geld heeft Haiti nu eigenlijk van de hele wereld gekregen?
Daar moeten ze toch zo ongeveer het hele land mee kunnen opbouwen, het lijkt haast bijna meer dan dat ze ooit gehad hebben. En ik hoop van harte dan ze hier jaren voorspoed van kunnen hebben i.p.v. dat ze weer terug vallen in armoede.
Ik zou wel graag willen zien hoe ze dan aanpakken. Geven ze de mensen zelf geld om een huis te bouwen?
Mijn gevoel van hoe het is geregeld enzo. Ik heb er nu gewoon minder zin in dan toen. En ik ga niet elke keer iets geven bij elke natuurramp.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil tussen de tsunami en dit?
Hebben die mensen daar nu gewoon pech dat het de zoveelste ramp is die een beroep op jou doet?
Zulke dingen zullen blijven gebeuren, zolang wij hier in luxe leven vind ik het onze taak om te helpen waar nodig. En wil je echt de problemen in ons land die we zelf veroorzaken vergelijken met een allesverwoestende natuurramp in een ontwikkelingsland?
Ik vind gewoon dat je het ineens heel sarcastisch brengt, ook met de ':)' smiley voor je post. Ik vond dat je een steek onder water gaf door de laatste zin die je zei, en daar voelde ik me door aangevallen. Op internet is het soms lastig te peilen hoe iemand iets bedoeld.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen wat ik zei, want ik heb nu al twee keer duidelijk gezegd dat ik het NIEMAND (!) kwalijk neem als ze geen geld geven. Kom, niet selectief gaan lezen nu.
Je schuift me nu verdorie uitspraken in de mond die ik nooit zou zeggen, met 'slecht persoon' en 'heilige'![]()
Lees mijn post nog even na, die je quote... dan zeg ik alleen maar dat ik het 'gezeur' over dat het op drie zenders tegelijk een beetje jammer vindt. Verder niets over slechte personen, wel of geen geld geven, etc.
Dan is het voortaan misschien beter om dan even te vragen hoe ik het bedoelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je het ineens heel sarcastisch brengt, ook met de ':)' smiley voor je post. Ik vond dat je een steek onder water gaf door de laatste zin die je zei, en daar voelde ik me door aangevallen. Op internet is het soms lastig te peilen hoe iemand iets bedoeld.
Diequote:
wel veel fotos maken hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:06 schreef Cat22 het volgende:
Hoi!![]()
Geen DTH updates of gewieber?
Dan zal ik het voortouw nemen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog één nachtje slapen en dan gaan we naar DTH!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn de betere plannen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem vanmiddag lekker vrij, ga zo lekker de stad in en dan lekker vroeg naar huis![]()
lekker, geniet ervan!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem vanmiddag lekker vrij, ga zo lekker de stad in en dan lekker vroeg naar huis![]()
Alsof jij je laat dwingen.quote:
Sorry, maar ik moet hier nog even op inhaken, ook al is de discussie voorbij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Hey, jij zei dat ik hem moest showenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof jij je laat dwingen.![]()
Je wil gewoon je taart flashen.
Ik denk niet dat de discussie voorbij is hoor, dus voeg toe als je wil.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet hier nog even op inhaken, ook al is de discussie voorbij.
Weet je wat mij stoort? Dat koenders het geld wel kan verdubbel, maar dat wij volgend jaar de broekriem ws moeten aanhalen omdat er weer een begrotings te kort is. Dat is wat mij stoort.
En balkenende die oproept om vooral GUL te geven. Heeft die kerel zelf zn salaris al gedoneerd?
Wow, heb ik zo'n macht over je?quote:
Ik heb niet terug gelezen van gisterenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de discussie voorbij is hoor, dus voeg toe als je wil.
Maar ik had weinig toe te voegen aan wat ik gisteravond heb gezegd. Ieder zijn mening en ik zie er weinig nut in mijn mening nogmaals te herhalen.Dus dat verklaart waarom ik er vandaag niet op inging.
[..]
Wow, heb ik zo'n macht over je?![]()
*valt om*
Het is wel een heel liefe taart hoor, had de foto niet willen missen.
Dat moet alleen Cat22quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:04 schreef Greys het volgende:
Want als we voor smileys nou ook al disclaimers moeten gaan plaatsen...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:39 schreef Cat22 het volgende:
Satsu had net trouwens eenmoment.
Het beest houdt ervan op de rand van het bad te zitten. Heel relaxed en dan laat hij zijn staart zakken tot op het wateroppervlak. Vandaag duwde ik zijn staart onder water: geen respons, water was immers lekker warm. Tot hij van de rand sprong. Hij wist niet hoe hij zich moest draaien om dat koude druipende ding wat aan zijn kontje ontsproot te bekijken.Hij had zelfs het besef niet zich droog te gaan likken.
En ome Naartjie vond die natte zwabber opeens erg interessant om tegenaan te tikken.
Ja, JIJ!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:45 schreef MissBliss het volgende:
Densie
[..]
Dat moet alleen Cat22![]()
Grapjeeeee
Dadipark in Dadizalequote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
nou zit ik al de hele ochtend dit te kijken, zonder hoi te zeggen tegen jullie![]()
![]()
![]()
bizar spul in dat topic btw, over verlaten steden enzo
verlaten eiland in japan, sinds 1974 ofzo:
[ afbeelding ]
een verlaten attractiepark in belgie, dadipark:
[ afbeelding ]
en natuurlijk tsjernobyl enzo komen er voorbij, echt bizarre foto's
Waar ga je de andere 17 latenquote:Een vrouw uit het Friese gemeente Het Bildt mag haar 27 katten niet houden. De rechter bepaalde vandaag dat het houden van de katten niet in overeenstemming is met het bestemmingsplan.
Zij mag van de rechter maximaal tien dieren in haar huis houden en moet dus in ieder geval zeventien katten elders onderbrengen. In 2008 kreeg zij van de gemeente al een keer een dwangsom opgelegd voor het houden van de dieren.
Ik heb jou al toegevoegd én MM had ik gisterenavond gepm'd en hij heeft teruggepm'd en hij weet wat ik bedoel en hij gaat het vanavond fixenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, JIJ!
Jij moet mij of MM addden op msn. Dan kan die die errors fixen voor je vanaaf!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:45 schreef MissBliss het volgende:
Densie
[..]
Dat moet alleen Cat22![]()
Grapjeeeee
quote:
ben je niet de enige inquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil echt nog eens n aar dat soort plekken toe, cameraatje mee, lijkt me tof
LL!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ingetje
[..]
Waar ga je de andere 17 laten
Bisdom? Is het een reli park dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben je niet de enige in
t gerucht gaat dat Dadipark in dit jaar weer opgeknapt gaat worden.
is zo in verslop geraakt nadat t belgische bisdom er geen geld meer in kon steken meen ik me te herinneren
Dadipark werd in 1950 geopend onder invloed van de lokale pastoor Gaston Deweer. Dadizele was op dat moment reeds een toeristische bestemming; veel mensen kwamen er op bedevaart. Het park evolueerde van een speelplein voor de kinderen van de bezoekers van de basiliek tot een zelfstandig pretpark. Het was niet gericht op grote moderne attracties, maar was eerder een laagdrempelig en betaalbaar park voor kleine kinderen. Uithangbord was een 800 meter lange hangbrug aan de randen van het domein, de langste van Europa. In het domein staan nog steeds de attracties, weliswaar overwoekerd. Al enkele jaren wordt geprobeerd het attractiepark nieuw leven in te blazen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bisdom? Is het een reli park dan?
Wel mooie foto's. Iets met vergankelijkheid en zo.
en het gekke is, er lopen nog steeds struisvogels rond van toen het park nog open wasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dadipark werd in 1950 geopend onder invloed van de lokale pastoor Gaston Deweer. Dadizele was op dat moment reeds een toeristische bestemming; veel mensen kwamen er op bedevaart. Het park evolueerde van een speelplein voor de kinderen van de bezoekers van de basiliek tot een zelfstandig pretpark. Het was niet gericht op grote moderne attracties, maar was eerder een laagdrempelig en betaalbaar park voor kleine kinderen. Uithangbord was een 800 meter lange hangbrug aan de randen van het domein, de langste van Europa. In het domein staan nog steeds de attracties, weliswaar overwoekerd. Al enkele jaren wordt geprobeerd het attractiepark nieuw leven in te blazen.
Sluiting
In 2000 gebeurde er een ongeluk in het park. Een jongen uit Kortrijk die gebruik maakte van de Nautic Jet attractie raakte zijn arm kwijt tijdens een rit in deze attractie. Dit ongeluk was het laatste in een reeks incidenten maar ook het zwaarste ongeluk in de geschiedenis van het park. Na het ongeval begonnen mensen meer te klagen over de veiligheid in het park en het aantal bezoekers liep terug. In 2002 werd aangekondigd dat het park voor een jaar gesloten zou worden voor renovatie, maar het park is sindsdien niet meer geopend.
3 x raden wat jij morgen in je Clio aantreftquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ingetje
[..]
Waar ga je de andere 17 laten
kloptquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en het gekke is, er lopen nog steeds struisvogels rond van toen het park nog open was
Ook voor mij morgen even wat extra beestjes knuffelen hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
3 x raden wat jij morgen in je Clio aantreft![]()
Haai![]()
Ik zag een enorm goor, maar wel spannend reisverhaal van Mr.S.
Leuk dat je ons ff komt updaten af en toe
dat zou ik dan weer niet durven. met die straling, laatst een repo over gezien, die stralingsmeters slaan echt uit boven t gras, en minder boven t asfaltquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil nog weleens naar Tsjernobyl. Kekke foto's had ik in dat topic gemikt hé Zwabster
Jaaaren terug was Michael Pilarzyk (???) es op TV met groen haar, dus ik moeders wijsgemaakt dat dta kwam omdat ie een Tjernobyl-kindje was.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil nog weleens naar Tsjernobyl. Kekke foto's had ik in dat topic gemikt hé Zwabster
gewoon vergeten met zijn domme kop, je weet hoe kinderen zijn, vergeten alles, jassen, schoenen, sleutels, armen...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:01 schreef MissBliss het volgende:
Hoe is die jongen zn arm kwijtgeraakt dan?
Zware valpartij in Dadiparkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:01 schreef MissBliss het volgende:
Hoe is die jongen zn arm kwijtgeraakt dan?
Ja er is nog steeds 300x zoveel straling als normaal ofzo. Maar je kan wel redelijk veilig 10 á 15 minuten op redelijk kleine afstand van de reactor zijn. En verder is het gewoon rondleiding door Prypyat, dorpje ernaast, wat helemaal verlaten is meteen na de ramp en waar de tijd dus al 25 jaar stilstaat, heel intrigerend om dat te zienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zou ik dan weer niet durven. met die straling, laatst een repo over gezien, die stralingsmeters slaan echt uit boven t gras, en minder boven t asfalt
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
zeker intrigerendquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja er is nog steeds 300x zoveel straling als normaal ofzo. Maar je kan wel redelijk veilig 10 á 15 minuten op redelijk kleine afstand van de reactor zijn. En verder is het gewoon rondleiding door Prypyat, dorpje ernaast, wat helemaal verlaten is meteen na de ramp en waar de tijd dus al 25 jaar stilstaat, heel intrigerend om dat te zien
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon vergeten met zijn domme kop, je weet hoe kinderen zijn, vergeten alles, jassen, schoenen, sleutels, armen...
Oh ongelukkig gevallen dus. Ik dacht dat die arm er misschien afgerukt was ofzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zware valpartij in Dadipark
* donderdag 08 juni 2000
*
* Auteur: (avn)
DADIZELE -- Een negenjarige jongen uit het Kortrijkse dagcentrum De Horizon kwam gisternamiddag zwaar ten val op de Nautic Jet in het pretpark Dadipark in Dadizele. Volgens het parket is de kans groot dat het kind een arm verliest.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon vergeten met zijn domme kop, je weet hoe kinderen zijn, vergeten alles, jassen, schoenen, sleutels, armen...
Auwauwauwauwauw! Dat doet de parkreputatie geen goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zware valpartij in Dadipark
* donderdag 08 juni 2000
*
* Auteur: (avn)
DADIZELE -- Een negenjarige jongen uit het Kortrijkse dagcentrum De Horizon kwam gisternamiddag zwaar ten val op de Nautic Jet in het pretpark Dadipark in Dadizele. Volgens het parket is de kans groot dat het kind een arm verliest.
Wil ik ook nog weleens naartoe. Voor die straling ben ik niet zo bang, dat houden ze in de gaten en op de echt gevaarlijke plekken mag je toch niet komen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja er is nog steeds 300x zoveel straling als normaal ofzo. Maar je kan wel redelijk veilig 10 á 15 minuten op redelijk kleine afstand van de reactor zijn. En verder is het gewoon rondleiding door Prypyat, dorpje ernaast, wat helemaal verlaten is meteen na de ramp en waar de tijd dus al 25 jaar stilstaat, heel intrigerend om dat te zien
http://www.sovjetreizen.nl/dagexcursiechernobyl.htmlquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:07 schreef Cat22 het volgende:
Wil ik ook nog weleens naartoe. Voor die straling ben ik niet zo bang, dat houden ze in de gaten en op de echt gevaarlijke plekken mag je toch niet komen.
Ik heb er ook weleens foto's en een reisverhaal van gelezen hier op Fok. Fascinerend.
quote:Fotostop op 100 meter afstand van de beruchte reactor, blok nummer
4. (veilige afstand)
quote:Bezoek aan Pripyat, een stad waar ooit 50.000 mensen woonden en
die 36 uur na de ontploffing geëvacueerd werd. Hier beleeft u de stilte
en rust van deze verlaten stad. U brengt een be zoek aan de
flatgebouwen zoals deze in 1986 achter gelaten zijn, waar nog alle-
daagse gebruiksvoorwerpen te vinden zijn. Tijdens uw bezoek komt u
langs de kermis, opgebouwd voor de 1 mei viering waar het reuzenrad
en de botsauto’s levenloos staan te wachten op bezoekers.
komt omdat de isotopen van het asfalt afspoelen, en het gras ze opneemt, via het waterquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zou ik dan weer niet durven. met die straling, laatst een repo over gezien, die stralingsmeters slaan echt uit boven t gras, en minder boven t asfalt
Wat zij zegt!quote:
wat dacht je van doel? ontrumd voor de antwerpse haven, bijna helemaal leeg nuquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker intrigerend
dr is in België een spookdorp, helaas word t nu afgebroken, maar dat is ook zoiets, overigens ook met die pretparken enzo. dr hangt gewoon zo'n aparte rare sfeer
Argh, vergeten te maken gister! En vanavond komt het er ook niet van want Ravage is er niet.. Sorry!quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Argh, vergeten te maken gister! En vanavond komt het er ook niet van want Ravage is er niet.. Sorry!![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Argh, vergeten te maken gister! En vanavond komt het er ook niet van want Ravage is er niet.. Sorry!![]()
3 op reis is daar geweest en hebben toen ook daar in een hotel overnahctquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.sovjetreizen.nl/dagexcursiechernobyl.html
Het schijnt officieel nog niet te mogen, maar wel oogluikend toegestaan te worden
[..]
[..]
dat bedoel ik ja, maar word heel snel afgebrokenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat dacht je van doel? ontrumd voor de antwerpse haven, bijna helemaal leeg nu
k weet daar niet veel vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
komt omdat de isotopen van het asfalt afspoelen, en het gras ze opneemt, via het water
toen tsjernobyl poef deed kon je natuurlijk in nederland zelfs veel geoogste groente niet meer eten vanwege de fall-out, koeien mochten ook niet meer grazen omdat het gras er vol mee zat![]()
maar zolang je op het asfalt blijft is er niks aan de hand, in de lucht zit niks meer, en alles wat er op je schoenen komt kan je afspoelen
veel mensne zijn bang voor radioactiviteit als een soort van spook, maar het is gewoon een natuurkundig begrip en als je er goed mee omgaat valt het wel mee
Ik kan me er niets meer van heugen; werd dat geadviseerd door de overheid of had je paniekerige ouders?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet daar niet veel van
kan me wel nog herinneren dat t t mooiste weer was en wij niet buiten mochten spelen
Nee, eind van de middag kan ik bellen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Bliss![]()
Heb je al uitslag van het bloedonderzoek?
En is Tha Zig al wat minder benauwd?
Nou ligt wel heel erg aan de situatie vind ik. Je ziet ook vaak genoeg mensen die het niet meer kunnen handelen zoveel dieren, met alle stank en geluidsoverlast van dien.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:20 schreef nokwanda het volgende:
Als die Friese mevrouw nou eens zo'n verlaten durp opzoekt en daar met haar katten gaat wonen, dan heeft er niemand iets te zeiken. Ik snap dat gezeik toch al niet. Zielig hoor.
die hele wolk kwam toen over Limburg heenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan me er niets meer van heugen; werd dat geadviseerd door de overheid of had je paniekerige ouders?
Ik ook niet, ik was toen net een half jaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan me er niets meer van heugen; werd dat geadviseerd door de overheid of had je paniekerige ouders?
Gedsiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
die hele wolk kwam toen over Limburg heen
Oude vrouw komt even uit lurkstandquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
denk paniekerige ouders, alhoewel de overheid toen zelf ook in paniek was, ze wisten neit goed wat ze moesten zeggen, iedereen zei wat andersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
nee echt niet, mijn ouders zijn alles behalve paniekerig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
denk paniekerige ouders, alhoewel de overheid toen zelf ook in paniek was, ze wisten neit goed wat ze moesten zeggen, iedereen zei wat anders
kwam omdat ukraine zei dat er niks aan de hand was, alles oke, don't worry friends, everything a oke![]()
![]()
Naderhand bleek aan metingen van het knmi dat we dus diep in de shit zaten
En men weet nog steeds niet precies wat de effecten op ons zijn geweest, zelfs vandaag de dag wijzen onderzoeken verschillende dingen uit, van enkele honderden mensen per jaar tot geen
BFF!!!!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Oude vrouw komt even uit lurkstand![]()
We mochten geen groente eten uit de tuin dat weet ik nog en hele vervelende beelden op tv waar mijn moeder (die ik gewoon Mem noem) van moest huilen.
Ik was 6 bedenk ik me net...weet er niets mee van.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef Maes het volgende:
[..]
We mochten geen groente eten uit de tuin dat weet ik nog en hele vervelende beelden op tv waar mijn moeder (die ik gewoon Mem noem) van moest huilen.
Geen paniekerige ouders bij ons hoor, het stond in de krant en kwam in het journaal dat je beter niet van eigen oogst kon eten. Ik meen me te herinneren dat Engeland de volle laag heeft gekregen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
denk paniekerige ouders, alhoewel de overheid toen zelf ook in paniek was, ze wisten neit goed wat ze moesten zeggen, iedereen zei wat anders
kwam omdat ukraine zei dat er niks aan de hand was, alles oke, don't worry friends, everything a oke![]()
![]()
Naderhand bleek aan metingen van het knmi dat we dus diep in de shit zaten
En men weet nog steeds niet precies wat de effecten op ons zijn geweest, zelfs vandaag de dag wijzen onderzoeken verschillende dingen uit, van enkele honderden mensen per jaar tot geen
okquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee echt niet, mijn ouders zijn alles behalve paniekerig.
Meissiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
BFF!!!!!!![]()
![]()
Zin in morgen? Ik wel!!!!!
Wat doe jij aan?
Wat neem jij allemaal mee?
WAAAAAAAAAAA * hyper is *
Mij staat er ook weinig van bij. Kan me iig niet herinneren dat we niet buiten mochten spelen of zo. En ik woonde (en woon) in Limburg, omringd door landbouw en gras.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
die hele wolk kwam toen over Limburg heen
is dat niet met veel situaties. en op zon ramp heb je ook niet echt invloed.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ok
maar goed, niemand wist die tijd waar ze aan toe waren, weten ze vandaag nog steeds niet
Mmmmmm, ik ook danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Meissie![]()
Ik doe warme kleren aan en mijn
laarzen
En mocht je wel gewoon nog grazen in dat gras?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mij staat er ook weinig van bij. Kan me iig niet herinneren dat we niet buiten mochten spelen of zo. En ik woonde (en woon) in Limburg, omringd door landbouw en gras.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
BFF!!!!!!![]()
![]()
Wat doe jij aan?
Daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ligt wel heel erg aan de situatie vind ik. Je ziet ook vaak genoeg mensen die het niet meer kunnen handelen zoveel dieren, met alle stank en geluidsoverlast van dien.
En dan is het voor de beesten zelf ook niet leuk meer.
Kijk vaak genoeg Nat. Geographic en dan Animal Cops, vaak zat mensen die uit liefdadigheid zoiets beginnen of uit liefde voor het beestje, maar gewoon geen 'nee' kunnen of willen zeggen en het dan uit de klauwen loopt en uitloopt op overlast en verwaarlozing.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedsie![]()
En volgens mij kun je het echt wel ruiken als je 27 katten in huis hebt, met 5 ruik ik het al als de bak es een dagje te laat verschoond wordt (of als ze je palm gebruiken als pispaal).
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens hoor, maar dat geld komt uit een al gereserveerde pot voor ontwikkelingshulpquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet hier nog even op inhaken, ook al is de discussie voorbij.
Weet je wat mij stoort? Dat koenders het geld wel kan verdubbel, maar dat wij volgend jaar de broekriem ws moeten aanhalen omdat er weer een begrotings te kort is. Dat is wat mij stoort.
Dat weten we niet, misschien wel?quote:En balkenende die oproept om vooral GUL te geven. Heeft die kerel zelf zn salaris al gedoneerd?
Ik was 11. Toen was ik allang ontgrast.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En mocht je wel gewoon nog grazen in dat gras?
zo herinner ik t me ook jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:31 schreef nieslief het volgende:
Ik kan me dat ook nog herinneren, geen groente uit eigen tuin eten (mijn opa balen want die had een mooie grote moestuin) en we mochten niet buitenspelen. En idd in Engeland was de situatie erger want daar is een deel van die wolk gedaald.
Maes je aardbeien!!!!!!
Ik ben ook adressen van Barbaaf en Bamba (die ik nog niet heb volgens mij) aan het zoekenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
HYPERT MEEEE!
![]()
![]()
Nog geen idee wat ik aan ga doen. Ik zal dadelijk de adressen maar eens op gaan schrijven voor de tomtidom. En blikjes in oto laden.
Wat wordt het morgen voor weer eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
BFF!!!!!!![]()
![]()
Wat doe jij aan?
nouja hij riep ook op om de stoep schoon te makenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
Hij kan als MP moeilijk daar desgevraagd gaan zitten oproepen om vooral niets te geven
tof!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb jou al toegevoegd én MM had ik gisterenavond gepm'd en hij heeft teruggepm'd en hij weet wat ik bedoel en hij gaat het vanavond fixen
klopt jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Nu ik eraan denk: nitriet/nitraat(?) houdende groenten als spinazie werden destijds als erg evil beschouwd meen ik. Die pakten nog wat extra straling op of zoiets.
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens hoor, maar dat geld komt uit een al gereserveerde pot voor ontwikkelingshulp
Dus stel dat hij dit geld niet verdubbeld had, dan had hij daar andere projecten in ontwikkelingslanden mee gesteund. Dus hoe dan ook, weg is het geld toch al. En dan vind ik dit een reuze goede bestemming
[..]
Dat weten we niet, misschien wel?
Hij kan als MP moeilijk daar desgevraagd gaan zitten oproepen om vooral niets te geven
praktisch heel europaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Geen paniekerige ouders bij ons hoor, het stond in de krant en kwam in het journaal dat je beter niet van eigen oogst kon eten. Ik meen me te herinneren dat Engeland de volle laag heeft gekregen.
Dat betwijfel ik echt hoor Greysie, volgens mij word er nog ieder jaar écht heel veel geld besteed aan ontwikkelingshulp en gaat het altijd nog flink over het budget heen door dit soort acties. Maakt me niet uit, maar tis idd wel wrang dat er dan ondertussen bezuiniging op bezuiniging hier word gestapeld...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens hoor, maar dat geld komt uit een al gereserveerde pot voor ontwikkelingshulp
Dus stel dat hij dit geld niet verdubbeld had, dan had hij daar andere projecten in ontwikkelingslanden mee gesteund. Dus hoe dan ook, weg is het geld toch al. En dan vind ik dit een reuze goede bestemming
[..]
Dat weten we niet, misschien wel?
Ik hoorde gisteren iets van kans op lichte sneeuw.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wordt het morgen voor weer eigenlijk?
Ik heb er ook zin an. Ll en Goodbye, zijn jullie allebei online vanavond om nog ff de laatste dingetjes voor morgen af te spreken?
Maes, kan jij om eh... ik geloof 10.45 uur uiterlijk bij mij zijn?
Nopequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb er ook zin an. Ll en Goodbye, zijn jullie allebei online vanavond om nog ff de laatste dingetjes voor morgen af te spreken?
Nou dan spreek ik het wel af met Goodbye en dan zie ik jou morgen rond half elf/kwart voor elf.quote:
MOOI!!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren iets van kans op lichte sneeuw.![]()
ALARRRRRRMAAAAAA!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan hier (werk) niet met de aardbeien bezigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:31 schreef nieslief het volgende:
Ik kan me dat ook nog herinneren, geen groente uit eigen tuin eten (mijn opa balen want die had een mooie grote moestuin) en we mochten niet buitenspelen. En idd in Engeland was de situatie erger want daar is een deel van die wolk gedaald.
Maes je aardbeien!!!!!!
O noes! Over 4 uur zijn ze verwelkt!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kan hier (werk) niet met de aardbeien bezig
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kan hier (werk) niet met de aardbeien bezig
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Nu ik eraan denk: nitriet/nitraat(?) houdende groenten als spinazie werden destijds als erg evil beschouwd meen ik. Die pakten nog wat extra straling op of zoiets.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O noes! Over 4 uur zijn ze verwelkt!![]()
Tobolalala en ik learnt the hard way, we hebben midden in de nacht onze wekkers gezet.![]()
Nou dan had ik ze laten verwelken jammer dan hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O noes! Over 4 uur zijn ze verwelkt!![]()
Tobolalala en ik learnt the hard way, we hebben midden in de nacht onze wekkers gezet.![]()
wat is dat precies?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]sommige isotopen (met name dus cesium) hechten zich graag aan nitraten, dus al die groenten waren een soort vangnet, waar alles in achter bleef
maar met bijvoorbeeld struntium isotopen ben je de lul, want als je die binnen krijgt, nemen ze de plek in van kalk in je botten, en dan zit het voor eeuwig in je lichaam
net als jodium, dat gaat recht je schildklier, mensen kregen jodiumpillen, zodat je schildklier de radioactieve variant niet meer op zou nemen
Ik ben op tijdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wordt het morgen voor weer eigenlijk?
Maes, kan jij om eh... ik geloof 10.45 uur uiterlijk bij mij zijn?
Hoe ga je het redden zonder ons?quote:
Strontium. Nasty spul.quote:
Helemaal goed. Ik sms wel ff als ik wegrijd morgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dan spreek ik het wel af met Goodbye en dan zie ik jou morgen rond half elf/kwart voor elf.
Toch?
Het was wel een beetje treurig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou dan had ik ze laten verwelken jammer dan hoor.
Nou!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe ga je het redden zonder ons?![]()
En ik je naam al inkorten zodat je langer met je batterij zou doen.
woeps typoquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Strontium. Nasty spul.
Is ook een radioactiverig iets.
we waren newbie-boeren he, dan doe je dat nogquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was wel een beetje treurig.Maja, laptop mee naar bed, en 5 minuten later weer
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |