Heb je al gefipood???quote:
FiPoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:05 schreef oh-oh het volgende:
Heb je al gefipood???
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heeft het veel te druk met uitbreiden. How the hell kom jij aan die superfarm Bamba?
Jij misschien, maar ik zou dat nooit doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
fipo's maak je toch als het topic al dicht is?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:04 schreef oh-oh het volgende:
Hij heeft dr trouwens echt een hekel aan als ik m corrigeer.
Hijs echt hondsbrutaal![]()
Maar goed, liever dit dan een schijtlijstertje hoor
ik noem mijn moeder nog geen eens 25 jaar mammaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb mijn moeder al in geen 25 jaar meer mamma genoemd
Ik de jouwes nog nooitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb mijn moeder al in geen 25 jaar meer mamma genoemd
Ik zou niet weten hoequote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:08 schreef Bamba het volgende:
gewoon kopen!
Elies, ik heb je wel uitgenodigd om buren te worden, maar farmville bokt af en toe wel eens. Als jij mij eens als buur vraagt?
Ja echt crap, nou is de verrassing dr helemaal vanafquote:
Zal ik het editten en dat jij het dan vergeetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Ja echt crap, nou is de verrassing dr helemaal vanaf![]()
Bedankt he
Gewoon, zegt ze!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
gewoon kopen!
Elies, ik heb je wel uitgenodigd om buren te worden, maar farmville bokt af en toe wel eens. Als jij mij eens als buur vraagt?
Dat jij het dan vergeet geloof ik graag, maar je kent mij hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik het editten en dat jij het dan vergeet
moeten, moeten,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:14 schreef oh-oh het volgende:
Waarom zit ik nog naar DWDD te kijken terwijl ik eigenlijk honden uit moet gaan laten?
M'n geld is nu ook wel ver op hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gewoon, zegt ze!Heb je 25.000 voor nodig! Ik heb twee oerlelijke tuinkabouters die ieder 1000 opbrengen maar dan ben ik er nog lang niet.
![]()
Elies: onderaan je boerderij op een leeg vakje 'neighbour' gaan staan en klikken, dan wijst het zich vanzelf.![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moeten, moeten,hondeneigenaar zijn heet dat!
die krijgen wel een koe van me..daar heb ik er toch genoeg van ;-).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tsss, en al die arme boerderijen in haiti dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |