denk paniekerige ouders, alhoewel de overheid toen zelf ook in paniek was, ze wisten neit goed wat ze moesten zeggen, iedereen zei wat andersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan me er niets meer van heugen; werd dat geadviseerd door de overheid of had je paniekerige ouders?
nee echt niet, mijn ouders zijn alles behalve paniekerig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
denk paniekerige ouders, alhoewel de overheid toen zelf ook in paniek was, ze wisten neit goed wat ze moesten zeggen, iedereen zei wat anders
kwam omdat ukraine zei dat er niks aan de hand was, alles oke, don't worry friends, everything a oke![]()
![]()
Naderhand bleek aan metingen van het knmi dat we dus diep in de shit zaten
En men weet nog steeds niet precies wat de effecten op ons zijn geweest, zelfs vandaag de dag wijzen onderzoeken verschillende dingen uit, van enkele honderden mensen per jaar tot geen
BFF!!!!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Oude vrouw komt even uit lurkstand![]()
We mochten geen groente eten uit de tuin dat weet ik nog en hele vervelende beelden op tv waar mijn moeder (die ik gewoon Mem noem) van moest huilen.
Ik was 6 bedenk ik me net...weet er niets mee van.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef Maes het volgende:
[..]
We mochten geen groente eten uit de tuin dat weet ik nog en hele vervelende beelden op tv waar mijn moeder (die ik gewoon Mem noem) van moest huilen.
Geen paniekerige ouders bij ons hoor, het stond in de krant en kwam in het journaal dat je beter niet van eigen oogst kon eten. Ik meen me te herinneren dat Engeland de volle laag heeft gekregen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
denk paniekerige ouders, alhoewel de overheid toen zelf ook in paniek was, ze wisten neit goed wat ze moesten zeggen, iedereen zei wat anders
kwam omdat ukraine zei dat er niks aan de hand was, alles oke, don't worry friends, everything a oke![]()
![]()
Naderhand bleek aan metingen van het knmi dat we dus diep in de shit zaten
En men weet nog steeds niet precies wat de effecten op ons zijn geweest, zelfs vandaag de dag wijzen onderzoeken verschillende dingen uit, van enkele honderden mensen per jaar tot geen
okquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee echt niet, mijn ouders zijn alles behalve paniekerig.
Meissiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
BFF!!!!!!![]()
![]()
Zin in morgen? Ik wel!!!!!
Wat doe jij aan?
Wat neem jij allemaal mee?
WAAAAAAAAAAA * hyper is *
Mij staat er ook weinig van bij. Kan me iig niet herinneren dat we niet buiten mochten spelen of zo. En ik woonde (en woon) in Limburg, omringd door landbouw en gras.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
die hele wolk kwam toen over Limburg heen
is dat niet met veel situaties. en op zon ramp heb je ook niet echt invloed.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ok
maar goed, niemand wist die tijd waar ze aan toe waren, weten ze vandaag nog steeds niet
Mmmmmm, ik ook danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Meissie![]()
Ik doe warme kleren aan en mijn
laarzen
En mocht je wel gewoon nog grazen in dat gras?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mij staat er ook weinig van bij. Kan me iig niet herinneren dat we niet buiten mochten spelen of zo. En ik woonde (en woon) in Limburg, omringd door landbouw en gras.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
BFF!!!!!!![]()
![]()
Wat doe jij aan?
Daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ligt wel heel erg aan de situatie vind ik. Je ziet ook vaak genoeg mensen die het niet meer kunnen handelen zoveel dieren, met alle stank en geluidsoverlast van dien.
En dan is het voor de beesten zelf ook niet leuk meer.
Kijk vaak genoeg Nat. Geographic en dan Animal Cops, vaak zat mensen die uit liefdadigheid zoiets beginnen of uit liefde voor het beestje, maar gewoon geen 'nee' kunnen of willen zeggen en het dan uit de klauwen loopt en uitloopt op overlast en verwaarlozing.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedsie![]()
En volgens mij kun je het echt wel ruiken als je 27 katten in huis hebt, met 5 ruik ik het al als de bak es een dagje te laat verschoond wordt (of als ze je palm gebruiken als pispaal).
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens hoor, maar dat geld komt uit een al gereserveerde pot voor ontwikkelingshulpquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet hier nog even op inhaken, ook al is de discussie voorbij.
Weet je wat mij stoort? Dat koenders het geld wel kan verdubbel, maar dat wij volgend jaar de broekriem ws moeten aanhalen omdat er weer een begrotings te kort is. Dat is wat mij stoort.
Dat weten we niet, misschien wel?quote:En balkenende die oproept om vooral GUL te geven. Heeft die kerel zelf zn salaris al gedoneerd?
Ik was 11. Toen was ik allang ontgrast.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En mocht je wel gewoon nog grazen in dat gras?
zo herinner ik t me ook jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:31 schreef nieslief het volgende:
Ik kan me dat ook nog herinneren, geen groente uit eigen tuin eten (mijn opa balen want die had een mooie grote moestuin) en we mochten niet buitenspelen. En idd in Engeland was de situatie erger want daar is een deel van die wolk gedaald.
Maes je aardbeien!!!!!!
Ik ben ook adressen van Barbaaf en Bamba (die ik nog niet heb volgens mij) aan het zoekenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
HYPERT MEEEE!
![]()
![]()
Nog geen idee wat ik aan ga doen. Ik zal dadelijk de adressen maar eens op gaan schrijven voor de tomtidom. En blikjes in oto laden.
Wat wordt het morgen voor weer eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
BFF!!!!!!![]()
![]()
Wat doe jij aan?
nouja hij riep ook op om de stoep schoon te makenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
Hij kan als MP moeilijk daar desgevraagd gaan zitten oproepen om vooral niets te geven
tof!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb jou al toegevoegd én MM had ik gisterenavond gepm'd en hij heeft teruggepm'd en hij weet wat ik bedoel en hij gaat het vanavond fixen
klopt jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Nu ik eraan denk: nitriet/nitraat(?) houdende groenten als spinazie werden destijds als erg evil beschouwd meen ik. Die pakten nog wat extra straling op of zoiets.
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens hoor, maar dat geld komt uit een al gereserveerde pot voor ontwikkelingshulp
Dus stel dat hij dit geld niet verdubbeld had, dan had hij daar andere projecten in ontwikkelingslanden mee gesteund. Dus hoe dan ook, weg is het geld toch al. En dan vind ik dit een reuze goede bestemming
[..]
Dat weten we niet, misschien wel?
Hij kan als MP moeilijk daar desgevraagd gaan zitten oproepen om vooral niets te geven
praktisch heel europaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Geen paniekerige ouders bij ons hoor, het stond in de krant en kwam in het journaal dat je beter niet van eigen oogst kon eten. Ik meen me te herinneren dat Engeland de volle laag heeft gekregen.
Dat betwijfel ik echt hoor Greysie, volgens mij word er nog ieder jaar écht heel veel geld besteed aan ontwikkelingshulp en gaat het altijd nog flink over het budget heen door dit soort acties. Maakt me niet uit, maar tis idd wel wrang dat er dan ondertussen bezuiniging op bezuiniging hier word gestapeld...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens hoor, maar dat geld komt uit een al gereserveerde pot voor ontwikkelingshulp
Dus stel dat hij dit geld niet verdubbeld had, dan had hij daar andere projecten in ontwikkelingslanden mee gesteund. Dus hoe dan ook, weg is het geld toch al. En dan vind ik dit een reuze goede bestemming
[..]
Dat weten we niet, misschien wel?
Ik hoorde gisteren iets van kans op lichte sneeuw.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wordt het morgen voor weer eigenlijk?
Ik heb er ook zin an. Ll en Goodbye, zijn jullie allebei online vanavond om nog ff de laatste dingetjes voor morgen af te spreken?
Maes, kan jij om eh... ik geloof 10.45 uur uiterlijk bij mij zijn?
Nopequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb er ook zin an. Ll en Goodbye, zijn jullie allebei online vanavond om nog ff de laatste dingetjes voor morgen af te spreken?
Nou dan spreek ik het wel af met Goodbye en dan zie ik jou morgen rond half elf/kwart voor elf.quote:
MOOI!!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren iets van kans op lichte sneeuw.![]()
ALARRRRRRMAAAAAA!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan hier (werk) niet met de aardbeien bezigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:31 schreef nieslief het volgende:
Ik kan me dat ook nog herinneren, geen groente uit eigen tuin eten (mijn opa balen want die had een mooie grote moestuin) en we mochten niet buitenspelen. En idd in Engeland was de situatie erger want daar is een deel van die wolk gedaald.
Maes je aardbeien!!!!!!
O noes! Over 4 uur zijn ze verwelkt!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kan hier (werk) niet met de aardbeien bezig
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kan hier (werk) niet met de aardbeien bezig
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Nu ik eraan denk: nitriet/nitraat(?) houdende groenten als spinazie werden destijds als erg evil beschouwd meen ik. Die pakten nog wat extra straling op of zoiets.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O noes! Over 4 uur zijn ze verwelkt!![]()
Tobolalala en ik learnt the hard way, we hebben midden in de nacht onze wekkers gezet.![]()
Nou dan had ik ze laten verwelken jammer dan hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O noes! Over 4 uur zijn ze verwelkt!![]()
Tobolalala en ik learnt the hard way, we hebben midden in de nacht onze wekkers gezet.![]()
wat is dat precies?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]sommige isotopen (met name dus cesium) hechten zich graag aan nitraten, dus al die groenten waren een soort vangnet, waar alles in achter bleef
maar met bijvoorbeeld struntium isotopen ben je de lul, want als je die binnen krijgt, nemen ze de plek in van kalk in je botten, en dan zit het voor eeuwig in je lichaam
net als jodium, dat gaat recht je schildklier, mensen kregen jodiumpillen, zodat je schildklier de radioactieve variant niet meer op zou nemen
Ik ben op tijdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wordt het morgen voor weer eigenlijk?
Maes, kan jij om eh... ik geloof 10.45 uur uiterlijk bij mij zijn?
Hoe ga je het redden zonder ons?quote:
Strontium. Nasty spul.quote:
Helemaal goed. Ik sms wel ff als ik wegrijd morgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dan spreek ik het wel af met Goodbye en dan zie ik jou morgen rond half elf/kwart voor elf.
Toch?
Het was wel een beetje treurig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou dan had ik ze laten verwelken jammer dan hoor.
Nou!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe ga je het redden zonder ons?![]()
En ik je naam al inkorten zodat je langer met je batterij zou doen.
woeps typoquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Strontium. Nasty spul.
Is ook een radioactiverig iets.
we waren newbie-boeren he, dan doe je dat nogquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was wel een beetje treurig.Maja, laptop mee naar bed, en 5 minuten later weer
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |