Bedoel je dat n.a.v mijn vraag over die aapjes? Ik had je gemaild op het adres wat ik uit je Hyves profiel had omdat ik vaker mijn mail bekijk dan Fok! en Hyves.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:44 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ik er hier niks meer van gehoord heb
de zesde ziekte?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:26 schreef Fruppel het volgende:
Danique haar hele romp en een deel van haar gezicht, armen en benen zitten voor de verandering weer onder de uitslag.
Het zijn hele kleine rode stipjes (spelden prikjes zeg maar) en sommige vlekjes zijn wat groter/dikker geworden sinds gisteren, iemand enig idee wat dat kan zijn?
Huh? Nee! Lees ff terug, ging over dat ik niks gehoord heb over hoe ze mila's verjaardag gevierd hebben!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:24 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Bedoel je dat n.a.v mijn vraag over die aapjes? Ik had je gemaild op het adres wat ik uit je Hyves profiel had omdat ik vaker mijn mail bekijk dan Fok! en Hyves.
Als je iets anders bedoeld dan heb ik niets gezegd
Ik baal er een beetje van dat ik niet gevraagd heb of ik er bij mocht blijven.. Maar ja, das achterafquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:37 schreef Fruppel het volgende:
Lees half haha dat blijkt wel! Sorry!
Wat jammer dat je daar niets over gehoord hebt!
Wij waren erbij gebleven met haar viering, was erg grappig!
Heb je nog een foto van de traktaties?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:42 schreef Fruppel het volgende:
Inderdaad jammer! Voor volgende jaar dan!
De viering duurde al met al niet heel lang hoor maar het was wel leuk gedaan!
Danique kwam als laatste kindje en iedereen zat al netjes aan tafel te wachten op haar. Ze kreeg een feestmuts en ze mocht in de verjaardags-troon zitten en daarna ging iedereen zingen voor haar!
Helaas had ze daar even geen zin in en zette ze het op een brullen!
Na dat alles hebben we getrakteerd.
Halfvolle melk hier.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leve de wet van fok! Vannacht geen kik gegeven! Zelfs uitgeslapen nog. En de creme van de apotheek had ik nog en die gesmeerd gisteren en de plekjes zijn al bijna weg!
Lekker gedouched samen vanmorgen, telkens met zn handje voorzichtig de straal aanraken.
Zal eens kijken of ik een leuke foto kan vinden. Tis echt een binkie vind ik.
Wel een magere laatste tijd, terwijl hij goed eet. Het drinken (behalve de melk) is nog steeds bagger.
Ben benieuwd wat de dieetist te zeuren melden heeft woensdag. Zo geen zin om heen te gaan, als ik er al kan komen in die stomme gladheid.
Ik vroeg me nog of wat de nog niet zo lang 1 jarigen hier drinken. Opvolgmelk, nr 3 melk, of gewone koemelk?
Gaat Mila elke dag in bad??quote:Op zondag 31 januari 2010 17:43 schreef Raissa het volgende:
Fuente, Mila krijgt dit (maar is nog geen 14 maanden):
8:00 Bord pap (brinta of andere pap)
10:00 Beetje drinken (water/thee/sap/roosvicee)
12:00 Anderhalve boterham met drinken (water/thee/sap/roosvicee)
14:30 Fruit
16:30 Beetje drinken (water/thee/sap/roosvicee) met een liga/rijstewafel
18:00 Avondeten (meestal hetzelfde als wij eten maar af en toe een potje ivm kruiden ofzo) met water en soms een toetje (yoghurt/vla/danoontje)
Daarna gaat ze in bad en naar bed, 's avonds krijgt ze dus geen pap meer.
Yup, da's hier ook het advies, hoewel hij wel zwaarder is dan Leander.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:24 schreef freecell het volgende:
En daar tussendoor stop ikhem nog wel redelijk regelmatig wat extra toe. Ook op advies CB. Mag wel wat meer spek aan (nu 80 CM met bijna 9 KG)
Hier ook een mager kindje, net 8 kilo bij 75 cm. Vandaar dat ik ook geen enkel probleem maak van die nachtvoedingen, ze heeft ze kennelijk gewoon nodig.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:30 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Yup, da's hier ook het advies, hoewel hij wel zwaarder is dan Leander.
t valt mij op dat de tijden wel aardig gelijk lopenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaat Mila elke dag in bad??
Wel grappig om te lezen al die schema's. Soms heel verschillend soms ook wel weer erg gelijkend.
Kan me indenken dat je zenuwachtig bent. Het valt echt mee hoor, Sara kreeg buisjes toen ze net 1 was, en later nog eens en toen d'r neusamandel eruit. Het valt echt mee, maar het is wel even zielig, sterkte!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eindelijk mag ik hier meeposten gezien Levi vorige week zaterdag 1 jaar is geworden
Woensdag wordt ie geopereerd trouwens. Neusamandelen gaan eruit en buisje in zijn linkeroor gezien hij bijna chronisch verkouden is en oorontstekingen heeftdus ben onwijs zenuwachtig omdat ie onder narcose moet
Ja, Mila gaat elke dag in bad, heel af en toe wisselen we het om met douchen. Heel, heel zelden slaan we het een keertje over als we bijvoorbeeld bij mijn schoonouders gaan eten ofzo.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaat Mila elke dag in bad??
Wel grappig om te lezen al die schema's. Soms heel verschillend soms ook wel weer erg gelijkend.
Okay.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:37 schreef Ticootje het volgende:
Ik douche zelf graag voordat ik op de bank plof na het eten, dus Jen gaat gewoon met me mee.
Volgens mij is het toch alleen slecht als je het dan iedere dag met zeep doet?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dana gaat minimaal om de dag in bad. Ik wist eigenlijk niet dat het slecht voor de huid is![]()
met haar onder de douche durf ik nog steeds niet (ben zo bang dat ik uitglij)
volgens hier is t vooral t warme/hete water dat je huidvet oplostquote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Raissa het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch alleen slecht als je het dan iedere dag met zeep doet?
ja dat is direct mijn volgende afwijkingquote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bla: Anti-slipmatje installeren?
Niet onhygiënischer dan de douchebak zelf, toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja dat is direct mijn volgende afwijkingik vind die dingen zo onhygienisch
Jewelquote:Op maandag 1 februari 2010 13:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Niet onhygiënischer dan de douchebak zelf, toch?
dat dus!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jewelik vind die matjes ook heel vies. Ik heb echt het idee dat daar meer vuil op blijft hangen dan mijn gladde douchebak.
elin zegt ook nee, erg handig idd. Hoef ik ook niet meer te proberen een hap erin te schuiven ofzoquote:Op maandag 1 februari 2010 14:23 schreef mrien het volgende:
Schema's...
's ochtends BV en boterham
ergens in de ochtend vaak fruit
's middags brood met beker melk
's middags nog een koekje
's avonds warm eten + toetje
slapen
Niet echt vaste tijden voor alles, ligt er aan of ze naar de creche gaat of niet
Ze kan nu ja (kon ze al even) en nee zeggen. Maakt het soms wel een stuk makkelijker wat ze wilt
Dezelfde? Leuk!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:25 schreef Estrys het volgende:
Diaan, ik heb ook die smoby in bestelling voor seb
ho eens, wat kan ze nog meer? Haken, breien, afwassen?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin zegt ook nee, erg handig idd. Hoef ik ook niet meer te proberen een hap erin te schuiven ofzo
ook zijn er weer 2 tanden door
en ik ben weer weg
nee, dik, die,papa,mama,fes (flesplavondkaarsding)haiquote:Op maandag 1 februari 2010 14:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
ho eens, wat kan ze nog meer? Haken, breien, afwassen?
Dat komt ook wel goed. Lennon is ook een lichtgewicht. Wat ik begrepen hebben, zien ze liever lichtgewichten dan kinderen die te zwaar zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:28 schreef DJMO het volgende:
terug van het ziekenhuis. Alles was in orde, meneer was alleen te licht voor zijn lengte (80 cm en 9325 gram) en ik moest dr maar wat meer calorieen in stoppen (in overleg met het cb waar ik volgende week heen moet voor een reguliere afspraak) ik wijt het er maar gewoon aan dattie net een hoektand door heeft en dus slechter wilde eten, vorige week ziek is geweest ... komt wel weer goed hoor
ik heb ook zo het vermoeden dat esther zegt dat ik me niet zo druk moet maken, maar goed. Deze kinderarts bekijkt het natuurlijk vanuit het oogpunt dat ik gedronken heb tijdens de zwangerschap, en wijt het natuurlijk daaraan.(denk ik althans) Ze wil ook het verslag van het MKD hebben, en dat gaat over ouder/kind observatie. Ik vraag me echt af wat zij daar mee moet eerlijk gezegd. Hij ontwikkelt zich zoals elke andere normale baby, en als ze hem had gezien zonder de voorgeschiedenis te kennen, had ze heel anders gereageerd denk ik. Enfin, ik mail esther wel even, heb ik dat ook gelijk gehad, dan krijg ik maandag op de inloop wel antwoord van haarquote:Op maandag 1 februari 2010 20:45 schreef freecell het volgende:
DJMO: Leander is 82 CM en nog geen 9 KG
En daar maken ze zich op het CB niet druk om
Kleine beetjes... drinken is belangrijker dan eten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:47 schreef Kleurdoos het volgende:
zeggeuh, elin is een spuugmarathon aan t houden he.. dit is voor t eerst. Maar alles wat erin gaat, komt er ook weer uit. Eten en drinken wil ze wel. Ze houdt t alleen niet binnen.
Hoe doen jullie dat? blijven aanbieden en laten spugen of even niets geven?
lepeltjes met beetje thee, of wat boullion ( als ze al boullion op die leeftijd mogenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:47 schreef Kleurdoos het volgende:
zeggeuh, elin is een spuugmarathon aan t houden he.. dit is voor t eerst. Maar alles wat erin gaat, komt er ook weer uit. Eten en drinken wil ze wel. Ze houdt t alleen niet binnen.
Hoe doen jullie dat? blijven aanbieden en laten spugen of even niets geven?
Lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:43 schreef mrien het volgende:
Zit ik een keer aan de eettafel te fokken en Lotte aan het kleuren en een koekje aan het eten. Kijk ik op, zit ze d'r koekje te kleuren en te eten..oeps
Ik heb de box maar opgeruimd met kerst.. Ze wil er echt niet meer inquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker![]()
Zitten die van jullie eigenlijk nog wel eens in de box? Ik merk dat Leander het eigenlijk nog wel leuk vindt. 2x per dag een half uurtje oid en ik houd dat dus nog mooi even zo. Handig met voeden straks
ontbijten en avondeten doen we altijd netjes (en samen) aan de eettafel. maar de boterhammen tussen de middag eten we naast elkaar: selene in de box en ikke ernaast met fok of een spelletje. is eerlijk gezegd een heerlijk rustig momentje op de dag en zij vindt het prima (en eet op die manier trouwens ook het bestequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker![]()
Zitten die van jullie eigenlijk nog wel eens in de box? Ik merk dat Leander het eigenlijk nog wel leuk vindt. 2x per dag een half uurtje oid en ik houd dat dus nog mooi even zo. Handig met voeden straks
had ik ook al bedacht, maar dat vond hij niet handig. nu welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:26 schreef Raissa het volgende:
Kan Sangdrax niet boven werken simmu? Dan ziet Selene hem ook niet? Of denk ik nu te simpel
Idem: moet erg uitkijken wat ik in de box zet, voor je het weet is het klimmateriaal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:30 schreef freecell het volgende:
LieuweAls ik Leander zo in de box zou zetten zou hij het krat omkeren en er uit klimmen
Ik zie de box als een lekker veilig plekje voor hemEcht van hem alleen en niemand die hem komt storen. Hij vindt het ook niet vervelend!
standaard een beer in de stoel ls daar geen kind in zit lost dat probleem opquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
Erg leuke stoel.Wij hebben er ook nog bij staan kijken, maar met die katten van ons wordt het snel een kattenstoel ipv een stoel voor Lennon. Of we zouden hem elke keer de kamer uit moeten zetten, maar dat vind ik ook zo'n gedoe.
Misschien wel het proberen waard... al verdenk ik mn katten ervan bij de beer te gaan liggen, vinden ze wel gezellig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:59 schreef simmu het volgende:
[..]
standaard een beer in de stoel ls daar geen kind in zit lost dat probleem op
en gefeliciteerd jair + familie
ik zeg altijd tegen seb dat hij zijn tijd daar niet moet verslapen daar is het Kdv veel te duur voor, hij slaapt daar veel minder maar ja andere kindjes in de slaapkamer en andere omgevingquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:15 schreef bodpa09 het volgende:
Slapen jullie kids goed op het kdv? M. vindt het er veel te leuk, slaapt max 1,5 uur.
Op thuis dagen slaapt hij veel meer, het lijkt wel alsof hij dan inhaalt. Hij zat op een slaapje per dag, maar slaapt nu van 8 tot 10 (als ie om 6 uur wakker was), en van half 1 tot 3.
hij doet het niet meer sinds het gesprek :-Dquote:Op donderdag 4 februari 2010 07:36 schreef bodpa09 het volgende:
Bekend 'probleem' dus.
Gaat het daar nu wel beter Estrys, met die andere aanpak?
Bodpa hadden jullie deze keer wel prik? Toevallig de BMR?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:45 schreef bodpa09 het volgende:
Zo! Kind weer goedgekeurd! 81 cm en 9760 gram. Op +1 lijn qua lengte, -1 lijn qua gewicht.
En nu lekker heel lang geen prik meer! Yihaaa!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:45 schreef bodpa09 het volgende:
Zo! Kind weer goedgekeurd! 81 cm en 9760 gram. Op +1 lijn qua lengte, -1 lijn qua gewicht.
En nu lekker heel lang geen prik meer! Yihaaa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |