DJMO bij jou begint het los staan ook al. Leuk gezicht he.
Wat een leuke fluit!
De dietist zegt dat hij minimaal 500ml melkproducten per dag moet hebben. Dus incl toetje, plakje kaas ed.
De cbarts zegt minimaal 300ml en 500-750ml minimaal totaal aan vocht
Altijd leuk tegenstrijdigheid.
Van de dietist mag hij nog steeds geen gewone koemelk. We hebben nu nog pepti junior. Me moeten overgaan op “gewone” opvolgmelk. (bambix hebben we geloof ik)
Dan moeten we pepti afbouwen en dat mixen met bambix.
Ze vind gewone koemelk niet goed omdat er eiwitten en zouten in zitten als ik het goed heb onthouden.
Hier is het ongeveer
7.30-8.00 papfles 200
ca 10.00 fruit en als hij wil drinken (water/diksap/roosvicee) wat drinken erbij. (of hij slaapt weer, is laatste tijd vaak het geval)
12.00 bord pap of een papfles, of als het wil lukken een (half) broodje met dan een fles melk.
Brood gaat nog steeds niet best, plakt ook zo erg, maar een krentenbol gaat er wel zo in.
Ook krijgt hij dan vaak een cracker, waar hij gek op is.
15.00-15.30 probeer ik weer wat drinken, soms lukt het. Als het echt niet lukt, krijgt hij soms een flesje melk voor het vocht. Met een biscuitje/rijstwafel/soepstengel/cracker.
Als hij eerder geen fruit heeft gehad, krijgt hij dat nu.
Dan rond 17.15/17.30 avondeten. Vaak vers, soms uit een 12 maanden potje. Met meestal turkse yoghurt toe.
Soms wil hij nog een papfles rond 20.00. Rond 18.30/19.00 gaat hij naar bed. We laten hem zelf aangeven of hij nog een fles wil. (dus kijken of hij wakker wordt, veel vaker blijft hij gewoon slapen)