volgens hier is t vooral t warme/hete water dat je huidvet oplostquote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Raissa het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch alleen slecht als je het dan iedere dag met zeep doet?
ja dat is direct mijn volgende afwijkingquote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bla: Anti-slipmatje installeren?
Niet onhygiënischer dan de douchebak zelf, toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja dat is direct mijn volgende afwijkingik vind die dingen zo onhygienisch
Jewelquote:Op maandag 1 februari 2010 13:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Niet onhygiënischer dan de douchebak zelf, toch?
dat dus!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jewelik vind die matjes ook heel vies. Ik heb echt het idee dat daar meer vuil op blijft hangen dan mijn gladde douchebak.
elin zegt ook nee, erg handig idd. Hoef ik ook niet meer te proberen een hap erin te schuiven ofzoquote:Op maandag 1 februari 2010 14:23 schreef mrien het volgende:
Schema's...
's ochtends BV en boterham
ergens in de ochtend vaak fruit
's middags brood met beker melk
's middags nog een koekje
's avonds warm eten + toetje
slapen
Niet echt vaste tijden voor alles, ligt er aan of ze naar de creche gaat of niet
Ze kan nu ja (kon ze al even) en nee zeggen. Maakt het soms wel een stuk makkelijker wat ze wilt
Dezelfde? Leuk!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:25 schreef Estrys het volgende:
Diaan, ik heb ook die smoby in bestelling voor seb
ho eens, wat kan ze nog meer? Haken, breien, afwassen?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin zegt ook nee, erg handig idd. Hoef ik ook niet meer te proberen een hap erin te schuiven ofzo
ook zijn er weer 2 tanden door
en ik ben weer weg
nee, dik, die,papa,mama,fes (flesplavondkaarsding)haiquote:Op maandag 1 februari 2010 14:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
ho eens, wat kan ze nog meer? Haken, breien, afwassen?
Dat komt ook wel goed. Lennon is ook een lichtgewicht. Wat ik begrepen hebben, zien ze liever lichtgewichten dan kinderen die te zwaar zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:28 schreef DJMO het volgende:
terug van het ziekenhuis. Alles was in orde, meneer was alleen te licht voor zijn lengte (80 cm en 9325 gram) en ik moest dr maar wat meer calorieen in stoppen (in overleg met het cb waar ik volgende week heen moet voor een reguliere afspraak) ik wijt het er maar gewoon aan dattie net een hoektand door heeft en dus slechter wilde eten, vorige week ziek is geweest ... komt wel weer goed hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |