abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77556462
Zit ik een keer aan de eettafel te fokken en Lotte aan het kleuren en een koekje aan het eten. Kijk ik op, zit ze d'r koekje te kleuren en te eten..oeps
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:55:29 #252
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77556949
KD, beterschap voor Elin!!

Die Lotte
Make love, not war ☮
pi_77557125
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:43 schreef mrien het volgende:
Zit ik een keer aan de eettafel te fokken en Lotte aan het kleuren en een koekje aan het eten. Kijk ik op, zit ze d'r koekje te kleuren en te eten..oeps
Lekker

Zitten die van jullie eigenlijk nog wel eens in de box? Ik merk dat Leander het eigenlijk nog wel leuk vindt. 2x per dag een half uurtje oid en ik houd dat dus nog mooi even zo. Handig met voeden straks
pi_77557153
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Lekker

Zitten die van jullie eigenlijk nog wel eens in de box? Ik merk dat Leander het eigenlijk nog wel leuk vindt. 2x per dag een half uurtje oid en ik houd dat dus nog mooi even zo. Handig met voeden straks
Ik heb de box maar opgeruimd met kerst.. Ze wil er echt niet meer in
pi_77557481
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Lekker

ontbijten en avondeten doen we altijd netjes (en samen) aan de eettafel. maar de boterhammen tussen de middag eten we naast elkaar: selene in de box en ikke ernaast met fok of een spelletje. is eerlijk gezegd een heerlijk rustig momentje op de dag en zij vindt het prima (en eet op die manier trouwens ook het beste )

verder zet ik haar in de box als ik druk heen en weer aan het lopen ben om dingen te pakken uit de keuken. wat ik wel frappant vind is dat ze het enkel leuk vindt/pikt als het slechts wij tweetjes zijn hoor. zodra papa of een opa of oma verschijnt wil ze niet meer, want die zijn allemaal altijd heel erg met haar bezig. lopen we nu ook tegenaan, want sangdrax wil graag thuiswerken om mij wat te ondersteunen, en dat gaat nu dus aan alle kanten mis. selene wil aandacht van papa, die wil werken. en ze snapt het dus niet, want anders krijgt ze altijd wel aandacht van papa
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77557552
overigens zit moppie 1 nog net ff te werken nu, moppie 2 zit op de bank met het boekje 'lievelingsliedjes' te luisteren naar de cd 'lievelingsliedjes' met mama's dekentje eroverheen. 'lievelingsliedjes' is zo'n afschuwelijk zoetig kinderkoortje. selene vindt het prachtig
pi_77558080
Kan Sangdrax niet boven werken simmu? Dan ziet Selene hem ook niet? Of denk ik nu te simpel
pi_77559874
ik denk niet aan uitdroging hoor..ze krijgt nog wel wat binnen denk ik. En ze blijft ook om drinken vragen..dus nu af en toe een slokje, loskoppelen en haar even in de wipper leggen.. zodra ze vrij loopt geeft ze over. Nu krijgt r lichaampje wat rust
pi_77561676
Beterschap voor Elin!

De box is al een hele tijd weg hier, ze zat er nooit meer in dus toen maar opgeruimd
pi_77563872
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:26 schreef Raissa het volgende:
Kan Sangdrax niet boven werken simmu? Dan ziet Selene hem ook niet? Of denk ik nu te simpel
had ik ook al bedacht, maar dat vond hij niet handig. nu wel
het hele stel was vandaag dwarsig en ik had er geen zin of puf in. arme selene wist als laatste knaller vlak voor het eten nog met haar kin de punt van de tafel te knuffelen. ik was aan het koken: "BENGKNALBOEM! WHEEEEEEEE". een snee in der kin. ik vond hem niet hechtwaardig en het bloedde ook al niet zoveel, dus laten gaan. na enig nasnikken was het alweer goed. is er eigenlijk handig ontsmetspul? ik ken alleen sterilon (auw!) en jodium (troep)
pi_77564243
erg verdunde dettol
je hebt ook een soort dettol sterilon..
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:14:41 #262
114177 Diaan73
pi_77565236
Wij hebben de box ook sinds kerst de kamer uit... hij moest ivm de kerstboom even opgeruimd worden, Lennon zat er ook nog maar weinig in... na de kerst hebben we hem niet meer teruggezet. Het ging ook prima zonder box.
Make love, not war ☮
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:05:30 #263
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77568096
Wij hadden de kerstboom IN de box gezet.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:15:40 #264
114177 Diaan73
pi_77568588
De kerstboom was bijna net zo groot als de box maar hij had er wel in gekund, op een tafeltje inderdaad.
Make love, not war ☮
pi_77571103
Hier is de box al heel lang weg maar achteraf gezien had ik Seb er meer in moeten zetten heb ik het idee. Misschien dat hij dan minder om me heen zou zwerven de hele tijd en wat meer zelf wat kon doen. Of zou het niet uitmaken? Ik had in ieder geval meer kunnen doen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:14:59 #266
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_77571678
Wij willen de box eigenlijk wel uit de kamer hebben, maar aangezien Marlien er af en toe nog in wil, laten we het nog maar even staan. Ze zit er steeds minder vaak en minder lang in, dus ik verwacht de we de box binnenkort wel op kunnen ruimen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 februari 2010 @ 22:49:15 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77573422
beterschap voor elin!

Jan vind het niet erg om in de box te spelen. Aangezien ik dat ook niet erg vind, laat ik hem voorlopig nog lekker staan. mochten we straks kunnen verhuizen, is het wel zo makkelijk dat hij daar nog zijn eigen plekje heeft, terwijl de rest allemaal in dozen staat enzo ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_77574366
Lieuwe zit 's ochtends bijna altijd een tijdje in de box. Lekker rustig wakker worden, vooral papa stelt daar prijs op. Hij vermaakt zich opperbest met het zoeken van nieuwe toepassingen voor speelgoed of opbergmateriaal:

Ik vind de box zelf trouwens helemaal niet zo leuk, net een klein gevangenisje. Zo gauw hij het vervelend vindt mag hij er van mij ook altijd direct uit.

Arme zieke Elin! Veel sterkte vannacht voor jullie
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 3 februari 2010 @ 07:23:35 #269
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77579874
lieve foto Jore! waar heb jij dat speeltje met die kralen gekocht?? zoiets zoek ik ook nl, en de bart smit hier kon het niet vinden.

Vroeger (11 jaar geleden bij mijn dochter) vond ik het ook niet leuk voor die kleintjes, nu zie ik het vooral als een veilig stukje van de kamer als ik bezig ben in huis of even wil douchen. Ik wissel het speelgoed in de box regelmatig om zodat hij er zich nooit verveelt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_77580008
ahw Lieuwe

t ging trouwens prima vannacht, Elin heeft niet meer overgegeven
pi_77580335
Mooizo KD Misschien ook zo'n één-dag-buikgriepje?

Lieuwe Als ik Leander zo in de box zou zetten zou hij het krat omkeren en er uit klimmen
Ik zie de box als een lekker veilig plekje voor hem Echt van hem alleen en niemand die hem komt storen. Hij vindt het ook niet vervelend!
pi_77580362
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 08:30 schreef freecell het volgende:

Lieuwe Als ik Leander zo in de box zou zetten zou hij het krat omkeren en er uit klimmen
Ik zie de box als een lekker veilig plekje voor hem Echt van hem alleen en niemand die hem komt storen. Hij vindt het ook niet vervelend!
Idem: moet erg uitkijken wat ik in de box zet, voor je het weet is het klimmateriaal.

Lieuwe is wel een blij ei, of niet Jore? Super vrolijk mannetje volgens mij.

Fijn dat Elin weer beter is!
pi_77580929
Beterschap voor Elin KD.

Leuke foto van Lieuwe Jore.

Bij ons staat de box ook nog. Meneer kruipt nog niet en heeft dus niet zozeer het gevoel om daarin beperkt te zijn. Soms wil hij er niet in zitten, dan kan hij gewoon op een kleed op de grond spelen of hij komt even bij mij.

Hallo wilde ons en onze kleine man graag vast aanmelden in dit nieuwe topic. Hij is gisteren jarig geweest en 1 jaar oud geworden. Ook hij heeft de laatste dagen vooral s'nachts last van overgeven. Ik denk dat hij ook een maag-darm griepvirusje op het kinderdagverblijf heeft opgepikt.

Zal hem even voorstellen met wat fotos van gisteren.

Cadeautje:

Wat moet ik ermee?

Lekker gaan inspecteren:

Dat zit best lekker:

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinuviel op 03-02-2010 10:39:02 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:22:41 #274
114177 Diaan73
pi_77581011
Heey Jair Mooie stoel heb je gekregen!!!

KD fijn dat Elin wat opgeknapt ie.

Lieuwe handig zo'n doos. Lennon zou hem omdraaien en achter gaan lopen. Hij loopt nu ook achter de LP-boerderij.

DJMO hier heeft de Bart Smit dat soort speelgoed wel. Lennon heeft een soort van zebra met daaraan kralen en die heb ik bij de BS gekocht.
Make love, not war ☮
pi_77581389
Toffe stoel
pi_77581686
Ja dat vonden wij ook. Hij kleurt ook echt perfect met onze banken. Een eigen kleine bank/ fauteuil voor mijn zoontje.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77583029
Beste mods mogen wij in de op: Jair Amitai geboren op 2 februari 2009.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:43:54 #278
114177 Diaan73
pi_77583112
Erg leuke stoel. Wij hebben er ook nog bij staan kijken, maar met die katten van ons wordt het snel een kattenstoel ipv een stoel voor Lennon. Of we zouden hem elke keer de kamer uit moeten zetten, maar dat vind ik ook zo'n gedoe.
Make love, not war ☮
pi_77585340
Jair!

wij hebben geen schema, maar dit eet hij ongeveer
Tussen 3 en 6.30 bv
7.30 stukje boterham
9.00 bv
ergens tussendoor cracotte of rijstewafel of fruit
tussen de middag boterham
'smiddag bv/ koekje/fruit/ heel soms een paar kleine chipjes
avondeten met de pot mee
bv voor het slapen
'snacht drinkt hij nog een keer of 2, 3

Hij zit nu net heel enthousiast rozijntjes te eten

Ruben haad vorige week ineens flinke exceemplekken op zijn rug. Bij de huisarts geweest en cetomacrogolcreme gekregen. Daarna werd het eigenlijk alleen maar erger. Maandag weer naar de huisarts en nu hebben we hormoonzalf gekregen. Na 1 keer smeren was het al een stuk beter

En hij zegt mama! heel duidelijk om mij te roepen

oja de box is weg sinds zijn verjaardag, ik mis hem alleen om Ruben af en toe even te stallen, hij mist hem niet
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_77585379
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
Erg leuke stoel. Wij hebben er ook nog bij staan kijken, maar met die katten van ons wordt het snel een kattenstoel ipv een stoel voor Lennon. Of we zouden hem elke keer de kamer uit moeten zetten, maar dat vind ik ook zo'n gedoe.
standaard een beer in de stoel ls daar geen kind in zit lost dat probleem op
en gefeliciteerd jair + familie
pi_77589506
Bedankt voor de felicitaties.

Nog even een vraag: met welke leeftijd gingen jullie kinderen over van 2 naar 1 slaapje? Jair heeft al meerdere keren een ochtendslaapje overgeslagen hoewel ik het idee heb dat het meer is vanwege niet lekker zijn. Soms doet hij dan weer twee redelijke slaapjes en is hij s'avonds toch heel vroeg al moe.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tinuviel op 03-02-2010 14:24:45 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77594750
Jair gefeliciteerd!

Tyler wisselt het aantal slaapjes nog af. Soms 1, soms 2.

Zo, de dietist overleefd. Tyler is nu 77,5 cm en 9340gr
De reden om nog geen koemelk te geven is omdat je daar geen extra schepjes door kunt doen. Geen extra calorien.
Nu krijgt hij ipv 6 schepjes in de fles 8 schepjes. Hij groeit daar goed op. In combi met fantomalt.
We hebben net weer nieuwe voorraad pepti jr. Als die bijna op is (over ca een maand) moeten we over gaan op gewone poedermelk (bambix 2 ) Mengen met pepti en zo afbouwen.
Als dat goed gaat zo een aantal weken/maanden doorgaan. Gaat dat niet goed, kijken wat het probleem is. En a;st allemaal niet wil en halfvolle melk wel, dan mag hij dat.
Best een gedoe nog vind ik zelf.
Dat hij heel weinig ander drinken wil is niet zo'n probleem. Zolang hij maar alert is en genoeg plast. En dat is en doet hij!
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:05:45 #283
114177 Diaan73
pi_77609450
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:59 schreef simmu het volgende:

[..]

standaard een beer in de stoel ls daar geen kind in zit lost dat probleem op
en gefeliciteerd jair + familie
Misschien wel het proberen waard... al verdenk ik mn katten ervan bij de beer te gaan liggen, vinden ze wel gezellig.

Tinuviel, Lennon slaapt nog steeds 2x per dag. Ik breng Lennon gewoon 's morgens en 's middags naar bed en kijk wel of hij wil slapen. Hij slaapt dan eigenlijk wel min. 1,5 uur per keer. Hij gaat vervolgens 's avonds wel weer tussen 7 en half 8 naar bed. Ik denk dat een kind zelf gaat aangeven als hij/zij niet meer wil slapen. .Twan heeft nog tot hogere leeftijd 2x per dag geslapen, het ene kind heeft het meer nodig dan het andere.

Ingrid, fijn dat het goed ging bij de diëtiste.
Make love, not war ☮
pi_77609968
Slapen jullie kids goed op het kdv? M. vindt het er veel te leuk, slaapt max 1,5 uur.
Op thuis dagen slaapt hij veel meer, het lijkt wel alsof hij dan inhaalt. Hij zat op een slaapje per dag, maar slaapt nu van 8 tot 10 (als ie om 6 uur wakker was), en van half 1 tot 3.
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:20:33 #285
114177 Diaan73
pi_77610217
Lennon slaapt ook niet zo goed op kdv. Hij vindt het er ook te gezellig en te onrustig denk ik omdat op de slaapkamer meerdere kindjes liggen. Hij slaapt gemiddeld zo 2 uur per dag. Soms wat meer, soms wat minder. Dat gevoel van inhalen, hebben wij ook, maar Lennon is ook wel een slaapkop. Als hij bij mijn ouders is, slaapt hij gewoon ook 2x min. 2 uur en de volgende dag thuis ook weer.
Make love, not war ☮
pi_77619160
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:15 schreef bodpa09 het volgende:
Slapen jullie kids goed op het kdv? M. vindt het er veel te leuk, slaapt max 1,5 uur.
Op thuis dagen slaapt hij veel meer, het lijkt wel alsof hij dan inhaalt. Hij zat op een slaapje per dag, maar slaapt nu van 8 tot 10 (als ie om 6 uur wakker was), en van half 1 tot 3.
ik zeg altijd tegen seb dat hij zijn tijd daar niet moet verslapen daar is het Kdv veel te duur voor, hij slaapt daar veel minder maar ja andere kindjes in de slaapkamer en andere omgeving
pi_77619166
Bekend 'probleem' dus.
Gaat het daar nu wel beter Estrys, met die andere aanpak?
pi_77619272
Hier is momenteel één slaapje in eigen huis al een beetje een probleem
Als ik hem er ook maar iets te vroeg in leg, slaapt hij dus niet. En dan dus rustig de hele dag niet. Maar wel chagrijnig en moe tot en met.
Maar nu gaat hij er een half uurtje later in (op z'n vroegst om half 1) en gaat het veel beter
pi_77619299
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 07:36 schreef bodpa09 het volgende:
Bekend 'probleem' dus.
Gaat het daar nu wel beter Estrys, met die andere aanpak?
hij doet het niet meer sinds het gesprek :-D
pi_77619348
Slim kind heb je toch!
pi_77619523
ach ja heeft ie van zijn moeder
Zooo ik ga hier eens een kind klaarmaken voor een dagje oma. Hij zit nu nog Bumba te kijken maar er komt me ineens een lucht voorbij
pi_77620556
Op het kdv minder slapen heeft ons kind niet zo volgens mij is het ongeveer hetzelfde. Meestal slaapt hij gemiddeld zo'n 2,5- 3 uur op het kdv en ook thuis. S'ochtends zo'n uurtje en s'middags anderhalf of twee. Het kan ook echt aan het niet zo lekker zijn liggen dat hij weleens sóchtends niet wilde slapen. Een keer hadden wij ook zoiets van als hij toch niet slaapt kunnen wij ook met z'n allen naar de ikea voor een karpet en naar de prénatal gaan omdat wij nodig naar een autostoel moesten kijken. Gaat die dan gewoon in de kinderwagen in slaap vallen en slaapt het hele bezoek aan de prénatal door. Maf kind
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77620684
Zo! Kind weer goedgekeurd! 81 cm en 9760 gram. Op +1 lijn qua lengte, -1 lijn qua gewicht.
En nu lekker heel lang geen prik meer! Yihaaa!
pi_77621134
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:45 schreef bodpa09 het volgende:
Zo! Kind weer goedgekeurd! 81 cm en 9760 gram. Op +1 lijn qua lengte, -1 lijn qua gewicht.
Bodpa hadden jullie deze keer wel prik? Toevallig de BMR?

Hebben kindjes heel veel last van de BMR prik? En hoe lang na de prik begint dat? Ben aan het bedenken hoe ik de BMR prik afspraak het handigste kan plannen zodat de niet-lekker periode (mocht die er zijn) zo veel mogelijk op het weekend valt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77621332
Ja, hij kreeg een prik vandaag. BMR en MenC. Van de MenC kan hij vandaag al wat last krijgen, in de zin van verhoging/koorts. Van de BMR krijgt hij, als hij last krijgt, tussen de 5 en 12 dagen later last. Het kan dan een milde vorm van mazelen zijn, dus rode vlekjes.
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:21:53 #296
114177 Diaan73
pi_77621511
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:45 schreef bodpa09 het volgende:
mooie "scores" hoor!! Hopelijk krijgt hij geen last van de prikjes...

Lennon had vanmorgen bedacht dat 6 uur wel een mooie tijd was om even te gaan huilen, ik bed uit hem even getroost, slokje water en toen ging meneer weer verder slapen gelukkig. Ik heb vervolgens om 8 uur uit bed gehaald. Net met hem gedoucht en hij ligt nu weer in bed, maar hij is nog een beetje onrustig.
Make love, not war ☮
pi_77621835
Elin heeft amper last gehad van de BMR
pi_77621888
Heeft ze die al gehad dan? Ze is net 13 maand toch?
pi_77621931
klopt, ze heeft m eerder gekregen
dus met 14 maanden zijn wij prikvrij
pi_77622013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')