abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77581686
Ja dat vonden wij ook. Hij kleurt ook echt perfect met onze banken. Een eigen kleine bank/ fauteuil voor mijn zoontje.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_77583029
Beste mods mogen wij in de op: Jair Amitai geboren op 2 februari 2009.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:43:54 #278
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77583112
Erg leuke stoel. Wij hebben er ook nog bij staan kijken, maar met die katten van ons wordt het snel een kattenstoel ipv een stoel voor Lennon. Of we zouden hem elke keer de kamer uit moeten zetten, maar dat vind ik ook zo'n gedoe.
Make love, not war ☮
pi_77585340
Jair!

wij hebben geen schema, maar dit eet hij ongeveer
Tussen 3 en 6.30 bv
7.30 stukje boterham
9.00 bv
ergens tussendoor cracotte of rijstewafel of fruit
tussen de middag boterham
'smiddag bv/ koekje/fruit/ heel soms een paar kleine chipjes
avondeten met de pot mee
bv voor het slapen
'snacht drinkt hij nog een keer of 2, 3

Hij zit nu net heel enthousiast rozijntjes te eten

Ruben haad vorige week ineens flinke exceemplekken op zijn rug. Bij de huisarts geweest en cetomacrogolcreme gekregen. Daarna werd het eigenlijk alleen maar erger. Maandag weer naar de huisarts en nu hebben we hormoonzalf gekregen. Na 1 keer smeren was het al een stuk beter

En hij zegt mama! heel duidelijk om mij te roepen

oja de box is weg sinds zijn verjaardag, ik mis hem alleen om Ruben af en toe even te stallen, hij mist hem niet
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_77585379
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
Erg leuke stoel. Wij hebben er ook nog bij staan kijken, maar met die katten van ons wordt het snel een kattenstoel ipv een stoel voor Lennon. Of we zouden hem elke keer de kamer uit moeten zetten, maar dat vind ik ook zo'n gedoe.
standaard een beer in de stoel ls daar geen kind in zit lost dat probleem op
en gefeliciteerd jair + familie
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77589506
Bedankt voor de felicitaties.

Nog even een vraag: met welke leeftijd gingen jullie kinderen over van 2 naar 1 slaapje? Jair heeft al meerdere keren een ochtendslaapje overgeslagen hoewel ik het idee heb dat het meer is vanwege niet lekker zijn. Soms doet hij dan weer twee redelijke slaapjes en is hij s'avonds toch heel vroeg al moe.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tinuviel op 03-02-2010 14:24:45 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77594750
Jair gefeliciteerd!

Tyler wisselt het aantal slaapjes nog af. Soms 1, soms 2.

Zo, de dietist overleefd. Tyler is nu 77,5 cm en 9340gr
De reden om nog geen koemelk te geven is omdat je daar geen extra schepjes door kunt doen. Geen extra calorien.
Nu krijgt hij ipv 6 schepjes in de fles 8 schepjes. Hij groeit daar goed op. In combi met fantomalt.
We hebben net weer nieuwe voorraad pepti jr. Als die bijna op is (over ca een maand) moeten we over gaan op gewone poedermelk (bambix 2 ) Mengen met pepti en zo afbouwen.
Als dat goed gaat zo een aantal weken/maanden doorgaan. Gaat dat niet goed, kijken wat het probleem is. En a;st allemaal niet wil en halfvolle melk wel, dan mag hij dat.
Best een gedoe nog vind ik zelf.
Dat hij heel weinig ander drinken wil is niet zo'n probleem. Zolang hij maar alert is en genoeg plast. En dat is en doet hij!
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:05:45 #283
114177 Diaan73
pi_77609450
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:59 schreef simmu het volgende:

[..]

standaard een beer in de stoel ls daar geen kind in zit lost dat probleem op
en gefeliciteerd jair + familie
Misschien wel het proberen waard... al verdenk ik mn katten ervan bij de beer te gaan liggen, vinden ze wel gezellig.

Tinuviel, Lennon slaapt nog steeds 2x per dag. Ik breng Lennon gewoon 's morgens en 's middags naar bed en kijk wel of hij wil slapen. Hij slaapt dan eigenlijk wel min. 1,5 uur per keer. Hij gaat vervolgens 's avonds wel weer tussen 7 en half 8 naar bed. Ik denk dat een kind zelf gaat aangeven als hij/zij niet meer wil slapen. .Twan heeft nog tot hogere leeftijd 2x per dag geslapen, het ene kind heeft het meer nodig dan het andere.

Ingrid, fijn dat het goed ging bij de diëtiste.
Make love, not war ☮
pi_77609968
Slapen jullie kids goed op het kdv? M. vindt het er veel te leuk, slaapt max 1,5 uur.
Op thuis dagen slaapt hij veel meer, het lijkt wel alsof hij dan inhaalt. Hij zat op een slaapje per dag, maar slaapt nu van 8 tot 10 (als ie om 6 uur wakker was), en van half 1 tot 3.
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:20:33 #285
114177 Diaan73
pi_77610217
Lennon slaapt ook niet zo goed op kdv. Hij vindt het er ook te gezellig en te onrustig denk ik omdat op de slaapkamer meerdere kindjes liggen. Hij slaapt gemiddeld zo 2 uur per dag. Soms wat meer, soms wat minder. Dat gevoel van inhalen, hebben wij ook, maar Lennon is ook wel een slaapkop. Als hij bij mijn ouders is, slaapt hij gewoon ook 2x min. 2 uur en de volgende dag thuis ook weer.
Make love, not war ☮
pi_77619160
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:15 schreef bodpa09 het volgende:
Slapen jullie kids goed op het kdv? M. vindt het er veel te leuk, slaapt max 1,5 uur.
Op thuis dagen slaapt hij veel meer, het lijkt wel alsof hij dan inhaalt. Hij zat op een slaapje per dag, maar slaapt nu van 8 tot 10 (als ie om 6 uur wakker was), en van half 1 tot 3.
ik zeg altijd tegen seb dat hij zijn tijd daar niet moet verslapen daar is het Kdv veel te duur voor, hij slaapt daar veel minder maar ja andere kindjes in de slaapkamer en andere omgeving
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_77619166
Bekend 'probleem' dus.
Gaat het daar nu wel beter Estrys, met die andere aanpak?
pi_77619272
Hier is momenteel één slaapje in eigen huis al een beetje een probleem
Als ik hem er ook maar iets te vroeg in leg, slaapt hij dus niet. En dan dus rustig de hele dag niet. Maar wel chagrijnig en moe tot en met.
Maar nu gaat hij er een half uurtje later in (op z'n vroegst om half 1) en gaat het veel beter
pi_77619299
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 07:36 schreef bodpa09 het volgende:
Bekend 'probleem' dus.
Gaat het daar nu wel beter Estrys, met die andere aanpak?
hij doet het niet meer sinds het gesprek :-D
pi_77619348
Slim kind heb je toch!
pi_77619523
ach ja heeft ie van zijn moeder
Zooo ik ga hier eens een kind klaarmaken voor een dagje oma. Hij zit nu nog Bumba te kijken maar er komt me ineens een lucht voorbij
pi_77620556
Op het kdv minder slapen heeft ons kind niet zo volgens mij is het ongeveer hetzelfde. Meestal slaapt hij gemiddeld zo'n 2,5- 3 uur op het kdv en ook thuis. S'ochtends zo'n uurtje en s'middags anderhalf of twee. Het kan ook echt aan het niet zo lekker zijn liggen dat hij weleens sóchtends niet wilde slapen. Een keer hadden wij ook zoiets van als hij toch niet slaapt kunnen wij ook met z'n allen naar de ikea voor een karpet en naar de prénatal gaan omdat wij nodig naar een autostoel moesten kijken. Gaat die dan gewoon in de kinderwagen in slaap vallen en slaapt het hele bezoek aan de prénatal door. Maf kind
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77620684
Zo! Kind weer goedgekeurd! 81 cm en 9760 gram. Op +1 lijn qua lengte, -1 lijn qua gewicht.
En nu lekker heel lang geen prik meer! Yihaaa!
pi_77621134
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:45 schreef bodpa09 het volgende:
Zo! Kind weer goedgekeurd! 81 cm en 9760 gram. Op +1 lijn qua lengte, -1 lijn qua gewicht.
Bodpa hadden jullie deze keer wel prik? Toevallig de BMR?

Hebben kindjes heel veel last van de BMR prik? En hoe lang na de prik begint dat? Ben aan het bedenken hoe ik de BMR prik afspraak het handigste kan plannen zodat de niet-lekker periode (mocht die er zijn) zo veel mogelijk op het weekend valt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77621332
Ja, hij kreeg een prik vandaag. BMR en MenC. Van de MenC kan hij vandaag al wat last krijgen, in de zin van verhoging/koorts. Van de BMR krijgt hij, als hij last krijgt, tussen de 5 en 12 dagen later last. Het kan dan een milde vorm van mazelen zijn, dus rode vlekjes.
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:21:53 #296
114177 Diaan73
pi_77621511
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:45 schreef bodpa09 het volgende:
mooie "scores" hoor!! Hopelijk krijgt hij geen last van de prikjes...

Lennon had vanmorgen bedacht dat 6 uur wel een mooie tijd was om even te gaan huilen, ik bed uit hem even getroost, slokje water en toen ging meneer weer verder slapen gelukkig. Ik heb vervolgens om 8 uur uit bed gehaald. Net met hem gedoucht en hij ligt nu weer in bed, maar hij is nog een beetje onrustig.
Make love, not war ☮
pi_77621835
Elin heeft amper last gehad van de BMR
pi_77621888
Heeft ze die al gehad dan? Ze is net 13 maand toch?
pi_77621931
klopt, ze heeft m eerder gekregen
dus met 14 maanden zijn wij prikvrij
pi_77622013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')