Bedoel je dat n.a.v mijn vraag over die aapjes? Ik had je gemaild op het adres wat ik uit je Hyves profiel had omdat ik vaker mijn mail bekijk dan Fok! en Hyves.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:44 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ik er hier niks meer van gehoord heb
de zesde ziekte?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:26 schreef Fruppel het volgende:
Danique haar hele romp en een deel van haar gezicht, armen en benen zitten voor de verandering weer onder de uitslag.
Het zijn hele kleine rode stipjes (spelden prikjes zeg maar) en sommige vlekjes zijn wat groter/dikker geworden sinds gisteren, iemand enig idee wat dat kan zijn?
Huh? Nee! Lees ff terug, ging over dat ik niks gehoord heb over hoe ze mila's verjaardag gevierd hebben!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:24 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Bedoel je dat n.a.v mijn vraag over die aapjes? Ik had je gemaild op het adres wat ik uit je Hyves profiel had omdat ik vaker mijn mail bekijk dan Fok! en Hyves.
Als je iets anders bedoeld dan heb ik niets gezegd
Ik baal er een beetje van dat ik niet gevraagd heb of ik er bij mocht blijven.. Maar ja, das achterafquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:37 schreef Fruppel het volgende:
Lees half haha dat blijkt wel! Sorry!
Wat jammer dat je daar niets over gehoord hebt!
Wij waren erbij gebleven met haar viering, was erg grappig!
Heb je nog een foto van de traktaties?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:42 schreef Fruppel het volgende:
Inderdaad jammer! Voor volgende jaar dan!
De viering duurde al met al niet heel lang hoor maar het was wel leuk gedaan!
Danique kwam als laatste kindje en iedereen zat al netjes aan tafel te wachten op haar. Ze kreeg een feestmuts en ze mocht in de verjaardags-troon zitten en daarna ging iedereen zingen voor haar!
Helaas had ze daar even geen zin in en zette ze het op een brullen!
Na dat alles hebben we getrakteerd.
Halfvolle melk hier.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leve de wet van fok! Vannacht geen kik gegeven! Zelfs uitgeslapen nog. En de creme van de apotheek had ik nog en die gesmeerd gisteren en de plekjes zijn al bijna weg!
Lekker gedouched samen vanmorgen, telkens met zn handje voorzichtig de straal aanraken.
Zal eens kijken of ik een leuke foto kan vinden. Tis echt een binkie vind ik.
Wel een magere laatste tijd, terwijl hij goed eet. Het drinken (behalve de melk) is nog steeds bagger.
Ben benieuwd wat de dieetist te zeuren melden heeft woensdag. Zo geen zin om heen te gaan, als ik er al kan komen in die stomme gladheid.
Ik vroeg me nog of wat de nog niet zo lang 1 jarigen hier drinken. Opvolgmelk, nr 3 melk, of gewone koemelk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |