abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:24:30 #151
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77428840
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:44 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik vind het zo jammer dat ik er hier niks meer van gehoord heb
Bedoel je dat n.a.v mijn vraag over die aapjes? Ik had je gemaild op het adres wat ik uit je Hyves profiel had omdat ik vaker mijn mail bekijk dan Fok! en Hyves.
Als je iets anders bedoeld dan heb ik niets gezegd
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:26:52 #152
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77428909
Danique haar hele romp en een deel van haar gezicht, armen en benen zitten voor de verandering weer onder de uitslag.
Het zijn hele kleine rode stipjes (spelden prikjes zeg maar) en sommige vlekjes zijn wat groter/dikker geworden sinds gisteren, iemand enig idee wat dat kan zijn?
pi_77429036
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:26 schreef Fruppel het volgende:
Danique haar hele romp en een deel van haar gezicht, armen en benen zitten voor de verandering weer onder de uitslag.
Het zijn hele kleine rode stipjes (spelden prikjes zeg maar) en sommige vlekjes zijn wat groter/dikker geworden sinds gisteren, iemand enig idee wat dat kan zijn?
de zesde ziekte?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:36:03 #154
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77429169
Ze heeft geen koorts en overal lees ik dat bij de zesde ziekte koorts hoort, de vijfde ziekte misschien denk ik daar lijken de vlekjes eigenlijk wel heel veel op.
Alhoewel de plaats van de plekjes en de leeftijdsgroep weer niet overeenkomt
pi_77429182
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:24 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Bedoel je dat n.a.v mijn vraag over die aapjes? Ik had je gemaild op het adres wat ik uit je Hyves profiel had omdat ik vaker mijn mail bekijk dan Fok! en Hyves.
Als je iets anders bedoeld dan heb ik niets gezegd
Huh? Nee! Lees ff terug, ging over dat ik niks gehoord heb over hoe ze mila's verjaardag gevierd hebben!

-edit- Heb overigens geen mail gehad?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:37:37 #156
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77429221
Lees half haha dat blijkt wel! Sorry!
Wat jammer dat je daar niets over gehoord hebt!
Wij waren erbij gebleven met haar viering, was erg grappig!
pi_77429282
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:37 schreef Fruppel het volgende:
Lees half haha dat blijkt wel! Sorry!
Wat jammer dat je daar niets over gehoord hebt!
Wij waren erbij gebleven met haar viering, was erg grappig!
Ik baal er een beetje van dat ik niet gevraagd heb of ik er bij mocht blijven.. Maar ja, das achteraf
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:42:28 #158
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77429376
Inderdaad jammer! Voor volgende jaar dan!
De viering duurde al met al niet heel lang hoor maar het was wel leuk gedaan!
Danique kwam als laatste kindje en iedereen zat al netjes aan tafel te wachten op haar. Ze kreeg een feestmuts en ze mocht in de verjaardags-troon zitten en daarna ging iedereen zingen voor haar!
Helaas had ze daar even geen zin in en zette ze het op een brullen!
Na dat alles hebben we getrakteerd.
pi_77429559
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:42 schreef Fruppel het volgende:
Inderdaad jammer! Voor volgende jaar dan!
De viering duurde al met al niet heel lang hoor maar het was wel leuk gedaan!
Danique kwam als laatste kindje en iedereen zat al netjes aan tafel te wachten op haar. Ze kreeg een feestmuts en ze mocht in de verjaardags-troon zitten en daarna ging iedereen zingen voor haar!
Helaas had ze daar even geen zin in en zette ze het op een brullen!
Na dat alles hebben we getrakteerd.
Heb je nog een foto van de traktaties?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:50:13 #160
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77429649
Jep! Moet ze alleen nog even van de camera afhalen maar geloof dat dat vandaag niet meer gaat gebeuren
pi_77455656
Door alle drukte en het in een verkeerd topic posten (baby's ) ben ik helemaal vergeten hier te melden dat Merel kan lopen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_77456628
Goedzo Merel!

Tyler wil zo graag, maar het lukt nog niet. Soms een paar stapjes. Maar hij oefent stug door.

Enne Tyler lijkt de buikgriep te hebben overgenomen van Kim. Gisteren 6x hele volle luiers. En ook lekker worstelen met verschonen.
Vannacht mega overstuur wakker en niet te kalmeren. Had Djeez uiteindelijk een fles gemaakt.
Wil niet dat hij daar aan went. Maar geen idee wat wel te doen.
Bij Djeez 2x een ontplofte luier. Alles eronder. Heb ik niks van gemerkt gelukkig, ik sliep.
En 2x flink en nog net in de luier. Dus behoorlijk last. Ook uitslag nu. Ik hoop door dat het nachtbraken, want hij doet dat nooit. Hopelijk is het snel weer beter. Tis een zielepietje en nog meer plakken dan anders nu.
  zondag 31 januari 2010 @ 12:44:26 #163
108648 cattie
lieve moeder
pi_77473991
Arme Tyler, hoe gaat het nu met hem?

Mag ik nog even opscheppen over Fee? behalve dat ze insteek puzzels maakt, kan ze ook kusjes geven (ze smakt dan met haar mondje, zo schattig) en af en toe pakt ze een kussen van de bank om daar op de grond op te gaan liggen. Ook snoezig, maar als ik de fotocamera pak, stopt ze direct, dus helaas nog geen foto.
pi_77474161
Lieuwe gaf gister ook een kusje, zomaar. Dat was zo schattig! Ik heb dat nooit met hem geoefend maar ik gaf mijn man een kus en toen kwam Lieuwe eraan gekropen en die gaf hem ook een kus. Ik zat heel raar te kijken, ik had geen idee dat hij dat zou snappen maar het was heel erg lief.En nu blijkt dus dat hij ook een kus kan geven als je erom vraagt. HIj blijft me verbazen

Knap van Fee dat ze al zoveel kan! Gaat het slapen nu wat beter? Hier niet.

Wij mogen hier ook officieel posten nu trouwens, ik vind het een beetje raar om dat in beide topics te melden omdat ik niet altijd even trouw meepost en ik niet naar felicitaties wil vissen. Maar Lieuwe is 1 en hij heeft heel erg genoten van alle aandacht en cadeau's, nog het meest van de half opgeblazen ballon die hij kreeg. Ik ben zo blij met hem
  zondag 31 januari 2010 @ 12:57:59 #165
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77474352
Merel
Tyler, beterschap... en Ingrid als het nog incidenteel is, zou ik het ook gewoon doen hoor. Ik probeer altijd eerst water te geven.... en als dat niet lukt, dan evt. melk. Ow dat worstelen met verschonen, heeft Lennon ook. Zo irritant, helemaal als ze een volle poepluier hebben.

Fee, wat kun je al veel zeg!!

Lieuwe van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag En welkom hier Jore!!
Make love, not war ☮
  zondag 31 januari 2010 @ 13:18:24 #166
108648 cattie
lieve moeder
pi_77474980
Gefeliciteerd Lieuwe!

Slapen ging in het begin van de week beter, totdat ik het hier postte en nu gaat het weer niet zo best. Wet van Fok. Als ik nu zeg dat ze heel slecht slaapt, zou ze dan nu weer beter gaan slapen?
  zondag 31 januari 2010 @ 13:54:48 #167
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_77476078
't Is te hopen Cattie...

Ik zou ook gewoon (incidenteel) melk geven hoor Ingrid. En Tyler was ook ziek toch, misschien had hij gewoon erge honger omdat hij overdag zo slecht gegeten heeft.
Hier komt het eigenlijk nooit meer voor, ik heb nog wel een papfles in de kast staan, al gebruiken we die nooit meer. Maar mocht het dan voorkomen, zal ik best 's nachts een flesje pap maken als hij niet meer te troosten is...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_77478210
Leve de wet van fok! Vannacht geen kik gegeven! Zelfs uitgeslapen nog. En de creme van de apotheek had ik nog en die gesmeerd gisteren en de plekjes zijn al bijna weg!
Lekker gedouched samen vanmorgen, telkens met zn handje voorzichtig de straal aanraken.
Zal eens kijken of ik een leuke foto kan vinden. Tis echt een binkie vind ik.
Wel een magere laatste tijd, terwijl hij goed eet. Het drinken (behalve de melk) is nog steeds bagger.
Ben benieuwd wat de dieetist te zeuren melden heeft woensdag. Zo geen zin om heen te gaan, als ik er al kan komen in die stomme gladheid.

Ik vroeg me nog of wat de nog niet zo lang 1 jarigen hier drinken. Opvolgmelk, nr 3 melk, of gewone koemelk?
pi_77478601
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leve de wet van fok! Vannacht geen kik gegeven! Zelfs uitgeslapen nog. En de creme van de apotheek had ik nog en die gesmeerd gisteren en de plekjes zijn al bijna weg!
Lekker gedouched samen vanmorgen, telkens met zn handje voorzichtig de straal aanraken.
Zal eens kijken of ik een leuke foto kan vinden. Tis echt een binkie vind ik.
Wel een magere laatste tijd, terwijl hij goed eet. Het drinken (behalve de melk) is nog steeds bagger.
Ben benieuwd wat de dieetist te zeuren melden heeft woensdag. Zo geen zin om heen te gaan, als ik er al kan komen in die stomme gladheid.

Ik vroeg me nog of wat de nog niet zo lang 1 jarigen hier drinken. Opvolgmelk, nr 3 melk, of gewone koemelk?
Halfvolle melk hier.
  zondag 31 januari 2010 @ 15:27:06 #170
108648 cattie
lieve moeder
pi_77478939
Ingrid, ik zou naar koemelk overstappen als ik jou was. Dat raadt het cb hier ook aan. Fee drinkt nog bij mij, ik heb dat dilemma niet.

[ Bericht 45% gewijzigd door cattie op 31-01-2010 16:02:43 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 31 januari 2010 @ 16:37:03 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77480879
Merel
Liewe en Jore

En Ingrid: jan krijgt Nutrilon Peutergroeielk omdat hij gewone melk niet blieft (en behalve de prijs) vind ik het eigenlijk wel zo makkelijk dat hij zijn eigen melk heeft omdat de pakken halfvolle melk hier nog wel eens óf onvoorzien leeg zijn, of bedorven raken :x

Jan geeft ook kusjes (in het begin was het vaak ook bijten, maar nu doet hij steeds voorzichtiger) Hij speelt kiekeboe met zijn handjes, is er gek op wanneer ik kinderliedjes aan het zingen ben (ik vraag me af waarom, ik heb een enorm aanstellerige stem vind ik zelf) hij zwaait (eindelijk ) en hij kan fluiten filmpje is onderweg

oh en last but not least, hij staond afgelopen donderdag voor het eerst lost een seconde of 10 .. tot hij het doorhad en prompt door zijn beentjes zakte ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 31 januari 2010 @ 17:04:18 #172
114177 Diaan73
pi_77481661
Lennon krijgt gewone halfvolle melk in de pap. Hij krijgt verder geen melk om te drinken, zou te veel worden aldus de wvk. Hij krijgt 's morgens nu 190 ml voor in de pap en na het eten krijgt hij een toetje van zo'n 150 ml. Volgens de wvk hebben ze maar 300 ml melkproducten nodig. Bij kdv krijgt hij tussen de middag wel melk, omdat ze daar niet aan thee doen. Hij krijgt thuis dus thee tussen de middag.
Lennon is ook een slechter drinker en eet liever. Daarom geef ik hem vaak de antilekbeker als hij op het aankleedkussen ligt... dan wil hij nog wel eens drinken.
Make love, not war ☮
pi_77482204
Ja ook een eetvraagje hier. Hoeveel eten/drinken jullie kinderen van 14 maanden?
Merel krijgt nog steeds HA melk nr 2, ivm koemelkallergie. De kleine beetjes melk in toetjes en gewoon eten gaat goed, en we geven haar af en toe een gewone slok melk, gaat ook goed, maar een hele fles durf ik nog niet.
Merel is een onwijze bouwvakker qua eten. Op dit moment eet ze:
7:30 fles pap (bambix met HA melk) (210 cc)
10:00 fruit (1 stuk, soms anderhalf als ik iets met banaan mix ofzo)
12:00 boterham
15:00 cracotte/fruit/koekje verschilt nogal eens
17:00 warme hap, gewoon wat wij ook eten, een flink bord vol, daarna af en toe een koemelk-toetje
18:45 fles pap (160 cc)
Tussendoor drinkt ze diksap of water, af en toe roosvicee.

's Morgens wil ze nog geen brood en ik vind die pap wel prima eigenlijk. Als ze 's avonds die fles pap niet krijgt gaat ze gewoon niet slapen. Ze hupst ook naar de keuken, wijst dan op het pak pap en bleert dan om haar 'whap whap'

Oh ja, en tussendoor pakt ze als het even kan Sara d'r boterham en eet die erbij op, evenals Sara's koekjes Dus daar proberen we wel op te letten, maar goed, als je even niet kijkt geeft Sara d'r gewoon de helft van wat zij heeft.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 31 januari 2010 @ 17:31:30 #174
114177 Diaan73
pi_77482469
Lennon eet: ik heb het er achter gezet

7:30 fles pap (bambix met HA melk) (210 cc) --> zelfde alleen iets minder en gewone melk
10:00 fruit (1 stuk, soms anderhalf als ik iets met banaan mix ofzo) --> zelfde
12:00 boterham --> 2 boterhammen met thee
15:00 cracotte/fruit/koekje verschilt nogal eens --> als hij niet slaapt, rozijntjes/rijstewafel/liga
17:00 warme hap, gewoon wat wij ook eten, een flink bord vol, daarna af en toe een koemelk-toetje --> zelfde alleen ietsjes later en altijd een toetje. op kdv trouwens een maaltijdpotje of als wij iets eten wat niet geschikt is voor Lennon
18:45 fles pap (160 cc) --> 19:00 1 stuk fruit
Tussendoor drinkt ze diksap of water, af en toe roosvicee.
Make love, not war ☮
pi_77482773
Fuente, Mila krijgt dit (maar is nog geen 14 maanden):
8:00 Bord pap (brinta of andere pap)
10:00 Beetje drinken (water/thee/sap/roosvicee)
12:00 Anderhalve boterham met drinken (water/thee/sap/roosvicee)
14:30 Fruit
16:30 Beetje drinken (water/thee/sap/roosvicee) met een liga/rijstewafel
18:00 Avondeten (meestal hetzelfde als wij eten maar af en toe een potje ivm kruiden ofzo) met water en soms een toetje (yoghurt/vla/danoontje)

Daarna gaat ze in bad en naar bed, 's avonds krijgt ze dus geen pap meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')