quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Het is gelukt![]()
enne Vicky ik heb je een request gestuurd. Estrys ook trouwens.
Mn hyves is wel gewoon in het Nederlands.
![]()
Buuv, dat had ik laatst ook, 2x achter elkaar
Liefde. Maar het karakter is ontzettend lelijk geschreven. Alsof je met grote hanepoten Lievde op je muur zet ofzo.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:57 schreef huuphuup het volgende:
hihi Buuf
[..]
Liefde. Maar het karakter is ontzettend lelijk geschreven. Alsof je met grote hanepoten Lievde op je muur zet ofzo.
Ik zie ook veel mensen met zo'n tattoo lopen dat vind k ook niets
oeh dan ben ik benieuwd wat de karakters op mijn dekbovertrek betekenenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:57 schreef huuphuup het volgende:
hihi Buuf
[..]
Liefde. Maar het karakter is ontzettend lelijk geschreven. Alsof je met grote hanepoten Lievde op je muur zet ofzo.
Ik zie ook veel mensen met zo'n tattoo lopen dat vind k ook niets
Foto??quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
oeh dan ben ik benieuwd wat de karakters op mijn dekbovertrek betekenen
Dat zou ik niet durven kopen hè. zometeen staat er iets heel vunsigs.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:02 schreef E.T. het volgende:
Zo heb ik mijn tattoo door japanners laten nakijken voor ie op mn enkel gezet werd![]()
Maar er staat echt "geluk"
Vandaar dat ik wat werknemers van Japanse bollenbedrijven destijds heb gevraagd "geluk' in het japans te schrijven en naar mij te faxenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]dat lijkt me echt een drama als dr heel wat anders staat dan wat je bedoeling was
maak maar n foto dan kijk ik vanmiddag ffquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
verstandigquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:05 schreef E.T. het volgende:
[..]
Vandaar dat ik wat werknemers van Japanse bollenbedrijven destijds heb gevraagd "geluk' in het japans te schrijven en naar mij te faxen![]()
3 keer hetzelfde teken, dus toen ging ie pas op m'n velletje
ja zoiets denk ik ook!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:08 schreef Ticootje het volgende:
ik denk dat er "geyle neuqseks" staat
Nou ja, als er maar niet iets staat als de zin uit een princeliedje dat ik net lasquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maak maar n foto dan kijk ik vanmiddag ff![]()
meestal staan dingen op dekbedden trouwens door elkaar1 karakter rechtop dan weer een paar ondersteboven, dan weer 1 naar rechts gekanteld. En over het algemeen slaat de tekst nergens op
Dat had ik met heel schattig uitziende pakjes op het vliegveld in Zweden, ik durfde het niet aan want je weet dus echt niet wat er op staat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durven kopen hè. zometeen staat er iets heel vunsigs.
Was het zweeds? Dan stond er misschien wel het aloude Zweedse gezegde: 1 kind is een accessoire 2 kinderen een gezinquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat had ik met heel schattig uitziende pakjes op het vliegveld in Zweden, ik durfde het niet aan want je weet dus echt niet wat er op staat.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:36 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Door vreselijke drukte op mijn werkheb ik gewoon 2 bankjes gemist.
![]()
Ik ben er weer, deels dan
ze zijn echt schattig!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Hey Lois!![]()
Oh. F heeft me zijn paypal details gestuurd!
Patroontjes bestellen gaat!
Ik bedoel, deze MOET ik gewoon gehaakt hebben:
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]![]()
Toch?
Estrys, die vind ik wel erg leuk!
hmmm. Nou de stervende zwaan hebben jullie al gezien.quote:
Ik weet nu al hoe ik een eventuele tweede zwangerschap aan ga kondigen. Bestel ik een tshirt voor Seb en aan de voorkant zet ik: 1 kind = een accessoire en aan de achterkant: 2 kinderen = een gezinquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Hey Lois!![]()
Oh. F heeft me zijn paypal details gestuurd!
Patroontjes bestellen gaat!
Ik bedoel, deze MOET ik gewoon gehaakt hebben:
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]![]()
Toch?
Estrys, die vind ik wel erg leuk!
uhuh..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hmmm. Nou de stervende zwaan hebben jullie al gezien.
En volgens mijn man is het ook wel handig bij een scheiding, dan konden we de kinderen delenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik weet nu al hoe ik een eventuele tweede zwangerschap aan ga kondigen. Bestel ik een tshirt voor Seb en aan de voorkant zet ik: 1 kind = een accessoire en aan de achterkant: 2 kinderen = een gezin
Ja, dit is in 1 middag te doen hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Ticootje het volgende:
doe je dat in 1 middag?
Oh en ik kan niet zondag.M. heeft nog een wedstrijd. Ja of ik moet Jen meenemen, maar even een note, die is de laatste tijd een beetje dwarsig...
Beter dan dat ie zegt: neem jij de kinderen dan neem ik de autoquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En volgens mijn man is het ook wel handig bij een scheiding, dan konden we de kinderen delen![]()
Leuke man heb ik he?
Whahaha!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En volgens mijn man is het ook wel handig bij een scheiding, dan konden we de kinderen delen![]()
Leuke man heb ik he?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Leuke man heb ik he?
Ik heb juist het briljante: als je denkt dat ik schattig ben, wacht maar tot je mijn moeder ziet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat had ik met heel schattig uitziende pakjes op het vliegveld in Zweden, ik durfde het niet aan want je weet dus echt niet wat er op staat.
Allebei een helft?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Leuke man heb ik he?
Ja lach maar. Ik vond het helemaal geen leuk grapje. En omdat ik er niet om kon lachen vond ie dat ik last had van hormonen.quote:
Oh!! da's wel erg tof zeg! Maar Amsterdam op een doordeweekse avond gaat m voor mij niet worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef pinquit het volgende:
Is er hier een leuk iemand die met betty_sue mee wil naar top gear live vanavond in amsterdam?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef pinquit het volgende:
ah ze heeft al iemand van fokeen getrouwde man, dus dat scheelt.
ik mocht dit niet posten van dr? geen idee. het is geen date iig.
Tico!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:57 schreef Ticootje het volgende:
Ik had de hele week al trek in patat pinda. Staat het voor mn neus, krijg ik met moeite de helft weg.![]()
De frikandel met mayo ging een stuk beter.
Kom de andere helft maar halen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Tico!
Nou wil ik ook friet met saté saus!
natuurlijk ben je welkom Saffier!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Saffier het volgende:
ik wil ook die slofjes leren haken. Is er nog plek in de meet of is het besloten?Anders wil ik het patroon wel van je kopen BE!
Ja maar das zo ver weg...quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kom de andere helft maar halen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wilde Buum nog aanbieden
![]()
Leuk! veel plezier!! Enne, foto's van the Hamster. En een handtekening van James graag.Ik heb echt een zwak voor James.
Alsof er ooit iets gewoon simpel zal worden hè.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:21 schreef pinquit het volgende:
[..]![]()
ze gaat nu toch met iemand andersmet ex-crush-maar-t-werd-niks-want-te-lange-afstand.
Er is nog plek hoor, maar dat wordt wel rap minder want er komen ook een hoop kindertjes mee. Al die mannen hebben ineens plannen in het weekend.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Saffier het volgende:
ik wil ook die slofjes leren haken. Is er nog plek in de meet of is het besloten?Anders wil ik het patroon wel van je kopen BE!
die van mij is opgezadeld met zijn jongste kindquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er is nog plek hoor, maar dat wordt wel rap minder want er komen ook een hoop kindertjes mee. Al die mannen hebben ineens plannen in het weekend.![]()
Gezellig.
Met 7 volwassenen en 7 kindertjes is mijn huiskamer wel aan zijn max willen we ook nog echt haken.![]()
Oh Trui, er is een mini-pre-haakmeet nu plotseling ineens bij mij thuis op de 7e.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:19 schreef trui het volgende:
ja hoor, kom maar kiek'n. we zitten vast niet al te fanatiek te haken, want daarvoor moet ik altijd veel te goed opletten en de tel bijhouden enzo.
alleen moet ik natuurljk niet voor m'n beurt spreken. als 't bij Troel is is er vast een maximum aan het aantal mensen dat erin kan. maar als 't in dat park-tentje is kan 't vast wel hoor.
Ik las dit net pas maar jeetje, wat een enorme tegenvaller...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef YPPY het volgende:
Gisteren twee keer de anwb gebeld. Totale schade: bijna 1600, we gaan niet op vakantie dit jaar.Misschien moeten we ons maar inschrijven voor de voedselbank.
Mocht het niet doorgaan is er vast nog wel ene puntje van de bank over voor jou als superhaakster.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:47 schreef trui het volgende:
ooh!ook leuk!
ik kan niet die dag want mogelijk vieren we cato's verjaardag dan. maar veel plezier!
geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Pinq! Waarom post betty_sue hier zelf eig. nooit meer?
Het onderste kan ik niet goed lezen maar lijkt voor zover ik kan zien een gedicht in calligrafie. Dat vind ik persoonlijk wel mooi geschreven maar ik denk dat de meeste mensen die geen chinees lezen dit niet mooi vindenquote:
Nee hoor, niet eens een spectaculaire aanrijding. Gewoon een lampje dat ging branden met "stop". En een stuur dat heel zwaar stuurt. Dat was het al. Maar het schijnt wel een zeldzaam probleem te zijn, dat wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:56 schreef trui het volgende:
yppy ik had dat bericht over jullie auto-reparatiekosten ook niet gezien, maar pfff wat een smak geld... komt dat door die aanrijding? vreselijk balen zeg.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk ik ga nog wat dekbedovertrekken posten om de boel vlot te trekken, dus ik google op 'dekbedden lelijk' oid en wat komt daaruit:
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=dekbedovertrek+lelijk&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=dekbedovertrek+lelijk&fp=1ca4b4073d05e44e
Eerste hit is het viva forum, 2e is een LIF topic en de derde is deze SC!![]()
![]()
zou 't daar niet toch nog uit voort kunnen komen? of is dat te ver gezocht/valt dat niet aan te tonen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:24 schreef YPPY het volgende:
Nee hoor, niet eens een spectaculaire aanrijding. Gewoon een lampje dat ging branden met "stop". En een stuur dat heel zwaar stuurt. Dat was het al. Maar het schijnt wel een zeldzaam probleem te zijn, dat wel.
Dat lijkt me sterk, want het is een andere auto nu. De aanrijdingsauto is total los naar de sloop gegaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef trui het volgende:
[..]
zou 't daar niet toch nog uit voort kunnen komen? of is dat te ver gezocht/valt dat niet aan te tonen.
Roze! It! Is!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Huup! Tuulk! Ik zoek nog een meisjes-slachtoffer, omdat mijn andere slachtoffer ehm... hoe zeg ik dat... nou ja laat maar.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, want het is een andere auto nu. De aanrijdingsauto is total los naar de sloop gegaan.
Ik lees nog wel soms mee maar vind het zo stom om dan zo af en toe eens mee te gaan kletsen. Net alsof je jezelf onuitgenodigd in een verjaardagsfeestje gooit van iemand die je niet goed kent.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Pinq! Waarom post betty_sue hier zelf eig. nooit meer?
Jij niet misschienquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en b_s, niet zo raar doen hoor! We houden heus geen postcounts bij!
oooooh op zo'n fietsquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, ik bedoelde eigenlijk het andere meisje waar ik voor zou kunnen haken.![]()
Ik vind haar papa en mama soms een beetje ehm... niet zo attent.![]()
Dus ik ga los voor Amelie!
Ultra-cute babyschoentjes enzo. Zie een stukje hierboven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:51 schreef pinquit het volgende:
gaan jullie mooie dingen haken?ik mis iets! haakmeet?
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ultra-cute babyschoentjes enzo. Zie een stukje hierboven.
het kan nog hè via internet. Ik wil dat doen, maar dat kan ik pas doen op een rustig moment (lees: geen kinderen om me heen of die wakker kunnen worden)quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit! Vergeten! Ik wil ieder jaar mee doen, maar ik vergeet dat dus dan glad he!
Waar was ik eigenlijk gisterenavond?![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit! Vergeten! Ik wil ieder jaar mee doen, maar ik vergeet dat dus dan glad he!
Ach, ik vind die van BNN wel leuk om te doen... maar vergeet het ook vaak. Of Peaceman wil niet meedoen. bang dat zn IQ lager is dan die van mijquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
?
Ik doe eigenlijk nooit meer mee aan van die IQ testen, ik heb ooit een officiële mogen maken en ben tevreden zat met die score
Heb je de kleine leeuw gezien??quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, ff naar de dierentuin geweest vandaag. Was leukWel een beetje koud
Dat zei Bonnie St. Claire ook altijdquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
nee die was verstopt!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je de kleine leeuw gezien??
Ja die was ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
nee die was verstopt!
Ik heb wel een babyaapje gezien
Volgens die BNN test ben ik altijd hoogbegaafd, dus daar klopt geen reet van!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, ik vind die van BNN wel leuk om te doen... maar vergeet het ook vaak. Of Peaceman wil niet meedoen. bang dat zn IQ lager is dan die van mij![]()
Duh, die had ze toch zo haar haaknaald in het hart gestoken!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:01 schreef Basboussa het volgende:
Kleurdoos is ontvoerd door een vampier met een perfecte kaaklijn en goddelijke ogen.
vermoed ik
die heeft vanmorgen gepost dat ze een boek of iets aan het lezen was of zoquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:54 schreef Muks het volgende:
zeg waar is Kleurdoos gebleven ?
Help me herinneren dat ik nooit ga drinken want dan komt het echt niet meer goed met me!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:43 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat zei Bonnie St. Claire ook altijd
Ik zag hetquote:
Half 8?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:32 schreef Estrys het volgende:
Alexander straks bij RTL nieuws
Nee, inderdaad zeg! Allemaal autoleed hier in OUDquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:44 schreef Ticootje het volgende:
Mijn auto kostte vorige week 400 bij de apk, en vandaag viel de uitlaat bij mijn man eraf.
Dit is geen goede maand voor auto's merk ik.
informeer ook even bij andere garage's, het kan echt heel veel schelen soms.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kom even heel erg balen. De auto is 100% afgekeurd.
Tuurlijk, je kan op zich best zonder auto. Maar je went er snel aan. Het is zo makkelijk.
Vriendenbezoek is een stuk lastiger zo. sorry noli en simmu Morgen horen we de exacte kosten, budget is (maar) 400,-
En we zouden naar Ikea, oma en vriendin in Groningen. Gaatdusnietdoor.![]()
![]()
![]()
Je kan het hier al bekijkenquote:
Of op de sloop.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:47 schreef moussy het volgende:
[..]
informeer ook even bij andere garage's, het kan echt heel veel schelen soms.
Danku!quote:
fijn!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:53 schreef Raissa het volgende:
BTW, allemaal bedankt voor de sterktewensen, alles is goed gegaan vandaag!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:55 schreef Ticootje het volgende:
Tot die tijd mag je met mij meerijden hoor
Fijn nog meer kosten voor een gezin. Stomme regels.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:58 schreef mefke79 het volgende:
Oja, Be, kindjes bijschrijven op paspoort mag niet meer (tenminste, mag wel, maar is maar geldig tot 2012 en dan moet je alsnog een nieuw paspoort aanvragen). Ik hoop dat F. zijn paspoort nog vindt. En ik snap je boosheid...komt me zeer bekend voor.
Raissa, wanneer krijg je uitslag?
APK is natuurlijk de technische kant. Blikschade telt niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:03 schreef huuphuup het volgende:
Raissa wat fijn dat het goed is gegaan!!![]()
Onze auto komt ongetwijfeld niet door de keuring, of misschien met flinke kosten die wij de moeite niet waard vinden want hij s toch al total lossdus ik ben al een beetje aan het schrapen her en der en met de belastingteruggave enzo gaan we maar weer kijken voor een nieuwe auto
In principe heb ik de uitslag al gehad, alleen niet van de hapjes die ze hebben genomen maar daar zal niks schokkends uitkomen.quote:
Ich weiss maar de koppeling rammelt sinds het ongevalletje en mn lichtjes lijken soms gaar te doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
APK is natuurlijk de technische kant. Blikschade telt niet.
ZO! Das inderdaad laag.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:10 schreef mefke79 het volgende:
Tico, prijs idkaart voor kindjes gaat daarom omlaag, maar 8,75 hier!
Raissa, van de ene kant fijn dat ze niets gezien hebben, maar ja als ze nooit iets zien, schiet je er maar weinig mee op. Hopelijk kan die mri snel,
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef innepin het volgende:
Hullooo
HuupDat ongevalletje, waardoor je auto brak werd, hè... was dat vóór of nádat je met mij en onze twee fragiele kleine babytjes heel Nederland gingen doorcrossen?
dr voor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef innepin het volgende:
Hullooo
HuupDat ongevalletje, waardoor je auto brak werd, hè... was dat vóór of nádat je met mij en onze twee fragiele kleine babytjes heel Nederland gingen doorcrossen?
Uhuhh. Sure. Hmmmhmmm.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dr voor.
En natuurlijk ga ik niet rijden met een onveilige auto.
En al klaar ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
Danku!
Straks ff kijken als de kinders in bed liggwn en M weg is
is F het huis al ondersteboven aan het keren BE?
Ik heb het niet gezien en weet dus niet hoe goed of slecht 2 fout isquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef innepin het volgende:
BE, heb het even gemist, wat is er foetsie?
En ik probeer heel subtiel op te scheppen met mijn belachelijk hoge testscore bij de bnn iq test, dan moet er natuurlijk wel iemand zijn die doet alsof ie onder de indruk is he![]()
![]()
Ja hequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:56 schreef innepin het volgende:
[..]
Danku, danku, wat geweldig spontaan van je
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:39 schreef innepin het volgende:
Oh, trouwens, @Diaan, ik heb wel meegedaan met de IQtest, samen met D, ondertussen baby een fles geven en luier verschonen, en toch maar twee fout in de hele test
Ja Rocka, ben je schizo geworden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:10 schreef Raissa het volgende:
Rocka, ik zie steeds een Rockabella voorbij komen in het wat eten en drinken we vandaag topic en heb geloof ik nu al drie keer gekeken of jij het nou was of niet (in een tijdsbestek van langer dan een maand)Bij nader onderzoek zag ik dat het plaatje anders was en ik geloof dat jij rockabeIIa schrijft met twee hoofdletters i toch? Ja toch?
Nou, dat wou ik dus nog even delen![]()
Straks maar weer naar bed om de narcose uit te slapen
F. is zijn paspoort kwijt en moet met spoed een nieuwe ivm tripje naar de vs. Ruim 100 euro ipv de 50 als je het normaal doet zeg maar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef innepin het volgende:
BE, heb het even gemist, wat is er foetsie?
En ik probeer heel subtiel op te scheppen met mijn belachelijk hoge testscore bij de bnn iq test, dan moet er natuurlijk wel iemand zijn die doet alsof ie onder de indruk is he![]()
![]()
Tis een van de redenen geweest dat Amber een eigen ID heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik was sprakeloos van je score.
Oh mefke, dat van dat bijschrijven wist ik niet. Dan is het zonde van het geld wel.
Datquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik denk dat ik Oscar er toch ook op wil bij de mijne. Sasha staat er ook in nl. Dat wilde ik per se ipv een eigen, gewoon mijn kind bij mij in mijn paspoort.
ik wil er ook ff niet naar kijken. Heb er even geen zin in.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik negeer alle Haiti bedeltv vanavond. Gewoon omdat ik het kan.
Dat van die blikken in de ogen zeker? Geef mij nu je angst.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:34 schreef E.T. het volgende:
Ik kan dit liedje dus echt nooit meer horen zonder aan De Lama's te denken![]()
Het is zo'n vreselijk mooi nummer
* Muks sluit zich aan...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:34 schreef E.T. het volgende:
Ik kan dit liedje dus echt nooit meer horen zonder aan De Lama's te denken![]()
Het is zo'n vreselijk mooi nummer
psies..quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat van die blikken in de ogen zeker? Geef mij nu je angst.
Ja, ik vond dat een van de meest hilarische dingen die ik ooit gezien heb, maar oh wat jammer van dit liedje.
Was veel op de radio toen F. en ik net wat met elkaar kregen en het was best toepasselijk.
nee, blinds. Maar van dit merk zijn wel shutters ja. ff sparen nogquote:
Wat is het verschil dan? Ik weet alleen maar van die shutters omdat ze daar een half jaar lang elk woonprogramma mee volgestopt hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, blinds. Maar van dit merk zijn wel shutters ja. ff sparen nogdie wens ik voor mijn glazen achterpui namelijk.
Shutters zijn van die soort luiken die je ook open kan doen. Dit is meer als Luxaflex. maar dat is ook een merknaam. Het zijn dus brede houten latten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Ik weet alleen maar van die shutters omdat ze daar een half jaar lang elk woonprogramma mee volgestopt hebben.
Achso! Nicequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Shutters zijn van die soort luiken die je ook open kan doen. Dit is meer als Luxaflex. maar dat is ook een merknaam. Het zijn dus brede houten latten.
hilarisch hè?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:28 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit trouwens tranen met tuiten te huilen om de aflevering van Top Gear op Veronica.
.
Nou... Van die hele brede shutters vind ik wel erg mooi hoor. Van 90 ofzo. En dan helemaal tot het plafond.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi geworden, Buuv![]()
Ik vind die blinds eigenlijk mooier dan shutters.
whutwhatdoenze?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:28 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit trouwens tranen met tuiten te huilen om de aflevering van Top Gear op Veronica.
.
Helemaal tot het plafond?? Dus ook op de muur?? Mijn bazin heeft overal shutters boven, beneden, voor en achter. Toch vind ik het niet zo mooi bij de sfeer van het huis passen. Van binnen staat het trouwens wel mooier dan van buiten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou... Van die hele brede shutters vind ik wel erg mooi hoor. Van 90 ofzo. En dan helemaal tot het plafond.![]()
Eerst de staatsloterij winnen.![]()
Maar voor dit raam was het geen keus, dat is geen porum met shutters inderdaad.
nee!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Memmel het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg met paspoorten enzo. Als je kindje nou niet meer lijkt op de foto in het paspoort (bij beide wel een beetje het geval nu), moet je dan een nieuwe pas??
Ik dacht nog aan de actie van het Glazen Huis... 5 dagen zonder eten daar zitten en moet je zien wat ze nu veel meer ophalen.. zit ook wel iets ander gevoel achter, maar toch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:32 schreef mefke79 het volgende:
ik heb heeeleeeemaal niks met Kane, maar tjee, met carice samen is het toch wel mooi
Oja, Be, als je al een paspoort hebt zou ik em er op wel op willen hebben. Maar dat heb ik niet...
Trouwens, als dj zou ik me ook lullig voelen als er binnen een uurtje tv net zoveel is opgehaald als met een hele dag radio
Nee, tenminste, heb ik niet gedaan. Mijn middelste was een dag voor zijn tweede verjaardag en met verlengen dus 7. Dat leek echt niet meer. Maar goed, blijf aan de gang.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Memmel het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg met paspoorten enzo. Als je kindje nou niet meer lijkt op de foto in het paspoort (bij beide wel een beetje het geval nu), moet je dan een nieuwe pas??
Dat wat Vicky zegt. Ik heb voor Twan 5 jaar lang een paspoort gebruikt met een foto van hem als baby van 5 maanden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee!
dat heb ik toevallig pas nagevraagd, ook met het oog op eigen paspoorten/id kaarten.
ja! dát is het.. Ik kon m'n vinger er niet echt opleggen. Maar na twee jaar in het puin wordt het zomaar een grotemensenhuis.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Top Gear
Ondertussen kijk ik ook vanaf de bank naar mijn wederhelft die een tafel heeft gemaakt en die nu op zn plek aan het zetten is. Het ding is alleen een beetje erg grooten dat ziet er zo knullig uit
Je moet er bij zijn denk ik
Buuf, ik ben jaloers! Een grotemensen huis
uh nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:36 schreef Memmel het volgende:
Maar hoe controleren ze dan of mijn smurf ook idd mijn smurf is bij de paspoortjescontrole?
Ik zie het al gebeuren dat je er niet doorkomt ofzo!
dat was na tien minuten tv al meerquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:32 schreef mefke79 het volgende:
ik heb heeeleeeemaal niks met Kane, maar tjee, met carice samen is het toch wel mooi
Oja, Be, als je al een paspoort hebt zou ik em er op wel op willen hebben. Maar dat heb ik niet...
Trouwens, als dj zou ik me ook lullig voelen als er binnen een uurtje tv net zoveel is opgehaald als met een hele dag radio
ik vind jouw huis LEUK!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:41 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mijn huis bwordt nooit een grotemensenhuis ben ik bang. Zal ook wel komen dat het een keet is eigenlijk, denk ik
een grotemensenkeet!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:41 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mijn huis bwordt nooit een grotemensenhuis ben ik bang. Zal ook wel komen dat het een keet is eigenlijk, denk ik
Niet de moed opgeven! Het is hier ook goed gekomen. en dit is ook maar een rechthoek hoor. Maar dan een met een puntdakquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:41 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik vind jouw huis LEUK!!
iemand een stukje?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]dr heeft iemand op je bord gepoept!!1!11
grapje niet slaan![]()
TF je huis is leuk
en foto van de tafel?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:42 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
omg hij gaat nú mijn bureau leeghalen en alles op de tafel neerzetten. Hou me vast voor ik flauwval
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef huuphuup het volgende:
sorry haha was grapje!
Zo had ik laatst een foto van de koekjespot gemaakt maar toch maar gewist want het zag eruit alsof iemand de glazen pot volgepoept had![]()
mét chocolatechips...
dat lijkt maar zo want het is donkerquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, volgens mij is dat helemaal niet te, maar alleen maar groot!![]()
Mooi! en ik vind jou huis haske grotemensen!
Ik vind dat er in mijn omgeving, school, kdv, werk ook weinig wordt gedaan. Maar misschien hebben ze op mn werk nog wel wat staan, ik ben 2 dagen niet geweest. Maar is een overheidsinstelling, dus ik verwacht er niet veel van. Misschien dat we zelf uren kunnen inleveren en dat het brutobedrag daarvan overgemaakt wordt naar 555.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:48 schreef Memmel het volgende:
Huup, jij zegt het, ik denk het! Maar het zal ongetwijfeld heerllijk smaken!!
Ik heb dat Haiti gebeuren opstaan. Ik schaam me eigenlijk een beetje dat mijn eigen werkgever nog helemaal niets heeft gedaan! Ben in staat morgen een bericht naar de baas te sturen.
Dankquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind hem ook niet te groot heur! ik heb eindelijk vandaag je pakje op de bus gedaan.
Met ophalen hoeft nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:50 schreef mefke79 het volgende:
Vicky, ik wil wel een stukkie!
Oja, en dan ga je dus met je uk van 16 weken een id kaart halen en dan moet ie mee, zowel met aanvragen als met ophalen
met ophalen moet ook hoor!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met ophalen hoeft nietalleen met aanvragen. Een pasfoto maken met een ukkie van 16 weken is een nog veel grotere klus...
Mijn kind staat met een foto in mijn paspoort van toen ze een week of zes was ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Memmel het volgende:
jeutje daar zit je ook nie op te wachten zeg!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik doe niet mee aan doneren naar Haiti, ik zit er eerder aan te denken om te vragen of ze ook een tv-avond voor mijn gezin willen organiseren. Heb zojuist gehoord dat de wederhelft geen salaris krijgt deze maandDe bank deed moeilijk en wilde geen geld vrijgeven voor de salarissen
Dat wordt veel rijst en brood met pindakaas eten
Oh, dat is wel jammer! Dan heb je er niks anquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:02 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
schoenmaat 21 heeft ze nu, maar van het voorjaar wel 22 denk ik. Dikkie heeft een groeispurt gemaakt
En kim niet raar doen hoor, we redden ons wel
oh, t kost een verjaardagstaart? Beetje normaal formaat 1laags.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:59 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Gelukkig staat mijn voorraadkast zo vol met eten dat ik een maand daarop kan teren zonder boodschappen te doen. C500 noemen we dat ding altijd, half zo goed gesorteerd als den echte
Nou ja het zal wel loslopen allemaal, ik zal wel wat extra taartbestellingen aannemen komende tijd
Gemiddeld 1,50 per persoon. Luxe vullingen en extreem grote 3D-figuren gaan tegen een meerprijsquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh, t kost een verjaardagstaart? Beetje normaal formaat 1laags.
op het moment met mezelf niet zo heel super.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Bar, logisch dat het aan je voorbij gaat. Hoe gaat het nu met je/jullie?
Ik moet een nieuwe nick he?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja Rocka, ben je schizo geworden?.
Ik heb daar even gelezen inmiddels lees daar eigenlijk nooitquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
op het moment met mezelf niet zo heel super.
er is een heleboel bij me terug naar boven gekomen, en dat maakt het een keer zo zwaar.
vanmorgen nog even kort contackt gehad met m'n nichtje en haar man die 1,5 jaar geleden hun dochter verloren aan een ongeval die het ook weer erg zwaar hebben.
hebben wel even flink geknuffeld en elkaar heel veel sterkte gewenst.
vanavond ben ik bij m'n broertje geweest en dat was niet zo'n s6 staat in het hoe gaat het met je topic
dat red ik niet meer ben ik bang..ik heb geen witte marsepein in huis helaas en als ik het nu bestel krijg ik het pas zaterdag binnen of misschien zelfs maandagquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:28 schreef Memmel het volgende:
Oeh tf wat is de levertijd van een tietentaart? J is zaterdag jarig....
kloptquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef k_i_m het volgende:
Toch?
Volgens mij konden die niet meer inloggen met hun password op hun oude account ofzo toen fok de passwords had gereset.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
Shit TF, daar ben je mooi klaar mee...
Wat zie ik veel mensen met kloons van zichzelf trouwens, jij, Leah2 heb ik al langs zien komen en pannekoeken, is dat KP? What's up?
een bumbataart misschien?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef Memmel het volgende:
Nog andere crea dingen die wel zouden lukken? Ik had ook eerder moeten zijn!
kan welquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:40 schreef huuphuup het volgende:
ik wil wel een taart bij je bestellen TF om de 30e op te halen. Kenda? Voor een man of tien denk ik, geen 3d bouwsels maar wel een kek patroontje en kleurtje. Zoiets?![]()
nomnomnom
Ik denk dat Vivi deze ook wel kan waarderenquote:
Dankjequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:19 schreef oeke het volgende:
Inne, leuke site is het geworden, die van je moeder.![]()
En nu ga ik lekker WIDM kijken op uitzending gemist!
Sterkte vandaag Bar!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:53 schreef _Bar_ het volgende:
dat is idd niet goedkoop Vicky...
Kreeg net de inspiratie voor het stukje tekst wat ik wil proberen voor te lezen tijdens de dienst.
gelijk doorgemaild naar de pastor ook.
straks de mijne uitprinten.
Kort maar krachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |