Achso! Nicequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Shutters zijn van die soort luiken die je ook open kan doen. Dit is meer als Luxaflex. maar dat is ook een merknaam. Het zijn dus brede houten latten.
hilarisch hè?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:28 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit trouwens tranen met tuiten te huilen om de aflevering van Top Gear op Veronica.
.
Nou... Van die hele brede shutters vind ik wel erg mooi hoor. Van 90 ofzo. En dan helemaal tot het plafond.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi geworden, Buuv![]()
Ik vind die blinds eigenlijk mooier dan shutters.
whutwhatdoenze?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:28 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit trouwens tranen met tuiten te huilen om de aflevering van Top Gear op Veronica.
.
Helemaal tot het plafond?? Dus ook op de muur?? Mijn bazin heeft overal shutters boven, beneden, voor en achter. Toch vind ik het niet zo mooi bij de sfeer van het huis passen. Van binnen staat het trouwens wel mooier dan van buiten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou... Van die hele brede shutters vind ik wel erg mooi hoor. Van 90 ofzo. En dan helemaal tot het plafond.![]()
Eerst de staatsloterij winnen.![]()
Maar voor dit raam was het geen keus, dat is geen porum met shutters inderdaad.
nee!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Memmel het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg met paspoorten enzo. Als je kindje nou niet meer lijkt op de foto in het paspoort (bij beide wel een beetje het geval nu), moet je dan een nieuwe pas??
Ik dacht nog aan de actie van het Glazen Huis... 5 dagen zonder eten daar zitten en moet je zien wat ze nu veel meer ophalen.. zit ook wel iets ander gevoel achter, maar toch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:32 schreef mefke79 het volgende:
ik heb heeeleeeemaal niks met Kane, maar tjee, met carice samen is het toch wel mooi
Oja, Be, als je al een paspoort hebt zou ik em er op wel op willen hebben. Maar dat heb ik niet...
Trouwens, als dj zou ik me ook lullig voelen als er binnen een uurtje tv net zoveel is opgehaald als met een hele dag radio
Nee, tenminste, heb ik niet gedaan. Mijn middelste was een dag voor zijn tweede verjaardag en met verlengen dus 7. Dat leek echt niet meer. Maar goed, blijf aan de gang.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Memmel het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg met paspoorten enzo. Als je kindje nou niet meer lijkt op de foto in het paspoort (bij beide wel een beetje het geval nu), moet je dan een nieuwe pas??
Dat wat Vicky zegt. Ik heb voor Twan 5 jaar lang een paspoort gebruikt met een foto van hem als baby van 5 maanden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee!
dat heb ik toevallig pas nagevraagd, ook met het oog op eigen paspoorten/id kaarten.
ja! dát is het.. Ik kon m'n vinger er niet echt opleggen. Maar na twee jaar in het puin wordt het zomaar een grotemensenhuis.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Top Gear
Ondertussen kijk ik ook vanaf de bank naar mijn wederhelft die een tafel heeft gemaakt en die nu op zn plek aan het zetten is. Het ding is alleen een beetje erg grooten dat ziet er zo knullig uit
Je moet er bij zijn denk ik
Buuf, ik ben jaloers! Een grotemensen huis
uh nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:36 schreef Memmel het volgende:
Maar hoe controleren ze dan of mijn smurf ook idd mijn smurf is bij de paspoortjescontrole?
Ik zie het al gebeuren dat je er niet doorkomt ofzo!
dat was na tien minuten tv al meerquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:32 schreef mefke79 het volgende:
ik heb heeeleeeemaal niks met Kane, maar tjee, met carice samen is het toch wel mooi
Oja, Be, als je al een paspoort hebt zou ik em er op wel op willen hebben. Maar dat heb ik niet...
Trouwens, als dj zou ik me ook lullig voelen als er binnen een uurtje tv net zoveel is opgehaald als met een hele dag radio
ik vind jouw huis LEUK!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:41 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mijn huis bwordt nooit een grotemensenhuis ben ik bang. Zal ook wel komen dat het een keet is eigenlijk, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |