dr voor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef innepin het volgende:
Hullooo
HuupDat ongevalletje, waardoor je auto brak werd, hè... was dat vóór of nádat je met mij en onze twee fragiele kleine babytjes heel Nederland gingen doorcrossen?
Uhuhh. Sure. Hmmmhmmm.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dr voor.
En natuurlijk ga ik niet rijden met een onveilige auto.
En al klaar ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
Danku!
Straks ff kijken als de kinders in bed liggwn en M weg is
is F het huis al ondersteboven aan het keren BE?
Ik heb het niet gezien en weet dus niet hoe goed of slecht 2 fout isquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef innepin het volgende:
BE, heb het even gemist, wat is er foetsie?
En ik probeer heel subtiel op te scheppen met mijn belachelijk hoge testscore bij de bnn iq test, dan moet er natuurlijk wel iemand zijn die doet alsof ie onder de indruk is he![]()
![]()
Ja hequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:56 schreef innepin het volgende:
[..]
Danku, danku, wat geweldig spontaan van je
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:39 schreef innepin het volgende:
Oh, trouwens, @Diaan, ik heb wel meegedaan met de IQtest, samen met D, ondertussen baby een fles geven en luier verschonen, en toch maar twee fout in de hele test
Ja Rocka, ben je schizo geworden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:10 schreef Raissa het volgende:
Rocka, ik zie steeds een Rockabella voorbij komen in het wat eten en drinken we vandaag topic en heb geloof ik nu al drie keer gekeken of jij het nou was of niet (in een tijdsbestek van langer dan een maand)Bij nader onderzoek zag ik dat het plaatje anders was en ik geloof dat jij rockabeIIa schrijft met twee hoofdletters i toch? Ja toch?
Nou, dat wou ik dus nog even delen![]()
Straks maar weer naar bed om de narcose uit te slapen
F. is zijn paspoort kwijt en moet met spoed een nieuwe ivm tripje naar de vs. Ruim 100 euro ipv de 50 als je het normaal doet zeg maar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef innepin het volgende:
BE, heb het even gemist, wat is er foetsie?
En ik probeer heel subtiel op te scheppen met mijn belachelijk hoge testscore bij de bnn iq test, dan moet er natuurlijk wel iemand zijn die doet alsof ie onder de indruk is he![]()
![]()
Tis een van de redenen geweest dat Amber een eigen ID heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik was sprakeloos van je score.
Oh mefke, dat van dat bijschrijven wist ik niet. Dan is het zonde van het geld wel.
Datquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik denk dat ik Oscar er toch ook op wil bij de mijne. Sasha staat er ook in nl. Dat wilde ik per se ipv een eigen, gewoon mijn kind bij mij in mijn paspoort.
ik wil er ook ff niet naar kijken. Heb er even geen zin in.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik negeer alle Haiti bedeltv vanavond. Gewoon omdat ik het kan.
Dat van die blikken in de ogen zeker? Geef mij nu je angst.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:34 schreef E.T. het volgende:
Ik kan dit liedje dus echt nooit meer horen zonder aan De Lama's te denken![]()
Het is zo'n vreselijk mooi nummer
* Muks sluit zich aan...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:34 schreef E.T. het volgende:
Ik kan dit liedje dus echt nooit meer horen zonder aan De Lama's te denken![]()
Het is zo'n vreselijk mooi nummer
psies..quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat van die blikken in de ogen zeker? Geef mij nu je angst.
Ja, ik vond dat een van de meest hilarische dingen die ik ooit gezien heb, maar oh wat jammer van dit liedje.
Was veel op de radio toen F. en ik net wat met elkaar kregen en het was best toepasselijk.
nee, blinds. Maar van dit merk zijn wel shutters ja. ff sparen nogquote:
Wat is het verschil dan? Ik weet alleen maar van die shutters omdat ze daar een half jaar lang elk woonprogramma mee volgestopt hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, blinds. Maar van dit merk zijn wel shutters ja. ff sparen nogdie wens ik voor mijn glazen achterpui namelijk.
Shutters zijn van die soort luiken die je ook open kan doen. Dit is meer als Luxaflex. maar dat is ook een merknaam. Het zijn dus brede houten latten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Ik weet alleen maar van die shutters omdat ze daar een half jaar lang elk woonprogramma mee volgestopt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |