quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Het is gelukt![]()
enne Vicky ik heb je een request gestuurd. Estrys ook trouwens.
Mn hyves is wel gewoon in het Nederlands.
![]()
Buuv, dat had ik laatst ook, 2x achter elkaar
Liefde. Maar het karakter is ontzettend lelijk geschreven. Alsof je met grote hanepoten Lievde op je muur zet ofzo.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:57 schreef huuphuup het volgende:
hihi Buuf
[..]
Liefde. Maar het karakter is ontzettend lelijk geschreven. Alsof je met grote hanepoten Lievde op je muur zet ofzo.
Ik zie ook veel mensen met zo'n tattoo lopen dat vind k ook niets
oeh dan ben ik benieuwd wat de karakters op mijn dekbovertrek betekenenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:57 schreef huuphuup het volgende:
hihi Buuf
[..]
Liefde. Maar het karakter is ontzettend lelijk geschreven. Alsof je met grote hanepoten Lievde op je muur zet ofzo.
Ik zie ook veel mensen met zo'n tattoo lopen dat vind k ook niets
Foto??quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
oeh dan ben ik benieuwd wat de karakters op mijn dekbovertrek betekenen
Dat zou ik niet durven kopen hè. zometeen staat er iets heel vunsigs.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:02 schreef E.T. het volgende:
Zo heb ik mijn tattoo door japanners laten nakijken voor ie op mn enkel gezet werd![]()
Maar er staat echt "geluk"
Vandaar dat ik wat werknemers van Japanse bollenbedrijven destijds heb gevraagd "geluk' in het japans te schrijven en naar mij te faxenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]dat lijkt me echt een drama als dr heel wat anders staat dan wat je bedoeling was
maak maar n foto dan kijk ik vanmiddag ffquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
verstandigquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:05 schreef E.T. het volgende:
[..]
Vandaar dat ik wat werknemers van Japanse bollenbedrijven destijds heb gevraagd "geluk' in het japans te schrijven en naar mij te faxen![]()
3 keer hetzelfde teken, dus toen ging ie pas op m'n velletje
ja zoiets denk ik ook!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:08 schreef Ticootje het volgende:
ik denk dat er "geyle neuqseks" staat
Nou ja, als er maar niet iets staat als de zin uit een princeliedje dat ik net lasquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maak maar n foto dan kijk ik vanmiddag ff![]()
meestal staan dingen op dekbedden trouwens door elkaar1 karakter rechtop dan weer een paar ondersteboven, dan weer 1 naar rechts gekanteld. En over het algemeen slaat de tekst nergens op
Dat had ik met heel schattig uitziende pakjes op het vliegveld in Zweden, ik durfde het niet aan want je weet dus echt niet wat er op staat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durven kopen hè. zometeen staat er iets heel vunsigs.
Was het zweeds? Dan stond er misschien wel het aloude Zweedse gezegde: 1 kind is een accessoire 2 kinderen een gezinquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat had ik met heel schattig uitziende pakjes op het vliegveld in Zweden, ik durfde het niet aan want je weet dus echt niet wat er op staat.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:36 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Door vreselijke drukte op mijn werkheb ik gewoon 2 bankjes gemist.
![]()
Ik ben er weer, deels dan
ze zijn echt schattig!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Hey Lois!![]()
Oh. F heeft me zijn paypal details gestuurd!
Patroontjes bestellen gaat!
Ik bedoel, deze MOET ik gewoon gehaakt hebben:
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]![]()
Toch?
Estrys, die vind ik wel erg leuk!
hmmm. Nou de stervende zwaan hebben jullie al gezien.quote:
Ik weet nu al hoe ik een eventuele tweede zwangerschap aan ga kondigen. Bestel ik een tshirt voor Seb en aan de voorkant zet ik: 1 kind = een accessoire en aan de achterkant: 2 kinderen = een gezinquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Hey Lois!![]()
Oh. F heeft me zijn paypal details gestuurd!
Patroontjes bestellen gaat!
Ik bedoel, deze MOET ik gewoon gehaakt hebben:
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]![]()
Toch?
Estrys, die vind ik wel erg leuk!
uhuh..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hmmm. Nou de stervende zwaan hebben jullie al gezien.
En volgens mijn man is het ook wel handig bij een scheiding, dan konden we de kinderen delenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik weet nu al hoe ik een eventuele tweede zwangerschap aan ga kondigen. Bestel ik een tshirt voor Seb en aan de voorkant zet ik: 1 kind = een accessoire en aan de achterkant: 2 kinderen = een gezin
Ja, dit is in 1 middag te doen hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Ticootje het volgende:
doe je dat in 1 middag?
Oh en ik kan niet zondag.M. heeft nog een wedstrijd. Ja of ik moet Jen meenemen, maar even een note, die is de laatste tijd een beetje dwarsig...
Beter dan dat ie zegt: neem jij de kinderen dan neem ik de autoquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En volgens mijn man is het ook wel handig bij een scheiding, dan konden we de kinderen delen![]()
Leuke man heb ik he?
Whahaha!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En volgens mijn man is het ook wel handig bij een scheiding, dan konden we de kinderen delen![]()
Leuke man heb ik he?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Leuke man heb ik he?
Ik heb juist het briljante: als je denkt dat ik schattig ben, wacht maar tot je mijn moeder ziet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat had ik met heel schattig uitziende pakjes op het vliegveld in Zweden, ik durfde het niet aan want je weet dus echt niet wat er op staat.
Allebei een helft?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Leuke man heb ik he?
Ja lach maar. Ik vond het helemaal geen leuk grapje. En omdat ik er niet om kon lachen vond ie dat ik last had van hormonen.quote:
Oh!! da's wel erg tof zeg! Maar Amsterdam op een doordeweekse avond gaat m voor mij niet worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef pinquit het volgende:
Is er hier een leuk iemand die met betty_sue mee wil naar top gear live vanavond in amsterdam?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef pinquit het volgende:
ah ze heeft al iemand van fokeen getrouwde man, dus dat scheelt.
ik mocht dit niet posten van dr? geen idee. het is geen date iig.
Tico!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:57 schreef Ticootje het volgende:
Ik had de hele week al trek in patat pinda. Staat het voor mn neus, krijg ik met moeite de helft weg.![]()
De frikandel met mayo ging een stuk beter.
Kom de andere helft maar halen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Tico!
Nou wil ik ook friet met saté saus!
natuurlijk ben je welkom Saffier!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Saffier het volgende:
ik wil ook die slofjes leren haken. Is er nog plek in de meet of is het besloten?Anders wil ik het patroon wel van je kopen BE!
Ja maar das zo ver weg...quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kom de andere helft maar halen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wilde Buum nog aanbieden
![]()
Leuk! veel plezier!! Enne, foto's van the Hamster. En een handtekening van James graag.Ik heb echt een zwak voor James.
Alsof er ooit iets gewoon simpel zal worden hè.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:21 schreef pinquit het volgende:
[..]![]()
ze gaat nu toch met iemand andersmet ex-crush-maar-t-werd-niks-want-te-lange-afstand.
Er is nog plek hoor, maar dat wordt wel rap minder want er komen ook een hoop kindertjes mee. Al die mannen hebben ineens plannen in het weekend.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Saffier het volgende:
ik wil ook die slofjes leren haken. Is er nog plek in de meet of is het besloten?Anders wil ik het patroon wel van je kopen BE!
die van mij is opgezadeld met zijn jongste kindquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er is nog plek hoor, maar dat wordt wel rap minder want er komen ook een hoop kindertjes mee. Al die mannen hebben ineens plannen in het weekend.![]()
Gezellig.
Met 7 volwassenen en 7 kindertjes is mijn huiskamer wel aan zijn max willen we ook nog echt haken.![]()
Oh Trui, er is een mini-pre-haakmeet nu plotseling ineens bij mij thuis op de 7e.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:19 schreef trui het volgende:
ja hoor, kom maar kiek'n. we zitten vast niet al te fanatiek te haken, want daarvoor moet ik altijd veel te goed opletten en de tel bijhouden enzo.
alleen moet ik natuurljk niet voor m'n beurt spreken. als 't bij Troel is is er vast een maximum aan het aantal mensen dat erin kan. maar als 't in dat park-tentje is kan 't vast wel hoor.
Ik las dit net pas maar jeetje, wat een enorme tegenvaller...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef YPPY het volgende:
Gisteren twee keer de anwb gebeld. Totale schade: bijna 1600, we gaan niet op vakantie dit jaar.Misschien moeten we ons maar inschrijven voor de voedselbank.
Mocht het niet doorgaan is er vast nog wel ene puntje van de bank over voor jou als superhaakster.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:47 schreef trui het volgende:
ooh!ook leuk!
ik kan niet die dag want mogelijk vieren we cato's verjaardag dan. maar veel plezier!
geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Pinq! Waarom post betty_sue hier zelf eig. nooit meer?
Het onderste kan ik niet goed lezen maar lijkt voor zover ik kan zien een gedicht in calligrafie. Dat vind ik persoonlijk wel mooi geschreven maar ik denk dat de meeste mensen die geen chinees lezen dit niet mooi vindenquote:
Nee hoor, niet eens een spectaculaire aanrijding. Gewoon een lampje dat ging branden met "stop". En een stuur dat heel zwaar stuurt. Dat was het al. Maar het schijnt wel een zeldzaam probleem te zijn, dat wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:56 schreef trui het volgende:
yppy ik had dat bericht over jullie auto-reparatiekosten ook niet gezien, maar pfff wat een smak geld... komt dat door die aanrijding? vreselijk balen zeg.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk ik ga nog wat dekbedovertrekken posten om de boel vlot te trekken, dus ik google op 'dekbedden lelijk' oid en wat komt daaruit:
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=dekbedovertrek+lelijk&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=dekbedovertrek+lelijk&fp=1ca4b4073d05e44e
Eerste hit is het viva forum, 2e is een LIF topic en de derde is deze SC!![]()
![]()
zou 't daar niet toch nog uit voort kunnen komen? of is dat te ver gezocht/valt dat niet aan te tonen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:24 schreef YPPY het volgende:
Nee hoor, niet eens een spectaculaire aanrijding. Gewoon een lampje dat ging branden met "stop". En een stuur dat heel zwaar stuurt. Dat was het al. Maar het schijnt wel een zeldzaam probleem te zijn, dat wel.
Dat lijkt me sterk, want het is een andere auto nu. De aanrijdingsauto is total los naar de sloop gegaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef trui het volgende:
[..]
zou 't daar niet toch nog uit voort kunnen komen? of is dat te ver gezocht/valt dat niet aan te tonen.
Roze! It! Is!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Huup! Tuulk! Ik zoek nog een meisjes-slachtoffer, omdat mijn andere slachtoffer ehm... hoe zeg ik dat... nou ja laat maar.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, want het is een andere auto nu. De aanrijdingsauto is total los naar de sloop gegaan.
Ik lees nog wel soms mee maar vind het zo stom om dan zo af en toe eens mee te gaan kletsen. Net alsof je jezelf onuitgenodigd in een verjaardagsfeestje gooit van iemand die je niet goed kent.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Pinq! Waarom post betty_sue hier zelf eig. nooit meer?
Jij niet misschienquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en b_s, niet zo raar doen hoor! We houden heus geen postcounts bij!
oooooh op zo'n fietsquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, ik bedoelde eigenlijk het andere meisje waar ik voor zou kunnen haken.![]()
Ik vind haar papa en mama soms een beetje ehm... niet zo attent.![]()
Dus ik ga los voor Amelie!
Ultra-cute babyschoentjes enzo. Zie een stukje hierboven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:51 schreef pinquit het volgende:
gaan jullie mooie dingen haken?ik mis iets! haakmeet?
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ultra-cute babyschoentjes enzo. Zie een stukje hierboven.
het kan nog hè via internet. Ik wil dat doen, maar dat kan ik pas doen op een rustig moment (lees: geen kinderen om me heen of die wakker kunnen worden)quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit! Vergeten! Ik wil ieder jaar mee doen, maar ik vergeet dat dus dan glad he!
Waar was ik eigenlijk gisterenavond?![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit! Vergeten! Ik wil ieder jaar mee doen, maar ik vergeet dat dus dan glad he!
Ach, ik vind die van BNN wel leuk om te doen... maar vergeet het ook vaak. Of Peaceman wil niet meedoen. bang dat zn IQ lager is dan die van mijquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
?
Ik doe eigenlijk nooit meer mee aan van die IQ testen, ik heb ooit een officiële mogen maken en ben tevreden zat met die score
Heb je de kleine leeuw gezien??quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, ff naar de dierentuin geweest vandaag. Was leukWel een beetje koud
Dat zei Bonnie St. Claire ook altijdquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
nee die was verstopt!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je de kleine leeuw gezien??
Ja die was ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
nee die was verstopt!
Ik heb wel een babyaapje gezien
Volgens die BNN test ben ik altijd hoogbegaafd, dus daar klopt geen reet van!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, ik vind die van BNN wel leuk om te doen... maar vergeet het ook vaak. Of Peaceman wil niet meedoen. bang dat zn IQ lager is dan die van mij![]()
Duh, die had ze toch zo haar haaknaald in het hart gestoken!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:01 schreef Basboussa het volgende:
Kleurdoos is ontvoerd door een vampier met een perfecte kaaklijn en goddelijke ogen.
vermoed ik
die heeft vanmorgen gepost dat ze een boek of iets aan het lezen was of zoquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:54 schreef Muks het volgende:
zeg waar is Kleurdoos gebleven ?
Help me herinneren dat ik nooit ga drinken want dan komt het echt niet meer goed met me!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:43 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat zei Bonnie St. Claire ook altijd
Ik zag hetquote:
Half 8?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:32 schreef Estrys het volgende:
Alexander straks bij RTL nieuws
Nee, inderdaad zeg! Allemaal autoleed hier in OUDquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:44 schreef Ticootje het volgende:
Mijn auto kostte vorige week 400 bij de apk, en vandaag viel de uitlaat bij mijn man eraf.
Dit is geen goede maand voor auto's merk ik.
informeer ook even bij andere garage's, het kan echt heel veel schelen soms.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kom even heel erg balen. De auto is 100% afgekeurd.
Tuurlijk, je kan op zich best zonder auto. Maar je went er snel aan. Het is zo makkelijk.
Vriendenbezoek is een stuk lastiger zo. sorry noli en simmu Morgen horen we de exacte kosten, budget is (maar) 400,-
En we zouden naar Ikea, oma en vriendin in Groningen. Gaatdusnietdoor.![]()
![]()
![]()
Je kan het hier al bekijkenquote:
Of op de sloop.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:47 schreef moussy het volgende:
[..]
informeer ook even bij andere garage's, het kan echt heel veel schelen soms.
Danku!quote:
fijn!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:53 schreef Raissa het volgende:
BTW, allemaal bedankt voor de sterktewensen, alles is goed gegaan vandaag!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:55 schreef Ticootje het volgende:
Tot die tijd mag je met mij meerijden hoor
Fijn nog meer kosten voor een gezin. Stomme regels.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:58 schreef mefke79 het volgende:
Oja, Be, kindjes bijschrijven op paspoort mag niet meer (tenminste, mag wel, maar is maar geldig tot 2012 en dan moet je alsnog een nieuw paspoort aanvragen). Ik hoop dat F. zijn paspoort nog vindt. En ik snap je boosheid...komt me zeer bekend voor.
Raissa, wanneer krijg je uitslag?
APK is natuurlijk de technische kant. Blikschade telt niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:03 schreef huuphuup het volgende:
Raissa wat fijn dat het goed is gegaan!!![]()
Onze auto komt ongetwijfeld niet door de keuring, of misschien met flinke kosten die wij de moeite niet waard vinden want hij s toch al total lossdus ik ben al een beetje aan het schrapen her en der en met de belastingteruggave enzo gaan we maar weer kijken voor een nieuwe auto
In principe heb ik de uitslag al gehad, alleen niet van de hapjes die ze hebben genomen maar daar zal niks schokkends uitkomen.quote:
Ich weiss maar de koppeling rammelt sinds het ongevalletje en mn lichtjes lijken soms gaar te doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
APK is natuurlijk de technische kant. Blikschade telt niet.
ZO! Das inderdaad laag.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:10 schreef mefke79 het volgende:
Tico, prijs idkaart voor kindjes gaat daarom omlaag, maar 8,75 hier!
Raissa, van de ene kant fijn dat ze niets gezien hebben, maar ja als ze nooit iets zien, schiet je er maar weinig mee op. Hopelijk kan die mri snel,
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef innepin het volgende:
Hullooo
HuupDat ongevalletje, waardoor je auto brak werd, hè... was dat vóór of nádat je met mij en onze twee fragiele kleine babytjes heel Nederland gingen doorcrossen?
dr voor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef innepin het volgende:
Hullooo
HuupDat ongevalletje, waardoor je auto brak werd, hè... was dat vóór of nádat je met mij en onze twee fragiele kleine babytjes heel Nederland gingen doorcrossen?
Uhuhh. Sure. Hmmmhmmm.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dr voor.
En natuurlijk ga ik niet rijden met een onveilige auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |