geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Pinq! Waarom post betty_sue hier zelf eig. nooit meer?
Het onderste kan ik niet goed lezen maar lijkt voor zover ik kan zien een gedicht in calligrafie. Dat vind ik persoonlijk wel mooi geschreven maar ik denk dat de meeste mensen die geen chinees lezen dit niet mooi vindenquote:
Nee hoor, niet eens een spectaculaire aanrijding. Gewoon een lampje dat ging branden met "stop". En een stuur dat heel zwaar stuurt. Dat was het al. Maar het schijnt wel een zeldzaam probleem te zijn, dat wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:56 schreef trui het volgende:
yppy ik had dat bericht over jullie auto-reparatiekosten ook niet gezien, maar pfff wat een smak geld... komt dat door die aanrijding? vreselijk balen zeg.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk ik ga nog wat dekbedovertrekken posten om de boel vlot te trekken, dus ik google op 'dekbedden lelijk' oid en wat komt daaruit:
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=dekbedovertrek+lelijk&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=dekbedovertrek+lelijk&fp=1ca4b4073d05e44e
Eerste hit is het viva forum, 2e is een LIF topic en de derde is deze SC!![]()
![]()
zou 't daar niet toch nog uit voort kunnen komen? of is dat te ver gezocht/valt dat niet aan te tonen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:24 schreef YPPY het volgende:
Nee hoor, niet eens een spectaculaire aanrijding. Gewoon een lampje dat ging branden met "stop". En een stuur dat heel zwaar stuurt. Dat was het al. Maar het schijnt wel een zeldzaam probleem te zijn, dat wel.
Dat lijkt me sterk, want het is een andere auto nu. De aanrijdingsauto is total los naar de sloop gegaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef trui het volgende:
[..]
zou 't daar niet toch nog uit voort kunnen komen? of is dat te ver gezocht/valt dat niet aan te tonen.
Roze! It! Is!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Huup! Tuulk! Ik zoek nog een meisjes-slachtoffer, omdat mijn andere slachtoffer ehm... hoe zeg ik dat... nou ja laat maar.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, want het is een andere auto nu. De aanrijdingsauto is total los naar de sloop gegaan.
Ik lees nog wel soms mee maar vind het zo stom om dan zo af en toe eens mee te gaan kletsen. Net alsof je jezelf onuitgenodigd in een verjaardagsfeestje gooit van iemand die je niet goed kent.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Pinq! Waarom post betty_sue hier zelf eig. nooit meer?
Jij niet misschienquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en b_s, niet zo raar doen hoor! We houden heus geen postcounts bij!
oooooh op zo'n fietsquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, ik bedoelde eigenlijk het andere meisje waar ik voor zou kunnen haken.![]()
Ik vind haar papa en mama soms een beetje ehm... niet zo attent.![]()
Dus ik ga los voor Amelie!
Ultra-cute babyschoentjes enzo. Zie een stukje hierboven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:51 schreef pinquit het volgende:
gaan jullie mooie dingen haken?ik mis iets! haakmeet?
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ultra-cute babyschoentjes enzo. Zie een stukje hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |