Tico!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:57 schreef Ticootje het volgende:
Ik had de hele week al trek in patat pinda. Staat het voor mn neus, krijg ik met moeite de helft weg.![]()
De frikandel met mayo ging een stuk beter.
Kom de andere helft maar halen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Tico!
Nou wil ik ook friet met saté saus!
natuurlijk ben je welkom Saffier!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Saffier het volgende:
ik wil ook die slofjes leren haken. Is er nog plek in de meet of is het besloten?Anders wil ik het patroon wel van je kopen BE!
Ja maar das zo ver weg...quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kom de andere helft maar halen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wilde Buum nog aanbieden
![]()
Leuk! veel plezier!! Enne, foto's van the Hamster. En een handtekening van James graag.Ik heb echt een zwak voor James.
Alsof er ooit iets gewoon simpel zal worden hè.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:21 schreef pinquit het volgende:
[..]![]()
ze gaat nu toch met iemand andersmet ex-crush-maar-t-werd-niks-want-te-lange-afstand.
Er is nog plek hoor, maar dat wordt wel rap minder want er komen ook een hoop kindertjes mee. Al die mannen hebben ineens plannen in het weekend.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Saffier het volgende:
ik wil ook die slofjes leren haken. Is er nog plek in de meet of is het besloten?Anders wil ik het patroon wel van je kopen BE!
die van mij is opgezadeld met zijn jongste kindquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er is nog plek hoor, maar dat wordt wel rap minder want er komen ook een hoop kindertjes mee. Al die mannen hebben ineens plannen in het weekend.![]()
Gezellig.
Met 7 volwassenen en 7 kindertjes is mijn huiskamer wel aan zijn max willen we ook nog echt haken.![]()
Oh Trui, er is een mini-pre-haakmeet nu plotseling ineens bij mij thuis op de 7e.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:19 schreef trui het volgende:
ja hoor, kom maar kiek'n. we zitten vast niet al te fanatiek te haken, want daarvoor moet ik altijd veel te goed opletten en de tel bijhouden enzo.
alleen moet ik natuurljk niet voor m'n beurt spreken. als 't bij Troel is is er vast een maximum aan het aantal mensen dat erin kan. maar als 't in dat park-tentje is kan 't vast wel hoor.
Ik las dit net pas maar jeetje, wat een enorme tegenvaller...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef YPPY het volgende:
Gisteren twee keer de anwb gebeld. Totale schade: bijna 1600, we gaan niet op vakantie dit jaar.Misschien moeten we ons maar inschrijven voor de voedselbank.
Mocht het niet doorgaan is er vast nog wel ene puntje van de bank over voor jou als superhaakster.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:47 schreef trui het volgende:
ooh!ook leuk!
ik kan niet die dag want mogelijk vieren we cato's verjaardag dan. maar veel plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |