het kan nog hè via internet. Ik wil dat doen, maar dat kan ik pas doen op een rustig moment (lees: geen kinderen om me heen of die wakker kunnen worden)quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit! Vergeten! Ik wil ieder jaar mee doen, maar ik vergeet dat dus dan glad he!
Waar was ik eigenlijk gisterenavond?![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit! Vergeten! Ik wil ieder jaar mee doen, maar ik vergeet dat dus dan glad he!
Ach, ik vind die van BNN wel leuk om te doen... maar vergeet het ook vaak. Of Peaceman wil niet meedoen. bang dat zn IQ lager is dan die van mijquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
?
Ik doe eigenlijk nooit meer mee aan van die IQ testen, ik heb ooit een officiële mogen maken en ben tevreden zat met die score
Heb je de kleine leeuw gezien??quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, ff naar de dierentuin geweest vandaag. Was leukWel een beetje koud
Dat zei Bonnie St. Claire ook altijdquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
nee die was verstopt!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je de kleine leeuw gezien??
Ja die was ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
nee die was verstopt!
Ik heb wel een babyaapje gezien
Volgens die BNN test ben ik altijd hoogbegaafd, dus daar klopt geen reet van!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, ik vind die van BNN wel leuk om te doen... maar vergeet het ook vaak. Of Peaceman wil niet meedoen. bang dat zn IQ lager is dan die van mij![]()
Duh, die had ze toch zo haar haaknaald in het hart gestoken!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:01 schreef Basboussa het volgende:
Kleurdoos is ontvoerd door een vampier met een perfecte kaaklijn en goddelijke ogen.
vermoed ik
die heeft vanmorgen gepost dat ze een boek of iets aan het lezen was of zoquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:54 schreef Muks het volgende:
zeg waar is Kleurdoos gebleven ?
Help me herinneren dat ik nooit ga drinken want dan komt het echt niet meer goed met me!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:43 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat zei Bonnie St. Claire ook altijd
Ik zag hetquote:
Half 8?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:32 schreef Estrys het volgende:
Alexander straks bij RTL nieuws
Nee, inderdaad zeg! Allemaal autoleed hier in OUDquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:44 schreef Ticootje het volgende:
Mijn auto kostte vorige week 400 bij de apk, en vandaag viel de uitlaat bij mijn man eraf.
Dit is geen goede maand voor auto's merk ik.
informeer ook even bij andere garage's, het kan echt heel veel schelen soms.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kom even heel erg balen. De auto is 100% afgekeurd.
Tuurlijk, je kan op zich best zonder auto. Maar je went er snel aan. Het is zo makkelijk.
Vriendenbezoek is een stuk lastiger zo. sorry noli en simmu Morgen horen we de exacte kosten, budget is (maar) 400,-
En we zouden naar Ikea, oma en vriendin in Groningen. Gaatdusnietdoor.![]()
![]()
![]()
Je kan het hier al bekijkenquote:
Of op de sloop.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:47 schreef moussy het volgende:
[..]
informeer ook even bij andere garage's, het kan echt heel veel schelen soms.
Danku!quote:
fijn!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:53 schreef Raissa het volgende:
BTW, allemaal bedankt voor de sterktewensen, alles is goed gegaan vandaag!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:55 schreef Ticootje het volgende:
Tot die tijd mag je met mij meerijden hoor
Fijn nog meer kosten voor een gezin. Stomme regels.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:58 schreef mefke79 het volgende:
Oja, Be, kindjes bijschrijven op paspoort mag niet meer (tenminste, mag wel, maar is maar geldig tot 2012 en dan moet je alsnog een nieuw paspoort aanvragen). Ik hoop dat F. zijn paspoort nog vindt. En ik snap je boosheid...komt me zeer bekend voor.
Raissa, wanneer krijg je uitslag?
APK is natuurlijk de technische kant. Blikschade telt niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:03 schreef huuphuup het volgende:
Raissa wat fijn dat het goed is gegaan!!![]()
Onze auto komt ongetwijfeld niet door de keuring, of misschien met flinke kosten die wij de moeite niet waard vinden want hij s toch al total lossdus ik ben al een beetje aan het schrapen her en der en met de belastingteruggave enzo gaan we maar weer kijken voor een nieuwe auto
In principe heb ik de uitslag al gehad, alleen niet van de hapjes die ze hebben genomen maar daar zal niks schokkends uitkomen.quote:
Ich weiss maar de koppeling rammelt sinds het ongevalletje en mn lichtjes lijken soms gaar te doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
APK is natuurlijk de technische kant. Blikschade telt niet.
ZO! Das inderdaad laag.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:10 schreef mefke79 het volgende:
Tico, prijs idkaart voor kindjes gaat daarom omlaag, maar 8,75 hier!
Raissa, van de ene kant fijn dat ze niets gezien hebben, maar ja als ze nooit iets zien, schiet je er maar weinig mee op. Hopelijk kan die mri snel,
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef innepin het volgende:
Hullooo
HuupDat ongevalletje, waardoor je auto brak werd, hè... was dat vóór of nádat je met mij en onze twee fragiele kleine babytjes heel Nederland gingen doorcrossen?
dr voor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef innepin het volgende:
Hullooo
HuupDat ongevalletje, waardoor je auto brak werd, hè... was dat vóór of nádat je met mij en onze twee fragiele kleine babytjes heel Nederland gingen doorcrossen?
Uhuhh. Sure. Hmmmhmmm.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dr voor.
En natuurlijk ga ik niet rijden met een onveilige auto.
En al klaar ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
Danku!
Straks ff kijken als de kinders in bed liggwn en M weg is
is F het huis al ondersteboven aan het keren BE?
Ik heb het niet gezien en weet dus niet hoe goed of slecht 2 fout isquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef innepin het volgende:
BE, heb het even gemist, wat is er foetsie?
En ik probeer heel subtiel op te scheppen met mijn belachelijk hoge testscore bij de bnn iq test, dan moet er natuurlijk wel iemand zijn die doet alsof ie onder de indruk is he![]()
![]()
Ja hequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:56 schreef innepin het volgende:
[..]
Danku, danku, wat geweldig spontaan van je
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:39 schreef innepin het volgende:
Oh, trouwens, @Diaan, ik heb wel meegedaan met de IQtest, samen met D, ondertussen baby een fles geven en luier verschonen, en toch maar twee fout in de hele test
Ja Rocka, ben je schizo geworden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:10 schreef Raissa het volgende:
Rocka, ik zie steeds een Rockabella voorbij komen in het wat eten en drinken we vandaag topic en heb geloof ik nu al drie keer gekeken of jij het nou was of niet (in een tijdsbestek van langer dan een maand)Bij nader onderzoek zag ik dat het plaatje anders was en ik geloof dat jij rockabeIIa schrijft met twee hoofdletters i toch? Ja toch?
Nou, dat wou ik dus nog even delen![]()
Straks maar weer naar bed om de narcose uit te slapen
F. is zijn paspoort kwijt en moet met spoed een nieuwe ivm tripje naar de vs. Ruim 100 euro ipv de 50 als je het normaal doet zeg maar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef innepin het volgende:
BE, heb het even gemist, wat is er foetsie?
En ik probeer heel subtiel op te scheppen met mijn belachelijk hoge testscore bij de bnn iq test, dan moet er natuurlijk wel iemand zijn die doet alsof ie onder de indruk is he![]()
![]()
Tis een van de redenen geweest dat Amber een eigen ID heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik was sprakeloos van je score.
Oh mefke, dat van dat bijschrijven wist ik niet. Dan is het zonde van het geld wel.
Datquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik denk dat ik Oscar er toch ook op wil bij de mijne. Sasha staat er ook in nl. Dat wilde ik per se ipv een eigen, gewoon mijn kind bij mij in mijn paspoort.
ik wil er ook ff niet naar kijken. Heb er even geen zin in.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik negeer alle Haiti bedeltv vanavond. Gewoon omdat ik het kan.
Dat van die blikken in de ogen zeker? Geef mij nu je angst.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:34 schreef E.T. het volgende:
Ik kan dit liedje dus echt nooit meer horen zonder aan De Lama's te denken![]()
Het is zo'n vreselijk mooi nummer
* Muks sluit zich aan...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:34 schreef E.T. het volgende:
Ik kan dit liedje dus echt nooit meer horen zonder aan De Lama's te denken![]()
Het is zo'n vreselijk mooi nummer
psies..quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat van die blikken in de ogen zeker? Geef mij nu je angst.
Ja, ik vond dat een van de meest hilarische dingen die ik ooit gezien heb, maar oh wat jammer van dit liedje.
Was veel op de radio toen F. en ik net wat met elkaar kregen en het was best toepasselijk.
nee, blinds. Maar van dit merk zijn wel shutters ja. ff sparen nogquote:
Wat is het verschil dan? Ik weet alleen maar van die shutters omdat ze daar een half jaar lang elk woonprogramma mee volgestopt hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, blinds. Maar van dit merk zijn wel shutters ja. ff sparen nogdie wens ik voor mijn glazen achterpui namelijk.
Shutters zijn van die soort luiken die je ook open kan doen. Dit is meer als Luxaflex. maar dat is ook een merknaam. Het zijn dus brede houten latten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Ik weet alleen maar van die shutters omdat ze daar een half jaar lang elk woonprogramma mee volgestopt hebben.
Achso! Nicequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Shutters zijn van die soort luiken die je ook open kan doen. Dit is meer als Luxaflex. maar dat is ook een merknaam. Het zijn dus brede houten latten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |