quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:12 schreef Estrys het volgende:
Mannen! Nou die van mij heeft laatst een waarschuwing gehad van de politie wegens bumperkleven.... Daar heb ik al zo de schurft aan maar dan waarbij hij aan het kleven was... Een politiebusje! Hoe stom kan je zijn. Meneer dacht dat dat soort busjes geen verkeersovertredingen deden. Echt waar als ie een boete had gekregen kon ie wat mij betreft gaan lopen naar zijn werk.
Dat heb ik pas ook gedaan 3x in 2 dagenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:58 schreef Vicky het volgende:
Ik ben trouwens dom geweest.. Ik heb mijn prullenbak weggegooid van mijn bureaublad.
ik zal het vanavond morgenavond eens aan m vragen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat heb ik pas ook gedaan 3x in 2 dagen![]()
EN toen wilde mijn man hem niet meer terugzetten...
wat balen zeg,quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
paspoort: ¤ 50,90
bijschrijven kind: ¤ 8,95
spoedkosten per document: ¤ 41,00
spoedkosten bijschrijving kind: ¤ 19,50
verklaring van vermissing: ¤ 24,35
= 144.70![]()
![]()
(Bijschrijven Oscar op een ander moment kost 20 Euro, dus dat doen we nu dan maar niet. Scheelt weer 8 euro.)
Ja hè? Vond ik ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik zal het vanavond morgenavond eens aan m vragen.
wel lullig van je man hoor!!![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk ik in de bevestiging van Wehkamp, staan er onderin nog een paar suggesties:
[ afbeelding ]
Best leuk, dus ik klik.
Staat er nog een foto van datzelfde tuniekje:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil onder een dekbed liggen en er niet meer onder vandaan komen een hele dag!
quote:
zal me niks verbazen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zou er nou echt iemand zijn die dat koopt?
ja joh genoeg volgens mij...quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zou er nou echt iemand zijn die dat koopt?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:30 schreef Estrys het volgende:
Shit, dat had ik op ons bed moeten leggen voor de foto's van de verkoopbrochure. Dan waren we zeker in het leuke foto's van funda topic gekomen
ja idd...quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja joh genoeg volgens mij...
net als van die foute zijden playboybunny overtrekken(sorry als iemand die heeft
)
Estrys
Of photoshoppenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:34 schreef Estrys het volgende:
Ik denk alleen dat onze makelaar daar de humor niet zo van zou zien. Of ja wel de humor maar dan wel een nieuwe foto zou laten maken
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja joh genoeg volgens mij...
net als van die foute zijden playboybunny overtrekken(sorry als iemand die heeft
)
Estrys
Ik heb genoeg op het oogquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of photoshoppen
Estrys, hebben jullie ook al een ander huis op het oog? Of wachten jullie eerst todat deze verkocht is?
Typisch iets voor mannen om te wachten.... toen wij gingen trouwen, was ik ook naar koophuizen aan het kijken, maar dat mocht ik niet eerder weer dan na het trouwens. First things first. Een week nadat we getrouwd waren, had ik een afspraak om een huis dat ik al een tijdje op het oog had en nog niet verkocht was te bekijken. Die hebben we ook gekocht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:38 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb genoeg op het oogmaar we moeten echt wachten totdat dit verkocht is, helaas
En we gaan tot die tijd geen huizen bezichtigen zegt mijn man, zucht
Als ik harder rij dan ik mag en iemand gaat me op lopen duwen, ga ik altijd de snelheid die je mag rijden. Op mn cruisecontrol, dus dan ga ik echt niet harderquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Bumperkleven doe ik niet, ik irriteer me er mateloos aan bij anderen en let er extra op dat ik het dus niet zelf ook doe dan. (Overigens ben ik wel zo'n trut die dan rustig doortuft als je achter me gaat kleven en duwen en seinen enzo.)
huizen bezichtigen is zo leukquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:38 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb genoeg op het oogmaar we moeten echt wachten totdat dit verkocht is, helaas
En we gaan tot die tijd geen huizen bezichtigen zegt mijn man, zucht
Ideeën op doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:46 schreef Estrys het volgende:
Nou ja hij heeft wel gelijk, we kunnen ook gewoon nog niks nu. En om dan te gaan bezichtigen heeft geen zin. Tenzij het open dag isMaar we weten nog niet, kan ook dat we nieuwbouw gaan kopen.
BIj hyves onder mijn menu en dan mijn account zie je links in het menu koppel contentquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
Aan de Twitters onder ons: hoe kun je je Twitter/Twitpic koppelen aan Hyves?
doet mij eens toevoegen danquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
Aan de Twitters onder ons: hoe kun je je Twitter/Twitpic koppelen aan Hyves?
* Diaan73 Ook aan het twitteren geslagen is
Bij mij is tie in het Engels...quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
BIj hyves onder mijn menu en dan mijn account zie je links in het menu koppel content
Bij hyves onder My account, menu en dan on your left in the menu you see...quote:
oh wat een fijnequote:Op donderdag 21 januari 2010 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr staat er ook net eentje in t fundatopic
[ afbeelding ]
bij mij isset gelukt!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mij is tie in het Engels...
Er zijn heel veel vicky's...
wat betekent dat karakter?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh wat een fijnemet bijpassende kussentjes...
en van dat karakter krijg ik ook jeuk maar das een beroepsafwijking
Hahaha ik lees niet goed... ik dacht dat ik dat op Twitter moest doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Bij hyves onder My account, menu en dan on your left in the menu you see...
connect content
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |