Oh, dat is wel jammer! Dan heb je er niks anquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:02 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
schoenmaat 21 heeft ze nu, maar van het voorjaar wel 22 denk ik. Dikkie heeft een groeispurt gemaakt
En kim niet raar doen hoor, we redden ons wel
oh, t kost een verjaardagstaart? Beetje normaal formaat 1laags.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:59 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Gelukkig staat mijn voorraadkast zo vol met eten dat ik een maand daarop kan teren zonder boodschappen te doen. C500 noemen we dat ding altijd, half zo goed gesorteerd als den echte
Nou ja het zal wel loslopen allemaal, ik zal wel wat extra taartbestellingen aannemen komende tijd
Gemiddeld 1,50 per persoon. Luxe vullingen en extreem grote 3D-figuren gaan tegen een meerprijsquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh, t kost een verjaardagstaart? Beetje normaal formaat 1laags.
op het moment met mezelf niet zo heel super.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Bar, logisch dat het aan je voorbij gaat. Hoe gaat het nu met je/jullie?
Ik moet een nieuwe nick he?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja Rocka, ben je schizo geworden?.
Ik heb daar even gelezen inmiddels lees daar eigenlijk nooitquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
op het moment met mezelf niet zo heel super.
er is een heleboel bij me terug naar boven gekomen, en dat maakt het een keer zo zwaar.
vanmorgen nog even kort contackt gehad met m'n nichtje en haar man die 1,5 jaar geleden hun dochter verloren aan een ongeval die het ook weer erg zwaar hebben.
hebben wel even flink geknuffeld en elkaar heel veel sterkte gewenst.
vanavond ben ik bij m'n broertje geweest en dat was niet zo'n s6 staat in het hoe gaat het met je topic
dat red ik niet meer ben ik bang..ik heb geen witte marsepein in huis helaas en als ik het nu bestel krijg ik het pas zaterdag binnen of misschien zelfs maandagquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:28 schreef Memmel het volgende:
Oeh tf wat is de levertijd van een tietentaart? J is zaterdag jarig....
kloptquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef k_i_m het volgende:
Toch?
Volgens mij konden die niet meer inloggen met hun password op hun oude account ofzo toen fok de passwords had gereset.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
Shit TF, daar ben je mooi klaar mee...
Wat zie ik veel mensen met kloons van zichzelf trouwens, jij, Leah2 heb ik al langs zien komen en pannekoeken, is dat KP? What's up?
een bumbataart misschien?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef Memmel het volgende:
Nog andere crea dingen die wel zouden lukken? Ik had ook eerder moeten zijn!
kan welquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:40 schreef huuphuup het volgende:
ik wil wel een taart bij je bestellen TF om de 30e op te halen. Kenda? Voor een man of tien denk ik, geen 3d bouwsels maar wel een kek patroontje en kleurtje. Zoiets?![]()
nomnomnom
Ik denk dat Vivi deze ook wel kan waarderenquote:
Dankjequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:19 schreef oeke het volgende:
Inne, leuke site is het geworden, die van je moeder.![]()
En nu ga ik lekker WIDM kijken op uitzending gemist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |