Gisteren spaarpot stuk geslagen en overgemaakt, maandag krijg ik de sleutels.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Heej Dichterbijer!
Hoe ist met de auto? Rijdt ze goed?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:41 schreef Jannekje7 het volgende:
En toch... deze radiostemmen klinken zooo 538 en [s]Q[/s]Slam![]()
Ik vind zo'n grote organsiatie met allemaal hoge heren met dikke salarissen maar schimmig. Liefst stuur ik zelf iets van een pakket ofzo maar ja hoe komt dat daar....quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is een samenwerk van een aantal grote bonafide hulporganisaties. http://nl.wikipedia.org/wiki/Samenwerkende_Hulporganisaties
Natuurlijk heb je nooit een 100% garantie dat alles op de plek terecht komt, maar ik denk dat dat meer te wijten is aan de plaatselijke regimes dan aan de hulporganisaties.
Smaken verschillen gelukkig. Ik vind 'm prachtigquote:
Er zal zeker wel een groot gedeelte van wat je overmaakt aankomen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik vind zo'n grote organsiatie met allemaal hoge heren met dikke salarissen maar schimmig. Liefst stuur ik zelf iets van een pakket ofzo maar ja hoe komt dat daar....
Ik ook. Sting.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig. Ik vind 'm prachtig
Brennel!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig. Ik vind 'm prachtig
Heeee Jannequote:
daar kunnen die mensen in Haiti niet zoveel aan doenquote:
Vreselijk moet dat zijn geweest, da's met drie verkeerde benen het bed uit stappenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met Sanne Hans op de radio
levert geen donder op 3 minuten zendtijd voor 25 euroquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:52 schreef Neleos het volgende:
Je kunt geen plaatjes aanvragen voor geld he? Dat levert toch ook altijd wel wat knaken op.
Maar als die mogelijkheid er is, doneren er waarschijnlijk toch meer mensen, ook al wordt hun verzoekje niet gedraaid. Zie Serious Request.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
levert geen donder op 3 minuten zendtijd voor 25 euro
Taalpolitie.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:52 schreef Daddycooll het volgende:
snel editten voor de taal politie je er op komt wijzen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik loop
hij loopt
wij lopen
ik word
hij wordt
wij worden
Beetje jammer ja, ik ben ook een 3fm'er maar vandaag is er geen 3fm. Alleen Radio 555!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:13 schreef Zapper het volgende:
En de 3FM-fanboys die in dat ene topic blijven
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:14 schreef ScottTracy het volgende:
Beetje jammer ja, ik ben ook een 3fm'er maar vandaag is er geen 3fm. Alleen Radio 555!
Zolang ze maar niet zingt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:12 schreef ScottTracy het volgende:
Luistert er niemand meer of had ik geen plaatje van Duffy moeten posten?
Heb geen zin om met jou in 1 topic te postenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:13 schreef Zapper het volgende:
En de 3FM-fanboys die in dat ene topic blijven
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb geen zin om met jou in 1 topic te posten
Ik luister meestal KinkFM, maar vandaag maar een keertje radio 555quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Beetje jammer ja, ik ben ook een 3fm'er maar vandaag is er geen 3fm. Alleen Radio 555!
Dan maar laten amputeren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:17 schreef ScottTracy het volgende:
Waylon gaat niks laten afscheren vandaag
Miaauw!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb geen zin om met jou in 1 topic te posten
lees de smileyquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Miaauw!!
Kinders, wees eens lief voor elkaar!
Heb je 'Hey' nog niet gehoord?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft die gast ook nog andere nummers of gaat ook hij teren op één hit?
Hij had laatst Hey uitgebracht, maar dat is nog niet echt een hit geworden volgens mij.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Waylon![]()
![]()
.
Heeft die gast ook nog andere nummers of gaat ook hij teren op één hit?
Ja, nouja, het zijn wel allemaal liedjes die iedereen kent. Maar ik vind het nog niet irritant ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef broer het volgende:
Hoe is de muziek, trouwens? Ik verwacht veel erg vervelende midden-van-de-weg-muziek, maar is dat ook zo?
Vind 't tot nu toe een goede mixquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef broer het volgende:
Hoe is de muziek, trouwens? Ik verwacht veel erg vervelende midden-van-de-weg-muziek, maar is dat ook zo?
Omdat iedereen Wicked Way kent?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar niet erg opgevallen. Waarom doet ie dat nummer dan niet
Ja, maar dat werd ook al gedraaidquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Omdat iedereen Wicked Way kent?
met uitschieters als sting en sniff 'n the tears. helemaal niet naar. en geen nederlandstalig ala jan smit!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vind 't tot nu toe een goede mix. Meeste platen hoor je ook op 3FM voorbij komen.
Dat weet ik ook niet. Waarschijnlijk omdat de 538'ers het te moeilijk hebben met muziek die ze nog niet kennen, of zo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgens mij wel, maar niet erg opgevallen. Waarom doet ie dat nummer dan niet
Psiesquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
met uitschieters als sting en sniff 'n the tears. helemaal niet naar. en geen nederlandstalig ala jan smit!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Bij dit liedje moet ik nu altijd aan dat Youtube-filmpje met die komiek denken die dat staat uit te beelden
Torn
Ik zal 't een luisterbeurt gunnen danquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef broer het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Waarschijnlijk omdat de 538'ers het te moeilijk hebben met muziek die ze nog niet kennen, of zo.
Maar het is een goed nummer. De moeite van het luisteren zeker waard. Hoe vervelend Waylon ook mag zijn, hij kan wel erg goed zingen.
dat lossen ze op door waylon en van velsen te draaien, dan heb je ook nederlands product gedraaid.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
met uitschieters als sting en sniff 'n the tears. helemaal niet naar. en geen nederlandstalig ala jan smit!
Vindt je dat nou echt allemaal goeie muziek, of ben je gewoon enthousiast door dit Radio 555 initiatief?quote:
Ik doe wel enthousiast, maar dat is ook wel echt een guilty pleasurequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vindt je dat nou echt allemaal goeie muziek, of ben je gewoon enthousiast door dit Radio 555 initiatief?
Tot later!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben dr vandoor!
Ga ff lekker douchen en dan mijn fameuze tiramissu maken
Een echt 3FM-lied.quote:
Helaas wel ja.quote:
quote:
quote:
Dit is gewoon een soft nummerquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:51 schreef Qunix het volgende:
Soundprocessing is niet goed... Dit nummer (A-Ha) is veel zachter
Ok.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:51 schreef Qunix het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:51 schreef Qunix het volgende:
quote:@erikdezwart Ik zag je net bij GMNL. Wat lul jij nou met dat jij niet grijs bent.
Dat zag ik ook op twitter staan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/ruuddewild/status/8020263620
[..]
Idd. Duidelijk dat 't om Haïti gaat zoquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:03 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een drukte nemen Ruud en Erik mee de studio in
quote:
Wikipediaquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat weet jij toch veel, Erik de Zwart!
Beter dit dan het vorige blokquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt dus wel degelijk 2 uur "ego-radio".... terwijl De Wild eerder nog aangaf dat hij dat juist niet zou willen/zelf zou doen
Dat sowieso... in de hele riedel DJ's mis ik toch wel Gerard Ekdom...maar misschien een bewuste keuze omdat hij ook al zo nadrukkelijk bij SR was.. maar dan hadden ze Giel ook thuis moeten latenquote:
En ik mis ook vrouwelijke dj's, zit niet één vrouw bij.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat sowieso... in de hele riedel DJ's mis ik toch wel Gerard Ekdom...maar misschien een bewuste keuze omdat hij ook al zo nadrukkelijk bij SR was.. maar dan hadden ze Giel ook thuis moeten laten
Die zijn momenteel te emotioneel om hun werk te doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En ik mis ook vrouwelijke dj's, zit niet één vrouw bij.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hirees pics:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=embed&hl=en&geocode=&q=Port-au-Prince,+Haiti&sll=37.0625,-95.677068&sspn=43.037246,93.076172&ie=UTF8&hq=&hnear=Port-au-Prince,+Ouest,+Haiti&t=k&ll=18.543136,-72.338871&spn=0.00061,0.000858&z=20
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:26 schreef ScottTracy het volgende:
"Leuke plaat, ik hoop dat 'ie snel 5 jaar oud is dan kunnen we 'em bij Veronica ook draaien"
Inderdaad. Check al die "kampen" op open stukken in de stad:quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:26 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]dan is Google Maps opeens wel heel erg actueel
Idd, geweldig duoquote:
Dat bevestigt hij nu zo ongeveer inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Train![]()
Volgens mij was het destijds De Wild die Drops of Jupiter zo pushte.... dit is ook weer een lekkere plaat
Yup, ze laten een eigen satelliet over die gebieden vliegen om pics te maken. Doen ze vaker bij rampen etc.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:26 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]dan is Google Maps opeens wel heel erg actueel
Maar eens een nieuwe foto van Nederland maken zodat het nieuwbouwappartement waar ik woon er eindelijk op staat is natuurlijk teveel gevraagdquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ze laten een eigen satelliet over die gebieden vliegen om pics te maken. Doen ze vaker bij rampen etc.
quote:
Dat laatste is zeker waar ja. Da's een beetje jammer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef Stefan het volgende:
Wat een zeikradio. De duo's hebben weinig meerwaarde. Ze kletsen wat ongeinspireerd, zo zitten ze er ook bij in de studio.
Stond gewoon op de playlist waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef Stefan het volgende:
Even een momentje stilte voor Arjen
Ohnee we draaien wel een plaatje voor hem
Father and Friend
Dat welquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:55 schreef themauster het volgende:
Toch netjes dat ze Grolleman nog even vermelden
Verwacht ik trouwens ook van Stenders&van Inkel want dat zijn allebei oud Veronica collegas van Arjenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Stond gewoon op de playlist waarschijnlijk
[..]
Dat wel
Ik zag daarstraks Klaas van Kruistum er ook bij zittenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:02 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Via http://twitpic.com/z1u4l
Ja, ik ook wel een beetje. 't Is meer reclame en aankondigingen dan wat anders.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:04 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik word die stem van Radio 555 best wel een beetje zat... sorry
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:12 schreef TheVulture het volgende:
De ramp schijnt trouwens ontstaan te zijn door iemand die daar in de bergen heeft staan schreeuwen: "JodelHaiti"
Stop je toch met luisteren?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ben blij dat het maar 1 dag is. Wordt er depri van.
Worden alle gedraaide nummers nou hier ook even neergezet ofzo? We hebben oren gekregen van de lieve heer hoor.quote:
ik kom niet meer bijquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:12 schreef TheVulture het volgende:
De ramp schijnt trouwens ontstaan te zijn door iemand die daar in de bergen heeft staan schreeuwen: "JodelHaiti"
Hoe oud is hij eigenlijk? Het is wel een verdomd goede radiomaker jaquote:
inderdaad, Hij heeft wel een programma op Veronica maar die wordt van te voren opgenomenquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zullen me collegas leuk vinden als ik zap.
Geen idee..quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe oud is hij eigenlijk? Het is wel een verdomd goede radiomaker ja
Echt ongelooflijk. Dat je zó'n plaat voor Arjen Grolleman draait.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef Stefan het volgende:
Even een momentje stilte voor Arjen
Ohnee we draaien wel een plaatje voor hem
Father and Son
Uh, hij zit gewoon op Veronica hoor?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:26 schreef Miam het volgende:
[..]
Geen idee..
Die man heeft zo'n fijne radiostem.. hij hoort gewoon op de radio!
Hij is ook de stem bij de filmpjes van Thomas de stoomlocomotief..
Maar niet live.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Uh, hij zit gewoon op Veronica hoor?
Dat kan niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik vind 'havent met you yet' per keer leuker worden, hoe kan dit met zo'n slijmplaat?
Erg he, ik vind 'em ook best leuk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik vind 'havent met you yet' per keer leuker worden, hoe kan dit met zo'n slijmplaat?
Zusje van Anita Dothquote:
Ge-wel-dig, jezus godsammequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:49 schreef ScottTracy het volgende:
Ik mis applaus voor Caro of iemand die zegt 'sjees... even een blik bejaarden opentrekken'.
Doe eens normaal... Caro Emeraldquote:
Dat kan ook interessant wordenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef Zapper het volgende:
14.00 - 16.00 uur
DJ’s: Frits Spits (Radio 2) & Coen Swijnenberg (3FM)
Verslaggever: Marlous Loffelman (Veronica)
Radio gaat even uit hier tot 4 uur dus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef Zapper het volgende:
14.00 - 16.00 uur
DJ’s: Frits Spits (Radio 2) & Coen Swijnenberg (3FM)
Verslaggever: Marlous Loffelman (Veronica)
Dat zeg je toch niet over Frits Spits.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Radio gaat even uit hier tot 4 uur dus.Alleen Coen is nog de moeite waard.
Had liever een SlamFM of 538-DJ.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet over Frits Spits.![]()
Die komen hierna weerquote:
Ik niet. Die zijn er al genoeg. Frits Spits is een echte vakman en erg prettig om naar te luisteren.quote:
Ze hebben 2 jaar geleden ooit de Avondspits gedaan, moet heel mooi zijn geweestquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:56 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind Frits Spits altijd wel mooi. Ben benieuwd, hoop dat Coen niet teveel opkijkt tegen 'em.
Ik ken van Slam eigenlijk geen enkele dj. Wie vind jij nou echt goed daarvan?quote:
Ohja! Dat herinner ik me nog wel. Is me alleen niet echt bijgeblevenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze hebben 2 jaar geleden ooit de Avondspits gedaan, moet heel mooi zijn geweest
Menno de Boer (en Armin natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ken van Slam eigenlijk geen enkele dj. Wie vind jij nou echt goed daarvan?
de avondspits was echt een geweldig programma vroger. ik luisterde als het even kon elke dag. Met o.a. de limmerickquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze hebben 2 jaar geleden ooit de Avondspits gedaan, moet heel mooi zijn geweest
Dacht het wel Frits wordt weer afgekraakt hierquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:06 schreef Krambo het volgende:
Ik vond Frits 'vroeger' in de avondspits wel goed, op radio2 vind ik hem niet te pruimen eerlijk gezegd. Maar dat ligt meer aan radio2 denk ik.
Ah, Menno de Boer heb ik gemist, werd pas om 8 uur wakker. En Armin, kon die vandaag niet ff komen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Menno de Boer (en Armin natuurlijk) maar die is al geweest.
Klopt. http://vimeo.com/668290quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijdje geleden op 3FM ook al een aflevering samen gedaan
Dat konden die oudjes niet aan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ah, Menno de Boer heb ik gemist, werd pas om 8 uur wakker. En Armin, kon die vandaag niet ff komen?
Was bij 3FM Serious Request ook al jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:13 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus! Amateurs.
Idd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:13 schreef ScottTracy het volgende:
Je zult toch dat nummer bellen en Dries Roelvink aan de lijn krijgen, spontaan geen zin meer om te doneren
Wat?quote:
Al jaren zelfs. Blijkbaar hebben ze de juiste charset nog steeds niet gevonden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Was bij 3FM Serious Request ook al ja
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef Intrepidity het volgende:
NU BELLEN! Roelvink zit niet achter de telefoon
het echte leed zullen ze ook niet snel laten zien.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef Intrepidity het volgende:
"Ik heb nog nooit zulke schokkende beelden op TV gezien"
Een gemiddelde aflevering van 24 heeft nog schokkendere beelden man, niet overdrijven nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |