met uitschieters als sting en sniff 'n the tears. helemaal niet naar. en geen nederlandstalig ala jan smit!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vind 't tot nu toe een goede mix. Meeste platen hoor je ook op 3FM voorbij komen.
Dat weet ik ook niet. Waarschijnlijk omdat de 538'ers het te moeilijk hebben met muziek die ze nog niet kennen, of zo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgens mij wel, maar niet erg opgevallen. Waarom doet ie dat nummer dan niet
Psiesquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
met uitschieters als sting en sniff 'n the tears. helemaal niet naar. en geen nederlandstalig ala jan smit!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Bij dit liedje moet ik nu altijd aan dat Youtube-filmpje met die komiek denken die dat staat uit te beelden
Torn
Ik zal 't een luisterbeurt gunnen danquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef broer het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Waarschijnlijk omdat de 538'ers het te moeilijk hebben met muziek die ze nog niet kennen, of zo.
Maar het is een goed nummer. De moeite van het luisteren zeker waard. Hoe vervelend Waylon ook mag zijn, hij kan wel erg goed zingen.
dat lossen ze op door waylon en van velsen te draaien, dan heb je ook nederlands product gedraaid.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
met uitschieters als sting en sniff 'n the tears. helemaal niet naar. en geen nederlandstalig ala jan smit!
Vindt je dat nou echt allemaal goeie muziek, of ben je gewoon enthousiast door dit Radio 555 initiatief?quote:
Ik doe wel enthousiast, maar dat is ook wel echt een guilty pleasurequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vindt je dat nou echt allemaal goeie muziek, of ben je gewoon enthousiast door dit Radio 555 initiatief?
Tot later!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben dr vandoor!
Ga ff lekker douchen en dan mijn fameuze tiramissu maken
Een echt 3FM-lied.quote:
Helaas wel ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |