Beetje jammer ja, ik ben ook een 3fm'er maar vandaag is er geen 3fm. Alleen Radio 555!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:13 schreef Zapper het volgende:
En de 3FM-fanboys die in dat ene topic blijven
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:14 schreef ScottTracy het volgende:
Beetje jammer ja, ik ben ook een 3fm'er maar vandaag is er geen 3fm. Alleen Radio 555!
Zolang ze maar niet zingt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:12 schreef ScottTracy het volgende:
Luistert er niemand meer of had ik geen plaatje van Duffy moeten posten?
Heb geen zin om met jou in 1 topic te postenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:13 schreef Zapper het volgende:
En de 3FM-fanboys die in dat ene topic blijven
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb geen zin om met jou in 1 topic te posten
Ik luister meestal KinkFM, maar vandaag maar een keertje radio 555quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Beetje jammer ja, ik ben ook een 3fm'er maar vandaag is er geen 3fm. Alleen Radio 555!
Dan maar laten amputeren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:17 schreef ScottTracy het volgende:
Waylon gaat niks laten afscheren vandaag
Miaauw!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb geen zin om met jou in 1 topic te posten
lees de smileyquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Miaauw!!
Kinders, wees eens lief voor elkaar!
Heb je 'Hey' nog niet gehoord?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft die gast ook nog andere nummers of gaat ook hij teren op één hit?
Hij had laatst Hey uitgebracht, maar dat is nog niet echt een hit geworden volgens mij.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Waylon![]()
![]()
.
Heeft die gast ook nog andere nummers of gaat ook hij teren op één hit?
Ja, nouja, het zijn wel allemaal liedjes die iedereen kent. Maar ik vind het nog niet irritant ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef broer het volgende:
Hoe is de muziek, trouwens? Ik verwacht veel erg vervelende midden-van-de-weg-muziek, maar is dat ook zo?
Vind 't tot nu toe een goede mixquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef broer het volgende:
Hoe is de muziek, trouwens? Ik verwacht veel erg vervelende midden-van-de-weg-muziek, maar is dat ook zo?
Omdat iedereen Wicked Way kent?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar niet erg opgevallen. Waarom doet ie dat nummer dan niet
Ja, maar dat werd ook al gedraaidquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Omdat iedereen Wicked Way kent?
met uitschieters als sting en sniff 'n the tears. helemaal niet naar. en geen nederlandstalig ala jan smit!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vind 't tot nu toe een goede mix. Meeste platen hoor je ook op 3FM voorbij komen.
Dat weet ik ook niet. Waarschijnlijk omdat de 538'ers het te moeilijk hebben met muziek die ze nog niet kennen, of zo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgens mij wel, maar niet erg opgevallen. Waarom doet ie dat nummer dan niet
Psiesquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
met uitschieters als sting en sniff 'n the tears. helemaal niet naar. en geen nederlandstalig ala jan smit!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Bij dit liedje moet ik nu altijd aan dat Youtube-filmpje met die komiek denken die dat staat uit te beelden
Torn
Ik zal 't een luisterbeurt gunnen danquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef broer het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Waarschijnlijk omdat de 538'ers het te moeilijk hebben met muziek die ze nog niet kennen, of zo.
Maar het is een goed nummer. De moeite van het luisteren zeker waard. Hoe vervelend Waylon ook mag zijn, hij kan wel erg goed zingen.
dat lossen ze op door waylon en van velsen te draaien, dan heb je ook nederlands product gedraaid.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
met uitschieters als sting en sniff 'n the tears. helemaal niet naar. en geen nederlandstalig ala jan smit!
Vindt je dat nou echt allemaal goeie muziek, of ben je gewoon enthousiast door dit Radio 555 initiatief?quote:
Ik doe wel enthousiast, maar dat is ook wel echt een guilty pleasurequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vindt je dat nou echt allemaal goeie muziek, of ben je gewoon enthousiast door dit Radio 555 initiatief?
Tot later!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben dr vandoor!
Ga ff lekker douchen en dan mijn fameuze tiramissu maken
Een echt 3FM-lied.quote:
Helaas wel ja.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |