Dat bevestigt hij nu zo ongeveer inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Train![]()
Volgens mij was het destijds De Wild die Drops of Jupiter zo pushte.... dit is ook weer een lekkere plaat
Yup, ze laten een eigen satelliet over die gebieden vliegen om pics te maken. Doen ze vaker bij rampen etc.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:26 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]dan is Google Maps opeens wel heel erg actueel
Maar eens een nieuwe foto van Nederland maken zodat het nieuwbouwappartement waar ik woon er eindelijk op staat is natuurlijk teveel gevraagdquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ze laten een eigen satelliet over die gebieden vliegen om pics te maken. Doen ze vaker bij rampen etc.
quote:
Dat laatste is zeker waar ja. Da's een beetje jammer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef Stefan het volgende:
Wat een zeikradio. De duo's hebben weinig meerwaarde. Ze kletsen wat ongeinspireerd, zo zitten ze er ook bij in de studio.
Stond gewoon op de playlist waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef Stefan het volgende:
Even een momentje stilte voor Arjen
Ohnee we draaien wel een plaatje voor hem
Father and Friend
Dat welquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:55 schreef themauster het volgende:
Toch netjes dat ze Grolleman nog even vermelden
Verwacht ik trouwens ook van Stenders&van Inkel want dat zijn allebei oud Veronica collegas van Arjenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Stond gewoon op de playlist waarschijnlijk
[..]
Dat wel
Ik zag daarstraks Klaas van Kruistum er ook bij zittenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:02 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Via http://twitpic.com/z1u4l
Ja, ik ook wel een beetje. 't Is meer reclame en aankondigingen dan wat anders.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:04 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik word die stem van Radio 555 best wel een beetje zat... sorry
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:12 schreef TheVulture het volgende:
De ramp schijnt trouwens ontstaan te zijn door iemand die daar in de bergen heeft staan schreeuwen: "JodelHaiti"
Stop je toch met luisteren?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ben blij dat het maar 1 dag is. Wordt er depri van.
Worden alle gedraaide nummers nou hier ook even neergezet ofzo? We hebben oren gekregen van de lieve heer hoor.quote:
ik kom niet meer bijquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:12 schreef TheVulture het volgende:
De ramp schijnt trouwens ontstaan te zijn door iemand die daar in de bergen heeft staan schreeuwen: "JodelHaiti"
Hoe oud is hij eigenlijk? Het is wel een verdomd goede radiomaker jaquote:
inderdaad, Hij heeft wel een programma op Veronica maar die wordt van te voren opgenomenquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zullen me collegas leuk vinden als ik zap.
Geen idee..quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe oud is hij eigenlijk? Het is wel een verdomd goede radiomaker ja
Echt ongelooflijk. Dat je zó'n plaat voor Arjen Grolleman draait.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef Stefan het volgende:
Even een momentje stilte voor Arjen
Ohnee we draaien wel een plaatje voor hem
Father and Son
Uh, hij zit gewoon op Veronica hoor?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:26 schreef Miam het volgende:
[..]
Geen idee..
Die man heeft zo'n fijne radiostem.. hij hoort gewoon op de radio!
Hij is ook de stem bij de filmpjes van Thomas de stoomlocomotief..
Maar niet live.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Uh, hij zit gewoon op Veronica hoor?
Dat kan niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik vind 'havent met you yet' per keer leuker worden, hoe kan dit met zo'n slijmplaat?
Erg he, ik vind 'em ook best leuk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik vind 'havent met you yet' per keer leuker worden, hoe kan dit met zo'n slijmplaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |