Ge-wel-dig, jezus godsammequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:49 schreef ScottTracy het volgende:
Ik mis applaus voor Caro of iemand die zegt 'sjees... even een blik bejaarden opentrekken'.
Doe eens normaal... Caro Emeraldquote:
Dat kan ook interessant wordenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef Zapper het volgende:
14.00 - 16.00 uur
DJ’s: Frits Spits (Radio 2) & Coen Swijnenberg (3FM)
Verslaggever: Marlous Loffelman (Veronica)
Radio gaat even uit hier tot 4 uur dus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef Zapper het volgende:
14.00 - 16.00 uur
DJ’s: Frits Spits (Radio 2) & Coen Swijnenberg (3FM)
Verslaggever: Marlous Loffelman (Veronica)
Dat zeg je toch niet over Frits Spits.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Radio gaat even uit hier tot 4 uur dus.Alleen Coen is nog de moeite waard.
Had liever een SlamFM of 538-DJ.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet over Frits Spits.![]()
Die komen hierna weerquote:
Ik niet. Die zijn er al genoeg. Frits Spits is een echte vakman en erg prettig om naar te luisteren.quote:
Ze hebben 2 jaar geleden ooit de Avondspits gedaan, moet heel mooi zijn geweestquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:56 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind Frits Spits altijd wel mooi. Ben benieuwd, hoop dat Coen niet teveel opkijkt tegen 'em.
Ik ken van Slam eigenlijk geen enkele dj. Wie vind jij nou echt goed daarvan?quote:
Ohja! Dat herinner ik me nog wel. Is me alleen niet echt bijgeblevenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze hebben 2 jaar geleden ooit de Avondspits gedaan, moet heel mooi zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |