Dacht het wel Frits wordt weer afgekraakt hierquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:06 schreef Krambo het volgende:
Ik vond Frits 'vroeger' in de avondspits wel goed, op radio2 vind ik hem niet te pruimen eerlijk gezegd. Maar dat ligt meer aan radio2 denk ik.
Ah, Menno de Boer heb ik gemist, werd pas om 8 uur wakker. En Armin, kon die vandaag niet ff komen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Menno de Boer (en Armin natuurlijk) maar die is al geweest.
Klopt. http://vimeo.com/668290quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijdje geleden op 3FM ook al een aflevering samen gedaan
Dat konden die oudjes niet aan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ah, Menno de Boer heb ik gemist, werd pas om 8 uur wakker. En Armin, kon die vandaag niet ff komen?
Was bij 3FM Serious Request ook al jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:13 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus! Amateurs.
Idd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:13 schreef ScottTracy het volgende:
Je zult toch dat nummer bellen en Dries Roelvink aan de lijn krijgen, spontaan geen zin meer om te doneren
Wat?quote:
Al jaren zelfs. Blijkbaar hebben ze de juiste charset nog steeds niet gevonden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Was bij 3FM Serious Request ook al ja
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef Intrepidity het volgende:
NU BELLEN! Roelvink zit niet achter de telefoon
het echte leed zullen ze ook niet snel laten zien.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef Intrepidity het volgende:
"Ik heb nog nooit zulke schokkende beelden op TV gezien"
Een gemiddelde aflevering van 24 heeft nog schokkendere beelden man, niet overdrijven nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |