En verder gaat het hier lekker met alle kleuters tot pubers, volgens mij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:42 schreef livelink het volgende:
Wentelteefjes, dat klinkt zo gezellig![]()
Ik heb ze alleen nog nooit van mijn leven gegeten, laat staan gemaakt. En altijd als ik iets over wentelteefjes zie of lees, neem ik me weer heilig voor om dat ooit eens te maken.
Snoopy wat lief dat je het vraagt! Eigenlijk 'hoor' ik hier natuurlijk nog niet met mijn peuter, maar ik kon het niet nalaten om op de wentelteefjes te reageren. Heb een Linde-update gegeven in het peuter-topicquote:
Thnx voor jullie reacties.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:42 schreef Rewimo het volgende:
Pijnloos is het niet en dat kun je maar beter eerlijk vertellen. Vertel hem ook dat hij veel moet drinken naderhand en haal waterijsjes in huis (raketjes of zo), ijs verzacht.
Zetpillen paracetamol zijn ook handig, want slikken gaat natuurlijk niet
Er is ook ergens een topic over kinderen in het ziekenhuis, zal even zoeken voor je.
Edit: Kind en artsen en ziekenhuizen, tips en ervaringen gevraagd
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:31 schreef Lishe het volgende:
Ik hou van 5.
Oh! die mistte ik helemaal! Ja, wij gaan vanavond!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Debuurvrouw, ik vroeg me af of jij ook naar die open dag gaat van het Praedinius, morgen. Of overmorgen. Wouter en ik gaan er morgen heen. Zou leuk zijn als we elkaar zouden zien!
Hahaha oh echt?! Wat superleuk zeg!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! die mistte ik helemaal! Ja, wij gaan vanavond!![]()
En wel op tijd komen hè. Collega van Buum was vorig jaar 5 minuten te laat door parkeertroubels, en die zijn toen weggestuurd![]()
Zie ik je vanavond?!
Ja ik heb mijn schoonmoeder gevraagd voor 6en te komen, dan hebben we meer dan een uur om 40 km te overbruggenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:29 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hahaha oh echt?! Wat superleuk zeg!Tot vanavond dan! En bedankt voor de waarschuwing, ik zal zorgen dat we nog wat eerder vertrekken dan ik al van plan was.
En doet hij dit dan ook? Hier werpt ie een blik, besluit of ie het snapt of niet, en afhankelijk daarvan begint hij er wel of niet aan. Ff doorzetten en zijn hersenen laten kraken is er dan niet bij. zo jammer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Spuuglokje het volgende:
Yes! Wat geweldig, laat die invaljuf zich maar lekker uitleven op haar projectje.Hier heeft Tristan sinds een paar weken een 'mandje', omdat de juf merkte dat Tristan meer aankan dan het normale lesprogramma. In dat mandje zit o.a. Logische Breinbrekers, Mini informatie, Dierenrijk en Plustaak. Ik ben blij dat ze daar zo snel op inspringt. In februari, als de rapportgesprekken zijn, gaan we bespreken of het mandje goed bevalt.
In gedrag bij Tristan bedoel je? Zoja: ja, hij klaagt veel minder over buikpijn 's morgens. Maar verder is hij nog net zo opstandig/uitprobeerderig, wat ie al sinds na de kerstvakantie is eigenlijk. Ik hoop op een fase, dat hij toch binnenkort weer wat beter luistert naar mij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En doet hij dit dan ook? Hier werpt ie een blik, besluit of ie het snapt of niet, en afhankelijk daarvan begint hij er wel of niet aan. Ff doorzetten en zijn hersenen laten kraken is er dan niet bij. zo jammer.
Wel heerlijk zeg, een school die daar gelijk op inspringt! Merk je ook verschil?
Ja. Nou ja, normaal. Het schooltype dat goed voor hem is (categoraal Gym) is alleen in grote steden. Maar er is een prima busverbinding hoor. Er is wel een scholengemeenschap dichterbij (15 km) maar daar zijn ze bij opstartproblemen erg van het terugzetten in niveau. En omdat oudste nog niet zoveel hindernissen is tegen gekomen zit die kans er wel in.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:03 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Maar gaat je oudste dan naar een school die 40 km verder ligt?Of is dat normaal?
Oh wat grappig! En hoewel ik me dan voor mijzelf afvraag hoe ik in je hoofd zat dan geldt het voor jou ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vond het heel leuk om je in het echt te zien!Je bent precies zoals ik in mijn hoofd had. Alleen, door je ondertitel dacht ik dat je dikker zou zijn, maar dat ben je helemáál niet!
(Ik wel
![]()
)
Voor ons is het bijna 35 kilometer. Een half uurtje met de bus, prima te doen. Het was zo overduidelijk dat Wouter precies op zijn plek zal zijn, hij was razend enthousiast. En ik ook! We hebben wel een grote scholengemeenschap in onze plaats, en dat zou 5 minuten fietsen zijn, maar dat is dus niet het schooltype wat het beste bij Wouter past.
Nee,iedereen die aan de eis voldoet wordt toegelaten.200 leerlingen schat ik zo. Voordeel van het hoge noorden, al heeft het WLG wel een loting.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:20 schreef poemojn het volgende:
Moet je voor het Praedinius niet ingeloot worden? Zou wel leuk zijn als ze nu samen in een klas komen
Oo ja natuurlijk, ik was in de war met dat gym in Amsterdam (Barlaeus)quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee,iedereen die aan de eis voldoet wordt toegelaten.200 leerlingen schat ik zo. Voordeel van het hoge noorden, al heeft het WLG wel een loting.
Goed zeg, wat heerlijk dat ze zo lekker meedraaitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:04 schreef Rottdog het volgende:
Het was een super rapport, ze doet het dus erg goed op school veel ruim voldoendes en goed.
Cito taaloefening had had ze een A en voor ordenen een B![]()
Gegroeid in contact met anderen, zelfredzaamheid en niet meer zo onzeker van dat kan ik niet.
Maandag gesprek met de juffen, ben benieuwd.
dat moment lijkt me ook echt wel even slikkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Zelf vind ik echt dat afrondende, laatste van de basisschool zo raar. Echt het afsluiten van een fase. Nu gaat ie écht de wijde wereld in.Hij is er heus aan toe, en het komt goed, maar het is al zo snel.
quote:
hier maakt het niet uit nee, maar bij scholen waar geloot moet worden heb je wel een probleem denk ik ja. Zo stom! want andersom zou dan ook gelden, als je altijd havo niveau hebt gescoord en nu heb je toevallig een goede dag mag je naar het atheneum..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
Okay... ik hoorde nl. op mn werk van collega's dat ook al heeft je een kind al jaren hetzelfde niveau en de Citotoets wordt minder goed gemaakt, de Citotoets zou gelden en je kind dus niet naar die opleiding zou mogen omdat de Citotoets te laag scoort. Dat leek mij zo vreemd...
Ik vind het allemaal maar ingewikkeld geworden zijn hoor.
Dat is inderdaad zo. Het duurt nog wel 3 jaar voordat we met Twan zover zijn, maar ik zal binnenkort toch eens vragen als ik toch een 10-minutengesprek heb.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hier maakt het niet uit nee, maar bij scholen waar geloot moet worden heb je wel een probleem denk ik ja. Zo stom! want andersom zou dan ook gelden, als je altijd havo niveau hebt gescoord en nu heb je toevallig een goede dag mag je naar het atheneum..
Hier ook nog even dan...quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:12 schreef Rewimo het volgende:
Christan was alweer niet lekker dus we hebben hem maar weer opgehaald op school (we waren net thuis van het wegbrengen). Meteen maar weer bij de huisarts binnengestapt. Aangezien hij klaagt over pijn rechtsonder lijkt het toch zijn blindedarm te zijn. Morgen komt de uitslag van het bloedonderzoek en daarna zullen we wel richting ziekenhuis moeten. Hij heeft nu antibiotica gekregen voor het geval het toch een andere infectie is. En ligt nu vrijwillig in bed...
hoeft niet hoor, als de blinde darm niet mega dik door de ontsteling is kunnen ze hem niet of nauwelijks zien, terwijl hij wél ontstoken kan zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:44 schreef anjelieren het volgende:
wat een narigheid met Christan. Wellicht zal het bloed het uitwijzen of er een ontsteking zit en verder is het goed te zien met een echo. Misschien is dat een optie.
Dat is idd ook voor doorslapen en gebruikt Peace ook. Ik zal eens kijken of ik dat aan Twan mag geven. Het is vooral voor Twan zelf erg vervelend.... al hoor ik hem 's morgens ook wel, hij slaapt boven ons, op zolder.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Diaan, wat vervelend, ook voor hemzelf. Misschien melatonine? Maar ik weet niet helemaal zeker of dat ook zorgt voor doorslapen, wel voor inslapen geloof ik. Dat zou je dus even na moeten kijken.
Ingrid, sterkte met Kim bij de tandarts!
Hier weten we nog niks, toen ik belde zeiden ze dat de dokter me terug zou bellen in de loop van de middag/avond
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:31 schreef Rewimo het volgende:
De dokter heeft gebeld, het is geen blindedarmontsteking gelukkig, maar een andere infectie. Hij had al antibiotica, die kuur moeten we nu afmaken en hopelijk is het daarmee snel over. Pfoe, dat scheelt weer!
Ach opa is het inmiddels gewend haha. Altijd als er een kind komt slapen, slaapt hij op de logeerkamer en het kind bij oma in bed. Tenminste de kinderen vanaf een jaar of 2, jongere kinderen gaan in kinderbedje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:35 schreef chacama het volgende:
Is wel gezellig bij oma slapen. Wel sneu voor opa.... Maar jij kan dan wel weer iets langer slapen morgen...toch?
als amber bij mijn ouders blijft logeren slaapt ze op oma's plek, oma slaapt op opa's plek en opa slaapt in de hoogslaper an Amber waar ze niet in durft te slapenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach opa is het inmiddels gewend haha. Altijd als er een kind komt slapen, slaapt hij op de logeerkamer en het kind bij oma in bed. Tenminste de kinderen vanaf een jaar of 2, jongere kinderen gaan in kinderbedje.
Ietsjes ja, ik moet Lennon morgenvroeg nog wel brengen, maar Lennon moet ik of wakker maken of hij wordt wakker als wij aan het douchen of wassen zijn. Het is wel een stuk minder gedoe.
wel lief van de oma's en opa's hè?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
als amber bij mijn ouders blijft logeren slaapt ze op oma's plek, oma slaapt op opa's plek en opa slaapt in de hoogslaper an Amber waar ze niet in durft te slapen
Inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:01 schreef Rewimo het volgende:
Grappig al die plaatsmakende opa's ('t is wel altijd opa die op moet zouten, merk ik)
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:22 schreef chacama het volgende:
, maar dat geldt hier ook voor de papa. Als er iets is, dan schuift papa op.
En evenFleur is door naar het volgende bad, weer een stapje dichterbij A
nou! Goeie stok achter de deur om hier het napoetsen ook weer wat strenger toe te passen zeg maar!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:28 schreef easy-going het volgende:
Ja![]()
![]()
Het napoetsen is was nogal een strijd zeg maar. Hij kon het allemaal wel "zelluf" Ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaanNu is het napoetsen geen probleem meer
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:16 schreef Rewimo het volgende:
Het gaat alweer een stukje beterWe gaan zo lekker even naar buiten, camera mee, stukje lopen. Gisteren na het zwemmen was hij wel afgeknoedeld maar dat is logisch. En hij heeft tot kwart voor 9 geslapen
Goed dat Twan ook zo lekker uitgeslapen heeft! En jammer dat hij geen voetbal kan kijken maar soms gaan andere dingen voor
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef FOKradio het volgende:
Hallo!
In FOK!radio hebben we het al een tijdje over de New Kids (zie hier). Veel gehoorde klacht van ouders is dat kinderen de redelijk grove taal overnemen en ook roepen op het schoolplein. Hoe is jullie ervaring daarin?
Dit willen we gebruiken in onze uitzending vanavond, hier te vinden. Als we iemand die het probleem herkent zouden mogen bellen, dan graag. Stuur ff een PM'etje!
Wat balen zeg, misschien heb ik er overheen gelezen, maar heeft hij er vaak last van?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:14 schreef Rewimo het volgende:
En Christan is weer ziekWeer zijn buik. Morgen de dokter maar weer bellen (die was er nu niet). Hij zat in de auto al te slapen op de terugweg van school en ligt nu al een uurtje plat.
Het is iets van de laatste weken. Hij is eigenlijk nooit ziek.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:35 schreef Fuente het volgende:
Wat balen zeg, misschien heb ik er overheen gelezen, maar heeft hij er vaak last van?
Nee, niet dat ik weet. Maar geeft dat niet heel andere klachten? Ben er niet zo bekend mee. Ik dacht dat dat meer op griep leek?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:35 schreef moussy het volgende:
Rewimo, is er al eens naar pfeiffer gekeken? Beterschap iig!
Mijn broer had het met allemaal vage klachten, zo vaag dat er zelfs een ontwormingskuur werd gegevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 07:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Maar geeft dat niet heel andere klachten? Ben er niet zo bekend mee. Ik dacht dat dat meer op griep leek?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:43 schreef Rewimo het volgende:
Over keelpijn, vermoeidheid, opgezetten klieren allemaal geen klachten. 't Zit echt in zijn buik. Misschien toch een ontwormingskuurqltel gaat straks met hem naar de huisarts.
Ja, het duurt dan wel erg lang. Misschien heeft de huisarts vandaag wat nuttigs te zeggen!! Irritant die klachten en niet weten waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat kan natuurlijk. Zou ook verklaren waarom de antibiotica mogelijk niks heeft gedaan. Maar het duurt allemaal al wel erg lang, al bijna 2 maanden nu.
Dat zou inderdaad nog beter zijn!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat we een doorverwijzing krijgen nu voor de kinderarts.
hmm wat een bureaucratie eigenlijk.... maar okay... vanmiddag dus!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:04 schreef Rewimo het volgende:
Ze moesten toch het pasje hebbenMaar we kunnen alsnog vanmiddag terecht
Waarschijnlijk is het stiekem een wormenkuurquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Nou, daar zijn we dus niet veel mee opgeschoten. Hij vond dat we best hadden kunnen wachten tot onze eigen huisarts er weer isDruppels meegekregen voor de darmen en dat was het.
* snel bijsluiter lezen gaatquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef moussy het volgende:
Waarschijnlijk is het stiekem een wormenkuur
Beterschap, dit schiet niet op zo, sneu.. beterschap!
En als hij niet een jaar voorloopt op begrijpend lezen? Dan heeft hij die plusklas ook wel nodig lijkt me, zeker als hij zich verveelt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Net 10-minutengesprek gehad over Twan... de juf was zeer tevreden. Ze heeft ons toestemming gevraagd om Twan door te toetsen op rekenen en begrijpend lezen. Rekenen loopt hij 2 jaar voor en zij wil hem toetsen om te kijken of hij het rekenen in groep 5 mag doen. Begrijpend lezen loopt hij een half jaar voor, als hij daar een jaar voorloopt samen met rekenen en spelling maar daar loopt hij 2 jaar voor mag hij naar de Plusklas. Dit allemaal ook omdat de juf denkt dat hij zich verveelt in de klas.... wij hebben toestemming gegeven en de toets wordt na de voorjaarsvakantie afgenomen.
Je mag pas naar de plusklas als je op 3 bepaalde onderdelen meer dan een jaar voor loopt... Op 2 onderdelen doet hij dat al, daarom nu nog een extra toets voor het laatste onderdeel (begrijpend lezen). Ja, hij krijgt dan ander rekenwerk, werk dat ze in groep 5 doen. Zij gaat nu ook meer tafels met hem doen... ze hoeven eigenlijk 1 t/m 5 en 10 te doen, maar ze gaat proberen ze allemaal te doen met hem.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:03 schreef Grijs het volgende:
[..]
En als hij niet een jaar voorloopt op begrijpend lezen? Dan heeft hij die plusklas ook wel nodig lijkt me, zeker als hij zich verveelt.
Ik neem aan dat hij met rekenen niet alleen vooruit gaat werken maar ook ander (reken)werk krijgt? Of heeft hij dat al, of hebben jullie het daar (nog) niet over gehad?
Fijn dat de juf tevreden is en initiatief neemt om hem werk op maat te geven.
Die is in ridderkostuum naar school, hij wilde zelf ('t is ook maar 2 uurtjes en alleen maar carnaval vieren, dus vooruit maar).quote:
Wat goed dat de juf het oppakt Diaan! Er is wel rekenwerk wat meer uidaging biedt ook voor groep 4. Vooruit werken is vaak wel even leuk, maar niet uitdagend (ik noem het altijd maar soep, gewoon rekenen is als bouillon voor hem, en meer bouillon uit groep 5 stilt zijn honger niet, hij moet erwtensoep.) Rekentijgers, rekenmeesters en dat soort is echt leuk! Maar wellicht hebben ze dat ook wel in de plusklas. Fijn voor Twan dat zijn verveling tegengegaan word!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je mag pas naar de plusklas als je op 3 bepaalde onderdelen meer dan een jaar voor loopt... Op 2 onderdelen doet hij dat al, daarom nu nog een extra toets voor het laatste onderdeel (begrijpend lezen). Ja, hij krijgt dan ander rekenwerk, werk dat ze in groep 5 doen. Zij gaat nu ook meer tafels met hem doen... ze hoeven eigenlijk 1 t/m 5 en 10 te doen, maar ze gaat proberen ze allemaal te doen met hem.
Ja hoor, herkenbaar. Tot allesverlammende faalangst nu eind groep 8. Echt lastig, en het is zo lastig weer de andere kant op te buigen. Alle motivatie is ook nog het raam uit. Cito gemaakt, en dus is je kostje gekocht. die maanden tot de vakantie ervaren ze echt als "uitzitten"valt mij op.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:42 schreef Muks het volgende:
Fijn voor Jullie Rewimo maar voor al voor Christan
Hier ook prachtige rapporten, goede cito's dus kids helemaal blij. Oudste was de hele week nerveus, slecht slapen etc en wij hebben hem ik weet niet hoe vaak op het hart gedrukt dat hij zijn best doet en dat we daar heel blij mee zijn en wat er ook op het rapport staat we even goed trots op hem zijn. Hebben meer kids daar last van ? We merken dat het bij hem elk rapport toeneemt.
Heel belangrijk is het goed uitspreken van de letters.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:14 schreef Vicky het volgende:
KP, heb je ook een tip voor schrijven?
Amber wil heel graag schrijven en ook lezen.
bedankt voor de tips.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:29 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Heel belangrijk is het goed uitspreken van de letters.
de " a " moet je dus ook zo uitspreken en niet als "aa". Het uitspreken (net als het alfabet, zeg maar), mag je eigenlijk pas als ze goed leest.
Begin met letters schrijven, dus nog geen woordjes.
een dienblad vullen met vogelzaad en de letters schrijven
schrijven in zand/ scheerschuim
met verf schrijven bijv.
Ik weet niet of je handig bent, maar je kunt ook letters knippen uit schuurpapier, dan kan ze ze ook voelen en heb je meteen de schrijfbeweging erbij. Snapt u ?
Zoiets ??
Dankjewel voor de tip. Ik zal eens gaan googlen. Ook naar de tips van Buuv.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:04 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Voor de kinderen die juist meer rekensommen moeten oefenen...
Het programma heet "rekentuin ", google er maar eens op.
*juffenadviesmodus uit*
Okay, dan ligt het dus toch iets anders... BSO heeft het dus gewoon verkeerd gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:44 schreef livelink het volgende:
Die juffrouw was natuurlijk ongerust, dat begrijp ik wel. Achteraf lag de fout bij de BSO die de afzegging niet goed had geregistreerd. En de juffrouw had eerst J. gebeld voordat ze mij gebeld had en J. had haar telefoontje helemaal niet als boos geinterpreteerd. Dus wellicht ben ik ook te gevoelig op dit punt![]()
Rewimo, fijn dat het beter lijkt te gaan met Christan. Wellicht doet de antibiotica nu echt haar werk. Komt er nu nog nader onderzoek eigenlijk?
Rijksmuseum Twenthe in Enschede, bijna om de hoek dus. Ik vond dat vroeger ook een erg leuk museum. En Twan heeft er al langer over dat hij daar naartoe wil. Het stripmuseum in Groningen lijkt me ook erg leuk, maar net iets te ver weg. Lennon moet ook mee. De Twentse Welle lijkt me ook leuk, maar volgens mij is Twan daar al met school geweest, hoort bij het complex van school.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Naar welk museum gaan jullie dan, Diaan?
Het stripmuseum viel me voor de kinderen eigenlijk een beetje tegenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Rijksmuseum Twenthe in Enschede, bijna om de hoek dus. Ik vond dat vroeger ook een erg leuk museum. En Twan heeft er al langer over dat hij daar naartoe wil. Het stripmuseum in Groningen lijkt me ook erg leuk, maar net iets te ver weg. Lennon moet ook mee. De Twentse Welle lijkt me ook leuk, maar volgens mij is Twan daar al met school geweest, hoort bij het complex van school.
Okay... het is wel 1,5 uur rijden voor me en dan met mijn autootje dat vind ik niet zo prettig. Peace heeft de "luxe" auto altijd mee naar het werk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het stripmuseum viel me voor de kinderen eigenlijk een beetje tegenZelf vond ik het geweldig (Maarten Toonder expositie
) Dus goede keus denk ik.
ja, ik bedoelde dus, goede keus om niet te gaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... het is wel 1,5 uur rijden voor me en dan met mijn autootje dat vind ik niet zo prettig. Peace heeft de "luxe" auto altijd mee naar het werk.
Pinq en Max, welkom hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |