en derde.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:30 schreef draaijer het volgende:
[..]
Same here. Jij verwacht toch de 2e?
Maar ik neem aan dat dat ook niet mag als je niet zwanger bent?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:13 schreef simmu het volgende:
oh, ik vergat er nog eentje. een hele belangrijke op het moment. selene mag niet schoppen naar mama's buik. of slaan of dergelijke ongein. ik wil het niet hebben.
uiteraard. er wordt niet geschopt, geslagen, gebeten, met takken/speeltjes/springtouwen/whatever gesmeten/geslagen/gewhateverdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Raissa het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat dat ook niet mag als je niet zwanger bent?
Mooi gezegd en geformuleerd.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:46 schreef k_i_m het volgende:
Voor nu gelden hier in huis de volgende regels;'
Niet expres iets stuk maken.
Delen.
Niet slaan/schoppen/pijn doen.
Dit zijn dingen die ik vind dat ik mag verwachten en die haalbaar zijn voor een (bijna) 2 jarige.
Over een paar jaar kan ik daar vast nog wel een rits bijposten.
Tja, het is dat je al verkering hebt en ik getrouwd ben, anders had ik best het risico best willen lopen op een blauwtjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:56 schreef Vivi het volgende:
Nog even over hocky vs voetbal; ik zat weliswaar niet op hocky maar was wel onderdeel van de kakcrew met Oilily-sjaals en viertaktjes...en de hockyfeesten die erbij hoorden waren me toch een Sodom & Gomorra.
Hahaha, misschien beginnen we ooit nog aan een tweede legquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Tja, het is dat je al verkering hebt en ik getrouwd ben, anders had ik best het risico best willen lopen op een blauwtje
Ja schat die fase heb je ook nodig om erachter te komen wat je niet wilquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hahaha, misschien beginnen we ooit nog aan een tweede leg.
Ik zal je een beetje afkoelen door te vertellen over mijn daarop volgende fase; met legerkistjes, rood hennahaar en een neusbel![]()
Even ter info; hier hebben kinderen in de onderbouw 23 uur en in de bovenbouw 25,75 uur per week school. Volgens mij is dat redelijk standaard, dus 32 uur is wat overdrevenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
dan is je kind dus naast 32 uur school dus 8 uur aan het sporten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |