Ja hoor, herkenbaar. Tot allesverlammende faalangst nu eind groep 8. Echt lastig, en het is zo lastig weer de andere kant op te buigen. Alle motivatie is ook nog het raam uit. Cito gemaakt, en dus is je kostje gekocht. die maanden tot de vakantie ervaren ze echt als "uitzitten"valt mij op.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:42 schreef Muks het volgende:
Fijn voor Jullie Rewimo maar voor al voor Christan
Hier ook prachtige rapporten, goede cito's dus kids helemaal blij. Oudste was de hele week nerveus, slecht slapen etc en wij hebben hem ik weet niet hoe vaak op het hart gedrukt dat hij zijn best doet en dat we daar heel blij mee zijn en wat er ook op het rapport staat we even goed trots op hem zijn. Hebben meer kids daar last van ? We merken dat het bij hem elk rapport toeneemt.
Heel belangrijk is het goed uitspreken van de letters.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:14 schreef Vicky het volgende:
KP, heb je ook een tip voor schrijven?
Amber wil heel graag schrijven en ook lezen.
bedankt voor de tips.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:29 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Heel belangrijk is het goed uitspreken van de letters.
de " a " moet je dus ook zo uitspreken en niet als "aa". Het uitspreken (net als het alfabet, zeg maar), mag je eigenlijk pas als ze goed leest.
Begin met letters schrijven, dus nog geen woordjes.
een dienblad vullen met vogelzaad en de letters schrijven
schrijven in zand/ scheerschuim
met verf schrijven bijv.
Ik weet niet of je handig bent, maar je kunt ook letters knippen uit schuurpapier, dan kan ze ze ook voelen en heb je meteen de schrijfbeweging erbij. Snapt u ?
Zoiets ??
Dankjewel voor de tip. Ik zal eens gaan googlen. Ook naar de tips van Buuv.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:04 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Voor de kinderen die juist meer rekensommen moeten oefenen...
Het programma heet "rekentuin ", google er maar eens op.
*juffenadviesmodus uit*
Okay, dan ligt het dus toch iets anders... BSO heeft het dus gewoon verkeerd gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:44 schreef livelink het volgende:
Die juffrouw was natuurlijk ongerust, dat begrijp ik wel. Achteraf lag de fout bij de BSO die de afzegging niet goed had geregistreerd. En de juffrouw had eerst J. gebeld voordat ze mij gebeld had en J. had haar telefoontje helemaal niet als boos geinterpreteerd. Dus wellicht ben ik ook te gevoelig op dit punt![]()
Rewimo, fijn dat het beter lijkt te gaan met Christan. Wellicht doet de antibiotica nu echt haar werk. Komt er nu nog nader onderzoek eigenlijk?
Rijksmuseum Twenthe in Enschede, bijna om de hoek dus. Ik vond dat vroeger ook een erg leuk museum. En Twan heeft er al langer over dat hij daar naartoe wil. Het stripmuseum in Groningen lijkt me ook erg leuk, maar net iets te ver weg. Lennon moet ook mee. De Twentse Welle lijkt me ook leuk, maar volgens mij is Twan daar al met school geweest, hoort bij het complex van school.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Naar welk museum gaan jullie dan, Diaan?
Het stripmuseum viel me voor de kinderen eigenlijk een beetje tegenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Rijksmuseum Twenthe in Enschede, bijna om de hoek dus. Ik vond dat vroeger ook een erg leuk museum. En Twan heeft er al langer over dat hij daar naartoe wil. Het stripmuseum in Groningen lijkt me ook erg leuk, maar net iets te ver weg. Lennon moet ook mee. De Twentse Welle lijkt me ook leuk, maar volgens mij is Twan daar al met school geweest, hoort bij het complex van school.
Okay... het is wel 1,5 uur rijden voor me en dan met mijn autootje dat vind ik niet zo prettig. Peace heeft de "luxe" auto altijd mee naar het werk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het stripmuseum viel me voor de kinderen eigenlijk een beetje tegenZelf vond ik het geweldig (Maarten Toonder expositie
) Dus goede keus denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |