Ja ik heb mijn schoonmoeder gevraagd voor 6en te komen, dan hebben we meer dan een uur om 40 km te overbruggenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:29 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hahaha oh echt?! Wat superleuk zeg!Tot vanavond dan! En bedankt voor de waarschuwing, ik zal zorgen dat we nog wat eerder vertrekken dan ik al van plan was.
En doet hij dit dan ook? Hier werpt ie een blik, besluit of ie het snapt of niet, en afhankelijk daarvan begint hij er wel of niet aan. Ff doorzetten en zijn hersenen laten kraken is er dan niet bij. zo jammer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Spuuglokje het volgende:
Yes! Wat geweldig, laat die invaljuf zich maar lekker uitleven op haar projectje.Hier heeft Tristan sinds een paar weken een 'mandje', omdat de juf merkte dat Tristan meer aankan dan het normale lesprogramma. In dat mandje zit o.a. Logische Breinbrekers, Mini informatie, Dierenrijk en Plustaak. Ik ben blij dat ze daar zo snel op inspringt. In februari, als de rapportgesprekken zijn, gaan we bespreken of het mandje goed bevalt.
In gedrag bij Tristan bedoel je? Zoja: ja, hij klaagt veel minder over buikpijn 's morgens. Maar verder is hij nog net zo opstandig/uitprobeerderig, wat ie al sinds na de kerstvakantie is eigenlijk. Ik hoop op een fase, dat hij toch binnenkort weer wat beter luistert naar mij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En doet hij dit dan ook? Hier werpt ie een blik, besluit of ie het snapt of niet, en afhankelijk daarvan begint hij er wel of niet aan. Ff doorzetten en zijn hersenen laten kraken is er dan niet bij. zo jammer.
Wel heerlijk zeg, een school die daar gelijk op inspringt! Merk je ook verschil?
Ja. Nou ja, normaal. Het schooltype dat goed voor hem is (categoraal Gym) is alleen in grote steden. Maar er is een prima busverbinding hoor. Er is wel een scholengemeenschap dichterbij (15 km) maar daar zijn ze bij opstartproblemen erg van het terugzetten in niveau. En omdat oudste nog niet zoveel hindernissen is tegen gekomen zit die kans er wel in.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:03 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Maar gaat je oudste dan naar een school die 40 km verder ligt?Of is dat normaal?
Oh wat grappig! En hoewel ik me dan voor mijzelf afvraag hoe ik in je hoofd zat dan geldt het voor jou ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vond het heel leuk om je in het echt te zien!Je bent precies zoals ik in mijn hoofd had. Alleen, door je ondertitel dacht ik dat je dikker zou zijn, maar dat ben je helemáál niet!
(Ik wel
![]()
)
Voor ons is het bijna 35 kilometer. Een half uurtje met de bus, prima te doen. Het was zo overduidelijk dat Wouter precies op zijn plek zal zijn, hij was razend enthousiast. En ik ook! We hebben wel een grote scholengemeenschap in onze plaats, en dat zou 5 minuten fietsen zijn, maar dat is dus niet het schooltype wat het beste bij Wouter past.
Nee,iedereen die aan de eis voldoet wordt toegelaten.200 leerlingen schat ik zo. Voordeel van het hoge noorden, al heeft het WLG wel een loting.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:20 schreef poemojn het volgende:
Moet je voor het Praedinius niet ingeloot worden? Zou wel leuk zijn als ze nu samen in een klas komen
Oo ja natuurlijk, ik was in de war met dat gym in Amsterdam (Barlaeus)quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee,iedereen die aan de eis voldoet wordt toegelaten.200 leerlingen schat ik zo. Voordeel van het hoge noorden, al heeft het WLG wel een loting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |