Goed zeg, wat heerlijk dat ze zo lekker meedraaitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:04 schreef Rottdog het volgende:
Het was een super rapport, ze doet het dus erg goed op school veel ruim voldoendes en goed.
Cito taaloefening had had ze een A en voor ordenen een B![]()
Gegroeid in contact met anderen, zelfredzaamheid en niet meer zo onzeker van dat kan ik niet.
Maandag gesprek met de juffen, ben benieuwd.
dat moment lijkt me ook echt wel even slikkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Zelf vind ik echt dat afrondende, laatste van de basisschool zo raar. Echt het afsluiten van een fase. Nu gaat ie écht de wijde wereld in.Hij is er heus aan toe, en het komt goed, maar het is al zo snel.
quote:
hier maakt het niet uit nee, maar bij scholen waar geloot moet worden heb je wel een probleem denk ik ja. Zo stom! want andersom zou dan ook gelden, als je altijd havo niveau hebt gescoord en nu heb je toevallig een goede dag mag je naar het atheneum..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
Okay... ik hoorde nl. op mn werk van collega's dat ook al heeft je een kind al jaren hetzelfde niveau en de Citotoets wordt minder goed gemaakt, de Citotoets zou gelden en je kind dus niet naar die opleiding zou mogen omdat de Citotoets te laag scoort. Dat leek mij zo vreemd...
Ik vind het allemaal maar ingewikkeld geworden zijn hoor.
Dat is inderdaad zo. Het duurt nog wel 3 jaar voordat we met Twan zover zijn, maar ik zal binnenkort toch eens vragen als ik toch een 10-minutengesprek heb.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hier maakt het niet uit nee, maar bij scholen waar geloot moet worden heb je wel een probleem denk ik ja. Zo stom! want andersom zou dan ook gelden, als je altijd havo niveau hebt gescoord en nu heb je toevallig een goede dag mag je naar het atheneum..
Hier ook nog even dan...quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:12 schreef Rewimo het volgende:
Christan was alweer niet lekker dus we hebben hem maar weer opgehaald op school (we waren net thuis van het wegbrengen). Meteen maar weer bij de huisarts binnengestapt. Aangezien hij klaagt over pijn rechtsonder lijkt het toch zijn blindedarm te zijn. Morgen komt de uitslag van het bloedonderzoek en daarna zullen we wel richting ziekenhuis moeten. Hij heeft nu antibiotica gekregen voor het geval het toch een andere infectie is. En ligt nu vrijwillig in bed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |