quote:Op zondag 7 februari 2010 12:16 schreef Rewimo het volgende:
Het gaat alweer een stukje beterWe gaan zo lekker even naar buiten, camera mee, stukje lopen. Gisteren na het zwemmen was hij wel afgeknoedeld maar dat is logisch. En hij heeft tot kwart voor 9 geslapen
Goed dat Twan ook zo lekker uitgeslapen heeft! En jammer dat hij geen voetbal kan kijken maar soms gaan andere dingen voor
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef FOKradio het volgende:
Hallo!
In FOK!radio hebben we het al een tijdje over de New Kids (zie hier). Veel gehoorde klacht van ouders is dat kinderen de redelijk grove taal overnemen en ook roepen op het schoolplein. Hoe is jullie ervaring daarin?
Dit willen we gebruiken in onze uitzending vanavond, hier te vinden. Als we iemand die het probleem herkent zouden mogen bellen, dan graag. Stuur ff een PM'etje!
Wat balen zeg, misschien heb ik er overheen gelezen, maar heeft hij er vaak last van?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:14 schreef Rewimo het volgende:
En Christan is weer ziekWeer zijn buik. Morgen de dokter maar weer bellen (die was er nu niet). Hij zat in de auto al te slapen op de terugweg van school en ligt nu al een uurtje plat.
Het is iets van de laatste weken. Hij is eigenlijk nooit ziek.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:35 schreef Fuente het volgende:
Wat balen zeg, misschien heb ik er overheen gelezen, maar heeft hij er vaak last van?
Nee, niet dat ik weet. Maar geeft dat niet heel andere klachten? Ben er niet zo bekend mee. Ik dacht dat dat meer op griep leek?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:35 schreef moussy het volgende:
Rewimo, is er al eens naar pfeiffer gekeken? Beterschap iig!
Mijn broer had het met allemaal vage klachten, zo vaag dat er zelfs een ontwormingskuur werd gegevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 07:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Maar geeft dat niet heel andere klachten? Ben er niet zo bekend mee. Ik dacht dat dat meer op griep leek?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:43 schreef Rewimo het volgende:
Over keelpijn, vermoeidheid, opgezetten klieren allemaal geen klachten. 't Zit echt in zijn buik. Misschien toch een ontwormingskuurqltel gaat straks met hem naar de huisarts.
Ja, het duurt dan wel erg lang. Misschien heeft de huisarts vandaag wat nuttigs te zeggen!! Irritant die klachten en niet weten waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat kan natuurlijk. Zou ook verklaren waarom de antibiotica mogelijk niks heeft gedaan. Maar het duurt allemaal al wel erg lang, al bijna 2 maanden nu.
Dat zou inderdaad nog beter zijn!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat we een doorverwijzing krijgen nu voor de kinderarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |