Weleens een tentje voor de deur van de 3FM studio zien staan? Nou, daar kampeert hij al een half jaar in om een glimp van Giel op te vangen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:52 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ja, dat zijn echt de grootste fans van Giel. Vooral die Roel is niet normaal.
Clocksquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Clocks zal die top 2000 ook echt wel winnen, met op twee Viva La Vida
Ohh, thanks. Weer wat geleerd vandaagquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:52 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ja, dat zijn echt de grootste fans van Giel. Vooral die Roel is niet normaal.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weleens een tentje voor de deur van de 3FM studio zien staan? Nou, daar kampeert hij al een half jaar in om een glimp van Giel op te vangen!
die jongen verzamelt emmers tochquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weleens een tentje voor de deur van de 3FM studio zien staan? Nou, daar kampeert hij al een half jaar in om een glimp van Giel op te vangen!
wilders en dnb nieuws kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Thanks MaW ! ff journaal kijken.
Niet bijzonder hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef Quantie het volgende:
[..]
Ohh, thanks. Weer wat geleerd vandaag
Ben benieuwd hoe die er uit ziet;.
als dat het best is dat je geleerd heb vandaagquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef Quantie het volgende:
[..]
Ohh, thanks. Weer wat geleerd vandaag
Ben benieuwd hoe die er uit ziet;.
Er schijnt zelfs een vlaggetje op z'n tent te staan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op dat er iets wits uitkomt als je over je piemel wrijft na, jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
als dat het best is dat je geleerd heb vandaag
wist niet dat je niveau nog lager konquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:01 schreef Quantie het volgende:
[..]
Op dat er iets wits uitkomt als je over je piemel wrijft na, ja
hij gaat dan alleen glansen hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:01 schreef Quantie het volgende:
[..]
Op dat er iets wits uitkomt als je over je piemel wrijft na, ja
zijn UI zegt toch al genoegquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wist niet dat je niveau nog lager kon
oh, maar een meisje in mijn klas zei dat er dan iets uitkomtquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij gaat dan alleen glansen hoor
alleen als ze er een puntje aanzuigt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef Quantie het volgende:
[..]
oh, maar een meisje in mijn klas zei dat er dan iets uitkomt
waarom ga je me nou afkraken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn UI zegt toch al genoeg
Ik zeg andersom, al is het niet mijn keuze.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Clocks zal die top 2000 ook echt wel winnen, met op twee Viva La Vida
hmm ja idd,, plus het feit dat ie giel goed vind natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn UI zegt toch al genoeg
wat is er mis met giel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hmm ja idd,, plus het feit dat ie giel goed vind natuurlijk
Wtf oud 3FM dj en KinkFM directeurquote:"Er is niets mooier dan mensen overtuigen
van jouw muzieksmaak. Het is een roeping."
Hilversum, 20 januari 2010 - Met verbijstering en ongeloof maken Kink FM, Vereniging Veronica en Veronica Holding bekend dat Arjen Grolleman op woensdag 20 januari jl. plotseling is overleden. Arjen voerde samen met Jantien van Tol het management van radiostation Kink FM, waar hij al sinds de start in september 1995 nauw bij betrokken was. Alle medewerkers van Kink FM en de andere onderdelen van Veronica Holding wensen familie en vrienden van Arjen veel sterkte toe met dit grote verlies.
Guido van Nispen, algemeen directeur Veronica Holding: "In Arjen verliezen we een inspirerende en bevlogen collega die een heel eigen stempel heeft gedrukt op de Nederlandse mediawereld. We zullen ons Arjen blijven herinneren als een fantastische collega en een uniek persoon die met zijn geheel eigen stijl door de jaren heen miljoenen luisteraars heeft weten te boeien."
daar zeg ik toch niets over ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:04 schreef Quantie het volgende:
[..]
waarom ga je me nou afkraken?
om m'n uiterlijk?
Sukkel, je doet net of je hier nieuw bent, in je gedrag. Je weet niet wat een kloon is enzo. En dan wel weten wat een UI is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:04 schreef Quantie het volgende:
[..]
waarom ga je me nou afkraken?
om m'n uiterlijk?
ik denk dat je sneller klaar bent met wat nietquote:
WTF????quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Wtf oud 3FM dj en KinkFM directeur
Is ook raar zo onverwachte gebeurtenis die ingrijpend is, zeker als het een radio collega is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:08 schreef hole1988 het volgende:
Domien is ook van slag zie je op de cam en twitter
http://twitter.com/search(...)%20%40arjengrolleman geeft wat meer resultaten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:10 schreef cheese. het volgende:
http://twitter.com/search#search?q=arjan%20grolleman
http://twitter.hole1988.n(...)OR%20@arjengrolleman update ieder 5 secondenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://twitter.com/search(...)%20%40arjengrolleman geeft wat meer resultaten.
quote:michielveenstra Godverdomme wat een kutnieuws. Ik heb zoveel aan je te danken Arjen. Godverdegodverdegodver. less than 10 seconds ago
heeft blijkbaar veel mensen geraaktquote:
Is confronterender iets bij naam noemen, als je het iemand noemt blijft het verder van je wegquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ja. Maar waarom noemt hij hem niet bij naam? Dat vind ik raar.
denk et niet, zal we hartaanval zijn oidquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:16 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Weet iemand de toedracht overigens? Zelfmoord?
Nee, en volgens mij is het enige wat er tot nu toe over bekend is gemaakt dat wat er op www.kinkfm.nl staat. Nog geen verdere berichten oid dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:16 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Weet iemand de toedracht overigens? Zelfmoord?
Had ie vandaag nog z'n show gedaan, of niet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:21 schreef themauster het volgende:
Verdomme gister luisterde ik nog Avondland op Kink zoals elke doordeweekse avond
\quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is confronterender iets bij naam noemen, als je het iemand noemt blijft het verder van je weg
is psychologisch.
Nee was non-stop en vroeg me af waar hij was, ik dacht die is te laat of hij zoals gewoonlijk weer eens een dagje vrijquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Had ie vandaag nog z'n show gedaan, of niet?
Hij moet ook maar even snel de keuze maken of hij de luisteraars 'lastig wil vallen''met zijn nieuws, kan je em niet kwalijk nemen dat hij besluit nog even geen namen te noemen (niet dat je dat verder doet hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:22 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
\
So? Het is toch je werk om het te vertellen? Ik snápt het wel hoor maar als luisteraar heb je toch recht om het te weten. Beetje raar om zomaar door te gaan alsof er niets aan de hand is terwijl je zegt dat een belangrijke collega ontvallen is. Misschien flauw om daar nu op te zeiken (sterkte Domien!) maar ik snap die keuze niet helemaal.
Net een reactie gekregen van hem op twitter. Ik begrijp het nu volkomen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hij moet ook maar even snel de keuze maken of hij de luisteraars 'lastig wil vallen''met zijn nieuws, kan je em niet kwalijk nemen dat hij besluit nog even geen namen te noemen (niet dat je dat verder doet hoor)
Heel legitieme reden iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Net een reactie gekregen van hem op twitter. Ik begrijp het nu volkomen.
dat dag ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee was non-stop en vroeg me af waar hij was, ik dacht die is te laat of hij zoals gewoonlijk weer eens een dagje vrij
hij was ook niet echt een voorstander van radio555quote:Voor de zoveelste keer eenzaam en alleen. Iedereen bij Kink is lyrisch over Radio 555. Ik neem maar eens een paar dagen vrij.
Ja, van RTL 5. Hij sprak daar de promo's voor programma's e.d. in. Vanavond zal 'ie daar ook nog wel te horen zijn denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:29 schreef gerbenp het volgende:
Arjen was dus ook voice van RTL?
ja, natuurlijk. Knap hoor, dat ie dat zo snel overwogen heeft...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Net een reactie gekregen van hem op twitter. Ik begrijp het nu volkomen.
Mijn broertje belde al op dat zijn voiceover overleden was, wist niet dat hij ook voor mijn broertje werktequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, van RTL 5. Hij sprak daar de promo's voor programma's e.d. in. Vanavond zal 'ie daar ook nog wel te horen zijn denk ik.
Nee, die zag ik de laatste dagen. Lees maar es terug. Ook tegen Venema.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat dag ik ook
http://twitter.com/arjengrolleman/status/7904694370
[..]
hij was ook niet echt een voorstander van radio555
Kan me voorstellen dat zoiets in een opleiding wel aan de orde komt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja, natuurlijk. Knap hoor, dat ie dat zo snel overwogen heeft...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:32 schreef -Hans- het volgende:
De eerste plaat van JLo. Wat een track
Het hele topic is geloof ik best wel geschokt door het overlijden van Arjen Grolleman maar jij gaat gewoon door hè Hansquote:
Denk dat het zelfbescherming was om niet te gaan huilen op de radio, domien is gevoelige jongen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:22 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
\
So? Het is toch je werk om het te vertellen? Ik snápt het wel hoor maar als luisteraar heb je toch recht om het te weten. Beetje raar om zomaar door te gaan alsof er niets aan de hand is terwijl je zegt dat een belangrijke collega ontvallen is. Misschien flauw om daar nu op te zeiken (sterkte Domien!) maar ik snap die keuze niet helemaal.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die zag ik de laatste dagen. Lees maar es terug. Ook tegen Venema.
gewoon 18 uur geledenquote:# Puur de mogelijkheid om anderen te laten denken wat jij doet, ik vond dat dus wel cool. Heb er nooit enig gevaar in gezien. about 18 hours ago from Tweetie
Jupquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[..]
Het hele topic is geloof ik best wel geschokt door het overlijden van Arjen Grolleman maar jij gaat gewoon door hè Hans
Tsja, ook niet echt mijn smaakquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:39 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga maar geen poging wagen om zelf een top 10 van de zero's te maken, denk niet dat ik dat ga halen![]()
O nee, die dramatisch slechte plaat![]()
der moet er hier een de gangmaker zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[..]
Het hele topic is geloof ik best wel geschokt door het overlijden van Arjen Grolleman maar jij gaat gewoon door hè Hans
die conversatie heb ik nog gevolgd zelfs gepost nog in het forumquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die zag ik de laatste dagen. Lees maar es terug. Ook tegen Venema.
Nouquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
der moet er hier een de gangmaker zijn
Volgens mij is dit nog steeds het 3FM topic en klote dat hij is overleden, maar als TheZapster zich er zo aan stoort dan leest hij maar over mijn reacties heen, indien hij dat al niet deed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
der moet er hier een de gangmaker zijn
Hij had wel gewoon keihard gelijk..quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die conversatie heb ik nog gevolgd zelfs gepost nog in het forum
tzijn ook geen hele verhalen, scheeltquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nog steeds het 3FM topic en klote dat hij is overleden, maar als TheZapster zich er zo aan stoort dan leest hij maar over mijn reacties heen, indien hij dat al niet deed.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nog steeds het 3FM topic en klote dat hij is overleden, maar als TheZapster zich er zo aan stoort dan leest hij maar over mijn reacties heen, indien hij dat al niet deed.
dat bek houden neemt hij nu wel erg letterlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Z'n laatste www's op Hyves. Oa tegen Veenstra.
http://arjengrolleman.hyves.nl/wiewatwaar/?showMainSite=true&pageid=8E9FAHHA6Y8SK8G44
Klopt. Gewoon irritant geneuzel van TheZapster. Misschien moeten we Domien maar vragen om geen up-tempo platen meer te draaien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tzijn ook geen hele verhalen, scheelt
Dit is de conversatiequote:Op maandag 18 januari 2010 13:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en hij gaat verder
#@arjengrolleman: Ik begrijp ook echt niet waarom de kritiek op die hypocriete aandachttrekkerij niet eens wat feller wordt. Aan mij zal het niet liggen.
-# @michielveenstra: @arjengrolleman Misschien wel omdat sommige mensen echt graag iets willen doen om geld in te zamelen? #nietsdoenneedathelpt
--# @arjengrolleman: @michielveenstra Dat denk ik ook, maar doe dan niet alsof het voor Haiti is. Ik vind het echt misselijkmakend laag.
---# @michielveenstra: @arjengrolleman ik vraag me toch af hoe jij meent te weten wat een ieders beweegreden is.
----#@arjengrolleman: @michielveenstra ? Aandacht en roem lijkt me. Anders hield eenieder decent de mond en stortte zwijgend een gigantisch bedrag toch? Sociologisch lijkt het me ook niet zo'n bijster ingewikkelde deductie!
-----#@michielveenstra: @arjengrolleman is reeds gedaan en ik wil graag onze luisteraars massaal in beweging krijgen donderdag om hetzelfde te doen.
-----#@arjengrolleman: @michielveenstra Dat is je recht, doen!
Hmja...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat bek houden neemt hij nu wel erg letterlijk.
Kun je die hier even posten, ik ben die ene persoon in Nederland zonder Hyvesquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Z'n laatste www's op Hyves. Oa tegen Veenstra.
http://arjengrolleman.hyves.nl/wiewatwaar/?showMainSite=true&pageid=8E9FAHHA6Y8SK8G44
Blijft cynisch wat er als laatste op het internet van je komt te staan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja...
Zo'n uitspraak is toch typisch...
vragen of Little Things that Kill hallelujah covert ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon irritant geneuzel van TheZapster. Misschien moeten we Domien maar vragen om geen up-tempo platen meer te draaien.
inderdaad veel te vroeg, maar je gaat er heel professioneel mee om.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo. Gaat wel hoor, hier. Het is gewoon gek om zo'n waanzinnige muziekliefhebber en topstem opeens te verliezen. Godverdomme, wat vroeg.
Er zijn weinig woorden die kunnen zeggen wat het voor gevoel geeft, al ken ik hem helemaal niet persoonlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo. Gaat wel hoor, hier. Het is gewoon gek om zo'n waanzinnige muziekliefhebber en topstem opeens te verliezen. Godverdomme, wat vroeg.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:48 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Kun je die hier even posten, ik ben die ene persoon in Nederland zonder Hyves![]()
LTTK mogen het van mij trouwens wel bij enkelvoudige zang houden
Ik zal ook zeker niet zeggen dat het een 'goede vriend' van me was, of wat dan ook, maar ik heb hem een aantal keer gesproken. In real life, maar ook via Twitter. Bijzondere man. Punt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Er zijn weinig woorden die kunnen zeggen wat het voor gevoel geeft, al ken ik hem helemaal niet persoonlijk.
Lijkte voor mij en anderen zeer ok als ik nu m'n bek hou.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:48 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Kun je die hier even posten, ik ben die ene persoon in Nederland zonder Hyves![]()
LTTK mogen het van mij trouwens wel bij enkelvoudige zang houden
Daar hebben we al genoeg covers van johquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vragen of Little Things that Kill hallelujah covert ofzo
sorry, kon zo snel ff geen depressieve platen bedenkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar hebben we al genoeg covers van joh
Aardige vent was het inderdaad.Heb een paar keer met hem gesproken toen een vriend van mij een programma op Kink had.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zal ook zeker niet zeggen dat het een 'goede vriend' van me was, of wat dan ook, maar ik heb hem een aantal keer gesproken. In real life, maar ook via Twitter. Bijzondere man. Punt.
Geeft niets hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
sorry, kon zo snel ff geen depressieve platen bedenken
Damn....quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Noodlottig ongeval is 'm fataal geworden
http://www.min40kg.nl/?p=144
het ziet er naar uit dat zijn hyves gekoppeld is aan twitter, als dat zo is zijn er wel tweets verwijderdquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkte voor mij en anderen zeer ok als ik nu m'n bek hou.
vandaag, 02:59 - 5 reactie(s) Reageer
Het spijt me echt, ik zal altijd tegen dit soort dingen blijven ageren, maar ik geloof oprecht dat Veenstra het goed meent en anderen ook.
vandaag, 02:55 - Reageer
Ik weet dat jij zo bent, mijn tirade is nooit tegen jou geweest, want nou ja zo ben je. Ik blijf bij m'n punt, maar er zijn uitzonderingen.
vandaag, 02:53 - Reageer
Ben gewoon altijd eerlijk in hoe ik denk en hoe ik dat uit. Maar dan hoe Michiel zei zoiets als "dat is al gebeurd". Dat weet ik Michiel,
vandaag, 02:51 - Reageer
Weet je wat je denkt? Dat een ander net zo reageert en redeneert, maar dat is dus niet altijd zo. Dat vind ik nu echt kut.
vandaag, 02:48 - Reageer
Puur de mogelijkheid om anderen te laten denken wat jij doet, ik vond dat dus wel cool. Heb er nooit enig gevaar in gezien.
vandaag, 02:45 - Reageer
De aardrijkskundeleraar zei me: dat moet je nooit meer doen, want iedereen gelooft je. Cool hè? Dus ik deed het weer, keer op keer.
vandaag, 02:43 - Reageer
Dus ik deed moeilijk; ik speelde haar even. Ik gleed over de grond al ware ik haar. Werd me niet in dank afgenomen.
vandaag, 02:41 - Reageer
We waren 16; het meisje heette Annemarie. Zij was ongesteld en kon naar eigen zeggen niet verder tijdens ons aardrijkskunde-werkkamp.
vandaag, 02:39 - Reageer
Verliezen is voor losers.
gisteren, 23:43 - Reageer
fijn om zo einde aan je leven te breienquote:
worden er tweets verwijderd?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
iemand loopt met arjen's twitter te fucken.
Vreselijk inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
fijn om zo einde aan je leven te breien
gisteren ook een collega van andere afdeling die bij werkzaamheden aan de weg een afgraving ingereden was tijdens de mist.
zijn twitter account is gekoppeld aan hyvesquote:
spuit 11quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef hole1988 het volgende:
NIEUWS
noodlottig ongval http://www.min40kg.nl/?p=144
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Noodlottig ongeval is 'm fataal geworden
http://www.min40kg.nl/?p=144
En maar blijven draaien. Zo wordt ze vanzelf een ond hit wonder. Zo lastig is het toch niet om een nieuwe single op te nemen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
sorry Laura , Optyfen, je maakt er meer een zeikplaat van dan het al was.
Ja, inderdaad en dan wordt hij ook nog eens veel te vaak gedraaid...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
sorry Laura , Optyfen, je maakt er meer een zeikplaat van dan het al was.
van de twitter van @rickvanvquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef hole1988 het volgende:
NIEUWS
noodlottig ongval http://www.min40kg.nl/?p=144
Ze heeft zelfs een heel albumquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En maar blijven draaien. Zo wordt ze vanzelf een ond hit wonder. Zo lastig is het toch niet om een nieuwe single op te nemen?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef Joesse het volgende:
[..]
van de twitter van @rickvanv
@Basvanteylingen .... ik krijg ook net te horen dat hij onderaan een trap lag! Wreed!
Heb de indruk dat dit ook over Arjen gaat.. maar misschien moeten we niet speculeren.
hier staat in 1 tweet http://twitter.com/JeroenMarre/status/7997720564quote:Arjen Grolleman overleden. Ben er KAPOT van. Zo'n lief mens en zo vroeg, gevonden onderaan de trap.((
We zullen Broekie vragen hoe het is , hij is naar haar geweest in Utrecht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een heel album
Nou, dan is het helemaal beschamend dat daarvan geen volgende single wordt uitgebracht. Zeker wachten totdat die zeikcover tot de allerlaatste cent is uitgemolkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een heel album
Wie was dat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:32 schreef Againzender het volgende:
ik vind dit best een leuk liedje!
Want want toch?quote:
Oh, die hangt wat rond. Doet 'ie wel vaker.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:53 schreef gerbenp het volgende:
Wat is Henri in godsnaam aan het doen?
Nu is ie wat aan het ophangen, zie camquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, die hangt wat rond. Doet 'ie wel vaker.
Een zwart doek blijkbaar. Volgens mij komen de nieuwsbulletins morgen tijdens Radio 555 vanuit de 3FM-studio, en daar zal dan ook wel een camera op staan. Daarom zullen ze het logo wel afdekken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:55 schreef hole1988 het volgende:
wat hangen ze daar nou aan de muur bij 3fm
Heb 't ook niet eerder gehoord, nog niet zo lang dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:59 schreef gerbenp het volgende:
Sinds wanneer is dat NPS ding op het einde?
Sinds vandaag zoals je hoortquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:59 schreef gerbenp het volgende:
Sinds wanneer is dat NPS ding op het einde?
Ja, de NOS zou het nieuws verzorgenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Ah! Al vermoeden. Morgen komen de headlines uit de 3FM studio. Dus de muur met 3FM meuk afdekken voor de live beelden in de 555 uitzending
ANWB doet het.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:02 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, de NOS zou het nieuws verzorgen![]()
Vraag me trouwens wel af hoe en wie de verkeersinformatie gaan doen
Dat doet de ANWB, aldus @Passetti eerder vandaag op Twitter.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:02 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, de NOS zou het nieuws verzorgen![]()
Vraag me trouwens wel af hoe en wie de verkeersinformatie gaan doen
Jup! nu ook op NOS txtquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:02 schreef gerbenp het volgende:
Ah, arjen heeft nu een stukje in het NOS journaal
Camera's hangen er genoeg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een zwart doek blijkbaar. Volgens mij komen de nieuwsbulletins morgen tijdens Radio 555 vanuit de 3FM-studio, en daar zal dan ook wel een camera op staan. Daarom zullen ze het logo wel afdekken.
lolquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:06 schreef hole1988 het volgende:
HAHAHA eric plakt nu post-it op het doek
Dat is toch wat ze zingen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik hoor trouwens steeds Go Get Your Shovel![]()
zou wel logisch zijn, aangezien het gevolgd word door: and we'll dig a deep hole...quote:
volgens mij is dat het ook! Ik verstond eerst 'a girl gets a chauffeur'quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef Captain_Slow het volgende:
Gotta have more Cowbell Para
Ik hoor trouwens steeds Go Get Your Shovel![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef Joesse het volgende:
[..]
volgens mij is dat het ook! Ik verstond eerst 'a girl gets a chauffeur'
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
tegen zwarte scholen, discussie klaar , nu weer muziek.
Die zangeres zou eens uitspraak lessen moeten krijgenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef Joesse het volgende:
[..]
volgens mij is dat het ook! Ik verstond eerst 'a girl gets a chauffeur'
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die zangeres zou eens uitspraak lessen stemband-amputatie moeten krijgen
Lekker hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor een biertje. Nu nog goede muziek...
Ook lekker hoor en een stuk gezonderquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef Brennel het volgende:
[..]
Lekker hoor.
* Brennel zit aan een vruchtensapje.
Jij ook al?! Dat had ik ook voor een paar secondenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:27 schreef Brennel het volgende:
Ik dacht serieus even dat ik het begin van MGMT - Kids hoorde. Kom ik even bedrogen uit
ze willen graag d66 vervangen met te weinig zetels dan kan d66 de plaats van de pvda innemen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Kan die PvDA niet eens ergens anders negatieve publiciteit gaan halen?
Zullen we een lotgenotenclub oprichten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij ook al?! Dat had ik ook voor een paar seconden.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zullen we een lotgenotenclub oprichten?![]()
*erg moe en flauw is*
's goed !quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zullen we een lotgenotenclub oprichten?![]()
*erg moe en flauw is*
We zijn helderziend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef -Hans- het volgende:
Prachtige woorden Corton !!!!!!!!!!!!!!!!!!
En wat een briljante plaat. MGMT - Time To Pretend. Zo, het biertje smaakt ineens nog fijner.
Toch nog jequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:27 schreef Brennel het volgende:
Ik dacht serieus even dat ik het begin van MGMT - Kids hoorde. Kom ik even bedrogen uit
quote:
Wat een toevalquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef alors het volgende:
Ik luisterde net de versie van Paolo Nutini, zet ik de stream aan, is het origineel erop
Deze keer was hij gelukkig niet zo lang, maar het nummer is niet echt geweldigquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, die kabouter is zooooooooo vreselijk irritant.
Best wel jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, die kabouter is zooooooooo vreselijk irritant.
helpt me niet echt om wakker te blijven neequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Deze keer was hij gelukkig niet zo lang, maar het nummer is niet echt geweldig
Vreselijk saaie / duistere plaat. Heb er ook niet veel meequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Deze keer was hij gelukkig niet zo lang, maar het nummer is niet echt geweldig
Ik verdenk Eric ervan dat hij de stem is achter die kabouterquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Best wel ja
Maar Eric vind het supergrappig volgens mij, hij ligt er altijd dubbel om
Trusten ! Ruud Wessels voor mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:43 schreef themauster het volgende:
Zo tijd om te gaan slapen, zal raar zijn wakker worden met Sander de Heer en Menno de Boer op de wekker radioIedereen alvast welterusten
Doei !!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:46 schreef Captain_Slow het volgende:
What the hell are you waiting for, nou ik ga al. GoedeMIDDAG
Nou, Drive Like Maria nog even meepikken danquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:46 schreef Captain_Slow het volgende:
What the hell are you waiting for, nou ik ga al. GoedeMIDDAG
De clip ken ik niet, maar het liedje vind ik verschrikkelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaa I'm a Hustler baby. Ge-wel-dige videoclip btw.
Je hebt er volgens mij 2 en 1 daarvan is vrij ranzigquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
De clip ken ik niet, maar het liedje vind ik verschrikkelijk.
niet zo hard springen hans , anders hebben ze in Haïti weer een naschok.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaa I'm a Hustler baby. Ge-wel-dige videoclip btw.
idd, ik ga maar es mijn bedje opzoeken, morgen maar es kijke hoe ze het doen, heb hoge verwachtingen van Stenders en van Inkelquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
De clip ken ik niet, maar het liedje vind ik verschrikkelijk.
Trustenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Brennel het volgende:
Hmja, bedtijd
Morgen vroeg op voor een monteur die tussen 8 en 12 komt, terwijl ik anders uit kon slapen
uuuhm dan blijf ik maar even rustig zitten want het is daar al zo'n puinhoopquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet zo hard springen hans , anders hebben ze in Haïti weer een naschok.
Trusten !quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
idd, ik ga maar es mijn bedje opzoeken, morgen maar es kijke hoe ze het doen, heb hoge verwachtingen van Stenders en van Inkel![]()
![]()
trusten iedereen![]()
Gewoon in pittig setje open doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Brennel het volgende:
Hmja, bedtijd
Morgen vroeg op voor een monteur die tussen 8 en 12 komt, terwijl ik anders uit kon slapen
Geen aandacht geven aan dat soort lui, daar geilen ze op. Totdat je ze in het echt tegenkomt en ze in hun broek schijten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef hole1988 het volgende:
Wat een zielig persoon is dit http://twitter.com/Zuigbot
Zielig is zachtjes uitgedrukt als je verder naar beneden leesquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef hole1988 het volgende:
Wat een zielig persoon is dit http://twitter.com/Zuigbot
gewoon via 3fm uizending gemistquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:24 schreef 3FMaster het volgende:
Zeg, ik denk dat de radio-uitzendingen voor morgen gewoon terug kan luisteren/kan downloaden om op een ander tijdstip te luisteren? Morgen school.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen aandacht geven aan dat soort lui, daar geilen ze op. Totdat je ze in het echt tegenkomt en ze in hun broek schijten.
Inderdaad het is gewoon een aandachts hoerquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zielig is zachtjes uitgedrukt als je verder naar beneden lees.
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gewoon via 3fm uizending gemist
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)giel/20100121-06.wma
http://download.omroep.nl(...)nmp3/20100121-10.mp3
http://download.omroep.nl(...)nmp3/20100121-11.mp3
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)maak/20100121-12.wma
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)adio/20100121-14.wma
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)show/20100121-16.wma
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)hiel/20100121-19.wma
quote:Ik wil het allemaal kwijt ik wil het allemaal vergeten ik wil me alles herinneren.
en Domien die de avond even treffend samenvat als kutavond..... rare aanloop naar Radio 555 voor veel DJ's denk ik....quote:
Die is er al wel maar moet nog uitgegeven worden door de platenmaatschappij...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En maar blijven draaien. Zo wordt ze vanzelf een ond hit wonder. Zo lastig is het toch niet om een nieuwe single op te nemen?
quote:@michielveenstra
Zie nu pas de laatste WWW's op Grol's Hyves. Godver. Weet ik toch Arjen dat je zo bent.
Chase & Status - End Creditsquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:54 schreef cygnusx het volgende:
Ik hoor de laatste tijd nog wel is op 3fm zo'n half drum'n bass nummer, begint opzich 'normaal', maar na iets van 20 seconden gaat ie los.
Mannelijke zangstem erin... iemand een idee?
Mjah, ik vind het zeer aangenaam om naar te luisteren, maar ieder zo zijn/haar eigen smaak.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We zullen Broekie vragen hoe het is , hij is naar haar geweest in Utrecht.
Vanwege Arjen? Het klinkt erg gek ja, DJ's die samen worden gesteld om (toch) lol te hebben en geld in te zamelen voor Haïti, terwijl de dag ervoor een vriend, collega is overleden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb ineens helemaal geen zin meer in het ego-feest dat Radio 555 heet
En ik zie ook gelijk waar de tekst in de scrollbalk vandaan komt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:08 schreef hole1988 het volgende:
http://www.radio555.nl/page/liveplayer je kan al smsen
3FM is daar gespecialiseerd in.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik zie ook gelijk waar de tekst in de scrollbalk vandaan komt.
Nou ja, 3FM heeft daar de goede contacten voor. Ze maken het niet in-house.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
3FM is daar gespecialiseerd in.
BTW waarom zijn die dingen (sms/scrollbalk) allemaal in flash gemaakt.
en we wat me ook opvalt is dat de sms berichten met ë ï ¤ enzo verkeerd worden weergegeven de berichten komen met utf-8 codering binnen maar worden gelezen met ansi coderingquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou ja, 3FM heeft daar de goede contacten voor. Ze maken het niet in-house.
En blijkbaar is Flash hiervoor een makkelijke oplossing. Ik kan de keuze iig wel begrijpen, aangezien het relatief simpel is en je er blijkbaar best veel mee kan (icm speciale hardware om de overlay op het scherm te krijgen natuurlijk).
Sterker nog, de tekst in de tickerbalk wordt zelfs extern ingeladen via een RSS-feed, dus die kan ik hiervandaan zelfs aanpaasen.
Klopt, is een (iig bij mij) bekende bug daarvan. Zullen we morgen nog wel regelmatig zien icm. de ï die in Haïti zit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en we wat me ook opvalt is dat de sms berichten met ë ï ¤ enzo verkeerd worden weergegeven de berichten komen met utf-8 codering binnen maar worden gelezen als ansi
gebruik dit script dan ook http://www.webtoolkit.info/actionscript-utf8.htmlquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, is een (iig bij mij) bekende bug daarvan. Zullen we morgen nog wel regelmatig zien icm. de ï die in Haïti zit.
Heb jij dat systeem gemaakt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, is een (iig bij mij) bekende bug daarvan. Zullen we morgen nog wel regelmatig zien icm. de ï die in Haïti zit.
Mja, en daar heb ik dan weer geen toegang tot. Kan daar dus weinig mee doen, en weet ook niet precies hoe dat allemaal werkt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gebruik dit script dan ook http://www.webtoolkit.info/actionscript-utf8.html
Nee, dat niet. Ik heb alleen een systeempje gebouwd om de items die in de scrollbalk staan in te voeren, en die dus als RSS-feed aan te bieden aan de app die dat ophaalt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:01 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Heb jij dat systeem gemaakt?
Flash is wel een logische keus opzich ja. Dit radio 555 overlaytje is wel een iets te directe kopie van de standaard en dus ook serious request layout moet ik zeggen, maarja... het moest ook maar even in 5 dagen in elkaar gezet worden natuurlijk
nice, zet is een melding erin? iets met fok ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik heb alleen een systeempje gebouwd om de items die in de scrollbalk staan in te voeren, en die dus als RSS-feed aan te bieden aan de app die dat ophaalt.
Met deze balk heb ik dus verder eigenlijk niets te maken.
dat ligt eraan of npo het ook online zetquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:03 schreef cygnusx het volgende:
Is er toevallig iemand zo vriendelijk om weer een uitzending gemist te regelen als bij Serious Request?
Daar kan ik niet aan beginnen, aangezien die stream ook al op Radio555.nl staat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:04 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nice, zet is een melding erin? iets met fok ofzoof iets.
ik denk dat er twee rss feeds zijn aangezien een scroll loopt op vsr en één op radio555 met verschillende tekstenquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar kan ik niet aan beginnen, aangezien die stream ook al op Radio555.nl staat.
ja die komt ongetwijfeld van een ander scriptje af waar hij ook de smsjes uit trekt, opzich redelijk basic allemaal. het enige interresante is dat hij het netjes met alpha overlayed met het beeld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik denk dat er twee rss feeds zijn aangezien een scroll loopt op vsr en één op radio555 met verschillende teksten
Nee, die op de 3FM Webcam is in het programma zelf ingesteld (die app heeft naast een veld voor een RSS-feed ook een los tekstvak).quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik denk dat er twee rss feeds zijn aangezien een scroll loopt op vsr en één op radio555 met verschillende teksten
ze hebben zo'n soundboard als ze er op drukken geeft dat een signaal af naar de computer die het geluid en animatie afspeeltquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:16 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ja die komt ongetwijfeld van een ander scriptje af waar hij ook de smsjes uit trekt, opzich redelijk basic allemaal. het enige interresante is dat hij het netjes met alpha overlayed met het beeld.
En natuurlijk de geluidseffectjes die synchroon lopen met beeld, dat is opzich ook wel knap, maar dat zal wel gewoon een ander systeem zijn op een andere laag...
denk je nou echt dat de sms en scrollbalk op radio555 wordt aangestuurd in de peperbus lijkt me sterk, ik denk dat een computer met dezelfde software hebben geplaatst daar in studio24 (aangezien er ook een ander sms nummer wordt gebruikt)quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, die op de 3FM Webcam is in het programma zelf ingesteld (die app heeft naast een veld voor een RSS-feed ook een los tekstvak).
Om die aan te passen nu moet je in het 3FM pand zijn.
Dat bedoel ik ook, smartass.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
denk je nou echt dat de sms en scrollbalk op radio555 wordt aangestuurd in de peperbus lijkt me sterk, ik denk dat een computer met dezelfde software hebben geplaatst daar in studio24 (aangezien er ook een ander sms nummer wordt gebruikt)
De meesten zijn er hopelijk doorheen geslapen/gedouchet/gebroodroosterd/getandenpoetst. Ik heb er doorheen gebaggerd want ik ben snotverkouden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:22 schreef Derek010 het volgende:
Nou, jullie hebben weer geluk met Miss Montreal hoor
Radio 555 ( geld inzamelingsactie Haiti )quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:50 schreef themauster het volgende:
3FM producers nou trouwens Tamara(arbeidsvitaminen) en Dieuwertje(Giel en Freaknacht)
Daar post ik tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |