quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:48 schreef Captain_Slow het volgende:[..]
Kun je die hier even posten, ik ben die ene persoon in Nederland zonder Hyves
LTTK mogen het van mij trouwens wel bij enkelvoudige zang houden

Lijkte voor mij en anderen zeer ok als ik nu m'n bek hou.
vandaag, 02:59 - 5 reactie(s) Reageer
Het spijt me echt, ik zal altijd tegen dit soort dingen blijven ageren, maar ik geloof oprecht dat Veenstra het goed meent en anderen ook.
vandaag, 02:55 - Reageer
Ik weet dat jij zo bent, mijn tirade is nooit tegen jou geweest, want nou ja zo ben je. Ik blijf bij m'n punt, maar er zijn uitzonderingen.
vandaag, 02:53 - Reageer
Ben gewoon altijd eerlijk in hoe ik denk en hoe ik dat uit. Maar dan hoe Michiel zei zoiets als "dat is al gebeurd". Dat weet ik Michiel,
vandaag, 02:51 - Reageer
Weet je wat je denkt? Dat een ander net zo reageert en redeneert, maar dat is dus niet altijd zo. Dat vind ik nu echt kut.
vandaag, 02:48 - Reageer
Puur de mogelijkheid om anderen te laten denken wat jij doet, ik vond dat dus wel cool. Heb er nooit enig gevaar in gezien.
vandaag, 02:45 - Reageer
De aardrijkskundeleraar zei me: dat moet je nooit meer doen, want iedereen gelooft je. Cool hè? Dus ik deed het weer, keer op keer.
vandaag, 02:43 - Reageer
Dus ik deed moeilijk; ik speelde haar even. Ik gleed over de grond al ware ik haar. Werd me niet in dank afgenomen.
vandaag, 02:41 - Reageer
We waren 16; het meisje heette Annemarie. Zij was ongesteld en kon naar eigen zeggen niet verder tijdens ons aardrijkskunde-werkkamp.
vandaag, 02:39 - Reageer
Verliezen is voor losers.
gisteren, 23:43 - Reageer