ja, natuurlijk. Knap hoor, dat ie dat zo snel overwogen heeft...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Net een reactie gekregen van hem op twitter. Ik begrijp het nu volkomen.
Mijn broertje belde al op dat zijn voiceover overleden was, wist niet dat hij ook voor mijn broertje werktequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, van RTL 5. Hij sprak daar de promo's voor programma's e.d. in. Vanavond zal 'ie daar ook nog wel te horen zijn denk ik.
Nee, die zag ik de laatste dagen. Lees maar es terug. Ook tegen Venema.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat dag ik ook
http://twitter.com/arjengrolleman/status/7904694370
[..]
hij was ook niet echt een voorstander van radio555
Kan me voorstellen dat zoiets in een opleiding wel aan de orde komt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja, natuurlijk. Knap hoor, dat ie dat zo snel overwogen heeft...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:32 schreef -Hans- het volgende:
De eerste plaat van JLo. Wat een track
Het hele topic is geloof ik best wel geschokt door het overlijden van Arjen Grolleman maar jij gaat gewoon door hè Hansquote:
Denk dat het zelfbescherming was om niet te gaan huilen op de radio, domien is gevoelige jongen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:22 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
\
So? Het is toch je werk om het te vertellen? Ik snápt het wel hoor maar als luisteraar heb je toch recht om het te weten. Beetje raar om zomaar door te gaan alsof er niets aan de hand is terwijl je zegt dat een belangrijke collega ontvallen is. Misschien flauw om daar nu op te zeiken (sterkte Domien!) maar ik snap die keuze niet helemaal.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die zag ik de laatste dagen. Lees maar es terug. Ook tegen Venema.
gewoon 18 uur geledenquote:# Puur de mogelijkheid om anderen te laten denken wat jij doet, ik vond dat dus wel cool. Heb er nooit enig gevaar in gezien. about 18 hours ago from Tweetie
Jupquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[..]
Het hele topic is geloof ik best wel geschokt door het overlijden van Arjen Grolleman maar jij gaat gewoon door hè Hans
Tsja, ook niet echt mijn smaakquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:39 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga maar geen poging wagen om zelf een top 10 van de zero's te maken, denk niet dat ik dat ga halen![]()
O nee, die dramatisch slechte plaat![]()
der moet er hier een de gangmaker zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[..]
Het hele topic is geloof ik best wel geschokt door het overlijden van Arjen Grolleman maar jij gaat gewoon door hè Hans
die conversatie heb ik nog gevolgd zelfs gepost nog in het forumquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die zag ik de laatste dagen. Lees maar es terug. Ook tegen Venema.
Nouquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
der moet er hier een de gangmaker zijn
Volgens mij is dit nog steeds het 3FM topic en klote dat hij is overleden, maar als TheZapster zich er zo aan stoort dan leest hij maar over mijn reacties heen, indien hij dat al niet deed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
der moet er hier een de gangmaker zijn
Hij had wel gewoon keihard gelijk..quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die conversatie heb ik nog gevolgd zelfs gepost nog in het forum
tzijn ook geen hele verhalen, scheeltquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nog steeds het 3FM topic en klote dat hij is overleden, maar als TheZapster zich er zo aan stoort dan leest hij maar over mijn reacties heen, indien hij dat al niet deed.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nog steeds het 3FM topic en klote dat hij is overleden, maar als TheZapster zich er zo aan stoort dan leest hij maar over mijn reacties heen, indien hij dat al niet deed.
dat bek houden neemt hij nu wel erg letterlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Z'n laatste www's op Hyves. Oa tegen Veenstra.
http://arjengrolleman.hyves.nl/wiewatwaar/?showMainSite=true&pageid=8E9FAHHA6Y8SK8G44
Klopt. Gewoon irritant geneuzel van TheZapster. Misschien moeten we Domien maar vragen om geen up-tempo platen meer te draaien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tzijn ook geen hele verhalen, scheelt
Dit is de conversatiequote:Op maandag 18 januari 2010 13:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en hij gaat verder
#@arjengrolleman: Ik begrijp ook echt niet waarom de kritiek op die hypocriete aandachttrekkerij niet eens wat feller wordt. Aan mij zal het niet liggen.
-# @michielveenstra: @arjengrolleman Misschien wel omdat sommige mensen echt graag iets willen doen om geld in te zamelen? #nietsdoenneedathelpt
--# @arjengrolleman: @michielveenstra Dat denk ik ook, maar doe dan niet alsof het voor Haiti is. Ik vind het echt misselijkmakend laag.
---# @michielveenstra: @arjengrolleman ik vraag me toch af hoe jij meent te weten wat een ieders beweegreden is.
----#@arjengrolleman: @michielveenstra ? Aandacht en roem lijkt me. Anders hield eenieder decent de mond en stortte zwijgend een gigantisch bedrag toch? Sociologisch lijkt het me ook niet zo'n bijster ingewikkelde deductie!
-----#@michielveenstra: @arjengrolleman is reeds gedaan en ik wil graag onze luisteraars massaal in beweging krijgen donderdag om hetzelfde te doen.
-----#@arjengrolleman: @michielveenstra Dat is je recht, doen!
Hmja...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat bek houden neemt hij nu wel erg letterlijk.
Kun je die hier even posten, ik ben die ene persoon in Nederland zonder Hyvesquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Z'n laatste www's op Hyves. Oa tegen Veenstra.
http://arjengrolleman.hyves.nl/wiewatwaar/?showMainSite=true&pageid=8E9FAHHA6Y8SK8G44
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |