quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:05 schreef themauster het volgende:Domien begon over een hit voor Haiti op twitter en zo reageerde Kink FM/oud radio 3 dj Arjen Grolleman:
[..]
en hij gaat verder
#@arjengrolleman: Ik begrijp ook echt niet waarom de kritiek op die hypocriete aandachttrekkerij niet eens wat feller wordt. Aan mij zal het niet liggen.
-# @michielveenstra: @arjengrolleman Misschien wel omdat sommige mensen echt graag iets willen doen om geld in te zamelen? #nietsdoenneedathelpt
--# @arjengrolleman: @michielveenstra Dat denk ik ook, maar doe dan niet alsof het voor Haiti is. Ik vind het echt misselijkmakend laag.
---# @michielveenstra: @arjengrolleman ik vraag me toch af hoe jij meent te weten wat een ieders beweegreden is.
----#@arjengrolleman: @michielveenstra ? Aandacht en roem lijkt me. Anders hield eenieder decent de mond en stortte zwijgend een gigantisch bedrag toch? Sociologisch lijkt het me ook niet zo'n bijster ingewikkelde deductie!
-----#@michielveenstra: @arjengrolleman is reeds gedaan en ik wil graag onze luisteraars massaal in beweging krijgen donderdag om hetzelfde te doen.
-----#@arjengrolleman: @michielveenstra Dat is je recht, doen!
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN