Weleens een tentje voor de deur van de 3FM studio zien staan? Nou, daar kampeert hij al een half jaar in om een glimp van Giel op te vangen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:52 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ja, dat zijn echt de grootste fans van Giel. Vooral die Roel is niet normaal.
Clocksquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Clocks zal die top 2000 ook echt wel winnen, met op twee Viva La Vida
Ohh, thanks. Weer wat geleerd vandaagquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:52 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ja, dat zijn echt de grootste fans van Giel. Vooral die Roel is niet normaal.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weleens een tentje voor de deur van de 3FM studio zien staan? Nou, daar kampeert hij al een half jaar in om een glimp van Giel op te vangen!
die jongen verzamelt emmers tochquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weleens een tentje voor de deur van de 3FM studio zien staan? Nou, daar kampeert hij al een half jaar in om een glimp van Giel op te vangen!
wilders en dnb nieuws kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Thanks MaW ! ff journaal kijken.
Niet bijzonder hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef Quantie het volgende:
[..]
Ohh, thanks. Weer wat geleerd vandaag
Ben benieuwd hoe die er uit ziet;.
als dat het best is dat je geleerd heb vandaagquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef Quantie het volgende:
[..]
Ohh, thanks. Weer wat geleerd vandaag
Ben benieuwd hoe die er uit ziet;.
Er schijnt zelfs een vlaggetje op z'n tent te staan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op dat er iets wits uitkomt als je over je piemel wrijft na, jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
als dat het best is dat je geleerd heb vandaag
wist niet dat je niveau nog lager konquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:01 schreef Quantie het volgende:
[..]
Op dat er iets wits uitkomt als je over je piemel wrijft na, ja
hij gaat dan alleen glansen hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:01 schreef Quantie het volgende:
[..]
Op dat er iets wits uitkomt als je over je piemel wrijft na, ja
zijn UI zegt toch al genoegquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wist niet dat je niveau nog lager kon
oh, maar een meisje in mijn klas zei dat er dan iets uitkomtquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij gaat dan alleen glansen hoor
alleen als ze er een puntje aanzuigt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef Quantie het volgende:
[..]
oh, maar een meisje in mijn klas zei dat er dan iets uitkomt
waarom ga je me nou afkraken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn UI zegt toch al genoeg
Ik zeg andersom, al is het niet mijn keuze.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Clocks zal die top 2000 ook echt wel winnen, met op twee Viva La Vida
hmm ja idd,, plus het feit dat ie giel goed vind natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn UI zegt toch al genoeg
wat is er mis met giel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hmm ja idd,, plus het feit dat ie giel goed vind natuurlijk
Wtf oud 3FM dj en KinkFM directeurquote:"Er is niets mooier dan mensen overtuigen
van jouw muzieksmaak. Het is een roeping."
Hilversum, 20 januari 2010 - Met verbijstering en ongeloof maken Kink FM, Vereniging Veronica en Veronica Holding bekend dat Arjen Grolleman op woensdag 20 januari jl. plotseling is overleden. Arjen voerde samen met Jantien van Tol het management van radiostation Kink FM, waar hij al sinds de start in september 1995 nauw bij betrokken was. Alle medewerkers van Kink FM en de andere onderdelen van Veronica Holding wensen familie en vrienden van Arjen veel sterkte toe met dit grote verlies.
Guido van Nispen, algemeen directeur Veronica Holding: "In Arjen verliezen we een inspirerende en bevlogen collega die een heel eigen stempel heeft gedrukt op de Nederlandse mediawereld. We zullen ons Arjen blijven herinneren als een fantastische collega en een uniek persoon die met zijn geheel eigen stijl door de jaren heen miljoenen luisteraars heeft weten te boeien."
daar zeg ik toch niets over ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:04 schreef Quantie het volgende:
[..]
waarom ga je me nou afkraken?
om m'n uiterlijk?
Sukkel, je doet net of je hier nieuw bent, in je gedrag. Je weet niet wat een kloon is enzo. En dan wel weten wat een UI is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:04 schreef Quantie het volgende:
[..]
waarom ga je me nou afkraken?
om m'n uiterlijk?
ik denk dat je sneller klaar bent met wat nietquote:
WTF????quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Wtf oud 3FM dj en KinkFM directeur
Is ook raar zo onverwachte gebeurtenis die ingrijpend is, zeker als het een radio collega is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:08 schreef hole1988 het volgende:
Domien is ook van slag zie je op de cam en twitter
http://twitter.com/search(...)%20%40arjengrolleman geeft wat meer resultaten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:10 schreef cheese. het volgende:
http://twitter.com/search#search?q=arjan%20grolleman
http://twitter.hole1988.n(...)OR%20@arjengrolleman update ieder 5 secondenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://twitter.com/search(...)%20%40arjengrolleman geeft wat meer resultaten.
quote:michielveenstra Godverdomme wat een kutnieuws. Ik heb zoveel aan je te danken Arjen. Godverdegodverdegodver. less than 10 seconds ago
heeft blijkbaar veel mensen geraaktquote:
Is confronterender iets bij naam noemen, als je het iemand noemt blijft het verder van je wegquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ja. Maar waarom noemt hij hem niet bij naam? Dat vind ik raar.
denk et niet, zal we hartaanval zijn oidquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:16 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Weet iemand de toedracht overigens? Zelfmoord?
Nee, en volgens mij is het enige wat er tot nu toe over bekend is gemaakt dat wat er op www.kinkfm.nl staat. Nog geen verdere berichten oid dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:16 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Weet iemand de toedracht overigens? Zelfmoord?
Had ie vandaag nog z'n show gedaan, of niet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:21 schreef themauster het volgende:
Verdomme gister luisterde ik nog Avondland op Kink zoals elke doordeweekse avond
\quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is confronterender iets bij naam noemen, als je het iemand noemt blijft het verder van je weg
is psychologisch.
Nee was non-stop en vroeg me af waar hij was, ik dacht die is te laat of hij zoals gewoonlijk weer eens een dagje vrijquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Had ie vandaag nog z'n show gedaan, of niet?
Hij moet ook maar even snel de keuze maken of hij de luisteraars 'lastig wil vallen''met zijn nieuws, kan je em niet kwalijk nemen dat hij besluit nog even geen namen te noemen (niet dat je dat verder doet hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:22 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
\
So? Het is toch je werk om het te vertellen? Ik snápt het wel hoor maar als luisteraar heb je toch recht om het te weten. Beetje raar om zomaar door te gaan alsof er niets aan de hand is terwijl je zegt dat een belangrijke collega ontvallen is. Misschien flauw om daar nu op te zeiken (sterkte Domien!) maar ik snap die keuze niet helemaal.
Net een reactie gekregen van hem op twitter. Ik begrijp het nu volkomen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hij moet ook maar even snel de keuze maken of hij de luisteraars 'lastig wil vallen''met zijn nieuws, kan je em niet kwalijk nemen dat hij besluit nog even geen namen te noemen (niet dat je dat verder doet hoor)
Heel legitieme reden iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Net een reactie gekregen van hem op twitter. Ik begrijp het nu volkomen.
dat dag ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee was non-stop en vroeg me af waar hij was, ik dacht die is te laat of hij zoals gewoonlijk weer eens een dagje vrij
hij was ook niet echt een voorstander van radio555quote:Voor de zoveelste keer eenzaam en alleen. Iedereen bij Kink is lyrisch over Radio 555. Ik neem maar eens een paar dagen vrij.
Ja, van RTL 5. Hij sprak daar de promo's voor programma's e.d. in. Vanavond zal 'ie daar ook nog wel te horen zijn denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:29 schreef gerbenp het volgende:
Arjen was dus ook voice van RTL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |