\quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is confronterender iets bij naam noemen, als je het iemand noemt blijft het verder van je weg
is psychologisch.
Nee was non-stop en vroeg me af waar hij was, ik dacht die is te laat of hij zoals gewoonlijk weer eens een dagje vrijquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Had ie vandaag nog z'n show gedaan, of niet?
Hij moet ook maar even snel de keuze maken of hij de luisteraars 'lastig wil vallen''met zijn nieuws, kan je em niet kwalijk nemen dat hij besluit nog even geen namen te noemen (niet dat je dat verder doet hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:22 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
\
So? Het is toch je werk om het te vertellen? Ik snápt het wel hoor maar als luisteraar heb je toch recht om het te weten. Beetje raar om zomaar door te gaan alsof er niets aan de hand is terwijl je zegt dat een belangrijke collega ontvallen is. Misschien flauw om daar nu op te zeiken (sterkte Domien!) maar ik snap die keuze niet helemaal.
Net een reactie gekregen van hem op twitter. Ik begrijp het nu volkomen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hij moet ook maar even snel de keuze maken of hij de luisteraars 'lastig wil vallen''met zijn nieuws, kan je em niet kwalijk nemen dat hij besluit nog even geen namen te noemen (niet dat je dat verder doet hoor)
Heel legitieme reden iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Net een reactie gekregen van hem op twitter. Ik begrijp het nu volkomen.
dat dag ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee was non-stop en vroeg me af waar hij was, ik dacht die is te laat of hij zoals gewoonlijk weer eens een dagje vrij
hij was ook niet echt een voorstander van radio555quote:Voor de zoveelste keer eenzaam en alleen. Iedereen bij Kink is lyrisch over Radio 555. Ik neem maar eens een paar dagen vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |