Dat is toch wat ze zingen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik hoor trouwens steeds Go Get Your Shovel![]()
zou wel logisch zijn, aangezien het gevolgd word door: and we'll dig a deep hole...quote:
volgens mij is dat het ook! Ik verstond eerst 'a girl gets a chauffeur'quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef Captain_Slow het volgende:
Gotta have more Cowbell Para
Ik hoor trouwens steeds Go Get Your Shovel![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef Joesse het volgende:
[..]
volgens mij is dat het ook! Ik verstond eerst 'a girl gets a chauffeur'
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
tegen zwarte scholen, discussie klaar , nu weer muziek.
Die zangeres zou eens uitspraak lessen moeten krijgenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef Joesse het volgende:
[..]
volgens mij is dat het ook! Ik verstond eerst 'a girl gets a chauffeur'
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die zangeres zou eens uitspraak lessen stemband-amputatie moeten krijgen
Lekker hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor een biertje. Nu nog goede muziek...
Ook lekker hoor en een stuk gezonderquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef Brennel het volgende:
[..]
Lekker hoor.
* Brennel zit aan een vruchtensapje.
Jij ook al?! Dat had ik ook voor een paar secondenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:27 schreef Brennel het volgende:
Ik dacht serieus even dat ik het begin van MGMT - Kids hoorde. Kom ik even bedrogen uit
ze willen graag d66 vervangen met te weinig zetels dan kan d66 de plaats van de pvda innemen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Kan die PvDA niet eens ergens anders negatieve publiciteit gaan halen?
Zullen we een lotgenotenclub oprichten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij ook al?! Dat had ik ook voor een paar seconden.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zullen we een lotgenotenclub oprichten?![]()
*erg moe en flauw is*
's goed !quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zullen we een lotgenotenclub oprichten?![]()
*erg moe en flauw is*
We zijn helderziend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef -Hans- het volgende:
Prachtige woorden Corton !!!!!!!!!!!!!!!!!!
En wat een briljante plaat. MGMT - Time To Pretend. Zo, het biertje smaakt ineens nog fijner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |