ja die komt ongetwijfeld van een ander scriptje af waar hij ook de smsjes uit trekt, opzich redelijk basic allemaal. het enige interresante is dat hij het netjes met alpha overlayed met het beeld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik denk dat er twee rss feeds zijn aangezien een scroll loopt op vsr en één op radio555 met verschillende teksten
Nee, die op de 3FM Webcam is in het programma zelf ingesteld (die app heeft naast een veld voor een RSS-feed ook een los tekstvak).quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik denk dat er twee rss feeds zijn aangezien een scroll loopt op vsr en één op radio555 met verschillende teksten
ze hebben zo'n soundboard als ze er op drukken geeft dat een signaal af naar de computer die het geluid en animatie afspeeltquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:16 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ja die komt ongetwijfeld van een ander scriptje af waar hij ook de smsjes uit trekt, opzich redelijk basic allemaal. het enige interresante is dat hij het netjes met alpha overlayed met het beeld.
En natuurlijk de geluidseffectjes die synchroon lopen met beeld, dat is opzich ook wel knap, maar dat zal wel gewoon een ander systeem zijn op een andere laag...
denk je nou echt dat de sms en scrollbalk op radio555 wordt aangestuurd in de peperbus lijkt me sterk, ik denk dat een computer met dezelfde software hebben geplaatst daar in studio24 (aangezien er ook een ander sms nummer wordt gebruikt)quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, die op de 3FM Webcam is in het programma zelf ingesteld (die app heeft naast een veld voor een RSS-feed ook een los tekstvak).
Om die aan te passen nu moet je in het 3FM pand zijn.
Dat bedoel ik ook, smartass.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
denk je nou echt dat de sms en scrollbalk op radio555 wordt aangestuurd in de peperbus lijkt me sterk, ik denk dat een computer met dezelfde software hebben geplaatst daar in studio24 (aangezien er ook een ander sms nummer wordt gebruikt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |