gebruik dit script dan ook http://www.webtoolkit.info/actionscript-utf8.htmlquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, is een (iig bij mij) bekende bug daarvan. Zullen we morgen nog wel regelmatig zien icm. de ï die in Haïti zit.
Heb jij dat systeem gemaakt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, is een (iig bij mij) bekende bug daarvan. Zullen we morgen nog wel regelmatig zien icm. de ï die in Haïti zit.
Mja, en daar heb ik dan weer geen toegang tot. Kan daar dus weinig mee doen, en weet ook niet precies hoe dat allemaal werkt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gebruik dit script dan ook http://www.webtoolkit.info/actionscript-utf8.html
Nee, dat niet. Ik heb alleen een systeempje gebouwd om de items die in de scrollbalk staan in te voeren, en die dus als RSS-feed aan te bieden aan de app die dat ophaalt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:01 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Heb jij dat systeem gemaakt?
Flash is wel een logische keus opzich ja. Dit radio 555 overlaytje is wel een iets te directe kopie van de standaard en dus ook serious request layout moet ik zeggen, maarja... het moest ook maar even in 5 dagen in elkaar gezet worden natuurlijk
nice, zet is een melding erin? iets met fok ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik heb alleen een systeempje gebouwd om de items die in de scrollbalk staan in te voeren, en die dus als RSS-feed aan te bieden aan de app die dat ophaalt.
Met deze balk heb ik dus verder eigenlijk niets te maken.
dat ligt eraan of npo het ook online zetquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:03 schreef cygnusx het volgende:
Is er toevallig iemand zo vriendelijk om weer een uitzending gemist te regelen als bij Serious Request?
Daar kan ik niet aan beginnen, aangezien die stream ook al op Radio555.nl staat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:04 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nice, zet is een melding erin? iets met fok ofzoof iets.
ik denk dat er twee rss feeds zijn aangezien een scroll loopt op vsr en één op radio555 met verschillende tekstenquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar kan ik niet aan beginnen, aangezien die stream ook al op Radio555.nl staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |