quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Goed nieuws: de vlokken zijn terecht!
[ afbeelding ]
Oh dat wist ik niet, van die vier gasten. Beetje zwak allemaal, je maakt een programma of je maakt het niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef Toverheks het volgende:
ja Disana en ook omdat Bram de handdoek in de ring heeft gegooid hebben er 4 gasten afgezegt.
En Palma komt nog een keertje terug om haar verhaal te doen ( zal wel met haar kroeg te maken hebben) daarom snap ik niet dat Palma Jaap een beetje afzeek gister op de chat.
Als hij inderdaad een dag van tevoren heeft afgezegd is dat niet geheel onterecht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram krijgt even een veeg uit de pan
Misschien dat Palma had verwacht dat ze vanavond al haar verhaal mocht doen en ja, als dingen niet geheel naar de luimen van Palma gaan......quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef Toverheks het volgende:
ja Disana en ook omdat Bram de handdoek in de ring heeft gegooid hebben er 4 gasten afgezegt.
En Palma komt nog een keertje terug om haar verhaal te doen ( zal wel met haar kroeg te maken hebben) daarom snap ik niet dat Palma Jaap een beetje afzeek gister op de chat.
Ik vraag me af wat er betaalbaar in zijn maat te krijgen is....quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, weer in zo'n overhemd, waarom nu niet even op zijn kleding gelet. Wat een presentatie weer
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
De blonde schildert.
Jaap: "Jij bent ku-.."
Blondje: "Kunstenaar."
Jaap: "Kunstenarés".
Blondje: "Ohja."
Er komt iemand in de show iets aan z'n kleding doen vanavondquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er betaalbaar in zijn maat te krijgen is....
Op maat gemaakt is alles te krijgen, maar ik ben bang dat Jaap daar een beetje te zuinig voor is
Tja, ik heb al in de gaten dat als ik ze bij me thuis uitnodig, we maar niet naar de Nationale IQ test gaan kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Loes: "Hoeveel ben je afgefalleh?"
Jaap: "Eh, nou , weet ik niet, mijn weegschaal is kapot."
Loes: "Háhaha, zó geniaal."
Ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:59 schreef Disana het volgende:
Ik dacht 'een meisje met een boek, dat moet iemand met inhoud zijn'
Wat werd er gezegd dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram krijgt even een veeg uit de pan
Doen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja.Nu denk ik, da ken ik ok!
Dat is onzin. De regels schrijven voor dat chatlogs niet toegestaan zijn. Citaten mogen wel ivm citaatrecht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het kopieren van teksten uit de chat en hier posten is niet toegestaan, ook niet 1 zin.
Ik sou nie dúrfe! Want se sijn sooo liev samequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Doen!
Als je daarna maar niet bij Jaap op schoot gaat zitten.
Die komt Jaap een gratis nieuwe outfit brengen??quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er komt iemand in de show iets aan z'n kleding doen vanavond
Heeft hij het dan wel gelezen? Dat was hij namelijk niet van plan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:03 schreef Kinga het volgende:
Ja jezus, waar gaat dat kut boek uberhaupt over? Niet dat ie ff een samenvatting geeft eerst...
Hij heeft het niet gelezen. En Loes heeft geloof ik ook géén idééquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:03 schreef Kinga het volgende:
Ja jezus, waar gaat dat kut boek uberhaupt over? Niet dat ie ff een samenvatting geeft eerst...
Nope, de arrogantiequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft hij het dan wel gelezen? Dat was hij namelijk niet van plan.
Maan probeerde toen Palma de chat binnen kwam weer een poging, maar ze deed weer of ze gek was.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien dat Palma had verwacht dat ze vanavond al haar verhaal mocht doen en ja, als dingen niet geheel naar de luimen van Palma gaan......
Hij had het in elk geval over een T-shirtquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die komt Jaap een gratis nieuwe outfit brengen??
Ben benieuwd, want ik denk niet dat ze met dit format dure zaken cadeau gaan krijgen.
Ik hoorde het toch niet verkeerd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
OMFG... Ze weet net wie Harry Mulisch is....![]()
quote:'Je weet het echt zeker, hè?’
Hij glimlacht en maakt een handgebaar dat hij er inderdaad zeker van is. Ik omhels hem met moeite voor de laatste keer.
‘Het ga je goed,’ zeg ik met de tranen in mijn ogen. Het doet zeer om afscheid van hem te nemen.
‘Ik ga je zo ontzettend missen.’
‘Ik wil niet dat je je rot voelt. We houden sms-contact, Chaya.’
Dan hoor ik het geluid van mijn trein. Shit. Ik buig voorover en probeer Zeph te knuffelen. Niet echt gemakkelijk, zo in een rolstoel. Ik geef hem een kus. Een welgemeende kus. Een kus die misschien meer gevoelens in me losmaakt dan dat ik wil.
Ik stap in de trein, ga op de bank zitten en zie Zeph op het perron. Hij ziet er ook niet echt vrolijk uit, of zo. Ondanks dat hij er zo makkelijk over doet, weet ik dat het hem emotioneel veel doet. De trein begint te rijden. Nu dringt het me pas tot me door dat het echt voorbij is. Dag Amsterdam, tot nooit meer ziens.
Jawelquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:07 schreef Copycat het volgende:
Die man met wij hij over de crisis zou praten en die hem een pak zou aanmeten, komt niet?
En wat werd er over Bram gezehegd?
Thanks. Verder niks?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat doordat Bram opgestapt was ook 4 gasten afgezegd hebben.
Ze spreekt de naam van haar hoofdpersoon uit als Sjajaa terwijl die Chaya heet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
OMFG... Ze weet net wie Harry Mulisch is....![]()
Is 't ook niet.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:20 schreef Maanvis het volgende:
Palma heeft inmiddels op de chat duidelijk gemaakt waarom ze niet meer bij de jaap show komt.
LOLquote:
En dat is waaromquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:20 schreef Maanvis het volgende:
Palma heeft inmiddels op de chat duidelijk gemaakt waarom ze niet meer bij de jaap show komt.
Nee, zoek het maar uit en kom zelf maar op de chat.quote:
Begin er dan niet overquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, zoek het maar uit en kom zelf maar op de chat.
Doe niet zo onaardig, waarom meld je het dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, zoek het maar uit en kom zelf maar op de chat.
Nee, en toen Loes vroeg of hij het wel al besteld had: neen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is alles wat ik kan doen, normaal had ik gewoon een quote geplaatst maar dat mag niet ivm het gemierenneuk hier op dit forum, en herschrijven.. sjongejonge is het strafwerk ofzo?quote:
O, ja dat ben ik wel met je eens. die regel snap ik ook niet, ma ja, regels zijn regelsquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is alles wat ik kan doen, normaal had ik gewoon een quote geplaatst maar dat mag niet ivm het gemierenneuk hier op dit forum, en herschrijven.. sjongejonge is het strafwerk ofzo?
Idd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:27 schreef Jian het volgende:
[..]
O, ja dat ben ik wel met je eens. die regel snap ik ook niet, ma ja, regels zijn regels
Is dat alles? Maanvis schreef dat ze de reden had gegeven waarom ze niet komt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:29 schreef Toverheks het volgende:
Palma en Jaap zijn geen gabbertjes vertelde ze op de chat aan Maan.
maar in de toko was iedereen gastvrij zoiets, zat teveel Jaap * te bewonderen*quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:29 schreef Toverheks het volgende:
Palma en Jaap zijn geen gabbertjes vertelde ze op de chat aan Maan.
Ja weet het ook niet precies, Maan moet maar ff in zijn eigen woorden KORT EN BONDIG vertellen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat alles? Maanvis schreef dat ze de reden had gegeven waarom ze niet komt.
Is volgens mij toch echt omdat hij haar vorige week afblafte toen ze zat te hinniken.
Ja ga er effe over door zeuren, ik baal er gewoon van dat ik hier moeite zit te doen op die kut chat om jullie wat sappige info te kunnen geven, en dan wordt het gewoon weggeëditquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja weet het ook niet precies, Maan moet maar ff in zijn eigen woorden KORT EN BONDIG vertellen.
(anders had ie niks moeten zeggen waarom)
Eens.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja weet het ook niet precies, Maan moet maar ff in zijn eigen woorden KORT EN BONDIG vertellen.
(anders had ie niks moeten zeggen waarom)
Zo werkt een schrikbarend deel van de kunstenaarsquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens.
Wat een lelijk schilderij. Waarschijnlijk heeft ze gewoon een foto op het doek geprojecteerd en overgeschilderd.
Gelukkig geven de meesten er vervolgens een eigen invulling aan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo werkt een schrikbarend deel van de kunstenaars
Het is een beetje Sjef van Oekel achtig.... maar goed, het arme kind zal wel geen flauw idee hebben wie dat isquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens.
Wat een lelijk schilderij. Waarschijnlijk heeft ze gewoon een foto op het doek geprojecteerd en overgeschilderd.
Ze heeft volgen mij nét iets meer brains en inhoud dan die giebelschrijfster.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een beetje Sjef van Oekel achtig.... maar goed, het arme kind zal wel geen flauw idee hebben wie dat is
Grote schilders uit bijvoorbeeld de gouden eeuw, van wie de schilderijen nu vermogens opbrengen, wertken (via licht en spiegels) al op die manierquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens.
Hoi disana las net in de vorige cos dat je typte, dat je dacht dat hansie het geluid deed.Maar die zit niet achter het geluid bij vlemmix.Op de chat zij hij zelfs dat hij met kromme tenen zat wat geluid betreft.Hij is gewoon bij hem zelf thuis en niet in studio vlemmixquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens.
Maar eerder heeft hij wel de muziek verzorgd vanuit huis, vandaar dat ik dacht dat hij het nu ook weer deed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:41 schreef bamby het volgende:
[..]
Hoi disana las net in de vorige cos dat je typte, dat je dacht dat hansie het geluid deed.Maar die zit niet achter het geluid bij vlemmix.Op de chat zij hij zelfs dat hij met kromme tenen zat wat geluid betreft.Hij is gewoon bij hem zelf thuis en niet in studio vlemmix
Nee hij zij ook op de chat dat hij ging douchen en het geluid dus niet aan zou laten, die muziek doet hij even tussen door als de mensen er om vragen op de chat, vw de hoempapa muziek die er anders te horen is via studio vlemmix zelf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar eerder heeft hij wel de muziek verzorgd vanuit huis, vandaar dat ik dacht dat hij het nu ook weer deed.
Ze had ook geen clue wie Harry Mulisch isquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een beetje Sjef van Oekel achtig.... maar goed, het arme kind zal wel geen flauw idee hebben wie dat is
Nou het had wat mij betreft zomaar gekund want het was net zo hardquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee hij zij ook op de chat dat hij ging douchen en het geluid dus niet aan zou laten, die muziek doet hij even tussen door als de mensen er om vragen op de chat, vw de hoempapa muziek die er anders te horen is via studio vlemmix zelf.
Vind ik dus ook disana, alles wat gewoon eerst open was, is nu dus gewoon weg.Hoe zo dan 24/7 vraag ik me dan af.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou het had wat mij betreft zomaar gekund want het was net zo hard
Sowieso vind ik het waardeloos dat er de hele tijd muziek op wordt gegooid terwijl er gewoon mensen rondlopen.
Ik vraag me ook af of Johan hier wel achter staat want juist hij beloofde 100% transparantie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:51 schreef bamby het volgende:
[..]
Vind ik dus ook disana, alles wat gewoon eerst open was is nu dus gewoon weg.Hoe zo dan 24/7 vraag ik me dan af.
Niets is wat het lijkt disana ook johan nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of Johan hier wel achter staat want juist hij beloofde 100% transparantie.
Mogen de meisjes weg? Ik heb het nu wel gezien.
Ik ben overgeschakeld naar het journaal. Kijk straks nog wel eens maar of het dan wat zal zijn?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:00 schreef Toverheks het volgende:
vond het proces Wilders vandaag een stuk leuker om naar te kijken.
Wat een domme wijffen en kom niet bij me aan ze zijn nog jong, heb er zelf 2 maar gelukkig niet zoiets.
Aww, pechvogeltjequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh mijn god, ik moet zo werken maar kan die kutstream niet uit zetten en ik wil dit zooo graag verslaan
Je wilt toch niet zeggen dat je dit echt leuk vindt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh mijn god, ik moet zo werken maar kan die kutstream niet uit zetten en ik wil dit zooo graag verslaan
Bijkt ineens een groothandel in relatiegeschenken te zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
De kleermaker is er. John v/d Heuvel.
Echt weg nu
-edit, spuit elluf
jawel Meraquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Toch niet de kleermaker geloof ik.
Deze twee zijn maar goed voor één ding.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:00 schreef Toverheks het volgende:
vond het proces Wilders vandaag een stuk leuker om naar te kijken.
Wat een domme wijffen en kom niet bij me aan ze zijn nog jong, heb er zelf 2 maar gelukkig niet zoiets.
Wie gaat er volgende week mee stampij maken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:36 schreef Toverheks het volgende:
heb het uitgezet, echt is nog slechter dan verleden week, en ik dacht oprecht hij gaat ervoor, hij zorgt dat hij beter uit de verf komt met zijn sjow, maar gewoon kutje en ik denk dat aflevering 3 nog meer kutje wordt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wie gaat er volgende week mee stampij maken?
Ik pas mera.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wie gaat er volgende week mee stampij maken?
Heb de stream nu eindelijk uit maar nu kom ik hier weer niet weg
We hébben iets leuks, als het moet.quote:
En daar kan geen bezinegeld van Diemen naar Eindhoven vanaf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jaap beweert dat zijn fortuin nu 1,5 miljoen telt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We hébben iets leuks, als het moet.
Heeft hij van die man gekregen die er nu is disana.Verder weet ik het ook niet zat ook tv te kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb een heel stuk gemist door journaal en Netwerk dus ik weet niet hoe hij eraan komt.
En als ik het goed heb begrepen heet die man John en dan iets met Heuvel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef bamby het volgende:
[..]
Heeft hij van die man gekregen die er nu is disana.Verder weet ik het ook niet zat ook tv te kijken.
John van den Heuvel of iets van die strekkingquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
En als ik het goed heb begrepen heet die man John en dan iets met Heuvel?
Maar als ik die Google kom ik een misdaadverslaggever tegen en deze man is meer van de business.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
John van den Heuvel of iets van die strekking
Ja er is ook een John v.d. Heuvel, misdaadverslaggever. De naam is volgens mij wel goed. Misschien van de, of van den?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als ik die Google kom ik een misdaadverslaggever tegen en deze man is meer van de business.
Te gek voor woorden dit, hoe haalt ze het in haar hoofd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
Jaap krijgt smsjes, zijn telefoon draait overuren en breekt de kappersbeurt af!!
Cora aan de telefoon, geen gezicht zegt ze..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ojeeee, wat doet ze???? kijk die nek
Dat had Jaap dus ook kunnen bedenken maar ja die ninjakapster hèquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Cora is nu ook op de chat om de schade te beperken. Jaap heeft nog andere opnamen waardoor zijn haar helemaal niet geknipt mag worden. Goed moment om dan een metamorfose te doen.
Ja hahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef Disana het volgende:
Gaat ze nu precies hetzelfde doen bij Stefan?
Gezellig daar weer. Gaat mij ook te snel, maar weer even journaal kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef Jian het volgende:
Die discussie op die chat over dat haar van JaapNowlive inc.
Ik vond Cora aan de telefoon ook er goed. Als ze zich nou eens net zo druk zou maken over het gewicht van Jaap.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef Jian het volgende:
Waar moet ik zijn ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef Jian het volgende:
Heej Bommels, mag je weer 10 minutenquote:
Kut LSquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
We mogen het van PietjeSV niet meer hebben over het kapsel van Jaap
Waar blijft het telefoongesprek wat Jaap heeft aangekondigd? Live met ene Rob, PietjeSV. Gokje?? gaat niet door..quote:
ik kwam binnen op die chat en verstond echt plompzakken hoor hahha maar weet nog steeds niet wat een tonprroater isquote:
quote:
Dat is iemand die in een soort ton staat en dan grappen maakt geloof ik. Ook wel butereedner genoemd of zoiets. Maar kan het helemaal mis hebben hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kwam binnen op die chat en verstond echt plompzakken hoor hahha maar weet nog steeds niet wat een tonprroater is
Maar plompzakken wist je wel meteen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kwam binnen op die chat en verstond echt plompzakken hoor hahha maar weet nog steeds niet wat een tonprroater is
Kweenie, maar het idee is wel hilarisch, the plot thickens!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu voor eens en altijd; Is het echt LS ?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar plompzakken wist je wel meteen.![]()
Hier ook hoor, "tonproaten" moest ik opzoeken. Het is mongolengedoe uit de zachte g provincies, al wordt het op wiki iets anders omschreven.
Het is hem echt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Kweenie, maar het idee is wel hilarisch, the plot thickens!
Dat is rond carnaval, een soort cabaret. Meestal mannen die een soort conference doen, in een ton, meestal typetjes. Ik vind het supersaai, heel afgezaagd, maar het is hier echt superpopulair.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik al.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is rond carnaval, een soort cabaret. Meestal mannen die een soort conference doen, in een ton, meestal typetjes. Ik vind het supersaai, heel afgezaagd, maar het is hier echt superpopulair.
ja, bleek uit de whois van beiden eerder opd e avondquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu voor eens en altijd; Is het echt LS ?
Hier ook, afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is rond carnaval, een soort cabaret. Meestal mannen die een soort conference doen, in een ton, meestal typetjes. Ik vind het supersaai, heel afgezaagd, maar het is hier echt superpopulair.
Als het hem echt is vind ik het een lulquote:
ik ga het wel eens opzoeken op internet, maar volgens Gert is het mongolen gedoequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is iemand die in een soort ton staat en dan grappen maakt geloof ik. Ook wel butereedner genoemd of zoiets. Maar kan het helemaal mis hebben hoor.
Ik ben altijd stiekum blij als er geen kaartje meer voor mij isquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier ook, afgelopen zaterdagMaar ik heb het moeten missen.
Is iets wat beneden de rivieren aL zo lang wordt gedaan, niks raarsquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga het wel eens opzoeken op internet, maar volgens Gert is het mongolen gedoe
pietje is LS, kon je in de whois zienquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
PietjeSV reageert op Bommie, dus kent hem?
kon het niet latenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Jian het volgende:
Ik mag hier geen quotes kopieeren dus dat wordt werken:
Bommie: Ben jij de echte Palma ?
Bommie: Die van die cafefraude !
ik moes een beetje hard lachen
Verbazingwekkend hoe mensen veranderen als ze een klein beetje "macht" krijgenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
pietje is LS, kon je in de whois zien
tjaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe mensen veranderen als ze een klein beetje "macht" krijgen
yeah, ik zit ook wat mee te lezen nu. is wel leuk iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:44 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, tis nu wel leuk op die chat, ik heb bijna weer zin om in te loggen, alhoewel lekker meelezen nu ook wel relaxed is
Kijk, zover ga ik dus niet, komop zeg, voor dattie het weet heeft hij een hoop kapsones aan zijn kontquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:45 schreef Toverheks het volgende:Mijn Meester, Mijn Goeroe, Mijn nieuwe Messias, Welkom in de Tempel van de Zon, of was het Bom
![]()
Toverheks buigt diep en kust de poezelige voetjes
Mooiquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bram smst dat hij volgende week weer meedoet.
Dat geloof je toch niet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
nee joh, ik zie het tegenwoordig in een wat juister perspectiefquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk, zover ga ik dus niet, komop zeg, voor dattie het weet heeft hij een hoop kapsones aan zijn kont
Vanwaar alle strubbelingen dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is fijn!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Top hoor, ik hou van je input, nog steedsquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh, ik zie het tegenwoordig in een wat juister perspectief
Don't worry, gaat vanzelf wel weer overquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh, ik zie het tegenwoordig in een wat juister perspectief
hoop dat-ie voor wat interessantere gasten zorgtquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:52 schreef Toverheks het volgende:
Hoop dat Bram dan onverbloemd vertelt dat als Jaap zo door gaat het 3 keer naadje wordt.
Dat hoop ik echt, heb ff gekeken en toen lekker tv gekeken weer ff terug naar jaap maar was nog slechter dan in het begin van de avond.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
hoop dat-ie voor wat interessantere gasten zorgt
als de ritalin op is wel jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Don't worry, gaat vanzelf wel weer over
De chat was wel lachenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik ben allang afgehaakt, er is echt helemaal niets aan.
ik was verlegen!quote:
Ja, hij stuurde een sms-je om Jaap te feliciteren. Bram gaf een dikke 7 en is er volgende week weer bij. Rare jongens, die Brabandersquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef Copycat het volgende:
Bram is volgende week weer van de partij?
We moeten gewoon stoppen Copycat, we kunnen het!quote:Ik ben na anderhalf uur hel afgehaakt. Voor de langere termijn, gok ik.
nou dit was wel wat veel heurquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Duhhhhh jonguhhhhh verleguuuuhhhhh?
whhaaaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Bommie: "Zit je te internetten vanuit de Koepel, Palma?"
Palma: "de Koepel?"
Yeah, surequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We moeten gewoon stoppen Copycat, we kunnen het!
Zwak hoor.. Jij denkt ik heb m'n monorail binnen, dus ik geloof het verder wel...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef Copycat het volgende:
Bram is volgende week weer van de partij?
Ik ben na anderhalf uur hel afgehaakt. Voor de langere termijn, gok ik.
Wat had je ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
WTF! zijn ze op de streams aan het doen?!
En ik ben in een peststemming, kut IQ test.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |