quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Goed nieuws: de vlokken zijn terecht!
[ afbeelding ]
Oh dat wist ik niet, van die vier gasten. Beetje zwak allemaal, je maakt een programma of je maakt het niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef Toverheks het volgende:
ja Disana en ook omdat Bram de handdoek in de ring heeft gegooid hebben er 4 gasten afgezegt.
En Palma komt nog een keertje terug om haar verhaal te doen ( zal wel met haar kroeg te maken hebben) daarom snap ik niet dat Palma Jaap een beetje afzeek gister op de chat.
Als hij inderdaad een dag van tevoren heeft afgezegd is dat niet geheel onterecht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram krijgt even een veeg uit de pan
Misschien dat Palma had verwacht dat ze vanavond al haar verhaal mocht doen en ja, als dingen niet geheel naar de luimen van Palma gaan......quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef Toverheks het volgende:
ja Disana en ook omdat Bram de handdoek in de ring heeft gegooid hebben er 4 gasten afgezegt.
En Palma komt nog een keertje terug om haar verhaal te doen ( zal wel met haar kroeg te maken hebben) daarom snap ik niet dat Palma Jaap een beetje afzeek gister op de chat.
Ik vraag me af wat er betaalbaar in zijn maat te krijgen is....quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, weer in zo'n overhemd, waarom nu niet even op zijn kleding gelet. Wat een presentatie weer
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
De blonde schildert.
Jaap: "Jij bent ku-.."
Blondje: "Kunstenaar."
Jaap: "Kunstenarés".
Blondje: "Ohja."
Er komt iemand in de show iets aan z'n kleding doen vanavondquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er betaalbaar in zijn maat te krijgen is....
Op maat gemaakt is alles te krijgen, maar ik ben bang dat Jaap daar een beetje te zuinig voor is
Tja, ik heb al in de gaten dat als ik ze bij me thuis uitnodig, we maar niet naar de Nationale IQ test gaan kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Loes: "Hoeveel ben je afgefalleh?"
Jaap: "Eh, nou , weet ik niet, mijn weegschaal is kapot."
Loes: "Háhaha, zó geniaal."
Ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:59 schreef Disana het volgende:
Ik dacht 'een meisje met een boek, dat moet iemand met inhoud zijn'
Wat werd er gezegd dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram krijgt even een veeg uit de pan
Doen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja.Nu denk ik, da ken ik ok!
Dat is onzin. De regels schrijven voor dat chatlogs niet toegestaan zijn. Citaten mogen wel ivm citaatrecht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het kopieren van teksten uit de chat en hier posten is niet toegestaan, ook niet 1 zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |