? ????????????quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Miss Montreal heeft alleen wat fans bij elkaar geneukt. Kennelijk ook genoeg mensen in Hilversum, want ze mag dus voor radio 555 dr scheur open trekken.
Ik zou wel heel verbaasd zijn als zij bij Giel zou zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Miss Montreal heeft alleen wat fans bij elkaar geneukt. Kennelijk ook genoeg mensen in Hilversum, want ze mag dus voor radio 555 dr scheur open trekken.
Domien ik bescherm je wel tegen de hatersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Kan ik mijn Fok!-account ergens wegflikkeren?
*huilie
Natuurlijk en met de playlistsamensteller e.d., hoe denk je anders dat ze zovaak wordt gedraaid en al die prijzen krijgt terwijl niemand haar of haar muziek tof vindt...quote:
Ik heb haters genoeg en dat is ook geen ramp. Ik vind de toon waarop alleen echt heel erg kinderachtig. Geen zin om met die gasten in één forum te zitten. Dus?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Domien ik bescherm je wel tegen de haters
Wil je echt van fok af? Je weet toch hoe mensen op internet zijn, helden op internet en in het echt durven ze niets te zeggen. Ik vind het juist tof dat je meepraat op fok en op twitter met fans van 3fmquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb haters genoeg en dat is ook geen ramp. Ik vind de toon waarop alleen echt heel erg kinderachtig. Geen zin om met die gasten in één forum te zitten. Dus?
Je weet toch wel dat je het over Fok hebt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Domien ik bescherm je wel tegen de haters
We kunnen ook het account van die haters door de shredder halen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb haters genoeg en dat is ook geen ramp. Ik vind de toon waarop alleen echt heel erg kinderachtig. Geen zin om met die gasten in één forum te zitten. Dus?
QFT. Amen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:11 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:24 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, het is wel Link in het Park
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We kunnen ook het account van die haters door de shredder halen.
Gaat dit over het topic in KLB? Welkom in KLB zou ik dan zeggen, het afvoerputje van FOK!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hierbij. Mijn hemel..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat dit over het topic in KLB? Welkom in KLB zou ik dan zeggen, het afvoerputje van FOK!![]()
Kneuzenkermis daar, moet je ver van wegblijven
Het enige waar het handig voor is, is voor als je echt helemaal niets te doen hebt en dus maar volslagen onzin gaat zitten lezen...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat dit over het topic in KLB? Welkom in KLB zou ik dan zeggen, het afvoerputje van FOK!![]()
Ga eens snel heenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Trouwens ook ver weg blijven van Paul.
Niet doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Kan ik mijn Fok!-account ergens wegflikkeren?
*huilie
Jij bent gewoon af en toe een regelrechte pisnichtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Wil je echt van fok af? Je weet toch hoe mensen op internet zijn, helden op internet en in het echt durven ze niets te zeggen. Ik vind het juist tof dat je meepraat op fok en op twitter met fans van 3fm![]()
Wel blijven hoor
Nee deze vind ik niet zo leukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
En Paul voorop natuurlijk
Post dit ook maar in je topic Paul![]()
Je bent gewoon niets gewendquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij bent gewoon af en toe een regelrechte pisnicht
Waarom moet je dan opeens populair gaan doen en onder een vergrootglas leggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee deze vind ik niet zo leuk
Domien vroeg er zelf om met zijn tweet.
Ik vind Domien juist een toffe dj, ik zeg dat niet omdat hij er bij is. Want ik zeg ook dat ik Michiel Veenstra niet mag waar hij zelf bij post
Domientje suc6 met je carriere
Op z'n Domiens: +1quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Trouwens ook ver weg blijven van Paul.
Omdat hij niet moet denken dat ik het deed omdat ik een Domien-hater ben. Maar omdat het gewoon een inkopmodus was om die tweet op fok te zettenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom moet je dan opeens populair gaan doen en onder een vergrootglas leggen.
Inkopmodus in klaagbaakquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat hij niet moet denken dat ik het deed omdat ik een Domien-hater ben. Maar omdat het gewoon een inkopmodus was om die tweet op fok te zetten
Vanmorgen en vanmiddag was jequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:35 schreef Paul het volgende:
Ja leuk ik ga weer stoppen hier anders blijft het zeuren tegen elkaar en ik weet dat het toch jullie allemaal tegen mij is. En dan ga ik weer erop reageren, ban enzo
En nee ik hoef voorlopig geen ban. Tot later, zelfbescherming enzo.
Dat willen de meeste mensen op Michiel zijn site ook (waaronder ik)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Moeilijke keuze Domien : Little Lion Man
6.00 – 8.00 uurquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:49 schreef livalo het volgende:
Wie komt er met 555 eigenlijk van 6 tot 'n uur of 8 op de radio? Want normaal luister ik altijd naar Giel terwijl ik m'n krantenwijk aan 't fietsen ben, maar ik denk dat die nu niet 's ochtends komt, of wel?
Ik weet het, het zal vast wel ergens op 't internet staan, maar ik ben nogal lui vandaag.
psssst hij bedoelt 06:00-08:00quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:50 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
6.00 – 8.00 uur
Dj’s: Sander de Heer (Radio 2) & Menno de Boer (SLAM!FM)
Verslaggever: Gijs Staverman (Q Music)
Laatste dagen beetje weinig tijd om hier te reagerenquote:
die zitten van 8 tot 10quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
psssst hij bedoelt 06:00-08:00
Giel en Evers
Gelukkig dat je nog leeft !quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Laatste dagen beetje weinig tijd om hier te reageren
Maar ik leef nog steeds!
Gelukkig wilde al zoekactie starten. merk zelf dat ik ook minder aanwezig ben, heel gek dacht ik rustige laatste dagen op het werk te hebben, maar het viel even tegenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Laatste dagen beetje weinig tijd om hier te reageren
Maar ik leef nog steeds!
Hhmm.. Die ken ik niet. Kijken of het leuk wordt, maar neem m'n mp3 toch maar even mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:50 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
6.00 – 8.00 uur
Dj’s: Sander de Heer (Radio 2) & Menno de Boer (SLAM!FM)
Verslaggever: Gijs Staverman (Q Music)
Ben ik zelf ook blij mee!quote:
Op mijn werk hoor ik de hele dag 3FM, maar ook op FOK!sport is het de laatste periode wat drukker dan ik dachtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig wilde al zoekactie starten. merk zelf dat ik ook minder aanwezig ben, heel gek dacht ik rustige laatste dagen op het werk te hebben, maar het viel even tegen
Ik ben geen hij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
psssst hij bedoelt 06:00-08:00
Giel en Evers
Ah. Oké. Nog best wel een mooie tijd, want dan zit ik nog niet op school. Toch even luisteren dan.quote:
Sander de Heer is okequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:54 schreef livalo het volgende:
[..]
Hhmm.. Die ken ik niet. Kijken of het leuk wordt, maar neem m'n mp3 toch maar even mee..
quote:
Ik zou het echt niet weten. Luister alleen 3fm of helemaal nietsquote:
quote:
quote:
Het huis van de Heerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Vroeger altijd lachen in het weekend op 3fm. Jammer dat hij weg is bij 3fm
Die dag maakt het weinig uit welk radiostation je aanzet, je hoort bijna op alle radio 555, alternatief is saairadio.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Luister alleen 3fm of helemaal niets. Maar hopen dat je gelijk hebt, want anders val ik bijna in slaap tijdens m'n krantenwijk. En het is je al vergeven hoor
.
KX?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die dag maakt het weinig uit welk radiostation je aanzet, je hoort bijna op alle radio 555, alternatief is saairadio.
Maakt niet uit, hij blijft toch op 96.8 staan. Ben wel heel benieuwd wat ik kan verwachten trouwens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die dag maakt het weinig uit welk radiostation je aanzet, je hoort bijna op alle radio 555, alternatief is saairadio.
Denk dat het meer van DJ's moet komen dan van de muziek. Zal een smeltkroes van stations worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij blijft toch op 96.8 staan. Ben wel heel benieuwd wat ik kan verwachten trouwens.
o ja, zo te zien wel ja.. maar maar tot 16:00, waarom weet ik ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht dat stenders riep dat KX ook meedeed.
mwoa.. vind et allemaal een beetje zozo, snap de hype dan ook echt nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Just Dance was al een wereldplaat, maar ze flikt het gewoon elke keer weer om met freaking toffe platen aan te komen zetten. Absoluut een aanwinst voor de muziek business, imho.
En nu nog hopen dat de DJcombinaties een beetje 'n succes worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat het meer van DJ's moet komen dan van de muziek. Zal een smeltkroes van stations worden.
Het is allang geen hype meerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mwoa.. vind et allemaal een beetje zozo, snap de hype dan ook echt niet
In het begin had ik van moet dat nou , maar nuquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is allang geen hype meer. Dit is iemand die wat mij betreft wel heeft bewezen dan ze een blijvertje is. Wat ze toen ook bij Paul de Leeuw liet zien.. echt petje af hoor
.
o, ze kan zeker zingen... vind alleen der muziek en der keuze van clips een beetje een mix van standaard pop en bizariteit (is geen woord ik weet etquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is allang geen hype meer. Dit is iemand die wat mij betreft wel heeft bewezen dan ze een blijvertje is. Wat ze toen ook bij Paul de Leeuw liet zien.. echt petje af hoor
.
Wat is er morgen dan ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
laatste paar uurtjes morgen worden vet
Van dattum.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Just Dance was al een wereldplaat, maar ze flikt het gewoon elke keer weer om met freaking toffe platen aan te komen zetten. Absoluut een aanwinst voor de muziek business, imho.
huh?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Noortje. het volgende:
Andere account gemaakt, dus als jullie me missen weten jullie waardoor het komt.
Je 3de account ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Noortje. het volgende:
Andere account gemaakt, dus als jullie me missen weten jullie waardoor het komt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Van dattum.Ik had verwacht dat ik me het griebus zou ergeren aan het mens maar ik vind haar briljant, en die stomme TRUT is ook pas 24. Damn.
Nou, ik vond Just Dance echt zo'n toffe plaat dat ik wel zo iets had van Hmmm, One-day fly of een nieuwe ster? Maar ja, het eerste is ze niet en het 2e heeft ze nu wel bewezen. Lees dat ze op jonge leeftijd (20 jr) ook al teksten schreef voor Britney Spears (wie?) en de Pussy Cat Dolls. Knapquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
In het begin had ik van moet dat nou , maar nu
Zo jong inderdaad nog, bizar!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Van dattum.Ik had verwacht dat ik me het griebus zou ergeren aan het mens maar ik vind haar briljant, en die stomme TRUT is ook pas 24. Damn.
Heb je ooit een 'oud' optreden van haar gezien? Er zweven er een aantal van op youtube. Die zijn ook zeer aan te raden. Maar het is wel alsof je naar een totaal ander persoon zit te kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik vond Just Dance echt zo'n toffe plaat dat ik wel zo iets had van Hmmm, One-day fly of een nieuwe ster? Maar ja, het eerste is ze niet en het 2e heeft ze nu wel bewezen. Lees dat ze op jonge leeftijd (20 jr) ook al teksten schreef voor Britney Spears (wie?) en de Pussy Cat Dolls. Knap.
vind je die teksten zo hoogstaand dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik vond Just Dance echt zo'n toffe plaat dat ik wel zo iets had van Hmmm, One-day fly of een nieuwe ster? Maar ja, het eerste is ze niet en het 2e heeft ze nu wel bewezen. Lees dat ze op jonge leeftijd (20 jr) ook al teksten schreef voor Britney Spears (wie?) en de Pussy Cat Dolls. Knap.
Dat kan natuurlijk, maar succesvol is het wel geblekenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef Bol_Wan het volgende:
o, ze kan zeker zingen... vind alleen der muziek en der keuze van clips een beetje een mix van standaard pop en bizariteit (is geen woord ik weet et) en dat trekt me totaal niet
Nope, niet echt naar gekeken, maar zal wel eens even gaan neuzen op het internetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef Cee het volgende:
Heb je ooit een 'oud' optreden van haar gezien? Er zweven er een aantal van op youtube. Die zijn ook zeer aan te raden. Maar het is wel alsof je naar een totaal ander persoon zit te kijken.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Luister eens goed naar de teksten van Britney Spears en je ontdekt dat het een hogere vorm van wiskunde is, maar dat heeft nog niet iedereen door.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vind je die teksten zo hoogstaand dan?
Daarnaast doen nog aantal radiostations mee , maar die leveren geen DJ.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef hole1988 het volgende:
http://twitpic.com/ytygy gebruikt het radio2 logo van belgië
Over 30 min weer knallen met 3 voor 12quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:28 schreef ScottTracy het volgende:
Goedemiddag... ben nog ff een filmpje aan 't kijken, rond 3voor12 schakel ik weer in.
[..]Dit is zo waar. Wel grappig om te lezen though
Trustenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef Brennel het volgende:
Ik ga m'n bedje maar weer eens opzoekenmorgen weer om 4.50 eruit.
Hopelijk dit keer niet zo'n bizarre droom...
uuhhm waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Noortje. het volgende:
Trusten Brennel !quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef Brennel het volgende:
Ik ga m'n bedje maar weer eens opzoekenmorgen weer om 4.50 eruit.
Hopelijk dit keer niet zo'n bizarre droom...
Schrijft ik zie Britney zelf haar teksten dan ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Luister eens goed naar de teksten van Britney Spears en je ontdekt dat het een hogere vorm van wiskunde is, maar dat heeft nog niet iedereen door.
Absoluut... die draaide ff wat toffe platen achter elkaar. Vanavond weer Annemieke?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over 30 min weer knallen met 3 voor 12. Annemieke was goed gisteren
Destine toch? Moet je eens de recensie lezen op 3voor12 n.a.v. hun optreden @ Noorderslag. Slopende kritiek!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef henkde_j het volgende:
Wat een ongelovelijk kut bandje dit. Echt van die wannabe punk mannetjes zo te horen![]()
Doe dan MM maar
Hoop het ! Maar volgens mij zit Corton er weer. Is opzich niet erg, mits er geen stelling s.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Absoluut... die draaide ff wat toffe platen achter elkaar. Vanavond weer Annemieke?
Overschreeuwt bandjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Destine toch? Moet je eens de recensie lezen op 3voor12 n.a.v. hun optreden @ Noorderslag. Slopende kritiek!
ja maar ja, dat zegt niks over kwaliteit hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar succesvol is het wel gebleken.
Kan het mij niet voorstellenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Schrijft ik zie Britney zelf haar teksten dan ?
vond et ook niet best klinken bij de nieuwjaarsreceptiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Destine toch? Moet je eens de recensie lezen op 3voor12 n.a.v. hun optreden @ Noorderslag. Slopende kritiek!
mexicaantjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Echte naam hè. Vond het toch niet zo'n geslaagd plan.
Last van stalkers?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hm, inderdaad. Ik moet ook maar eens gaan veranderen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
niks is erger dan mis mondrioolquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef henkde_j het volgende:
Wat een ongelovelijk kut bandje dit. Echt van die wannabe punk mannetjes zo te horen![]()
Doe dan MM maar
Ja dat mens in mijn UI is Mexicaans, vandaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mexicaantje![]()
Tevens ben je nu man ipv vrouw
Lekker boeiend, voor zelfde geval is het een schuilnaamquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hm, inderdaad. Ik moet ook maar eens gaan veranderen.
dat laatste is altijd een goeie truukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mexicaantje![]()
Tevens ben je nu man ipv vrouw
Of wel natuurlijk want ze weet verdomd goed wat ze moet doen om te scoren, maar ja wat is kwaliteit? Er zijn mensen die Queen kud vinden en je hebt ze er bij die er een gat bij in de lucht springen (ze schijnen er te zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja maar ja, dat zegt niks over kwaliteit he![]()
Tofquote:PS: ik moest lachen over je wiskunde grap
Zoek even in klaagbaak naar topic van Paul.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Schatjes, wat is hier gebeurd?
Tweet van @Domien: Commentaar op Fok.nl hebben, is terugkrijgen 'Wat een homo johh', 'klapjosti' en 'dan kankerd ie toch lekkerop'. Prima! En door.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe, had nog nooit van ze gehoord. Maar mijn beeld na het beluisteren van 1 nummer lijkt te kloppen.quote:Komt ie: lieve hemel, wat een onoriginele, gladde, voorspelbare, gevaarloze, misplaatst guitige neppunkers.
Wel even wennen dit, maar gelukkig heb jij je eigen avatar nog welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
op jezelf fappen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat mens in mijn UI is Mexicaans, vandaar.
Ja weet ik. Bevalt me wel *fapfapfap*
Ken jij ze ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
je hebt ze er bij die er een gat bij in de lucht springen (ze schijnen er te zijn).
[..]
Tof.
Ja op mijn oude fobo.quote:
Ik heb er superlang over gedaan om er een passende username bij te bedenken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel even wennen dit, maar gelukkig heb jij je eigen avatar nog wel.
Ik hoorde het gisteren het tijdens MetDomien. Ik vond het ook niet echt geweldigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vond et ook niet best klinken bij de nieuwjaarsreceptie
KLB is sowieso een plaats die je moet mijden als de pestquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zoek even in klaagbaak naar topic van Paul.
Also tollquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja op mijn oude fobo.
[..]
Ik heb er superlang over gedaan om er een passende username bij te bedenken.En ik had vandaag ineens een ingeving.
Tenzij je er tegen kan en je even zin hebt om heel hard te falenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
KLB is sowieso een plaats die je moet mijden als de pest
Die Menno Visser is best erg, maar ze slaan af en toe inderdaad wel een beetje doorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik vind 3voor12 wel erg negatief over alle optredens, bijna ongeloofwaardig.
Prachtigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja op mijn oude fobo.
Ik heb er superlang over gedaan om er een passende username bij te bedenken.En ik had vandaag ineens een ingeving.
Nee?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mexicaantje , je weet dat je bij de admins een username rename actie had kunnen aanvragen voor je nickname ?
Jij vlegelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef Beaudelaire het volgende:
KLB en ONZ zijn sowieso no go areas.
Die mensen mogen ze tegen de muur zetten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tenzij je er tegen kan en je even zin hebt om heel hard te falen
Vergeet de punt niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan ga ik mijn naam laten renamen in Noortje
* naatje_1 kijkt postgeschiedenis even naquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die mensen mogen ze tegen de muur zetten.
Noortje ook, vandaar mijn punt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet heh, die was al in gebruik
raarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:37 schreef hole1988 het volgende:
en radio10gold doet niet meer mee http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9255
Details maken de man.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, klein detailtje maar niet geheel onbelangrijk natuurlijk.
Ze waren zeker bang dat Coen dan de hele tijd Tommy Mulder na ging doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:37 schreef hole1988 het volgende:
en radio10gold doet niet meer mee http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9255
KLBquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:43 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahahaha, wat een triest topic in de klaagbaak
Dan doe je 2 punten!!!11!!!11!!!!!11!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Noortje ook, vandaar mijn punt.
Zelfde verhaal nu hihi.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan doe je 2 punten!!!11!!!11!!!!!11!!!
Toevallig de link voor me? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:43 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahahaha, wat een triest topic in de klaagbaak
Als je Yvonne mailt dan wil ze vaak meewerken als je uitlegt waaromquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sinds wanneer kan dat dan weer?Da's veel handiger want nu staat er nog wel allerlei infoo op zeh interwebz met mijn naam. Terwijl dat niet zo is alstie veranderd wordt.
Hee, een newbie in het topicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
't Is wel wennen, ik let niet op als ik gequote word.En als ik heb gepost klik ik op laatste reactie omdat ik denk heee een nieuwe reactie.
ONZ en KLB is op z'n tijd niets mis mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was ook typisch een ONZ reactie
3fm dj Disst fok.nlquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toevallig de link voor me? Ben wel benieuwd
ik heb faalangst, dus nee, dank uquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tenzij je er tegen kan en je even zin hebt om heel hard te falen
Ik luister altijd 538 dus dacht JA EEN TOPIC VOOR MIJ!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hee, een newbie in het topicHoe kom jij hier verzeild
Ik vind het toch wel mooi dat mensen zich een hele middag kunnen vermaken zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KLB![]()
Frontpage![]()
Paul![]()
Reacties in KLB![]()
Zulk soort reacties![]()
Tevens een typische KLB reactie
Kijk zo mag ik het horenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ONZ en KLB is op z'n tijd niets mis mee.
Oh, dat! Ga ik wel even luisteren, maar gok dat het toch een groot deel van de dag RegioFM zal worden..quote:
Mexicaantje -1quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Meestal zitten die mensen ook in ONZ, dus dan valt het wel meequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel mooi dat mensen zich een hele middag kunnen vermaken zo
"Wat is je hobby?"
Zeiken op Fok!
Shame on youquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, dat! Ga ik wel even luisteren, maar gok dat het toch een groot deel van de dag RegioFM zal worden..
Wat is er mis met de naam Noortje? Alsof mensen je dan vinden als je alleen je voornaam gebruikt...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sinds wanneer kan dat dan weer?Da's veel handiger want nu staat er nog wel allerlei infoo op zeh interwebz met mijn naam. Terwijl dat niet zo is alstie veranderd wordt.
nee tochquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, dat! Ga ik wel even luisteren, maar gok dat het toch een groot deel van de dag RegioFM zal worden..
Daarom ook beide fora opdoeken, maar dat roepen we al 8 jaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal zitten die mensen ook in ONZ, dus dan valt het wel mee
Om te lezen vind ik 't wel oké ja, kan er soms wel om lachen. Maar er zit ook wel een stelletje droeftoeters hoor...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zeg hej, het is best gezellig daar, op veel uitzonderingen als Paul en porsche ed naquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarom ook beide fora opdoeken, maar dat roepen we al 8 jaar
Idd. Beetje TS'en in KLB uitlachen enzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk zo mag ik het horenbaggeren is op zijn tijd ook wel is leuk
*zit in baggerbui
*
NEEEEEE, niet doen!!!!! Waar moeten ze dan heen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of die huillie's die dan bang zijn voor zo'n topicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Idd. Beetje TS'en in KLB uitlachen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet doen! Dan komen ze ons hier vervelen met hun gebagger!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het grote klaagbaak en onzin forum beginnenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
NEEEEEE, niet doen!!!!! Waar moeten ze dan heen?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of die huillie's die dan bang zijn voor zo'n topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
onzin.comquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het grote klaagbaak en onzin forum beginnen
quote:
gedragen op FOK, kan dat nog?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Mja, ik nam ooit de naam "Jannekje7" om een beetje anoniem te zijn, maar ondertussen gebruik ik die echt óveral, dus ik ben er vrij gemakkelijk aan te koppelen
Dus ik moet me gewoon maar gedragen he
Aangezien jij bijna de hele dag RegioFM gaat luisteren donderdag moeten we je wel een Queen alarm meegeven voor Radio 555, aangezien Veronica ook mee doet verwacht ik toch minimaal 1 keer Queenquote:
maar hier hehquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Och, beste Bol_Wan, je kent me nog niet, maar ik ben zo'n ontzettend net meisje!
haha, ja iddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]klinkt qua muziek toch iets anders
lolquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kon al raden wie het gepost had
Doei !quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gielevers nog nooit naar geluisterd
en wat noor zegt
Oja, dat is waar ook! Stiekem zal ik wel luisterenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Aangezien jij bijna de hele dag RegioFM gaat luisteren donderdag moeten we je wel een Queen alarm meegeven voor Radio 555, aangezien Veronica ook mee doet verwacht ik toch minimaal 1 keer Queen
geloof ik graag.. maar nette meisjes zitten niet vaak op FOKquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Och, beste Bol_Wan, je kent me nog niet, maar ik ben zo'n ontzettend net meisje!
dat plaatje derbij ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kon al raden wie het gepost had
Iets met uitzonderingen en regels bevestigenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
geloof ik graag.. maar nette meisjes zitten niet vaak op FOK(dit zeggende hoop ik dat ik de rest in dit topic niet beledig
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ook blij voor jequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik ben blij met de ontdekking voor mij van Vampire Weekend
Klopt! vreselijk item van een of zo mooi programma. En het toontje ook van die Sharid.. 't lijkt Pauline Broekema wel van de NOS.quote:
Ben dat ennuh topic nu aan het doorlezen. Wat een reacties zegquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:12 schreef Paul het volgende:
Het was me het 3fm-avondje wel weer zeg
Achja je moet er maar gewoon om lachen, dat doet Domien ook nuquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben dat ennuh topic nu aan het doorlezen. Wat een reacties zeg. Om een paar kan ik dan wel lachen..
Sharid heeft idd een vervelende stem, en het past ook niet nee.. kan me der niet over opwinden, maar het is inderdaad een vreemd en nutteloos onderdeel van het programma.. net of Sharid er per se inwilde, en ze niks over muziek weetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! vreselijk item van een of zo mooi programma. En het toontje ook van die Sharid.. 't lijkt Pauline Broekema wel van de NOS.
Zou me er in elk geval niet heel druk om makenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef Paul het volgende:
Achja je moet er maar gewoon om lachen, dat doet Domien ook nu
Preciesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Sharid heeft idd een vervelende stem, en het past ook niet nee.. kan me der niet over opwinden, maar het is inderdaad een vreemd en nutteloos onderdeel van het programma.. net of Sharid er per se inwilde, en ze niks over muziek weet
je zou haast gaan denken dat Corton Sharid haar zendtijd in natura laat betalenquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:26 schreef 3FMaster het volgende:
Lol @ "ruzie" van Domien vs de rest.
Sinds Serious Request?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol sinds tijden weer eens 2 topics op 1 dag
Dit tempo is ook niet ideaal hoor, je bent even weg en je mist meteen 3 paginasquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja daarna lijkt het aardig afgevlakt te zijn
sinds ekstra weekend van afgelopen vrijdagquote:
wees blij dat je vorig jaar niet meegemaakt hebt tijdens de SR, je knipperde met je ogen en je was een topic verder.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dit tempo is ook niet ideaal hoor, je bent even weg en je mist meteen 3 paginas
Komt omdat ik meepostquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol sinds tijden weer eens 2 topics op 1 dag
klopt ja, toen had ik wel rondgekeken op dit topic maar nog niet gereageerdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wees blij dat je vorig jaar niet meegemaakt hebt tijdens de SR, je knipperde met je ogen en je was een topic verder.
toen ik mijn eerst 3fm topic opendequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
sinds ekstra weekend van afgelopen vrijdag
Ge-wel-dige plaatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:35 schreef ScottTracy het volgende:
Ik tune weer even in trouwens.
Lekker om binnen te komen met Cypress Hill.Insane in the membrane!
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is dat jullie het zeiden, anders had ik Fransje er niet uitgehaald
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Scheelt wel iets je hebt vandaag al 1/6 de topic vol gekletst
Eens moest je eerste keer wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
toen ik mijn eerst 3fm topic opende
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eens moest je eerste keer worden
zekersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eens moest je eerste keer worden
Preciesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komen wij met ons 1/3de topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |