quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En ik ook.
Ach, ieder heeft zo z'n favorieten. Ik luister bijvoorbeeld na 4 uur nooit, alleen 's avonds laat weer bij 3voor12. Er zitten hier veel Ekdom/Veenstra fans, maar daar is niks mis mee. Ieder z'n eigen mening, zolang je wel de ander in z'n waarde laat. Die overdreven kotssmileys bij een dj vind ik niet nodig.
Veenstra als mens is denk ik heel aardig, vind gewoon zijn manier van radio maken niet leuk. En Stenders is koning samen met Bertje en Jelmerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je mag hier niet aan Veenstra en Ekdom komen hè, dan komt de 3FMtopic knokploeg je thuis opzoeken
Jammer dat hij nu bij qmusic zit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Jup ik heb zelfs nog uitzendingen op cassettebandjes van mijn ouders
Wat is die zekere hoogte?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte heeft hij inderdaad wel gelijk.
Daar ging het mij niet eens zozeer omquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heeft hij ook, ik hoef smorgens ook niet van Roel elke dag te horen dat hij weer moet kosten op Giel.
ja inderdaad, op KX had van Inkel alle vrijheid ,helaas is hij met dat uurtje gestopt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Jammer dat hij nu bij qmusic zit.
Echt een station waar je verpaupert als dj.
Gijs Staverman hoort daar ook niet thuis, Gijs is ook een klasse dj
Nou word ik nieuwsgierig wat je dan wel bedoeldequote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar ging het mij niet eens zozeer om.
High five!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk
Ik heb de tijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Om dat te verwoorden is één post te weinig.
Plus de kotsemmers zijn uitverkocht dus Roel moet zich even inhoudenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan het in 1 woord hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet meer hoe het heette in de jaren 90 kan me alleen de roepie roepie vogel herrinerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:54 schreef themauster het volgende:
[..]
ja inderdaad, op KX had van Inkel alle vrijheid ,helaas is hij met dat uurtje gestopt.
Staverman vond ik wel goed destijds bij Hitradio Veronica en op tv bij Boobytrap
Heb ik iets gemist? Dacht dat Miss Montreal juist populair was onder de 3fm luisteraarsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Plus de kotsemmers zijn uitverkocht dus Roel moet zich even inhouden
De roepie roepie vogelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het heette in de jaren 90 kan me alleen de roepie roepie vogel herrineren
dit topic staat natuurlijk niet garant voor alle 3FM luisteraars hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Dacht dat Miss Montreal juist populair was onder de 3fm luisteraars
Wij zijn absoluut niet de gemiddelde alles slikkende 3fm luisteraar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:08 schreef themauster het volgende:
[..]
dit topic staat natuurlijk niet garant voor alle 3FM luisteraars hemaar in dit topic is ze niet zo populair
Maar waarom nou niet dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:08 schreef themauster het volgende:
[..]
dit topic staat natuurlijk niet garant voor alle 3FM luisteraars hemaar in dit topic is ze niet zo populair
Dat ben ik al, want ik luister Gielquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wij zijn absoluut niet de gemiddelde alles slikkende 3fm luisteraar.
Miss Montreal heeft alleen wat fans bij elkaar geneukt. Kennelijk ook genoeg mensen in Hilversum, want ze mag dus voor radio 555 dr scheur open trekken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar waarom nou niet dan?zingt ze vals? Doet ze popiejopie
We starten twitter maar weer eens opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Miss Montreal heeft alleen wat fans bij elkaar geneukt. Kennelijk ook genoeg mensen in Hilversum, want ze mag dus voor radio 555 dr scheur open trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |