quote:
gedragen op FOK, kan dat nog?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Mja, ik nam ooit de naam "Jannekje7" om een beetje anoniem te zijn, maar ondertussen gebruik ik die echt óveral, dus ik ben er vrij gemakkelijk aan te koppelen
Dus ik moet me gewoon maar gedragen he
Aangezien jij bijna de hele dag RegioFM gaat luisteren donderdag moeten we je wel een Queen alarm meegeven voor Radio 555, aangezien Veronica ook mee doet verwacht ik toch minimaal 1 keer Queenquote:
maar hier hehquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Och, beste Bol_Wan, je kent me nog niet, maar ik ben zo'n ontzettend net meisje!
haha, ja iddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]klinkt qua muziek toch iets anders
lolquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kon al raden wie het gepost had
Doei !quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gielevers nog nooit naar geluisterd
en wat noor zegt
Oja, dat is waar ook! Stiekem zal ik wel luisterenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Aangezien jij bijna de hele dag RegioFM gaat luisteren donderdag moeten we je wel een Queen alarm meegeven voor Radio 555, aangezien Veronica ook mee doet verwacht ik toch minimaal 1 keer Queen
geloof ik graag.. maar nette meisjes zitten niet vaak op FOKquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Och, beste Bol_Wan, je kent me nog niet, maar ik ben zo'n ontzettend net meisje!
dat plaatje derbij ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kon al raden wie het gepost had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |