Oh, dat! Ga ik wel even luisteren, maar gok dat het toch een groot deel van de dag RegioFM zal worden..quote:
Mexicaantje -1quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ONZ en KLB is op z'n tijd niets mis mee.
Meestal zitten die mensen ook in ONZ, dus dan valt het wel meequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel mooi dat mensen zich een hele middag kunnen vermaken zo
"Wat is je hobby?"
Zeiken op Fok!
Shame on youquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, dat! Ga ik wel even luisteren, maar gok dat het toch een groot deel van de dag RegioFM zal worden..
Wat is er mis met de naam Noortje? Alsof mensen je dan vinden als je alleen je voornaam gebruikt...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sinds wanneer kan dat dan weer?Da's veel handiger want nu staat er nog wel allerlei infoo op zeh interwebz met mijn naam. Terwijl dat niet zo is alstie veranderd wordt.
nee tochquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, dat! Ga ik wel even luisteren, maar gok dat het toch een groot deel van de dag RegioFM zal worden..
Daarom ook beide fora opdoeken, maar dat roepen we al 8 jaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal zitten die mensen ook in ONZ, dus dan valt het wel mee
Om te lezen vind ik 't wel oké ja, kan er soms wel om lachen. Maar er zit ook wel een stelletje droeftoeters hoor...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ONZ en KLB is op z'n tijd niets mis mee.
Zeg hej, het is best gezellig daar, op veel uitzonderingen als Paul en porsche ed naquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarom ook beide fora opdoeken, maar dat roepen we al 8 jaar
Idd. Beetje TS'en in KLB uitlachen enzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk zo mag ik het horenbaggeren is op zijn tijd ook wel is leuk
*zit in baggerbui
*
NEEEEEE, niet doen!!!!! Waar moeten ze dan heen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of die huillie's die dan bang zijn voor zo'n topicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Idd. Beetje TS'en in KLB uitlachen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet doen! Dan komen ze ons hier vervelen met hun gebagger!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het grote klaagbaak en onzin forum beginnenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
NEEEEEE, niet doen!!!!! Waar moeten ze dan heen?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of die huillie's die dan bang zijn voor zo'n topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
onzin.comquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het grote klaagbaak en onzin forum beginnen
quote:
gedragen op FOK, kan dat nog?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Mja, ik nam ooit de naam "Jannekje7" om een beetje anoniem te zijn, maar ondertussen gebruik ik die echt óveral, dus ik ben er vrij gemakkelijk aan te koppelen
Dus ik moet me gewoon maar gedragen he
Aangezien jij bijna de hele dag RegioFM gaat luisteren donderdag moeten we je wel een Queen alarm meegeven voor Radio 555, aangezien Veronica ook mee doet verwacht ik toch minimaal 1 keer Queenquote:
maar hier hehquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Och, beste Bol_Wan, je kent me nog niet, maar ik ben zo'n ontzettend net meisje!
haha, ja iddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]klinkt qua muziek toch iets anders
lolquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kon al raden wie het gepost had
Doei !quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gielevers nog nooit naar geluisterd
en wat noor zegt
Oja, dat is waar ook! Stiekem zal ik wel luisterenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Aangezien jij bijna de hele dag RegioFM gaat luisteren donderdag moeten we je wel een Queen alarm meegeven voor Radio 555, aangezien Veronica ook mee doet verwacht ik toch minimaal 1 keer Queen
geloof ik graag.. maar nette meisjes zitten niet vaak op FOKquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Och, beste Bol_Wan, je kent me nog niet, maar ik ben zo'n ontzettend net meisje!
dat plaatje derbij ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kon al raden wie het gepost had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |