Over 30 min weer knallen met 3 voor 12quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:28 schreef ScottTracy het volgende:
Goedemiddag... ben nog ff een filmpje aan 't kijken, rond 3voor12 schakel ik weer in.
[..]Dit is zo waar. Wel grappig om te lezen though
Trustenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef Brennel het volgende:
Ik ga m'n bedje maar weer eens opzoekenmorgen weer om 4.50 eruit.
Hopelijk dit keer niet zo'n bizarre droom...
uuhhm waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Noortje. het volgende:
Andere account gemaakt, dus als jullie me missen weten jullie waardoor het komt.
Trusten Brennel !quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef Brennel het volgende:
Ik ga m'n bedje maar weer eens opzoekenmorgen weer om 4.50 eruit.
Hopelijk dit keer niet zo'n bizarre droom...
Schrijft ik zie Britney zelf haar teksten dan ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Luister eens goed naar de teksten van Britney Spears en je ontdekt dat het een hogere vorm van wiskunde is, maar dat heeft nog niet iedereen door.
Absoluut... die draaide ff wat toffe platen achter elkaar. Vanavond weer Annemieke?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over 30 min weer knallen met 3 voor 12. Annemieke was goed gisteren
Destine toch? Moet je eens de recensie lezen op 3voor12 n.a.v. hun optreden @ Noorderslag. Slopende kritiek!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef henkde_j het volgende:
Wat een ongelovelijk kut bandje dit. Echt van die wannabe punk mannetjes zo te horen![]()
Doe dan MM maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |