6.00 – 8.00 uurquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:49 schreef livalo het volgende:
Wie komt er met 555 eigenlijk van 6 tot 'n uur of 8 op de radio? Want normaal luister ik altijd naar Giel terwijl ik m'n krantenwijk aan 't fietsen ben, maar ik denk dat die nu niet 's ochtends komt, of wel?
Ik weet het, het zal vast wel ergens op 't internet staan, maar ik ben nogal lui vandaag.
psssst hij bedoelt 06:00-08:00quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:50 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
6.00 – 8.00 uur
Dj’s: Sander de Heer (Radio 2) & Menno de Boer (SLAM!FM)
Verslaggever: Gijs Staverman (Q Music)
Laatste dagen beetje weinig tijd om hier te reagerenquote:
die zitten van 8 tot 10quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
psssst hij bedoelt 06:00-08:00
Giel en Evers
Gelukkig dat je nog leeft !quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Laatste dagen beetje weinig tijd om hier te reageren
Maar ik leef nog steeds!
Gelukkig wilde al zoekactie starten. merk zelf dat ik ook minder aanwezig ben, heel gek dacht ik rustige laatste dagen op het werk te hebben, maar het viel even tegenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Laatste dagen beetje weinig tijd om hier te reageren
Maar ik leef nog steeds!
Hhmm.. Die ken ik niet. Kijken of het leuk wordt, maar neem m'n mp3 toch maar even mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:50 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
6.00 – 8.00 uur
Dj’s: Sander de Heer (Radio 2) & Menno de Boer (SLAM!FM)
Verslaggever: Gijs Staverman (Q Music)
Ben ik zelf ook blij mee!quote:
Op mijn werk hoor ik de hele dag 3FM, maar ook op FOK!sport is het de laatste periode wat drukker dan ik dachtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig wilde al zoekactie starten. merk zelf dat ik ook minder aanwezig ben, heel gek dacht ik rustige laatste dagen op het werk te hebben, maar het viel even tegen
Ik ben geen hij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
psssst hij bedoelt 06:00-08:00
Giel en Evers
Ah. Oké. Nog best wel een mooie tijd, want dan zit ik nog niet op school. Toch even luisteren dan.quote:
Sander de Heer is okequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:54 schreef livalo het volgende:
[..]
Hhmm.. Die ken ik niet. Kijken of het leuk wordt, maar neem m'n mp3 toch maar even mee..
quote:
Ik zou het echt niet weten. Luister alleen 3fm of helemaal nietsquote:
quote:
quote:
Het huis van de Heerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Vroeger altijd lachen in het weekend op 3fm. Jammer dat hij weg is bij 3fm
Die dag maakt het weinig uit welk radiostation je aanzet, je hoort bijna op alle radio 555, alternatief is saairadio.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Luister alleen 3fm of helemaal niets. Maar hopen dat je gelijk hebt, want anders val ik bijna in slaap tijdens m'n krantenwijk. En het is je al vergeven hoor
.
KX?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die dag maakt het weinig uit welk radiostation je aanzet, je hoort bijna op alle radio 555, alternatief is saairadio.
Maakt niet uit, hij blijft toch op 96.8 staan. Ben wel heel benieuwd wat ik kan verwachten trouwens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die dag maakt het weinig uit welk radiostation je aanzet, je hoort bijna op alle radio 555, alternatief is saairadio.
Denk dat het meer van DJ's moet komen dan van de muziek. Zal een smeltkroes van stations worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij blijft toch op 96.8 staan. Ben wel heel benieuwd wat ik kan verwachten trouwens.
o ja, zo te zien wel ja.. maar maar tot 16:00, waarom weet ik ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht dat stenders riep dat KX ook meedeed.
mwoa.. vind et allemaal een beetje zozo, snap de hype dan ook echt nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Just Dance was al een wereldplaat, maar ze flikt het gewoon elke keer weer om met freaking toffe platen aan te komen zetten. Absoluut een aanwinst voor de muziek business, imho.
En nu nog hopen dat de DJcombinaties een beetje 'n succes worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat het meer van DJ's moet komen dan van de muziek. Zal een smeltkroes van stations worden.
Het is allang geen hype meerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mwoa.. vind et allemaal een beetje zozo, snap de hype dan ook echt niet
In het begin had ik van moet dat nou , maar nuquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is allang geen hype meer. Dit is iemand die wat mij betreft wel heeft bewezen dan ze een blijvertje is. Wat ze toen ook bij Paul de Leeuw liet zien.. echt petje af hoor
.
o, ze kan zeker zingen... vind alleen der muziek en der keuze van clips een beetje een mix van standaard pop en bizariteit (is geen woord ik weet etquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is allang geen hype meer. Dit is iemand die wat mij betreft wel heeft bewezen dan ze een blijvertje is. Wat ze toen ook bij Paul de Leeuw liet zien.. echt petje af hoor
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |